abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24500444
Opgeblazen zaak.

In elk geval weer drie punten en nog wel tegen AS Roma, daar gaat het om
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24500895
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schitterend dat clubliefde nog bestaat bij topspelers in het hedendaagse voetbal!
clubliefde ? die di canio is al even wacko als de ultra's van lazio, een serieuze schorsing is de enige juiste sanctie voor deze misplaatste actie.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_24501125
Het seizoen is weer gered
pi_24501184
Een 9e plaats op 4 punten van de nummer 4, dat begint er al weer op te lijken en dat biedt perspectieven.

Weer een doelpunt van Di Canio trouwens tegen Fiorentina! Zijn 6e van het seizoen alweer. Pandev scoort ook weer eens
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24502379
Di Canio is misschien extreem-rechts opgevoed.
Dan kun je er weinig aan doen.
pi_24502430
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
Hier nog een leuke foto van Di Canio
[afbeelding]
Schijnt dat de politie een onderzoek heeft ingesteld.
Nu allemaal met een Di Canio shirt over straat
pi_24502627
Di Canio is gewoon een geniale voetballer met clubliefde. Daar zouden veel spelers een voorbeeld aan kunnen nemen.
pi_24502850
ik ben nooit fan geweest van Di Canio , maar sinds hij weer bij Lazio speelt vind ik hem best vet
En je kan Di Canio niks kwalijk nemen hij is waarschijnlijk door zijn ouders extreem-rechts opgevoed dus hij weet niet beter.
pi_24502943
quote:
De 36-jarige Italiaan laat er ook geen twijfel over bestaan waar zijn hart ligt. 'Ik ben bereid te doen wat trainer Mimmo Caso me vraagt te doen. Ik accepteer elke rol binnen het team. Ik zou zelfs met alle plezier op de bank gaan zitten', aldus de Italiaan, die bereid is zestig procent van zijn salaris in te leveren.
Hij maakte ook in 1999/2000 the goal of the season in de Premier League. Di Canio is gewoon een geweldige voetballer, een van de beste van zijn generatie.
pi_24503294
Di Canio zoekt maar uit wat hij doet, als voetballer vind ik hem fantastisch. En of hij dan links of rechts is interesseert me niet.
pi_24503480
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Di Canio is gewoon een geniale voetballer met clubliefde. Daar zouden veel spelers een voorbeeld aan kunnen nemen.
Inderdaad, bij Westham United was hij ook pupulair. Ben 2 jaar geleden bij Westham - Chelsea geweest en hij viel de 2e helft in (hij was geblesseerd geweest), toen scoorde hij ook nog, het stadion ontplofte!
pi_24505551
Mijn column van zaterdag zal over Di Canio en zijn schandalige gebaar gaan. Zonde van een groot voetballer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24505939
Hij stak gewoon zijn arm uit
pi_24512624
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben nooit fan geweest van Di Canio , maar sinds hij weer bij Lazio speelt vind ik hem best vet
En je kan Di Canio niks kwalijk nemen hij is waarschijnlijk door zijn ouders extreem-rechts opgevoed dus hij weet niet beter.
Op zijn leeftijd kan hij toch zelf ook nadenken?
pi_24512924
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 03:28 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Op zijn leeftijd kan hij toch zelf ook nadenken?
Dat valt bij sommigen niet mee.
That's all folks!
pi_24514155
Pff,
Het wordt weer allemaal zo overdreven.. Die gozer had gewoon even zijn emoties niet onder controle had. Het was toch allang bekend dat hij extreem rechtse sympathieen had toch..
Hij is nog steeds dezelfde voetballer hoor..

Ik ben blij dat dit niet in Nederland is gebeurd.. Dan worden we de komende 3 maanden weer niks anders..
pi_24515030
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Di Canio is misschien extreem-rechts opgevoed.
Dan kun je er weinig aan doen.
weinig aan doen? een ernstige sanctie opleggen misschien ... Komaan zeg een hitlergroet vind ik gewoon walgelijk, nuja die gehele lazio-ultra's zijn om van te walgen natuurlijk
pi_24515051
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij maakte ook in 1999/2000 the goal of the season in de Premier League. Di Canio is gewoon een geweldige voetballer, een van de beste van zijn generatie.
1 vd beste van zijn generatie ? nochtans heeft ie amper gespeeld voor de squadra, en heeft ie ook nooit echt bij de absolute top gespeeld. Bij Milan werd ie (terecht) gebarreerd door Baggio, Savicevic,Weah en Simone
pi_24515496
Rare jongens die Romeinen.
That's all folks!
pi_24515875
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Weer een doelpunt van Di Canio trouwens tegen Fiorentina! Zijn 6e van het seizoen alweer.
En een schandalige goal want het was meters buitenspel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:48:31 #296
97934 ASroma
Flamboyant
pi_24516374
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Rare jongens die Romeinen.
Zeker die van de foute kant
pi_24517071
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef BramK het volgende:

[..]

1 vd beste van zijn generatie ? nochtans heeft ie amper gespeeld voor de squadra, en heeft ie ook nooit echt bij de absolute top gespeeld. Bij Milan werd ie (terecht) gebarreerd door Baggio, Savicevic,Weah en Simone
Het is niet de makkelijkste persoonlijkheid, vandaar dat de bondscoaches hem niet hebben geselecteerd. Di Canio is echt wel een betere voetballer dan Baggio, Savicevic, Weah en Simone. Waar zijn die 4 spelers nu trouwens?
pi_24517108
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff,
Het wordt weer allemaal zo overdreven.. Die gozer had gewoon even zijn emoties niet onder controle had. Het was toch allang bekend dat hij extreem rechtse sympathieen had toch..
Hij is nog steeds dezelfde voetballer hoor..

Ik ben blij dat dit niet in Nederland is gebeurd.. Dan worden we de komende 3 maanden weer niks anders..
Inderdaad. Maar hier in Nederland wemelt het dan ook van de moraalridders.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:14:27 #299
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24517559
De nieuwe aanvalspartner van Paolo di Canio:

Zijn doelpunten zullen nodig zijn voor plaatsing voor UEFA Cup!
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:16:13 #300
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24517589
Ook Roberto Baggio wordt opnieuw genoemd als versterking:
quote:
Baggio to follow Bazzani?

Lazio President Claudio Lotito has concluded the signing of Sampdoria’s Fabio Bazzani, but is making it clear that the cheque book is still open.

"My season starts here," said Bazzani. "I have had five difficult months and this is a great opportunity to put it all behind me.

"Things had changed at Sampdoria and I didn’t want to run away or ruin our rapport, but the club understood it was best I move on."

Bazzani will wear the N0 29 jersey and could make his debut in Thursday’s Coppa Italia match against Cagliari.

"We need replacements in every department," Lotito added, hinting that a big surprise is on the way.

Earlier in the year he announced that he wanted to sign Roberto Baggio, and he doesn’t believe the idea to be an impossible dream.

However, the 36-year-old has repeatedly stated that he has no desire to return to the game following his decision to retire in the summer.

Meanwhile, the capital club are also on the verge of offering midfielder Giuliano Giannichedda a new contract.

The versatile player has attracted interest from a number of big clubs recently, including Juventus, but Lazio hope to keep him in a Biancoceleste shirt.

Club officials confirmed that Fabio Liverani has handed in a transfer request, but that Lazio’s changing fortunes under new Coach Giuseppe Papadopulo might help change his mind.

Bron: channel4.com - Football Italia: http://www.channel4.com/sport/football_italia/jan11a.html
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')