abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20595074
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:24 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ah, je bedoelt dingen als:

Moeder is Amsterdammer en vader is Limburger? Moeder is Hilversummer, vader is Leidenaar? Moeder is Fries, vader is Rotterdammer? Moeder is Eindhovenaar, vader is Gelderlander?

Of meer: moeder is Rijssenaar, vader is Holtenaar?

Of misschien wel: moeder is Blaricummer, vader is Huizer?

Of moeder komt uit het centrum van Weesp, vader uit het flatgebouwenpark?

Gadverdamme, jij bent volgens je eigen belachelijke definitie dus een bastaardkind van ouders die uit verschillende cultuurgebieden komen . Geen wonder dat jij zulke rare gedachten hebt, je bent genetisch inferieur!

Zijn jouw wenkbrouwen aan elkaar gegroeid? Dat is een zeker teken dat je een bastaardkind bent.

Zitten jouw ogen niet helemaal op dezelfde hoogte? Ik zou maar eens het verleden van je ouders uit gaan zoeken, want ze verbergen iets voor je.

Ik hoop dat je lul niet krom is, zelfs maar enigszins. Dat is namelijk een *zeker* teken van verboden liefde van je ouders. Bah, tegennatuurlijke liefde tussen twee mensen uit verschillende cultuurgebieden. Mij nemen ze er niet zomaar tussen hoor, maar dat jij tot noch toe geloofde dat je een normaal kind van normale ouders was, zegt me al genoeg: jij bent een bastaardkind. Echte, normale kinderen WETEN gewoon dat ze geen bastaardkind zijn.

Maar je kunt je er nog van verlossen door je ouders en je hele familie af te zweren en mee te vechten voor onze nationalistische zaak! Neem zo snel mogelijk contact met me op, dan zullen wij je opvangen en je vertellen wat je allemaal voor ons kunt doen!

Sukkeltje. Let eens een keer op in de klas bij geschiedenis. Of loop eens bij de bibliotheek langs om boeken te lezen over het nazisme. Dan zul je zelf wel inzien dat jouw mening helemaal niks met nationalisme te maken heeft, maar alles met egoisme. Met je land voor jezelf willen houden. Jij vindt Nederland niet het beste land ter wereld, jij hebt niet meer dan last van een soort voedernijd. Jij bent een hond die gromt naar een andere hond omdat je de voederbak voor jezelf wilt houden. Zielig, zielig, driewerf zielig.

Heb je eigenlijk wel eens zomaar uit jezelf boeken gelezen (zonder dat er iemand was die je er toe dwong)? Nee? Maak je dan niet te veel illusies over de waarde van je mening, die nadert het nulpunt. Sorry dat ik je zo afmaak, maar respect krijg je niet door een grote bek te hebben. Respect krijg je door in alle gevallen verstandig te handelen. Andere mensen zien dan dat je iets waard bent en het respect volgt daar vanzelf uit. Om in alle gevallen verstandig te kunnen handelen moet je veel kennis hebben, dus veel lezen. Goed, je kunt ook veel kennis krijgen door levenservaring (die geef ik jou overigens met deze posting, geen dank), maar dan ben je een oude man tegen de tijd dat je genoeg kennis hebt en kun je er niet meer van profiteren.

Of je kansloos bent zoals je nu bent, durf ik niet te zeggen, jouw soort mensen krijgen tegenwoordig helaas best wel kansen in Nederland. Maar goed, er zullen altijd meer mensen zijn wiens rechtvaardigheidsgevoel ECHT en EERLIJK is, dus er zullen altijd wel mensen zijn om de wereld weer te bevrijden van de tirannie van jullie soort.

Edit:

Voor degenen die het moeten doen met wat minder intelligentie. Tot aan de smiley's is het een cynische grap.
Ze is een vrouw, misschien iets te overhaast met je oordelen?
Klompen lopen lekker.
pi_20595122
Ik vraag me trouwens iets af TS. Hoe zie je joodse mensen? moeten die ook gestereliseerd worden of zie je die wel als West-Europees?
pi_20595138
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:27 schreef Acient het volgende:

[..]

Helaas wel ja./
Jij zegt helaas, ik ben er blij mee. Natuurlijk zijn er misverstanden, taalproblemen, cultuurverschillen en dergelijke als mensen uit verschillende wereldelen dicht op elkaar wonen.
Ik zie het als onvermijdelijk en zou ook niet meer tussen alleen maar Nederlanders willen wonen.
Saai
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:35:06 #104
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_20595169
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:23 schreef Acient het volgende:

[..]
Nee ik niet. Niet meer...
Dal klinkt alsof je hele nare ervaringen in het verleden hebt opgedaan met misschien een partner uit een andere cultuur ? Of heb je de leeftijd van 110 jaar bereikt ? In ieder geval, ik mis in je posts nog de reeds in onze cultuur ingeburgerde rariteiten uit andere culturene.
Moskeeen, badhuizen, sluiers, burka's, pindakaas, tjaptjoi, kerry, atjar tjampoer, die moeten ook weg, toch ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_20595249
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:24 schreef RetepV het volgende:

[..][grote lap tekst]
Ik heb redelijk wat gelezen over WOII, een stuk meer dan de gemiddelde Nederlander. Al was het alleen maar omdat ik die toevoeging nog al vaak naar m'n hoofd geslingerd kreeg.
Ik wil gewoon dat mijn land Nederland blijft, niet een of andere smeltkroes van vele verschillende culturen zoals de USA.
Ik heb vele malen uit me zelf een boek gelezen, ik vind lezen een leuke bezigheid daarnaast is het goed voor je taalkennis en je woordenschat. Daarnaast lees ik ook boeken om dingen uit te leren. Boeken over van alles en nog wat, van het heelal tot aan geologie en argologie en alles wat zich er tussen bevind als het mij ook maar enigzins interreseerd.
Dat afmaken van jouw valt wel mee, je maakt je zelf eerder af met zo'n driftige reactie. Ik behandel iedereen die ik tegenkom met respect, dat is allochtonen incluus. De meeste mensen die ik ken weten hoe ik erover denk en respecteren dat. Een oude man zal ik nooit worden, als ik al oud word is het als vrouw. Mocht het pas lukken om een maatschapij in de buurt bij mijn idealen te zien verschijnen als ik oud ben, dan ben ik nog al tijd blij dat de generaties na mij hieriin kunnen opgroeien.
Doordat de "eigen identiteit" van vreemdelingen sinds hun komst hier bijkans heilig is verklaard, wordt niet-westers nationalisme in ons land toegejuicht. (Oldenbarneveld Denktank)
pi_20595296
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:28 schreef KreKkeR het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met mensen uit de VS.... zijn die wel welkom hier of moeten ook die het land uit worden gestuurd?
Ligt eraan welke mensen uit de VS je bedoelt, mensen die in de VS wonen (zelfs al hebben ze ooit ergens in de familie een hollander zitten) kun je niet echt meer beschouwen als mensen met een eigen nationaliteit, tenzij je die van de VS meerekend als nationaliteit, maar dat land is van de stammen die er voor de kolonialisatie zaten. Deze mensen zijn voor mij dan ook in prenciepe een verloren volk
Doordat de "eigen identiteit" van vreemdelingen sinds hun komst hier bijkans heilig is verklaard, wordt niet-westers nationalisme in ons land toegejuicht. (Oldenbarneveld Denktank)
pi_20595327
Een ding is misschien wel goed aan de ideeen van Acient. Alle nakomelingen van gemengde relaties tot 150 jaar terug zullen gesteriliseerd moeten worden. Waarschijnlijk zijn er aardig wat mensen die niet 100% raszuiver noord-west Europees zijn als je 150 jaar terug gaat. Dat zou flink in de geboortecijfers gaan schelen. En de wereld is al overbevolkt.
Maar wie zorgt er dan in de toekomst voor onze raszuivere bejaarden, om maar eens wat te noemen?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:42:27 #108
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_20595343
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:28 schreef Acient het volgende:

[..]

Er word gewerkt aan de meest preciese omschrijving die ik kan geven, dat werd me gister ook al gevraagd. Dus binnen kort op FOK
Veel succes hiermee, Nederland is namelijk geen volk maar een volksschare die over de grenzen schrijdt tot in Vlaanderen en Zuid Afrika. Jouw beschrijving zal waarschijnlijk uit komen op de Hollandse cultuur die echter zeer verschillend is met de Fryske culuur. Honderduizend Hollanders die naar Fryslan verhuizen zullen ook zeker niet vriendelijk onthaald worden, simpel weg omdat er geen één Nederlands volk is. De fout van huidig nationalistisch Nederland of eigenlijk Holland is dat zij een centralisaties in acht houden die voor hen zelfsprekend lijkt te zijn, echter ligt de enige nationalistische toekomst in decentralisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyrhraustur op 13-07-2004 13:48:57 ]
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_20595357
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:30 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik wil er nog aan toevoegen:

GROW UP.

Je houdt het voortschrijden der tijd niet tegen. Ook jij wordt een oude tandeloze man en zelfs jij gaat dood. Kijk dat gegeven recht in het gezicht en besef dat er veel belangrijker dingen in het leven zijn dan het gescheiden houden van culturen. De weg waarop je je nu bevindt leidt tot een voor jou betreurenswaardige sterfdag.
Dan zal ik in ieder geval dood gaan met de wetenschap dat ik mijn idealen heb verkondigt, in de hoop dat Nederland wakker word en dat deze mensen op een redelijk vreedzame manier verwijderd kunnen worden.
quote:
Ik sterf liever arm en tevreden dan in het besef dat ik mijn hele leven lang heb gewijd aan het bestrijden van de voortgang van de tijd. Lees het verhaal over Don Quichote eens (en besef de dieper liggende betekenis). Je kunt het niet winnen van de voortgang.
Ik ken het verhaal van Don Quichot en ik zal blijven vechten tegen de windmolen. Als het moet mijn leven lang
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:43:29 #110
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_20595368
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:26 schreef Acient het volgende:
Je snapt toch zelf ook wel dat we in de loop van de geschiedenis een cultuur hebben opgebouwt die je als de Nederlandse cultuur zou kunnen beschouwen.
Je bedoeld de typisch nederlanse cultuur met z'n Zuid-Amerikaanse aardappelen en Turkse Tulpen? Of bedoel je dat je wilt vastkleven aan de status-quo van de nederlandse cultuur, net zoals nederlandse emigranten in Australie en Canada? En die wil je beschermen door rassenvermenging te voorkomen?

Ik kan je niet helemaal volgen, maar volgens mij wil je gewoon die stoere negers weg hebben zodat jij ook kans maakt bij de breezah sletjes
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:43:42 #111
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_20595373
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:38 schreef Acient het volgende:

Dat afmaken van jouw valt wel mee, je maakt je zelf eerder af met zo'n driftige reactie. Ik behandel iedereen die ik tegenkom met respect, dat is allochtonen incluus.
Je behandelt ze met respect??? Dat strookt niet echt met de toekomstplannetjes die je met ze hebt he? Die zijn nu niet bepaald respectvol te noemen.
Krekker is de bom!
pi_20595399
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me trouwens iets af TS. Hoe zie je joodse mensen? moeten die ook gestereliseerd worden of zie je die wel als West-Europees?
IK zie joden als West-Euoropeanen (dat wil zeggen als ze ook daadwerkelijk daar wonen)
pi_20595514
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:35 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dal klinkt alsof je hele nare ervaringen in het verleden hebt opgedaan met misschien een partner uit een andere cultuur ? Of heb je de leeftijd van 110 jaar bereikt ?
Dat heb ik niet, ik heb te veel gelezen en gehoord over/van mensen die dat wel hebben, daarnaast heb ik een karakter wat absoluut niet past voor een vrouw in de daar heersende cultuur. (Ben trouwens ook nog lang geen 110)
quote:
In ieder geval, ik mis in je posts nog de reeds in onze cultuur ingeburgerde rariteiten uit andere culturene.
Moskeeen, badhuizen, sluiers, burka's, pindakaas, tjaptjoi, kerry, atjar tjampoer, die moeten ook weg, toch ?
Op de pindakaas na (Ja ik weet het ook import. Maar daar is op zich niets mis mee, dat is handel en handel is weer goed voor de economie) ja

(Atjar Tjampoer, is dat eten?)
pi_20595579
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:42 schreef Tyrhraustur het volgende:

[..]

Veel succes hiermee, Nederland is namelijk geen volk maar een volksschare die over de grenzen schrijdt tot in Vlaanderen en Zuid Afrika. Jouw beschrijving zal waarschijnlijk uit komen op de Hollandse cultuur die echter zeer verschillend is met de Fryske culuur. Honderduizend Hollanders die naar Fryslan verhuizen zullen ook zeker niet vriendelijk onthaald worden, simpel weg omdat er geen één Nederlands volk is. De fout van huidig nationalistisch Nederland of eigenlijk Holland is dat zij een centralisaties in acht houden die voor hen zelfsprekend lijkt te zijn, echter ligt de enige nationalistische toekomst in decentralisatie.
Dat klopt, daarom spreek ik ook meestal van een cultuur gebied, dan is het nog subjectief wat je wel en wat niet in dat gebied valt.
Ik kom trouwens niet uit Holland maar van de Veluwe.
Ik ben wel voor meer zelfbestuur van de verschillende provincien. Oftewel de decentralicatie van de macht die je net noemde.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:53:10 #115
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20595622
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:44 schreef Acient het volgende:

[..]

IK zie joden als West-Euoropeanen (dat wil zeggen als ze ook daadwerkelijk daar wonen)
Want die hebben geen eigen cultuur? of is die cultuur volgens jou west-Europees?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_20595646
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je behandelt ze met respect??? Dat strookt niet echt met de toekomstplannetjes die je met ze hebt he? Die zijn nu niet bepaald respectvol te noemen.
Vinger op de zere plek, wat ik bedoel is dat zeker nu ik toch niet veel meer kan doen dan m'n mond open trekken of zelf naar de wapenen grijpen, je net zo geod iedereen als mens kan behandellen. Ik zal ze niet anders behandelen als elke andere Nederlander, tenzij zij mij op een of andere manier beledigen dan ben ik wel feller dan tegen autochtonen.
pi_20595680
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:13 schreef Acient het volgende:

IDe post waarmee dit topic begint is toevallig het punt waarop besloten werd om hier een appart topic over te maken.
De diskussie in fb begon met deze posting van TS
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:34 schreef Acient het volgende:

Laten we het zo stellen dat ik wat creatieve oplossingen heb voor problemen als halfbloedjes...
(Hun ouders trouwens ook)
Toen hij racisme werd verweten schrok hij terug en ging over op meer 'sociaal gewenste' modus van cultuur en dat er geen rassen zijn.
1 creeert hij zelf het "probleem" halfbloedjes
2 is het een verwijzing naar rasafkomst
3 verwijt hij de ouders "het probleem" te creeeren en heeft ook voor hen creatieve oplossingen.

Zijn a-sociaal idee van castratie komt voort uit het vooroordeel dat halfbloedjes per definitie minderwaardig zijn.
Het criteria 'niet-westerse cultuur' is een maskerend eufemisme voor 'ander ras'.
Immers ... het is discriminerend te beweren dat nazaten van iemand met een buitenlands afkomst tot in de verdere generaties dat buitenlandszijn doorzetten.
En het is schofterig crimineel te beweren dat zulke nazaten "probleem" zijn en geen kinderen mogen hebben...

Als de TS dan geen duidelijke racist is, dan reageert hij wel vanuit een racistisch sentiment.
TS dient zelf virtueel gecastreerd te worden
pi_20595685
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:53 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Want die hebben geen eigen cultuur? of is die cultuur volgens jou west-Europees?
Joden hebben wel degelijk een cultuur, zij hebben zich echter in de loop van de tijd redelijk tot goed aangepast aan de heersende cultuur.
christenen hebben ook tot op zekere hoogte een eigen cultuur.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:55:54 #119
3542 Gia
User under construction
pi_20595710
Ben het wel eens met Acient wat betreft het puur houden van onze cultuur, maar dat hoeft niet op zo'n extreme manier. Gewoon aanpassen aan de cultuur waar je woont.
Ik houd bijvoorbeeld van de Franse cultuur en de manier van leven daar, wil ook graag mijn oude dag in Frankrijk slijten en pas me dan aan aan die cultuur.

Dat er veel moslims in Nederland zijn komen wonen, wil niet zeggen dat Nederland als zodanig aan moet passen aan de Marokkaanse en/of Turkse cultuur. Zij zouden zich moeten aanpassen aan de Nederlandse cultuur.
Ik denk dat gemengde huwelijken de verschillende culturen juist dichter bij elkaar brengt. De impact die een moslim heeft als hij met een Nederlandse vrouw in Nederland trouwt is waarschijnlijk geringer dan andersom. De moslim zal meer vernederlandsen door zo'n huwelijk.

Verder zie ik sowieso bij heel veel jonge Turken en Marokkanen dat ze steeds meer aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Kost gewoon een beetje tijd, maar hun eigen cultuur zal steeds meer vervagen. Helemaal niet, maar hoeft ook niet.
Ik zeg ook niet dat we dit af moeten dwingen, maar gewoon afwachten. Het lost zichzelf op.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:57:34 #120
3542 Gia
User under construction
pi_20595761
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:54 schreef Bluesdude het volgende:
Acient is een VROUW.

Is al een paar keer gezegd.
pi_20595784
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De diskussie in fb begon met deze posting van TS
[..]

Toen hij racisme werd verweten schrok hij terug en ging over op meer 'sociaal gewenste' modus van cultuur en dat er geen rassen zijn.
1 creeert hij zelf het "probleem" halfbloedjes
2 is het een verwijzing naar rasafkomst
3 verwijt hij de ouders "het probleem" te creeeren en heeft ook voor hen creatieve oplossingen.
Dat klopt ik verwijt de ouders het probleem met haflbloedjes, zij hebben hen toch in eerste instantie verwekt

(het is trouwens "zij")
quote:
Zijn a-sociaal idee van castratie komt voort uit het vooroordeel dat halfbloedjes per definitie minderwaardig zijn.
Nooit gezegt, leg me astublieft geen woorden in de mond, dat kan ik niet waarderen.
quote:
Het criteria 'niet-westerse cultuur' is een maskerend eufemisme voor 'ander ras'.
Immers ... het is discriminerend te beweren dat nazaten van iemand met een buitenlands afkomst tot in de verdere generaties dat buitenlandszijn doorzetten.
IK heb al eerder gezegt dat ik tegen het begrip "menselijke rassen ben"
quote:
En het is schofterig crimineel te beweren dat zulke nazaten "probleem" zijn en geen kinderen mogen hebben...[quote]

Als de TS dan geen duidelijke racist is, dan reageert hij wel vanuit een racistisch sentiment.
TS dient zelf virtueel gecastreerd te worden
Discriminerend, misschien, rascist, zeker weten niet.
pi_20595794
Jullie zouden eens emailadressen met elkaar meoten uitwisselen en eens bij elkaar op de koffie gaan. Ik weet zeker dat jullie hele goede vriendinnen zullen worden.
pi_20595795
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:54 schreef Acient het volgende:

[..]

Joden hebben wel degelijk een cultuur, zij hebben zich echter in de loop van de tijd redelijk tot goed aangepast aan de heersende cultuur.
christenen hebben ook tot op zekere hoogte een eigen cultuur.
Dus als allochtonen zich zouden aanpassen aan de "heersende" cultuur dan mogen ze ook wel blijven, of is er toch nog wel een onderscheid te maken dan.

Ik begrijp sws niet het woord heersende cultuur waar joden zich toe hebben aangepast. Even voor de goede orde de westerse cultuur/erfgoed is gebasseerd op joods-christelijke grondvesten. Dan hoeven joden zich toch niet aan te passen aan een cultuur die ze zelf mede hebben ontwikkeld?
pi_20595805
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:53 schreef Acient het volgende:

Vinger op de zere plek, wat ik bedoel is dat zeker nu ik toch niet veel meer kan doen dan m'n mond open trekken of zelf naar de wapenen grijpen, je net zo geod iedereen als mens kan behandellen. Ik zal ze niet anders behandelen als elke andere Nederlander, tenzij zij mij op een of andere manier beledigen dan ben ik wel feller dan tegen autochtonen.
Je bent tegen gelijke behandeling van mensen met een buitenlandse afkomst.
Foei liegebeest....
Je begint zelf metbeledigen door te stellen dat halfbloedjes "probleem" zijn en dat je ze graag wilt castreren.
Met zo'n attitude vraag je om ruzie..
Kijk eerst eens naar jezelf
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:59:34 #125
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20595814
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:54 schreef Acient het volgende:

[..]

Aha, aanpassen is dus mogelijk? Daar zijn natuurlijk wel eeuwen overheen gegaan eer die cultuur aangepast was. Maar andere culturen mogen dus niet aanpassen blijkbaar, vreemd.
pi_20595817
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:58 schreef Acient het volgende:

[..]

Dat klopt ik verwijt de ouders het probleem met haflbloedjes, zij hebben hen toch in eerste instantie verwekt
Wat is in hemelsnaam jouw probleem met 'halfbloedjes'?
pi_20595822
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Acient is een VROUW.

Is al een paar keer gezegd.
Schijnbaar passen mijn denkbeelden niet bij mijn geslacht, ik blijf het gewoon bij elke fout een keer verbeteren en voor de rest word ik rustig afgebrand hier.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:00:02 #128
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_20595829
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:51 schreef Acient het volgende:

[..]

Ik kom trouwens niet uit Holland maar van de Veluwe.
Sorry, maar nu wordt mij een heleboel duidelijk. Als product van pure inteelt zijn je hersenen dusdanig verkalkt dat de blinden voor je ogen alle licht tegenhouden.

Ik voel met je mee.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:00:38 #129
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20595842
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef MrX1982 het volgende:

-knip-
Je zit met de kaas van het brood te eten
pi_20595867
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Jullie zouden eens emailadressen met elkaar meoten uitwisselen en eens bij elkaar op de koffie gaan. Ik weet zeker dat jullie hele goede vriendinnen zullen worden.
geh geh, moet ik dan ook koekies eten?
pi_20595885
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:35 schreef PH52 het volgende:

[..]

Moskeeen, sluiers, burka's, die moeten ook weg, toch ?
nou daar stem ik wel voor
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
pi_20595889
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:01 schreef Acient het volgende:

[..]

geh geh, moet ik dan ook koekies eten?
Eentje, volgens goed nederlands gebruik.
pi_20595908
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:00 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Je zit met de kaas van het brood te eten
Ik sla de spijker graag op zijn kop
pi_20595912
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dus als allochtonen zich zouden aanpassen aan de "heersende" cultuur dan mogen ze ook wel blijven, of is er toch nog wel een onderscheid te maken dan.

Ik begrijp sws niet het woord heersende cultuur waar joden zich toe hebben aangepast. Even voor de goede orde de westerse cultuur/erfgoed is gebasseerd op joods-christelijke grondvesten. Dan hoeven joden zich toch niet aan te passen aan een cultuur die ze zelf mede hebben ontwikkeld?
Spijker op de kop geslagen, de joodse denkbeelden wijken niet erg veel af van de Nederlandse dus dan is de aanpassing ook makkelijker. De immigranten die we nu hebben echter komen vaak uit een compleet ander cultuurgebied en dat geeft botsingen.
pi_20595927
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:00 schreef PH52 het volgende:

[..]

Sorry, maar nu wordt mij een heleboel duidelijk. Als product van pure inteelt zijn je hersenen dusdanig verkalkt dat de blinden voor je ogen alle licht tegenhouden.

Ik voel met je mee.
Ga je altijd schelden als je gefrustreerd bent?
pi_20595938
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik blijf mijn vragen herhalen Acient, je schijnt er niet op te willen antwoorden?
pi_20595949
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Owww, daar kan ik nog mee leven
pi_20595977
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik blijf mijn vragen herhalen Acient, je schijnt er niet op te willen antwoorden?
IK ben tegen vermenging van culturen en daar is een halfbloedje een schoolvoorbeeld van.

ps. geef me een beetje tijd om te reageren, ik typ me zelf een paar lamme vingers hier. Dus het kan soms even duren.
pi_20595989
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die zien er niet blank genoeg uit....??
pi_20596009
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die zien er niet blank genoeg uit....??
Lees voor de gein is wat ik getypt heb voordat je je een oordeel vormt.

En nee niet alleen die delen die je tegen me kunt gebruiken maar de hele posts graag.
pi_20596063
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:05 schreef Acient het volgende:
IK ben tegen vermenging van culturen en daar is een halfbloedje een schoolvoorbeeld van.
Een halfbloedje (:{) is een voorbeeld van het mengen (:{) van twee 'rassen/kleuren/afkomsten', niet van culturen.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:08:51 #142
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20596090
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een halfbloedje (:{) is een voorbeeld van het mengen (:{) van twee 'rassen/kleuren/afkomsten', niet van culturen.
Gaat inderdaad nergens over.
pi_20596092
Ancient, een serieuze vraag. Ben jij in het verleden wel eens misbruikt?
pi_20596096
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:05 schreef Acient het volgende:

[..]

Maar wat is er mis met een halfbloedje. Het enkele feit dat de ouders oorspronkelijk een verschillende afkomst hebben? Waarom is dat niet goed?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2004 14:09:38 ]
pi_20596119
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zeker slecht geintegreerd, 2 koekjes, zo heb ik dat altijd geleerd.
pi_20596142
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ancient, een serieuze vraag. Ben jij in het verleden wel eens misbruikt?
Serieus antwoord en serieuse tegenvraag

Nee, waarom?
pi_20596154
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:02 schreef Acient het volgende:

[..]

Spijker op de kop geslagen, de joodse denkbeelden wijken niet erg veel af van de Nederlandse dus dan is de aanpassing ook makkelijker. De immigranten die we nu hebben echter komen vaak uit een compleet ander cultuurgebied en dat geeft botsingen.
Nogmaals waarom moeten joden zich aanpassen als de denkbeelden die ze hebben de basis vormen van de westerse cultuur en erfgoed. Joden zijn net als christenen gewoon onderdeel van het westen. Dus in dat opzichte hoeft er geen aanpassing van joodse mensen plaats te vinden.
In dat opzichte wijk je wel af van mensen met extreem-rechtse of extreem-nationalistische denkbeelden die joden toch als minderwaardig zien. En dat de mensen die hier komen met andere culturen botsingen geeft is zeker zo maar als die zich nou zouden aanpassen dan is het goed?
pi_20596156
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als jij een betere term weet sein me even in.
pi_20596204
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nogmaals waarom moeten joden zich aanpassen als de denkbeelden die ze hebben de basis vormen van de westerse cultuur en erfgoed. Joden zijn net als christenen gewoon onderdeel van het westen. Dus in dat opzichte hoeft er geen aanpassing van joodse mensen plaats te vinden.
In dat opzichte wijk je wel af van mensen met extreem-rechtse of extreem-nationalistische denkbeelden die joden toch als minderwaardig zien. En dat de mensen die hier komen met andere culturen botsingen geeft is zeker zo maar als die zich nou zouden aanpassen dan is het goed?
Ik heb net gezegt dat ik geen enkel probleem met joden heb. Waaarom moet jij mij dan een probleem aanpraten?
Nog iets, niet iedere nationalist heeft een hekel aan Joden, denk dat er zo iets bestaat als een ZOG (Zionist Opuccied Gouverment) of andere dergelijke Joodse overheensingen of complotten.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:14:00 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20596216
volgens mij is er een duidelijk verschil tussen nationalisme (de trots voor je eigen land) en racisme (de trots voor je eigen kleur). ik moet zeggen dat dit topic beiden verenigd, maar dit niet in de titel vermeld staat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')