15.30 uur en als het moet, wat langer.quote:Hoe laat ben je dan klaar 's middags? Heb zelf altijd van 8:15 tot 16:45 gewerkt vandaar dat ik 7:00 zo vroeg vindt.
ik kan idd eerder weg, als ik maar 8 uur werk per dag. Ik ga graag wat eerder weg, lekker vroeg thuis en voor de enorme drukte thuis.quote:Moet niet? Ben je flexibel .. kan je dan eerder weg ofzo
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
*schiet met scherp*
Snel ..snel snel .. de motor binnenzetten ..!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tenminste, als het weer meezit want het wordt best wel donker weer hier
Soms iets te flexibel ..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:41 schreef hollander172 het volgende:
Ik wil ook weer de buitendienst in.lekker flexibel je eigen tijden indelen.
Ghe ghe wel eens met vrienden gedaan, kan er aardig hard aan toegaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doet me denken aan de intro-dag bij Deloittegingen we met alle nieuwe medewerkers paintballen
Die reisjes heb ik helaas nooit mogen maken, of nou ja toen kon ik ze ook niet maken aangezien ik een beetje in de buurt moest blijven.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
Soms iets te flexibel ..
En ik mis ook de buitenlandse reisjes die ik 4 keer per jaar moest doen naar Denemarken (3x) en Zwitserland(1x) en om de 2 jaar naar Duitsland .. 2 dagen beurs.![]()
Het lijkt leek allemaal wel te mooi om waar te wezen.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:49 schreef hollander172 het volgende:
Had het altijd wel naar mijn zin tot ik ineens besloot op kantoor te willen gaan werken.![]()
Dat is echt het domste wat ik had kunnen doen.....
Mijn werkgever had het alleenrecht op een cameramerk voor heel Nederland, en ik was de enige vertegenwoordiger .. de fabrikant uit Denemarken organiseerde 3 keer per jaar een seminar in hun thuisland om feeling te houden met het merk, en een keer per jaar jaaropening in Zwitserland. Hotel van 715 euro per nacht.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die reisjes heb ik helaas nooit mogen maken, of nou ja toen kon ik ze ook niet maken aangezien ik een beetje in de buurt moest blijven.
Was jij niet diegene die zijn motor in de woonkamer had staan? en ook diezelfde die niet ging rijden als er regen dreigde ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
Snel ..snel snel .. de motor binnenzetten ..!!!!!!!!![]()
![]()
Ik heb gewoon pech gehad, achtereenvolgens laptop gejat uit de auto, toen de auto zelf total loss gereden en als klap op de vuurpijl is er nog een keer thuis ingebroken en weer een laptop van de zaak weg. Toen vonden ze het welletjes met me ondanks dat het aan mijn werk nooit heeft gelegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Nee dat meen je niet .. wat heb je gedaan ..
![]()
![]()
Mijn oude werkgever ging over de kop, en bij de derde reorganisatie moest ik er ook eens aan geloven.
Ondanks dat mijn inzet voor die paar uurtjes per dag uiterst winstgevend waren en er geen opvolging was op dezelfde wijze. Maar ja we moeten ons eens orienteren op ondernemersplannen .. ik ga eerst 3 jaar studeren.Als ik het vol kan houden ..
![]()
Ik had in die tijd eigenlijk nog naar de VS gemoeten om daar 3 maanden te werken en het "werkmoraal" op te snuivenquote:Mijn werkgever had het alleenrecht op een cameramerk voor heel Nederland, en ik was de enige vertegenwoordiger .. de fabrikant uit Denemarken organiseerde 3 keer per jaar een seminar in hun thuisland om feeling te houden met het merk, en een keer per jaar jaaropening in Zwitserland. Hotel van 715 euro per nacht.![]()
Echt gekkigheid die luxe..
En van je broertje krijg je ook alleen maar stank voor dank.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik had in die tijd eigenlijk nog naar de VS gemoeten om daar 3 maanden te werken en het "werkmoraal" op te snuiven, is er niet van gekomen omdat ik voor mijn broertje in Nederland moest blijven.
Doet iemand dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zijn motor in de woonkamer had staan? en ook diezelfde die niet ging rijden als er regen dreigde ?? [afbeelding]
kan me vaag nog iets herinnerren vanuit een vorig topic [afbeelding]
Yep maar dat is afgelopen nu.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
En van je broertje krijg je ook alleen maar stank voor dank.![]()
Ik hou de optie ook open om in het buitenland te gaan werken. Mag alleen van mijn vriendin niet even trouwen met een local om de papiertroep te regelen.quote:Een oud stapmaatje van mij woont nu in Frankrijk, zijn werk werd gecentraliseerd voor heel Europa.
Hij kon kiezen: ontslag of meeverhuizen .. hij is snel getrouwd en daar gaan wonen, alles werd geregeld.![]()
Zie je wat een winsten sommige bedrijven maken: hij werkt voor Eurocard .. en dan weer bij een "reisbureauonderdeel" .. alleen voor de IBM klanten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:17 schreef hollander172 het volgende:
Ik hou de optie ook open om in het buitenland te gaan werken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:17 schreef hollander172 het volgende:
Mag alleen van mijn vriendin niet even trouwen met een local om de papiertroep te regelen.Wordt dus wat lastiger maar niet onhaalbaar.
![]()
Ghe ghe .. als iemand zo zijn motor optisch verneu** dan zal het techisch ook wel geen wonder zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Of hou jij meer van ''serieuzere kleuren'' ?
Kan ook mooi zijn
quote:Aangeboden: Aprilia RS 125 Chesterfield + MQP motorpak
Prijs: 2250
Beschrijving: Aprilia RS van eind 1995.
Officieel eerst een Duitse motor.
In 2001 gekocht van Duitse kennis,destijds ook een nieuw motorblok gemonteerd (aankoopbewijs aanwezig).
Daarna 1 jaar stil gestaan tot ik mijn rijbewijs haalde.
Nu heeft de motor met dit nieuwe motorblok slecht 6400 km gelopen.
Achterband is vervangen, voorband moet vervangen worden!!
Nieuwe accu, ketting en tandwielen. Originele tandwielen en ketting nog aanwezig, maar nieuwe ketting heeft een andere verhouding waardoor de motor sneller optrekt.
Tevens nog een achterlift waarop de motor neergezet kan worden.
De motor word verkocht in combinatie met een MQP acces of the track "Jurgen van den Goorbergh" motorpak. Dit motorpak is 1,5 jaar oud en kost nieuw ¤840,-. Kleuren Groen, wit, zwart en zilver. Pak is maat 54 (lichaamslengte 175 – 190 cm) en verkeerd bijna in nieuwstaat.
Ik doe motor en pak met pijn in me hart weg, maar het is tijd om eens wat zwaarder te gaan rijden aangezien ik 2 jaar me rijbewijs heb. Eventueel ook nog een bijpassende Helm met slangenmotief en motorlaarzen maat 43,5.
Extra foto’s en informatie van en over de motor en het pak via de mail verkrijgbaar.
Vraagprijs ¤ 2250,- (alleen motor prijs in overleg/ rond de ¤1850,-)
p.s. vragen? bellen is sneller
waarom zou je niet gaan kijken? Zag er toch best goed uit en je kunt em echt wel meenemen voor een mooi prijsjequote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
Die Cagiva via OPM .. van gisteren is te bewonderen in Giessenburg .. ff over denken .. net boven Dordrecht is wel te doen qua afstand.Kan alleen vanavond nog kijken, daarna is hij op vakantie.
waar staat ie? Waarom moet ie eigenlijk alles weg doen als ie zwaarder gaat rijden?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Triest als je je motor met pijn in het hart moet verkopen ..
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Helaas beetje ver .. voldoet bijna 100% qua uitvoering en prijs .. toch'es denken.
Zo'n Aprillia ziet er toch net iets gaver uit .. tja 500 euro maar net iets meer naar mijn zin..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]waarom zou je niet gaan kijken? Zag er toch best goed uit en je kunt em echt wel meenemen voor een mooi prijsje![]()
Almere .. ja past niet bij zijn nieuwe motor ofzo .. hij wil een ander pak en hier ook gelijk geld voor vangen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar staat ie? Waarom moet ie eigenlijk alles weg doen als ie zwaarder gaat rijden?
Een paar maanden pas.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoelang zit je nou al te miepen met een Mito, RGV, KR1S of een RS![]()
![]()
2 jaar?En je hebt er nog steeds geen 1
Vind ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Zo'n Aprillia ziet er toch net iets gaver uit .. tja 500 euro maar net iets meer naar mijn zin..![]()
das net iets te ver om even langs te rijden idd.quote:Almere .. ja past niet bij zijn nieuwe motor ofzo .. hij wil een ander pak en hier ook gelijk geld voor vangen.
Preciesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das net iets te ver om even langs te rijden idd.
een motor koop je ook niet met je verstandquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
Precies.. omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben.
Verstandig is het ook niet .. mijn oven is gisteren kapot gegaan .. mijn halve huis heeft een stroomstoring die nog door een monteur opgelost moet worden .. en ik wil nog op vakantie. Tja dromen ..Leef wat meer op gevoel.
Gisteren moest ik naar een advocaat i.v.m. alimentatiezaken .. die man feliciteerde mij nog dat ik geen schulden had (vrij bijzonder tegenwoordig zei hij) .. want die kon ik er gewoon aftrekken.
![]()
![]()
![]()
Uhm dat is waar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]een motor koop je ook niet met je verstand
Iemand anders helpen vind ik ook altijd wel leuk .. en je hebt niet de pijn in je portemonnee.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus, willen wij je wel helpen met je keuze(nav wat je eerder zei; ‘veel te dure motor gekocht’)
Hehehe advies geven wat iemand zou kunnen/moeten aanschaffen is ook erg leuk om te doen,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uhm dat is waar.Anders had ik voor hetzelfde geld wel 3x een ZZR1100 kunnen kopen .. en dan was 1 natuurlijk afdoende geweest. En daar had ik zeker ook plezier mee kunnen hebben.
Soms is gevoel wat lastig om te hebben.
Laat je wat ..ehm dom minder verstandige dingen doen.
[..]
Iemand anders helpen vind ik ook altijd wel leuk .. en je hebt niet de pijn in je portemonnee.
![]()
Zwart met vlammen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
iemand nog intresse in een BX diesel ?? voor heel weinig geld
Dat hoeft toch geen reden te zijn om geen auto te kopen ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb geen B-rijbewijs Mercy
De BX rijd echt heel erg lekker is een ruime maar toch goedkope auto,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwart met vlammen.Geef de spec's maar, mijn collega is een citrofiel .. heeft een BX
en een Snoek.
Jammer dat diesel onbetaalbaar is in de wegenbelasting. Alleen grijs kentekenauto's zijn voor mij interessant.Mijn ex heeft een H-100 diesel personenbusje op grijs kenteken. Spotgoedkoop te rijden.
Bouwjaar, kilomterstand .. dan mail ik het zo door.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
De BX rijd echt heel erg lekker is een ruime maar toch goedkope auto,
ik rijd gemiddeld 1:17 met dat ding,
is een 1.9 TD
235000 KM gelopen,
is technisch 100%
buitenkant is iets minder ( geen roest of zo)
mankeert totaal niets is alleen jammer dat ie wit is dat doe flink afbreuk aan de auto vind ik
wil er 500 euro voor hebben, dat is incl nieuwe keuring, ( waar ie zeker zonder enig probleem doorheen komt) en prijs is wel bespreekbaar hoor,
niet op voorhand zeggen!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
prijs is wel bespreekbaar hoor,
Owja bouwjaar is 1992,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bouwjaar, kilomterstand .. dan mail ik het zo door.doorgemaild. bouwjaar durf je niet te vermelden.
Ik rijd zelf te weinig kilomters voordat het rendabel is i.c.m. de idiote wegenbelasting.
![]()
Die dingen zijn bijna helemaal van plastic, ze blijven bijna drijven als je er mee de gracht in rijdt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
buitenkant is iets minder ( geen roest of zo)
Dat is ivm met keuring hij is nog gekeurd maar wil wel als service dat laten doen of zo,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet op voorhand zeggen!!
ze zien eruit alsof ze daarvoor gemaakt zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:06 schreef hollander172 het volgende:
ze blijven bijna drijven als je er mee de gracht in rijdt.![]()
![]()
Hehehe eens is,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ze zien eruit alsof ze daarvoor gemaakt zijn![]()
Raampjes dicht, omderste boven zetten, de sloot in duwen en peddelen maar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehehe eens is,
mooi zijn ze niet, maar wel super functioneel,
heb in januari verhuizing gehad en je staat er versteld van wat er allemaal in die auto past,
een 2 persoons bankstel is er mee vervoerd met de achterklep gewoon dicht dat kan met de doorsnee koekblik niet hoor,
en erg comfortable!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
mooi zijn ze niet, maar wel super functioneel,
Ja maar, ja maar in de andere autotopics willen ze niet dat er gepraat wordt over BX'en.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Het gaat weer over koeklbikken jongens
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar in de andere autotopics willen ze niet dat er gepraat wordt over BX'en.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy ..
Die collega heeft geen intresse in je BX ..![]()
Mijn moeder heeft zo'n ding gehad en binnen 2 jaar zijn die dingen 3 keer vervangen, daar werd je niet vrolijk van. Het is exemplarisch dat weet ik maar toch, het is gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is een fabeltje,
gaan niet zo gauw stuk, kunnen gewoon voor 15 euro opnieuw op druk gebracht worden,
wat wel regelmatig gebeurd is dat het stangenstelsel vast gaat zitten( door te weinig gebruik)
heb er bij de aankoop flink op afgedongen omdat het niet werkte,
na smeren en regelmatig een keer gebruiken werkte het perfect,
Kan ik nog niet zeggen, vanmiddag komt de makelaar om een huis te verkopen en waarschijnlijk zal ik er het weekend nog behoorlijk wat aan moeten klussen om de waarde wat hoger te krijgen. Kan nog niks beloven helaas.....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, ging jij nog mee zondag?
Heb wel intresse Riet zeg maar wanneerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm.. niemand interesse in 4 dagen Eiffel
Shit happens, maar ik moet nu echt een keer van die woning af. Kost alleen maar extra geld en ik heb er niks aan. Vorige maar een random makelaar opgebelt en die komt vanmiddag kijken. Moet in ieder geval het plafond nog opnieuw witten vanwege waterschade, daar gaat best een hoop tijd inzitten en mijn vriendin vind doordeweeks klussen wat minder leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
Lars is de meest minst actieve postmeetingfokker.
Ik had mijn huis gewoon via Marktplaats verkocht.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Shit happens, maar ik moet nu echt een keer van die woning af. Kost alleen maar extra geld en ik heb er niks aan. Vorige maar een random makelaar opgebelt en die komt vanmiddag kijken. Moet in ieder geval het plafond nog opnieuw witten vanwege waterschade, daar gaat best een hoop tijd inzitten en mijn vriendin vind doordeweeks klussen wat minder leuk.
Geen zin om er mee te gaan leuren en ik woon er zelf niet dus elke keer op en neer rijden als mensen willen kijken is ook niks. (de meeste zijn toch van die ramptoeristen.)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had mijn huis gewoon via Marktplaats verkocht.![]()
Heb het uiteindelijk alleen niet door laten gaan, andere huizen zijn ook aardig in waarde gestegen.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]Geen zin om er mee te gaan leuren en ik woon er zelf niet dus elke keer op en neer rijden als mensen willen kijken is ook niks. (de meeste zijn toch van die ramptoeristen.)
Dat mag de makelaar lekker doen, die hebben daarvoor geleerd.
Ik dacht er eerst ook aan het zelf te gaan doen maar bij nader inzien toch maar niet. Veel te veel werk aangezien ik er niet zelf woon. Als je zelf in het huis woont is het wel te doen, je hoeft alleen de voordeur maar open te doen als geinteresseerden komen kijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zou ik nu ook doen .. denk ik ..
Nog steeds geen mail uit China.
Kan je in dat andere huisje geen kantoor maken.
Dat moet wel een hele toffe peer zijn .. of wat stond er tegenover?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik kan me nog wel een fokker herinneren die zijn klusdiensten aanbood![]()
geen idee, tis ook maar een vage kennisquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele toffe peer zijn .. of wat stond er tegenover?![]()
Ow .. dan moet je een beetje uitkijken hoor ..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]geen idee, tis ook maar een vage kennis
Je weet maar nooit hequote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow .. dan moet je een beetje uitkijken hoor ..![]()
It's a dangerous world outhere on the digital highway.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Je weet maar nooit he![]()
Geen idee ? .. Ik dacht dat het een gevulde koeken fetisjist was ..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen idee, tis ook maar een vage kennis
Die heeft verder geen rare afwijkingen.. ken hem een beetje .. nog niet helemaal maar wel goed genoeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ja die jah
Newbe.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
kunnen julie het ook over iets begrijpelijks hebben ?
Kansloos .. komt niet bij de eerste 7 in het WSB.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat vinden jullie van een ZX10R?
het is een vaag onderwerp, dat geef ik toequote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
kunnen julie het ook over iets begrijpelijks hebben ?
Phoe gelukkig werd al bang dat het aan mij zou liggenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is een vaag onderwerp, dat geef ik toe
ik vind de ZX10R opzich wel mooi.. maar wat is er nog meer wat zo snel is?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
Kansloos .. komt niet bij de eerste 7 in het WSB.![]()
Serieus: ik zou hem best (erbij) willen hebben hoor voor weinig.
Maar veel voel ik niet voor die afgetrainde pk wedloop machientjes. Ziet er heel iellig uit.
De nieuwe R1 is ook al zo'n mager fietsje. Alles voor die laatste 1-2 kilo.![]()
Vergelijk het maar met een net iets te mager topmodel.
niet zo hequote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
(koekblikmensjes moet je immers beeldend uitleggen.)
Ik pest je maar wat ..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind de ZX10R opzich wel mooi.. maar wat is er nog meer wat zo snel is?
[..]
niet zo he
quote:Honda's ultieme race-DNA
Stamboom der kampioenen
Kampioenen in de motorwereld worden doorgaans niet gemaakt, maar zorgvuldig gekweekt uit het beste genetisch materiaal. Ze worden doorontwikkeld en getest in de hete strijd op de circuits, tot ze hun absolute top bereiken. Alleen het beste van dit race-dna komt uiteindelijk terecht in de motorfietsen voor op de openbare weg.
Twee jaar lang werd de MotoGP-klasse gedomineerd door de fenomenale RC211V-racer. In de handen van Honda's topcoureurs verbeterden de RCV's met hun ongekende prestaties en handling record op record. Rijkelijk voorzien van deze racegenen, is ook de CBR1000RR een geboren en getogen kampioen. Zijn adembenemende prestaties maken van hem de ultieme Supersport die het straatbeeld domineert, als hij tenminste niet op het circuit te vinden is.
Ultieme prestaties
Opgebouwd uit Honda's ultieme race-dna, levert het lichtere en compactere motorblok van de nieuwe Fireblade nog meer vermogen, om races te winnen en het straatbeeld te domineren.
De Fireblade is wat betreft zijn compacte afmetingen en prestaties onovertroffen in de 1-liter Supersport-klasse. Volgens het gezegde 'minder is meer' profiteert deze motorfiets optimaal van de geavanceerde technologieën van de RC211V-racer. Hierdoor reageert hij nog beter op het gas en komt het vermogen vrij over een breder toerenbereik dan ooit tevoren. Dat maakt de Fireblade onverslaanbaar in het WK Superbike en ongenaakbaar op de weg.
Om nog beter te kunnen presteren in races zoals die in het WK Superbike, werd het nieuwe 998 cm³ motorblok van de Fireblade grondig onder handen genomen. Zo is het motorblok veel korter dan voorheen, omdat de versnellingsbakassen nu boven elkaar zijn geplaats. De toch al smalle krachtbron kreeg bovendien een langere slag voor een hoger koppel over het gehele toerenbereik. Het kortere motorblok biedt tegelijk ruimte aan een langere swingarm, voor een soepeler, nog beter beheersbare handling.
prijs EURO 15.390,00*
Motortype Vloeistofgekoelde, 16 kleps 4-takt DOHC, 4 cilinders in rij
Boring x slag 75 x 56,5 mm
Cilinderinhoud 998 cm³
Compressieverhouding 11,9 : 1
Carburatie PGM-DSFI elektronische brandstofinspuiting
Max. vermogen 126,4 kW (172 pk) bij 11.250 t/min (95/1/EC)
Max. koppel 115,1 Nm bij 8.500 t/min (95/1/EC)
Aantal versnellingen 6 versnellingen
Afmetingen Lengte 2.025 mm Breedte 735 mm Hoogte 1.120 mm
Wielbasis 1.410 mm Zithoogte 820 mm Grondspeling 130 mm
Tankinhoud 18 liter
Aantal plaatsen 2
Remmen Remmen, vóór Twee 310 x 5 mm schijfremmen, hydraulisch bediend, met 4-zuiger remtangen en sintermetalen remblokken
Remmen, achter 220 x 5 mm schijfrem, hydraulisch bediend, met enkelzuiger remtang en sintermetalen remblokken
Velgen, vóór 17 x MT 3,50 holle lichtmetalen gietwielen, 3-spaaks
Velgen, achter 17 x MT 6,00 holle lichtmetalen gietwielen, 3-spaaks
Banden, vóór 120 / 70-ZR17 M/C (58W)
Banden, achter 190 / 50-ZR17 M/C (73W)
Wielophanging, vóór 43 mm upside-down telescoopvork, met traploos instelbare veervoorspanning, in- en uitgaande demping.
Wielophanging, achter Unit Pro-Link met gasgevulde HMAS demper met 13-voudige instelbare veervoorspanning en traploos inrstelbare in- en uitgaande demping.
Droog gewicht 179 kg
* De vermelde prijzen zijn de aanbevolen verkoopprijzen, incl. 19% BTW
exclusief afleveringskosten en kosten rijklaar maken.
quote:SUPERSPORT
Voor dit jaar is de R1 volledig nieuw, waarbij optimaal gebruik is gemaakt van de schat aan ervaring die we met de voorgaande twee generaties R1 hebben opgedaan. Voeg daarbij nog eens de kennis die we met de befaamde Yamaha M1 van de MotoGP races hebben opgedaan en het resultaat is een supersportmotor met een weergaloze achtergrond. Een motor waarin werkelijk alle knowhow die op het gebied van zware supersports bestaat verenigd én toegepast is.
Zelfs wanneer de R1 gewoon stilstaat in de pits, zie je aan het dreigende uiterlijk dat hij zich hier helemaal thuis voelt. Bij de ontwikkeling van dit topmodel is dan ook maximaal gebruik gemaakt van de kennis en ervaring die Yamaha in tientallen jaren race-ervaring opgebouwd heeft. Door die samen te voegen met de kennis en voorsprong die Yamaha heeft opgedaan door toonaangevende supersport wegmotoren te maken, is de unieke R1 ontstaan. Zo zijn bijvoorbeeld de technieken die Yamaha in de racerij heeft opgedaan op het gebied van frametechnologie, gewichtsverdeling en aërodynamica, gebruikt om het lichtgewicht, extreem stijve frame van de R1 te ontwikkelen, dat zich dan ook net zo goed thuis voelt op de weg als op het circuit. En omdat vorm nu eenmaal functie volgt, is de R1 ook nog eens een fantastisch gestileerd.
Technische info
Motorgedeelte
Type: Viertakt, viercilinder lijnmotor, 20 kleppen
Koeling: Vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud: 998 cc
Boring x slag: 77 x 53,6 mm
Compressieverhouding: 12,4:1
Max. vermogen: 132 kW (180 pk) @ 10.500 tpm met Direct Air Induction 126,4 kW (172 pk) @ 12.500 tpm zonder Direct Air Induction
Max. koppel: 110,1 Nm (10,9 kg-m) @ 10.500 tpm met Direct Air Induction 106,6 Nm (10,9kg-m) @ 10.500 tpm zonder Direct Air Induction
Carburateur / Brandstofvoorziening: Elektronische inspuiting met dubbele gaskleppen
Ontsteking: TCI (digitaal)
Startsysteem: Elektrisch
Tankinhoud: 18 liter
Olietank inhoud: 3,8 liter
Transmissie: 6 versnellingen
Eindoverbrenging: Ketting
Rijwielgedeelte
Frame: Aluminium Deltabox V
Voorvering: Telescoop
Achtervering: Monocross
Voorrem: Dubbele zwevende schijfrem, Ø320 mm
Achterrem: Schijfrem Ø220 mm
Bandenmaat voor: 120/70 ZR17M/C (58W)
Bandenmaat achter: 190/50 ZR17M/C (73W)
Veerweg voor: 120 mm
Veerweg achter: 130 mm
Afmetingen
Lengte: 2.065 mm
Breedte: 720 mm
Hoogte: 1.105 mm
Zithoogte: 835 mm
Wielbasis: 1.395 mm
Minimum grondspeling: 135 mm
Gewicht leeg: 172 kg
Dikke tank? En aan de zijkanten zit bijna geen kuipwerk meer voor de laatste 1'ne kilo.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, kan niet zeggen dat ik de R1 ielig vind overkomen, die enorme tank is toch wel erg diken ja, de slanke lijnen vind ik alleen maar mooi
En heb je de buuren al gevraagd ..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:21 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm motorvrienden, weer een probleempje erbij.
Ben net naar die woning geweest en er zit een ander slot op de voordeur?Politie weet van niks, deurwaarders van mijn broertje (die geweigerd heeft zich daar uit te schrijven) niet en verder zou ik ook niet weten wie er nog meer belang bij die woning zou hebben. Iemand een idee wie er nog meer bevoegd is tot het openbreken van deuren?
(inbrekers daargelaten.
)
Is het een koopwoning ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:21 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm motorvrienden, weer een probleempje erbij.
Ben net naar die woning geweest en er zit een ander slot op de voordeur?Politie weet van niks, deurwaarders van mijn broertje (die geweigerd heeft zich daar uit te schrijven) niet en verder zou ik ook niet weten wie er nog meer belang bij die woning zou hebben. Iemand een idee wie er nog meer bevoegd is tot het openbreken van deuren?
(inbrekers daargelaten.
)
Nee buren waren niet thuis maar als er iets aan de hand is krijg ik sowieso een seintje van de beheerder en die heeft ook niet gebeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En heb je de buuren al gevraagd ..Inderdaad de gemeente wegens kraakpand o.i.d.?
Wat een verhaal zeg!
Het is een koopwoning want die ik nu juist gaan verkopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is het een koopwoning ??
dan misschien bank of zow die daar opdracht voor gegeven heeft,
anders verhuurder,
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Hierbij vorderen wij een leegstaandhuis ..
Ik neem aan dat hij geen huurpand moet opknappen om te verkopen. Zie vorige pagina.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is het een koopwoning ??
dan misschien bank of zow die daar opdracht voor gegeven heeft,
anders verhuurder,
Nou die pannekoeken die daar in W&G rondzwerven weten het ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij geen huurpand moet opknappen om te verkopen. Zie vorige pagina.
Restvoorraadje drugs ook overgenomen van je broer?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:04 schreef hollander172 het volgende:
Hollander knijpt nog even in zijn arm, ja ik ben wakker en dit gebeurt echt.
Nope, het enige wat ik nog van hem zou willen hebben is een officiele verklaring dat ie het leven heeft gelaten. De rest mag ie houden en eigenlijk hoop ik dat ie zelf zijn voorraad op maakt dan is die verklaring er ook sneller.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Restvoorraadje drugs ook overgenomen van je broer?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:11 schreef hollander172 het volgende:
FF serieus, dit is echt zoiets waarbij je je even afvraagt of je wel wakker bent en of het echt gebeurt of dat je gewoon een slechte droom hebt.![]()
Het houdt je weer even bezig en dan heeft "opa" zometeen wel wat aan zijn kleinkinderen te vertellen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en dat je hoopt dat het ook een droom is ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:11 schreef hollander172 het volgende:
FF serieus, dit is echt zoiets waarbij je je even afvraagt of je wel wakker bent en of het echt gebeurt of dat je gewoon een slechte droom hebt.![]()
Wie weet kan je er ooit eens om lachen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het houdt je weer even bezig en dan heeft "opa" zometeen wel wat aan zijn kleinkinderen te vertellen.
Ik kan er nu ook wel om lachen hoor, zo zwaarmoedig ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
Wie weet kan je er ooit eens om lachen.
Help me even herinneren, ik heb al zoveel gerotzooi met huizen gehad.quote:Zoals dat verhaal van het huis..![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]dan heeft "opa" zometeen wel wat aan zijn kleinkinderen te vertellen.
Ben jij toevallig aan de drugs?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Heb je al nieuws dan
knieval voor je vriendin gemaakt?!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
die gozert heeft nu een CBR1000F en wil een nieuwe..
maar die Honda ziet er wel erguit idd
Jij aan de blauwe pilletjes ...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig aan de drugs?![]()
![]()
zijn wel leuke dingen ja, in de 70s of 80s was er zo'n kerel die die dingen binnen een paar seconden voor elkaar hadquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb trouwesn net een Kubus gekocht van Rubik (jaja de echte) voor s avonds in het hotel op vakantie, 1 vlak heb ik al. Best grappig dat soort dingen!
Houd jij daar ook van OPM, omdat je ook van schaken houd? (Wiskundig inzicht enzo)
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zijn wel leuke dingen ja, in de 70s of 80s was er zo'n kerel die die dingen binnen een paar seconden voor elkaar had![]()
Agent die het op kenteken wilde zien idd .. anders loopt het niet zo snel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]enne, riet...je had het er wel eens over om je 25Kw kit eruit te halen, is immers zo gedaanbeter van niet!!!
ok, jij hebt het dan wel op kenteken maar krijg maar geen ongeluk...
Haha, ja OPM, das best nep. Maar ik heb het idd op het kentekenbewijs staan....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Het was toen echt een rage, zoals later de flippo's .. en nu die Yukiyo kaarten.
[..]
Agent die het op kenteken wilde zien idd .. anders loopt het niet zo snel.
Ik denk dat ze het dan wel checken idd..
Wel een bekende motor volgens mij ..
[afbeelding]
Check die helm.
Alleen die outfit .. rood pak en gele laarzen .. nou ja zal wel tijdelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel mooie Bandit
Ik zit binnen op kantoor en kan beginnen van 7:00 tot 11.30 en gaan vanaf 15:00 tot 19:30 (onofficieel kan je tot ergens 23:00 doorwerken)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:41 schreef hollander172 het volgende:
Ik wil ook weer de buitendienst in.lekker flexibel je eigen tijden indelen.
Ik blijf het (behoorlijk) dom vinden.....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
En het is nog altijd beter dan geen uitrusting.Kunnen jullie het niet meer zeggen.
![]()
![]()
Waarom kan je dat zelf niet meer ..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij denkt iedereen in dat topic dat een Bandit geen 2e typegoedkeuring heeft voor 25kwMisschien kan iemand dat daar posten?
Nog steeds niet .. dat klinkt pas serieus.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet meerNog steeds niet....
Vage Pepijn
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tv
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:04 schreef Patrick281 het volgende:
Check motorforum topic trouwens.![]()
![]()
Dat is volgens mij BasE van M-Fquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wel een bekende motor volgens mij ..
[afbeelding]
Check die helm.
Voor als je die set nog niet verkocht hebt..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja?
Of was dit ook jouw koper?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:51 schreef karelh het volgende:
Ik heb vandaag een zxr 400 gekocht en nu zoek ik er een 25kw setje voor, is er iemand die net zwaar mag rijden en die er eentje weg wil doen of er gewoon nog toevallig een heeft liggen?
coolquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:28 schreef Patrick281 het volgende:
Voor als je die set nog niet verkocht hebt..
quote:Of was dit ook jouw koper?
Quote's zijn iets anders dus lichtjes aangepast zonder url erbij enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(wat heb je wegge-edit?)
Wat is nu de Venom demper? Ik zie 2 verschillende .. die RVS vind ik zelf wel mooi ..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check die demper die hier onder zat: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/68695/1 een venom![]()
ik heb hem gebeld, maar hij wilt eerst kijken of hij hem zo kan verkopen :') anders zou ie mij mailenmooi dempertje hoor
okquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
Quote zijn iets anders dus lichtjes aangepast zonder url erbij enzo.
Ja wat minder spannende edit dan normaal.![]()
die ovale RVSquote:Wat is nu de Venom demper? Ik zie 2 verschillende .. die RVS vind ik zelf wel mooi ..
die is zeker apart, alleen zoals ze daar ook terecht opmerken, een beetje scheef helaas...sowieso eenquote:check deze demper eens .. ook erg apart.
Toch? Ik dacht al dat het de standaard demper was .. maar dan wel erg mooi afgewerkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die ovale RVSik had hem anders vandaag opgehaald
Wtf? Hoe kan hij daar komen dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:09 schreef hollander172 het volgende:
Er woonde dus inderdaad iemand tijdelijk in.Aan de spullen te zien mijn broertje.
![]()
Vannacht maar eens goed nadenken hoe ik dit nu weer op ga lossen.
Weleens op gereden trouwens?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
twin neig ik ook naarbestaan er ook 600cc twins?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Eh, ff denken, wel 500's
CB500, ER5, GS500, GPZ500
SV650 komt meer in de buurt van 600
Maar ik vind een TRX850 van Yamaha ook heel cool....
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorlopig staat deze op 1 als opvolger van mijn zxr:
[afbeelding]
Tja bij een Bandit denk ik ook aan jou automatisch.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou niet weten wat er vrouwelijk aan Thundercat is eigenlijk.....
Vrouwen vinden alles mooi, zolang het rood is
Ow ja .. ook goedemorgen hier allemaal.quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:07 schreef pmponer het volgende:
moggeh
Precies .. mag ik nog wat rechten vangen voor copyright.quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:26 schreef pmponer het volgende:
huh? waar dan? m-f dan toch hoop ik
nou ja tis toch een geleend plaatje van theregister.co.uk
Willen en kunnen ..quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:39 schreef pmponer het volgende:
Nou doe dat dan!
Zwemdiploma ..? Bedoel je dat het niet moeilijk is?quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:01 schreef pmponer het volgende:
mooi volgens mij krijg je dan extra korting, als je je vro1 certificaat haalt
en dat is ongeveer hetzelfde als je zwemdiploma volgens mij
Hij heeft gewoon de deur ingetrapt en er een nieuw slot op gezet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wtf? Hoe kan hij daar komen dan?
Gelukkig hoef je niet te werken .. kan je 24 uur posten.![]()
Nou ik heb het nooit gedaan maar volgens mij is aanwezigheid genoeg en krijg je dan met certificaat volgens mij nog 10% korting op je verzekeringquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwemdiploma ..? Bedoel je dat het niet moeilijk is?
Daar ben je trouwens ook lekker mee... Mooi zo'n familliebandquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de deur ingetrapt en er een nieuw slot op gezet.
Waarschijnlijk zal mijn slot er nu ook wel weer uit liggen.Zo eens even gaan bellen wat de juridische status van dit incidentje is en kijken of ik hem er weer uit kan donderen. Vanavond de boel maar eens goed ontruimen.
Schiet je weinig mee op he? Wordt de situatie voor mij alleen maar lastiger van.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en dan jou ook nog aanklagen??? portie klappen had ie van mij kunnen krijgen
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:13 schreef pmponer het volgende:
[..]Nou ik heb het nooit gedaan maar volgens mij is aanwezigheid genoeg en krijg je dan met certificaat volgens mij nog 10% korting op je verzekering
Ok .. ik doe wel aangifte als je 36 uur niet meer op Fok! geweest bent.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:11 schreef hollander172 het volgende:
Vanavond de boel maar eens goed ontruimen.
Van je familie moet je het hebben zeggen ze toch altijd?quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar ben je trouwens ook lekker mee... Mooi zo'n famillieband
Lijkt me een strak plan!quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ok .. ik doe wel aangifte als je 36 uur niet meer op Fok! geweest bent.![]()
Het is niet zijn woning, het is een woning die we uit erfenis hebben verkregen, hij heeft getekend dat ik de erfenis afhandel en daar hoort ook de verkoop van die woning bij.quote:Ik snap niet hoe jij over zijn woning kan beschikken?
Heb wel eens een verhaal gelezen, maar dat is al 6 maanden geleden ..
Utrecht.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:27 schreef pmponer het volgende:
waar staat die woning? btw
ivm verkoop
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Utrecht.Ik weet niet of je daar wil wonen overigens, er staat een moskee voor de deur.
![]()
![]()
Echt niet, ben zwaar verliefd op yamahaa, vooral de Thundercat, collega kwam er deze week meequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou niet weten wat er vrouwelijk aan Thundercat is eigenlijk.....
Vrouwen vinden alles mooi, zolang het rood is
Bericht van de beheerder:quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Makkelijke doelgroep dan ..
Laat een advertentie vertalen en plaatsen bij/ in de moskee.
Moslims hebben een compleet netwerk~grote familie's.
I-de-aal.
Ghe ghe was een verwijzing naar een M-F topic ..quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Echt niet, ben zwaar verliefd op yamahaa, vooral de Thundercat, collega kwam er deze week mee
EN DAN WEL BLAUW!!!!!!
Is Yamaha een goed merk? Wat zijn jullie bevindingen?
Rood is ook mooi, maar niet voor alle motorenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe was een verwijzing naar een M-F topic ..
Vrouwen die geen motorrijden/typen weten vallen voor rode motoren was daarin de stelling en die werd gestaaft door grappige verhalen/bewijs met anekdote's.![]()
hmmm eerst helemaal weg van die gele R1 nu weer Thundercat,quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Echt niet, ben zwaar verliefd op yamahaa, vooral de Thundercat, collega kwam er deze week mee
EN DAN WEL BLAUW!!!!!!
Is Yamaha een goed merk? Wat zijn jullie bevindingen?
Sleep ze voor de rechter.. dit is derving .. betalen zij de schade?! Pure discriminatie..quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bericht van de beheerder:
Vanwege de toenemende groei van de allochtone bevolking in deze wijk is het niet wenselijk kooppanden in dit pand aan te bieden aan deze doelgroep. Wij streven naar een multiculturele samenleving waarin de verhouding autochtonen/alllochtonen beide 50% is. gezien het feit dat dit op dit moment een verhouding heeft van 1 op 10 achten wij het noodzakelijk deze restrictie op te leggen. Bij voorbaat dank voor het begrip.![]()
Einde bericht..
Was mij ook opgevallen toen ik voor een motor aan het rondkijken was.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wel typisch dat ook jij voor een Thundercat valt.![]()
Was ook maar een geintje en voor mij zelf maakt het ook geen hol uit wie het koopt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sleep ze voor de rechter.. dit is derving .. betalen zij de schade?!
het bericht is trouwens dubbel: "wenselijk" "restrictie" spreekt elkaar tegen ..
Als ik het goed heb begrepen is dit niet de 1e keer dat je broer je iets flikt. dus lastiger vd situatie worden door jou toedoen? daar geloof ik niet in want hij is degene die alsmaar voor de problemen zorgt, wat jij ook doet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:18 schreef hollander172 het volgende:
Schiet je weinig mee op he? Wordt de situatie voor mij alleen maar lastiger van.
zwakte?? onzin! meteen hiernaar grijpen en geweld op deze manier afzweren vind ik een teken van zwakte, het lijkt alsof je jezelf zgn. boven anderen waant door dit soort ‘intellectuele’ (bijna cliche-achtige) uitspraken te doen.quote:Ik hou overigens ook niet zo van het gebruik van geweld, ik vind het een teken van zwakte als ik geweld zou (moeten) gebruiken.
Ghe ghe die mogelijkheid was er ook ja .. doe ik zelf ook wel eens dit soort geintjes.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje en voor mij zelf maakt het ook geen hol uit wie het koopt.
Effectief? Om zelf opgepakt te worden ja ..quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zwakte?? onzin! meteen hiernaar grijpen en geweld op deze manier afzweren vind ik een teken van zwakte, het lijkt alsof je jezelf zgn. boven anderen waant door dit soort ‘intellectuele’ (bijna cliche-achtige) uitspraken te doen.
kijk, om geweld als 1e middel te gebruiken is niet iets waar ik voor pleit maar als uiteindelijke middel kan het heel effectief zijn.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
Effectief? Om zelf opgepakt te worden ja ..
zekerquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
deze kleurstelling vind ik wel erg mooi,
[afbeelding]
een echte "Vrouwen motor" dusquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:32 schreef pmponer het volgende:
jammer alleen dat ze nogal klein zijn :S
Nee, maar 1 tik is genoeg hoor..quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als er een ruzie ontstaat kunnen er klappen vallen, ik zeg toch niet dat ie een aanslag moet plegen op 'em?
Gewoon zorgen dat je zelf een blauw oog hebt dat te kunnen laten zienquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, maar 1 tik is genoeg hoor..![]()
Zelfs verdediging leggen ze in je nadeel uit vaak ..
dat sowiesoquote:blijven lachen![]()
![]()
![]()
Toch ga ik het maar diplomatiek oplossen denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als er een ruzie ontstaat kunnen er klappen vallen, ik zeg toch niet dat ie een aanslag moet plegen op 'em?
Jezus, caps lock blijven hangen ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn, rs125!
[..]
moet wel een leuke prijs van te maken zijn
Kewl .. in de haast 100 euro teveel geboden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn, rs125!
[..]
moet wel een leuke prijs van te maken zijn
Het kan wel opluchtenquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:23 schreef hollander172 het volgende:
Toch ga ik het maar diplomatiek oplossen denk ik.![]()
Ik ben trouwens van het type dat je gerust een klap kan geven (ik sla niet terug) maar die je dan vanzelf in de rechtbank weer terugziet.
Niet dat ik niet wil/kan/durf terug te slaan maar ik heb geleerd dat je mensen harder treft in de portemonnee dan wanneer je terugmept.(boete, schadeloosstelling etc.)
Het geeft mij juist voldoening wanneer iemand daardoor klem komt te zitten, daar kan geen matpartijtje tegenop.
woont ie toevallig in dordrechtquote:Vriend van me kreeg een keer ruzie met stappen en werd op zijn bek geslagen, hij heeft niks terug gedaan en is aangifte gaan doen. Vanwege het grote aantal getuigen is de verdachte volgens eis veroordeeld en had daarna een strafblad waardoor hij ontslagen is. Ook bleek dat hij pas 3 maanden werkte en dus niet in aanmerking kwam voor een uitkering. Vervolgens kon ie de huur niet meer betalen en werd na een aantal maanden zijn huis uitgeflikkerd. Hij kon nog net genoeg geld bij elkaar schrapen om niet dood te gaan bij wijze van spreken en is noodgedwongen weer thuis gaan wonen. Pas sinds kort, na 3 jaar noodgedwongen thuis gewoond te hebben, heeft hij weer een woning. Hij heeft ook een geweldige carriere bij de plaatselijke plantsoenendienst waardoor we hem met enige regelmaat nog flink kunnen uitlachen als ie in zijn oranje hesje de berm aan het ontdoen is van rotzooi.
dat is wel heel veel voldoeningquote:Die klap is allang vergeten maar dit blijft leuk en zorgt voor veel meer voldoening dan wanneer die vriend had teruggeslagen.
juist niet! straalt de wanhoop vanaf om het kwijt te raken, zo kan pepijn een mooi bod doenquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jezus, caps lock blijven hangen ofzo?
Dat soort advertenties moeten ze eigenlijk automagisch wegdonderen.
Dat is bij mij niet anders maar ik probeer dat toch te onderdrukken want voor je het weet zit je zelf met een strafblad.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het kan wel opluchtenmaar goed, ieder zijn eigen reactie. zou bij mij een natuurlijke reactie zijn als ik een klap krijg om terug te slaan.
quote:woont ie toevallig in dordrecht?
Daar hadden we ook wel mazzel mee. Voor hetzelfde geld had ie die kosten fluitend betaald en was ie niet ontslagen.quote:dat is wel heel veel voldoening
Ik snap effe iets niet.... een GELE R1quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:44 schreef Rausdouwer het volgende:
of de Yamaha R1 geel/zwart![]()
R6 is er wel in t geel ja, maar dan moet ze geen R1 zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:53 schreef pmponer het volgende:
geel is dan waarschijnlijk een R6 die zijn als special edition uitgebracht met ID-nummer op de kroonplaat
Ja het is vakantietijd, dus daar zit je met je praktijk .. 2 collega's hebben hun kinderen ook meegenomen hier. Staat een ventje van 12 in de fabriek te werken, en een andere staat zijn pa te vervelen beneden op een kantoortje.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:42 schreef hollander172 het volgende:
Schreeuwende kinderen op de achtergrond, lijn die ineens verbroken werd (sorry verkeerde knopje gedrukt) etc. Daar straalt echt de professionaliteit vanaf.![]()
![]()
Ja dat is waar maar om nu een gsx r 600 met een R1 te vergelijken vind ik ook wat ver gaanquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
R6 is er wel in t geel ja, maar dan moet ze geen R1 zeggen
Enneuh, gele R6 hoeft geen speciale editie te zijn hoor..... zijn er standaard in t geel
[afbeelding]
R1 en R6 zijn duidelijk 2 heel verschillende fietsen
Was echt wel een Yamaha hoor of het een R1 of R6 was wil ik niet voor instaan,quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
GSX-R600 > R6 dacht ik zo.
Er bestaan geen gele (standaard) R1's, dus ik moest gelijk aan een zwart/gele Gixxer denken. Vrouwen zien die verschillen toch niet zo
blij dat jullie (mannen) dan toch nog oplettenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar een R6 ziet er toch heel anders dan een R1
Ik heb net even op Yamaha gekeken maar voor een leek lijken R1 & R6 echt wel op elkaar hoor,quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar een R6 ziet er toch heel anders dan een R1
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Zwart![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Snel je zonnenbril op Kaat
Dan ben je een leek in volle gloriequote:Op woensdag 14 juli 2004 12:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik heb net even op Yamaha gekeken maar voor een leek lijken R1 & R6 echt wel op elkaar hoor,
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
juist niet! straalt de wanhoop vanaf om het kwijt te raken, zo kan pepijn een mooi bod doen![]()
…van 100 euro teveel![]()
quote:hoi bart,aardig bod maar voor 1600 euro is die van jou.heb ook nog de originele uitlaat erbij,en de motor heeft een complete beurt gehad.en heel belangrijk zgan banden.en hij ziet er echt perfect uit (wat wil je bereden door een vrouw) geef evt je nummer of bel even. groetjes jeanine.
Jij kan jezelf niet in de ogen van een leek verplaatsen ??quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan ben je een leek in volle glorie
Na de vakantie ga ik een zwarte outfit kopenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:14 schreef ondeugend het volgende:
Mannen in zwart zijn ook zotrouwens
Heb ik alquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Na de vakantie ga ik een zwarte outfit kopen![]()
Alleen de koplamp, model opzich, uitlaat, achterkant, remlichtquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij kan jezelf niet in de ogen van een leek verplaatsen ??
ik bedoel dus niet kijken met het oog van een kenner maar van iemand die alleen naar kleur kijkt en uitstraling dan is er weinig verschil tussen R1 & R6,
Denk het wel !quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:16 schreef ondeugend het volgende:
Bereden door een vrouw !!! Dat winden jullie mannen toch wel fijn... beken het maar !!
Dat komt helemaal goed, want, ik koop nu geen broek op de groei, dus een lekker strak aansluitende broekquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Oehhhh sexy riet !!!
Je weet wel dat zwart leer je kont nog groter doet lijken ?![]()
Te hoog gegrepen voor je ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alleen de koplamp, model opzich, uitlaat, achterkant, remlicht
vinden wij dat fijn of winden dat ons opquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:16 schreef ondeugend het volgende:
Bereden door een vrouw !!! Dat winden jullie mannen toch wel fijn... beken het maar !!
Dat ben ik helemaal niet gewend eigenlijk, heb alleen meegemaakt dat de kids mama of papa kwamen ophalen maar de hele dag op de werkplek zitten?quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja het is vakantietijd, dus daar zit je met je praktijk .. 2 collega's hebben hun kinderen ook meegenomen hier. Staat een ventje van 12 in de fabriek te werken, en een andere staat zijn pa te vervelen beneden op een kantoortje.
Tja ..soms kan het niet anders. :')
Ach we hadden het ook over mannen he ...quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed, want, ik koop nu geen broek op de groei, dus een lekker strak aansluitende broekEn weg is mn loze ruimte
Ze is er weer hoor.... alle vriendinnen jaloersquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vinden wij dat fijn of winden dat ons opwat wil je nu vragen
?
Volgens mij is dat hetzelfde OPMquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vinden wij dat fijn of winden dat ons opwat wil je nu vragen
?
Volgens mij niet maar goed, ik heb ook geen ‘naughty by nature’ sigquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:21 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is dat hetzelfde OPM
niet dat het niet waar isquote:Ik vraag niets, ik constateer
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ze is er weer hoor.... alle vriendinnen jaloersStraks mogen er bepaalde figuren weer niet alleen mee
Op dat gebied is het bij jullie maar 1 emotiequote:Op woensdag 14 juli 2004 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar goed, ik heb ook geen ‘naughty by nature’ sig
[..]
niet dat het niet waar is
1) Heeft de motor altijd onder toeren geknepen en daardoor mechanisch te hoog belast.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:16 schreef ondeugend het volgende:
1) Ja wij vrouwen eisen een motor die zware belasting aan kan natuurlijk.... hij moet veel aankunnen en vooral hard werkenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
1) Heeft de motor altijd onder toeren geknepen en daardoor mechanisch te hoog belast.
Nog even afgezien van het lui worden van de fiets..
2) Hangt er vanaf hoe die vrouw eruit ziet.We zijn niet helemaal eisen vrij..
![]()
omdat je als leider teveel te gelijk moet doen, de juiste route rijden, rekening houden dat er een groep achter je rijdt (hier komt veel bij kijken), het verkeer…ik wil gewoon lekker genieten als we gaan toerenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo niet
Die de leiding neemt .. jullie fantastische, mooie en lekkere avonturen laat beleven zonder dat je zelf met inspiratie hoeft te komen..een rots in de branding die ook weer realistisch kan zijn.. makkelijk in de omgang maar onverwacht uit de hoek kan komen en waar je tot hele grote hoogten mee komt .. maar ook gewoon boodschappen met moet kunnen doen ..quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1) Ja wij vrouwen eisen een motor ...![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die de leiding neemt .. jullie fantastische, mooie en lekkere avonturen laat beleven zonder dat je zelf met inspiratie hoeft te komen..een rots in de branding die ook weer realistisch kan zijn.. makkelijk in de omgang maar onverwacht uit de hoek kan komen en waar je tot hele grote hoogten mee komt .. maar ook gewoon boodschappen met moet kunnen doen ..
Opeens weet je het: BMW.![]()
Kan me dat best wel goed voorstellen,quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
omdat je als leider teveel te gelijk moet doen, de juiste route rijden, rekening houden dat er een groep achter je rijdt (hier komt veel bij kijken), het verkeer…ik wil gewoon lekker genieten als we gaan toeren
ik was aandachtig aan het lezen..tot die laatste zinquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die de leiding neemt .. jullie fantastische, mooie en lekkere avonturen laat beleven zonder dat je zelf met inspiratie hoeft te komen..een rots in de branding die ook weer realistisch kan zijn.. makkelijk in de omgang maar onverwacht uit de hoek kan komen en waar je tot hele grote hoogten mee komt .. maar ook gewoon boodschappen met moet kunnen doen ..
Maar even serieus .. dit was niet helemaal uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
1) Heeft de motor altijd onder toeren geknepen en daardoor mechanisch te hoog belast.
Toch even op reageren,quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
En waar moet jij je beschikbaar houden voor zaterdags.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik was aandachtig aan het lezen..tot die laatste zin![]()
![]()
![]()
![]()
's ochtend heb ik alle tijdquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En waar moet jij je beschikbaar houden voor zaterdags.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sluit niets uit, maar de motor is van 1992 .. en wie zegt dat zij hem niet net een paar maanden heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
missch is zij wel net 1 van die 30, lijkt mij niet dat je 30000 km met plezier rijdt als je niet op die manier kunt rijden.
Ik vergeet weinig.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
's ochtend heb ik alle tijd(man, je wordt hier ook op elke uitspraak vastgepint en aan herrinnert
)
Vergeet dan ook niet mee te gaan 28 augustus :pquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vergeet weinig.![]()
Ik heb het met name over specifieke uitspraken van anderen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Vergeet dan ook niet mee te gaan 28 augustus :p
Mwa.... valt mee hoor. alleen als je een route voor je neus hebt die je precies goed moet rijden omdat je anders ingehaald wordt en gedwongen wordt te stoppenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
omdat je als leider teveel te gelijk moet doen, de juiste route rijden, rekening houden dat er een groep achter je rijdt (hier komt veel bij kijken), het verkeer…ik wil gewoon lekker genieten als we gaan toeren
Inderdaad..... daar erger ik me eigen soms weleens aan, dat iedereen altijd alles (een hoop iig, school en werk bijvquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
man, je wordt hier ook op elke uitspraak vastgepint en aan herrinnert
als je er een beetje ervaring mee hebt dan zal het wel meevallen iddquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mwa.... valt mee hoor. alleen als je een route voor je neus hebt die je precies goed moet rijden omdat je anders ingehaald wordt en gedwongen wordt te stoppen
Daarom rijd ik ook altijd van die ''ongeveer'' routes waarbij ik ter plekke wel zie of ik links of rechts ga..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |