Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:50 schreef meneerdeman het volgende:
Wederhelft van meneerdeman is ook zwanger :-)
Uitgerekend op 13 Januari !!!!
Als de vliezen gebroken zijn moet het toch ook binnen 48 uur komen, Bix?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:52 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd meneer en mevrouwdeman!
en bij sjeen zou 't natuurlijk ook nog een paar dagen kunnen duren he. maar voor EW & Digger hoop ik toch dat 't nu snel gebeurd is!![]()
![]()
Hmm, dat lijntje komt me bekend voorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:08 schreef spookvrouw het volgende:
Eens kijken of dit werkt.
Om de babies naar buiten te lokken. Kijk eens wat een leuke glimmende sterretjes? Kom er nu maar uit, het mag best.
[afbeelding]
ooh, ik dacht dat ze naar 't ziekenhuis moest omdat ze nog geen 37 weken zwanger was op het moment van het breken van de vliezen. maar wat jij zegt kan natuuurlijk ook. hopelijk is haar baby er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:58 schreef Jambo het volgende:
Meneerdeman en mevrouwdeman van harte gefeliciteerd.
Bix, ik denk dat Sjeen nu toch al in het ziekenhuis is, want ze zich niet meer gemeld vanmorgen. Dus ik vermoed dat ze toch al weeën heeft inmiddels, want anders had ze volgens mij pas later op de dag naar het ziekenhuis gehoeven, en had ze hier dus nog een berichtje achter gelaten.
En ik wil niet een paar dagen wachten, het wachten duurt nu al zo lang
Gefeliciteerd!! en ga mevrouwdeman maar lekker verwennen!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:50 schreef meneerdeman het volgende:
Wederhelft van meneerdeman is ook zwanger :-)
Uitgerekend op 13 Januari !!!!
DBP (distantia biparietalis) (van kruin tot stuit) <-- blijkt niet goed te zijn volgens danny kwa mijn interpetatie/vertalingquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:56 schreef Sugar het volgende:
En weet iemand wat deze codes betekenen?
DBP: 9.1 cm, conform 35 weken en 5 dagen
HC: 32.6 cm, conform 37 weken en 1 dag (!!!!!!!)
AC: 30.7 cm, conform 35 weken en 4 dagen
FL: 6.6 cm, conform 35 weken en 3 dagen
al geedit, dat zei danny dus ook. CRL staat waarschijnlijk voor kruin tot stuit maar die is niet gemeten bij jouw en das de eerste die bij mij op de echo's vermeld staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:10 schreef Sugar het volgende:
Huh, maar van kruin tot stuit is maar 9.1 cm???? Is ie dan niet een beetje klein?![]()
Kan weleens de breedte van het hoofdje zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:10 schreef Sugar het volgende:
Huh, maar van kruin tot stuit is maar 9.1 cm???? Is ie dan niet een beetje klein?![]()
Hahaha dat zeg ik van oor tot oorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:15 schreef Knorretje het volgende:
en een makkelijkere vertaling:
Distantia biparietalis, ofwel de maximale doorsnede van het schedeltje
Lekker pittig een Luchtbelquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:38 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie.
Ik kan weer lachen overigens inmiddels.
Ga straks even koffie drinken op m'n werk en bij een vriendin langs en vanavond lekker op de bankhangen en we gaan Chinees bestellen en Everwood kieken
Daar geloof ik niet meer inquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
Lekker pittig een Luchtbel![]()
Mijn vorige buurvrouw ging hoog zwanger eten bij de Thai . Ze zaten om 7 uur aan tafel en om kwart voor 1 had ze een dochtertje in haar handen![]()
Weet je wel hoe lastig het is om strax je kind naar school te brengen als die blijft zitten?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:54 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet meer in![]()
dat brengen gaat nog wel maar of het wat meekrijgt van de les....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:56 schreef No Nick het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lastig het is om strax je kind naar school te brengen als die blijft zitten?
Bij mijn eerste braken de vliesen om 23.00 en om 03.17 had ik een prachtige dochter in mijn armen!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:54 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nope, Duco is lekker thuis geborenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:59 schreef Luchtbel het volgende:
Die vlos zegt toch steeds, voorlopig hoef je hem nog niet te verwachten hoor....
No Nick ben jij in het Flevoziekenhuis bevallen van Duco?
Oh oke was ff nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:01 schreef No Nick het volgende:
[..]
Nope, Duco is lekker thuis geboren
Roelie is wel geboren in het Flevo trouwens
Ja, dat kan... dan krijg je een onderzoek bij de gyn (LadyS heeft dat toch pas ook gehad?)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:20 schreef Sugar het volgende:
Misschien ligt apie wel in stuit, omdat ie een grote hoofdomtrek heeft? En mijn bekken misschien juist een beetje smaller is? Dat hebben ze trouwens nog nooit gecheckt, hoor, dus ik gis maar wat.
Zou dat kunnen? Ik ga het allemaal straks aan vlos vragen!![]()
dan heb ik er nog 2quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:54 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jaaaah.....................maar iedere keer zeggen ze, die baby komt er nog niet uit hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:31 schreef moussy het volgende:
[..]
dan heb ik er nog 2
Zo lag ik in het ziekenhuis voor een CTG, niks aan de hand, daarna even winkelen in Den Haag, niks aan de hand, paar uur later lag er zo maar een kind op mijn buik ipv dat ie er nog in zat.
Zo sta ik op om een paar boodschappen te doen, pats, water, nog ff fokken en toen had ik zo maar een paar uur later wéér een kind op mn buik, nah, raar gedoe die bevallingen
Ik heb ruim 3x langer over 1 bevalling gedaan dan mijn moeder over 3quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer trouwens dat een snelle bevalling niet erfelijk is. Bij Indy heb ik er 36 uur over gedaan.
Yep, dat was ik zelfquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:52 schreef lily het volgende:
[..]
echt?![]()
ja, ik ook.........quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik had ervoor getekend hoor, een half uur![]()
Ik heb wel contact met haar, maar alleen via mail. Dat helpt niet echtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Is er iemand die in contact staat met Sjeen? Of was dat nog niet geregeld omdat ze nu stiekem voor haar beurt gaat?
Ja dahagquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:15 schreef piglet het volgende:
Luchtbel, als je nou eens je vliezen breekt bij je werk hè, dan kom je vast in de krant
Kijk dat vrolijkt een moe en suf zwanger kippetje (de nieuwste bijnaam op het werk) weer op. Heel lief van jequote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
iets heel liefs
Aangezien ik trouwens mijn buik niet in het buiktopic kan showen (heb geen fotow) benoem ik jou nu tot mijn officiele buik-getuige!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Kijk dat vrolijkt een moe en suf zwanger kippetje (de nieuwste bijnaam op het werk) weer op. Heel lief van je![]()
off topic: ik vond dat jullie er zaterdag allemaal zo goed uitzagen. Ik weet natuurlijk niet hoe iedereen er voor het dieeten uitzag, maar jullie mogen echt trots op jezelf zijn. En jij hebt echt mooie krullen!
hahaha die is beter dan de mijne: Gewipte kipquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:39 schreef m@x het volgende:
[..]
zwanger kippetje
Digger en EW van harte gefeliciteerd met deze flinke knulquote:Gisteren om 22 uur begonnen de weeen,
om 5 uur vanmorgen naar het ziekenhuis en daar bleek EW 2cm ontsluiting te
hebben.
EW kreeg een infuus omdat het allemaal niet hard opschoot.
Om 7 uur had ze 3 cm.
Om 10 uur 4 cm. Om 11.10 nog steeds 4 cm, ongelooflijk veel pijn en erg
moe. De arts zag dat de baby het laatste stukje ook niet wou indalen en
daarom is toen toch besloten tot een keizersnede.
EW was erg boos, ze had niet voor niks zoveel pijn geleden vond ze en als
het dan toch een keizersnede werd had dat 2 weken geleden ook wel gekund.
De keizersnede was erg moeizaam omdat de baby zo onwijs groot was.
Uiteindelijk is geboren (de preciese tijd weet ik niet) Glenn William , 5235
gramen met een kop vol pikzwart haar.
Glen moet nog 24 uur ter observatie apart liggen omdat hij zo zwaar is en
hij moest onder de lamp (?). EW moet in ieder geval nog tot vrijdag
blijven.
Volgens de (zeer geemotioneerde) supertrotse vader kun je nu al duidelijk
het italiaanse bloed zien stromen en zullen de meisjes straks staan te
springen voor de voordeur
Digger en EW: Ontzettend gefeliciteerd met jullie flinke spruit!!! En leuke naam ook, kort maar krachtig!! Kom eerst maar lekker bij (want als ik het goed begrijp baalde EW wel dat het toch een keizersnede werd...) en zsm foto's!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:28 schreef Karin het volgende:
Berichtje van Lois
[..]
Digger en EW van harte gefeliciteerd met deze flinke knul![]()
ze zou bij mij idd gaan kijken of ik "afwijkingen" aan het bekken heb. Maar zodra ze ging voelen, voelde ze ook het hoofdje van BabyS (die dus wél was ingedaald) dus ze heeft verders niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat kan... dan krijg je een onderzoek bij de gyn (LadyS heeft dat toch pas ook gehad?)
Hihi, het was maar een halve uitval dus de schade is beperktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:18 schreef phluphy het volgende:
PigletIs het weer goedgekomen met jou en je collega? Op de één of andere manier past dat niet bij jou inderdaad, zo'n uitval. haha. Maar ze zullen het wel snappen toch? Ik weet trouwens niet hoe het nu met je vader gaat, ik hoop er het beste van voor jullie
![]()
Hier gaat het wel weer. Heb een paar dagen last gehad van een knoerteharde buik, ik denk dat er weer een groeispurtje aankomt. En beebje blijft mega-druk, bij voorkeur 's nachts, dus vandaar dat ik vaak zo vroeg op was. Maar dat haal ik overdag weer in, wat een luxe dat verlof![]()
![]()
Jahaaaaa daar hoop ik wel op eigenlijk: een lekker relaxed kind dat veel slaaptquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:10 schreef piglet het volgende:
Ik heb ook al zo'n rustig kind, laten we hopen dat het na de geboorte nog zo is
Shit... vergeten te makenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Aangezien ik trouwens mijn buik niet in het buiktopic kan showen (heb geen fotow) benoem ik jou nu tot mijn officiele buik-getuige!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
hahaha die is beter dan de mijne: Gewipte kip![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:30 schreef Sugar het volgende:
Idd, Easy!![]()
* clauwheee gaat felicitatie-post aanpassen
Dat is natuurlijk wel een beetje zo LadySquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef LadyS het volgende:
ik heb zoooo het gevoel dat mijn buik op knappen staatik word er niet goed van
Zou het dan ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:48 schreef LadyS het volgende:
maar nu voelt het ook echt zo... een heel gespannen en trekkerig gevoel steedsen steeds harde buiken
Morgen is het zover, LadySquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:48 schreef LadyS het volgende:
Ja, hij staat ook op knappen
maar nu voelt het ook echt zo... een heel gespannen en trekkerig gevoel steedsen steeds harde buiken
Sjeeeeeeeen.. ik ben zoooo benieuwd
echt een naam voor een voetballer! (of hooliganquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:50 schreef Luchtbel het volgende:
Wat een leuke naam!!!!!
Morgenmiddag dan maar weer?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:48 schreef LadyS het volgende:
Ja, hij staat ook op knappen
Naaaajaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:51 schreef bixister het volgende:
[..]
echt een naam voor een voetballer! (of hooligan).
denk je dat echt of is dat wat je hoopt?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Morgen is het zover, LadyS
jaa.. laten we maar voor morgen gaan...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Morgenmiddag dan maar weer?
Rond een uur of 3?
Ik ben inmiddels weer opgeknapt en bijgekomen en niet meer verdrietigdus ik kan morgen weer hoor!
Nee, dat meen ik echtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
denk je dat echt of is dat wat je hoopt?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik echtZet je koffertje maar klaar!
Ja man ik ging eerst uitjanken op m'n werk en toen een stukje fietsen op de hometrainer, wel heel zachtjes maar toch,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:56 schreef LadyS het volgende:
[..]
jaa.. laten we maar voor morgen gaan...
ben blij dat je niet meer verdrietig bent
Ja joh, ik vind het juist een hele lieve naamquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:00 schreef bixister het volgende:
en ja Luchtbel ik vind Glenn echt een voetballertjes(of hooligan)naam, maar misschien had ik die associatie bij elke zoon van Digger wel gehad.![]()
![]()
Euh mijn moeder heeft echt niet door wat ze zegt hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die aanstaande oma's ook![]()
ik ben met beide zwangerschappen herhaaldelijk flauw gevallen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:30 schreef AnnieB het volgende:
Heeft iemand anders rond de 19 weken veel last gehad van (bijna) flauwvallen? En wat kan je daar tegen doen?
Ja erg hè, ik snap dat ook niet, ik heb twee identieke gevallen in de familie, waarbij het tijdens de bevalling dus ook uit de hand gelopen is. Ik snap ook niet dat ze dat niet eerder controlerenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:18 schreef bixister het volgende:
he gats Digger en EW, dat was echt geen lolletje die bevalling... heel vreemd inderdaad dat ze dat van dat bekken niet eerder hebben geconstateerd, om woedend van te worden!
en waarom mag Glenn eigenlijk niet bij EW op de kamer?![]()
ja die is gechecktquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:21 schreef bixister het volgende:
ooow LadyS wat een oefening in geduld zeg....hopelijk hoef jij niet tot 16 dagen na de uitgerekende datum te wachten!
(heb je je bekken al laten checken?) wat rijmt dat lekker
![]()
oja en vandaag is je dag!hup BabyS, hup!
whahahaha.. nou denk niet dat het nodig is...quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:37 schreef clauwheee het volgende:
LadyS ik hoop voor je dat dit een aanzet is! Nu ga ik steeds aan je denken op het werk..kweet hoe ik ben...
Jeetje, wat ongelooflijk heftig. Ik ga nu maar niet weer beginnen over wat ik van het bevalbeleid in Nederland vindquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ik wens niemand zo'n vreselijk vervelende, onnodig pijnlijke bevalling toe (wat voel je je dan een machteloze homp vlees als aanstaande vader zeg).
Geen ervaring, maar ik wil je toch echt op het hart drukken om naar je lichaam te luisteren en niet door te blijven gaan als het niet meer gaat. Een stapje terugdoen is niet erg! Sterktequote:Op woensdag 14 juli 2004 09:30 schreef AnnieB het volgende:
Heeft iemand anders rond de 19 weken veel last gehad van (bijna) flauwvallen? En wat kan je daar tegen doen?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:47 schreef Beaker3 het volgende:
LadyS![]()
Maak je geen zorgen ik heb vannacht gedroomd dat BabySvandaag geboren word
Ik droom nooit over Fok, maar nu wel dus ik heb goede hoop
Sterkte meid met de laatste lootjes
Beaker
*voelt tranen opkomen*quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:30 schreef pluisje het volgende:
LadyS, er is echt wel iets bezig, het is alleen de vraag wanneer het doorzet. Ik heb ook een dag of 3 zo gelopen, en opeens kwam er structuur in.
Hou vol. het einde is nu echt in zicht
Denk het niet, anders had je BabyS al horen zingen: zingen:quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:08 schreef LadyS het volgende:
al hoop ik wel dat ie wat meer haast gaat maken![]()
nee hoor, kon mezelf net op tijd bij elkaar rapenquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:13 schreef pluisje het volgende:
Ohnee, ik heb weer iemand aan het huilen gemaakt
dat hou ik mezelf dus eigenlijk ook voor.. zolang ik twijfel is er niks aan de handquote:Ik weet nog dat ik me steeds afvroeg of ik het wel zou herkennen als het echt ging beginnen, je leest wel van "als je twijfelt, dan is het geen wee" maar ja....eerst zien dan geloven. En echt waar, opeens wist ik dat het echt begonnen was, zelfs zonder op de klok te kijken. Vertrouw maar gewoon op je gevoel, echt waar, het komt vanzelf. En als het er eenmaal is, zou je willen dat het nooit begonnen was, maar dat is weer een ander verhaal
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:18 schreef piglet het volgende:
Lieve LadyS, wat een tegenstrijdige emoties hè?
Eigenlijk wil je graag dat het doorzet want je zit al lang genoeg te wachten![]()
Maar aan de andere kant is het ook doodeng, want stel dat het echt doorzetDan kan je ook niet meer terug en ben je binnen afzienbare tijd mama
![]()
Maar het komt allemaal goed hoorDat weet ik zeker!
Dikke knuffel voor jou
Aha, de zwangerschapsdementie begint toe te slaan phluphquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:17 schreef phluphy het volgende:
Hebben we Snoopy al gezien vandaag![]()
Snooooooooooooooooooopyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ?
Daar gaan we voorquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:21 schreef piglet het volgende:
[..]
Githa, leuk om weer even iets van je te horen. Maar wat vervelend dat je nog steeds zoveel last hebt van je zwangerschap. Hopelijk houdt het straks na 3 maanden op en kun je eindelijk met volle teugen gaan genieten
quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:02 schreef Sugar het volgende:
Piggie, moet nu nog een dik half uur. En dan nog 2 dagen (morgen en vrijdag).
![]()
He miepes!!! Jij hier!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:40 schreef Marie79 het volgende:
Ik breek ff in in dit topic: heel veel sterkte voor LadyS en Luchtbel! En natuurlijk ook voor Sjeen!
haha, dat denk jij! Maar voor je 't weetquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:37 schreef piglet het volgende:
Ben nog geen 31 weken en ik ben ook nog laaaang niet aan bevallen toe (hoezo kop in het zand tactiek).
quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:12 schreef phluphy het volgende:
^*&^&^%$##@$%$^% Piglet![]()
Kom je ons nu vertellen dat je daar zelf nog geen werk van had gemaakt, om te overleggen over minder werken?![]()
![]()
![]()
![]()
Van de vlos neem je het wel aan en van ons niet?![]()
Ff serieus, ik ben blij dat de vlos het ook zei. Ik las gisteren nog ergens dat 6 weken voor bevallingsdatum stoppen toch echt zeer aangeraden wordt. En wat je moeder ook zegt, ieder persoon is anders en iedereen ervaart de zwangerschap anders. En je bent er gewoon aan toe, aan die rust.
Verder: fijn dat alles goed was, en over die ligging moet je je nu nog geen zorgen maken.
En laat snel weten wat je nu gaat doen he?![]()
![]()
heel eventjes dan, vanwege wat lurkers haal ik de update straks wel weer weg. Die personen kunnen ook eens een keer op een andere wijze betrokken zijn, interesse tonen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:41 schreef piglet het volgende:
O, ja en Knorretje: hoe gaat het nu eigenlijk met jou?
Heb je nog steeds continu weeën? Ben je nog een beetje mobiel?
Zijn er al plannen getrokken voor de bevalling?
Doe eens een update-jebehalve als je dat niet wil natuurlijk...
Maar het gaat echt heel snel Piglet! Ikke hoef ook nog maar heel kortquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:31 schreef piglet het volgende:
En snoopy, dat is niet lief!![]()
![]()
Erg hè hoe snel het gaat! Hoe gaat het bij jou de laatste dagen? Vliegen ze voorbij of heb je het gevoel echt te zitten wachten en duren ze juist heel lang?quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:43 schreef snoopy het volgende:
Maar het gaat echt heel snel Piglet! Ikke hoef ook nog maar heel kort![]()
Enne, was niet naar bedoeld hoor![]()
Maak me niet kwaadquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:00 schreef piglet het volgende:
Luchtbel![]()
en ga nou eens bevallen joh!![]()
een aantal dingen hangen samen, een soort van reactie op actie op reactie zeg maar, maar ook gewoon domweg veel pech hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Maar het gaat echt heel snel Piglet! Ikke hoef ook nog maar heel kort![]()
Enne, was niet naar bedoeld hoor![]()
Knorretje, ik was ook al zo benieuwd hoe het inmiddels met je gaat. Maar wat een ellende zeg. Hangen al die kwalen samen of heb jij de enorme pech dat je alles onafhankelijk van elkaar hebt? Ik heb echt met je te doen en hoop dat die 52 dagen heeeeeeel snel voor je voorbij gaan.
*** laat ook maar, is het niet waard om hier uittevechten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:06 schreef Zabb het volgende:
Knorretje, heb je iets tegen lurkers??? Zo maar ff een vraagje hoor
Het gaat hier prima hoor. Maar de dagen vliegen naar mijn gevoel voorbij.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:00 schreef piglet het volgende:
Erg hè hoe snel het gaat! Hoe gaat het bij jou de laatste dagen? Vliegen ze voorbij of heb je het gevoel echt te zitten wachten en duren ze juist heel lang?
Psies 3 weken is makkelijker te overzien dan 6. Klinkt raar maar is wel zo.quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:14 schreef phluphy het volgende:
Anitra Dat van die slag om de arm houden is natuurlijk wel zo, maar ja, als je één keer die 3 weken voorbij bent, en het zou dan toch nog een beetje uitgesteld worden, dan ervaar je dat toch anders dan dat je vooraf al zeker weet dat het er nog 6 zijn.
Soort van: 2 x 3 is korter dan 1 x 6![]()
Nou ja, bij mij zou dat zo wel werkenGood luck
![]()
En van je hufferdepufquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Hallo slijmprop![]()
Dahag klaagzangHoop ik
![]()
Echt waar Luchtbel ???????quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Hallo slijmprop![]()
Dahag klaagzangHoop ik
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Hallo slijmprop![]()
Dahag klaagzangHoop ik
![]()
Jajaja, dat is ook veel belangrijker dan BEVALLENquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ben aan het afwassendus kan nu niet douchen
Laat dit het begin zijn!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |