Zij is dus nu ziek en ze wil de hele dag slapen zodat ze morgen weer beter is en zo, echter, ik wil toch even langs om iets te geven.
Nu vroeg ik mij af, ze doet aan overgeven, misselijkvoelen, brak zijn, moe zijn, pijn in lichaam hebben etc etc. Wat kan ik haar anders geven dan slaappillen of pijnstillers?
Een bloemetje zal denk ik niet zo goed zijn want daar word ze nog misselijker van, en tja, ik heb al wel wat voor haar maar dat mag ze morgen pas krijgen, wat ik dan kan doen is het vandag geven maar tja, dan is de verrassing weer weg. Weten jullie iets waar je blij mee bent als je ziek bent?
Zelf zou ik het leuk vinden als ze effe langskwam met iets, klein dingetje ofzo als een prulletje maar watr toch leuk is en dat ze effe bij me kwam liggen maar aan de andere kant zou ik dan weer bang zijn dat ze ziek word.
Ik hoop dat jullie mij een beetje inspiratie kunnen geven want zelf kan ik echt nergnes op komen ook al klinkt dit raar. Ohja, computer spelletjes heeft geen zin want die zijn toch te zwaar voor haar PC. ook de oude.