quote:Pipo_de_Clown - zaterdag 19 juni 2004 @ 01:01
Hey hey!!
Kheb een probleempje, mijn vriendin is geslaagd *hiep hoi* voor d'r examen. Dus er moet een cadeautje gekocht worden!!
Het probleem is dat ze nu op vakantie is en zelf al allerlei sieraden en geurtjes (je kent het wel) meeneemt en mij met een probleem opzadelt om dus nog met iets origineels aan te komen =)
Heeft er iemand wat ideeen om te kopen (verder als de halve Expo leeg te kopen)
Alvast heeelll erg bedankt!!
stop met rokenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:40 schreef LucasH het volgende:
Ik wil een tip voor mijn zusje.
om eerlijk te zijn snap ik niet waarom jij je zo druk maakt over een tekst op een kaartje ... als je op internet zoekt kun je 100 leuke teksten vinden... van onzinnig naar grappig... je kunt er altijd wel wat vinden..quote:Op maandag 28 juni 2004 11:31 schreef Ericjuh het volgende:
om eerlijk te zijn snap ik niet waarom jullie je druk maken om kado's ... als je bij de expo naar binnen loopt kun je 100 leuke kado's vinden... van onzinnig naar grappig... je kunt er altijd wel wat vinden..
en natuurlijk zijn er meer van zulke expo winkeltjes...
Er staat nu ook een hele mooie tekst op ...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:08 schreef Troel het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn snap ik niet waarom jij je zo druk maakt over een tekst op een kaartje ...
dat valt nog wel tegen hoor.. keb ff gezocht, maar echt leuks kon ik niet vinden...quote:als je op internet zoekt kun je 100 leuke teksten vinden... van onzinnig naar grappig... je kunt er altijd wel wat vinden..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:42 schreef immenslope het volgende:
Mijn beste vriend gaat 23 juli 2004 samen met zijn vrouw emigreren naar China.
Natuurlijk willen we met een groep vrienden binnenkort een afscheidsfeest geven.
Het zou leuk zijn als we met z'n allen wat geld bij elkaar zouden leggen en een leuk cadeau gingen kopen.
Alleen....wat gaan we dan voor ze kopen?
Kunnen jullie ons helpen met leuke tips tot een bedrag van ¤100,- maximaal?
Tja, als ze gaan emigreren kan je beter niet iets geven wat achter moet blijven vanwege de afmetingen enzo. Misschien is het dan verstandig om nu een grote bos bloemen te geven en dan in die bloemen het geld zodat ze daar in China hun huis met bloemen mee aan kunnen kleden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat een oude vrouw geen 20 wordtquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:39 schreef El_Bartos het volgende:
zoek een cadeau voor een jonge vrouw die 20 wordt.
Hobbies:
- lopen (joggen)
- uitgaan
- snowboarden
- shoppen
- Thaiboxen (zo een beetje, nie echt veel)
bij haar ouders, en studeert ook nogquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat een oude vrouw geen 20 wordt
Woont ze op zichzelf? Op kamers? Bij haar ouders? Samen?
GENIAAL!!!!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:05 schreef Ericjuh het volgende:
weet je wat ik nog steeds een leuk kado vind....
je pakt een bierflesje en daar haal je etiket van af... en vervolgens maak je met photoshop een eigen etiket voor die persoon.
je kunt ook een lege wijnfles pakken en die door midden zagen precies achter het etiket... (pas wel op dat het glas niet breekt) vervolgens doe je het kado erin (niet te groot natuurlijk) en plakt hem gewoon weer dicht met seconden lijm.. vervolgens plak je je zelf gemaakte etiket er op ....
super leuk en orgineel...
op site van adobe staan beste hoge systeemeisen... maar je kunt hem zat draaien hoor.. en als je photoshop CS niet kunt draaien draai je toch gewoon photoshop 7..quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:15 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
GENIAAL!!!!!!
(weet iemand of Photoshop werkt op een celeroon 800mhz???
net nu is mijn pc stuk en heb ik een trage vervang)
ingepakt is die maar 151 mb... als je snapt wat ik bedoel..quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:51 schreef El_Bartos het volgende:
kut
installetiefile staat op mijn pc die nu binnen is voor reparatie. Hoogstwss krijg ik hem ook nog eens geformateerd terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |