die frustratiesquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:34 schreef BMWM3 het volgende:
Kut zooi
1 fout en je hangt.
Ik walg van CBR
ach ja, daar kan ik altijd op rekenen als ik in dit topic komquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:48 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
die frustraties![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:48 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
die frustraties![]()
hehe tsja...ken dit soort dingen..quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:30 schreef UFOtje het volgende:
Vandaag theorie gedaan!
7 fout!![]()
A.s. dinsdag moet ik de TTT-toets doen, waar ik theorie voor moet hebben. Nu moet ik dus a.s. maandag een hele dag op het CBR rondhangen om bij elke ronde te vragen of ik er nog tussen kan.
Anders kan ik mijn TTT-toets dus in de prullenbak gooien.
Dus ik MOET maandag theorie doen en ik MOET slagen.... En natuurlijk nog een grote kans dat er geen ruimte is.
Hoezo gefrustreerd?![]()
Dank je voor de steun!quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:34 schreef tjAb het volgende:
[..]
hehe tsja...ken dit soort dingen..
je hebt het als ik heel eerlijk ben ook niet zo lekker gepland....daar ben ik zelf ook al tijd zo'n ster in...alles op het laatste moment..
kan je morgen er ook niet alvast rondhangen? of doen ze die examens nooit op vrijdag...voor de rest....suc6! en ga er ff goed voor zitten
Succes alvastquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:18 schreef UsurPia het volgende:
18 augustus mijn eerste praktijk examen voor motorrijbewijs (algemene voortuigbeheersing)
het gaat best lekker, maar toch de zenuwen ...
Dus we kunnen zoiezo "Gefeliciteerd" roepen, ook al zak jequote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:41 schreef Heliospan het volgende:
Oeh, ik wist niet dat hier een topic voor wasIk moet 19 juli afrijden, op mijn verjaardag. 40 lessen gehad en vandaag de laatste. Ik ben niet zo'n geweldig talent geweest met rijlessen, maar ik hoop toch wel dat ik het maandag ga halen, anders ben ik al verhuisd naar een andere stad voor ik mijn rijbewijs heb.
Hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:53 schreef bugeye het volgende:
[..]
Dus we kunnen zoiezo "Gefeliciteerd" roepen, ook al zak je
Tsja, ik was mooi aan de linkerbaan gaan staan, zodat ik niet achter die vrachtwagen zou komen als we weer aan konden rijden. Gaat het licht op groen, begint die mongool ineens naar de linkerbaan te gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:18 schreef Bak_Beest het volgende:
En PimD, gefeliciteerd, die actie van dat stoplicht
.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:06 schreef PimD het volgende:
Zojuist geslaagd (examen 9:50 Nijmegen)
Ik had mijn eerste les op 21 juni - heb in totaal 27 lesuren gehad. Theorie in 1x gehaald, zonder theorielessen. Praktijk ook in 1x gehaald - bijna verneukte ik het door een !@!#%!@ van een vrachtwagen die meteen na de stoplichten naar links kwam en waardoor ik dus vol op de rem moest.... Maar ik had voor de rest heel goed gereden, dus dat zag ie door de vingers
Gelukkig niet Keizer Karelplein 5/6 rond - ik mocht de 2e afslag nemen
Eén ingreep gehad, stonden voor stoplicht en ging op groen - dus ik reed aan, maar was ff vergeten dat we rechtsaf moesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |