Het doet bijna aan Van der Vaart denken hequote:Op woensdag 14 juli 2004 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
De huidige status is dat Mark helemaal geen contact heeft met andere clubs, en ik kreeg er haast medelijden van.
Mark van B. wil weg, Van der Vaart niet. Zit toch enig verschil tussen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het doet bijna aan Van der Vaart denken he![]()
Mark is eerlijk, die dikke niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:57 schreef gras het volgende:
[..]
Mark van B. wil weg, Van der Vaart niet. Zit toch enig verschil tussen.
Och och, wat zit het diepquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het doet bijna aan Van der Vaart denken he![]()
Wat heeft Bouma hier nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mark is eerlijk, die dikke niet.
Echte verdedigers zijn breed, Rafael is gewoon een dikke reclame voetballer uit vorm.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heeft Bouma hier nou weer mee te maken?
Van Bommel loopt anders goed te balen dat hij nog steeds bij PSV zit. Logisch dat hij het niet openlijk kenbaar maakt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mark is eerlijk, die dikke niet.
Ze komen allemaal uit en ik snoer alle kritici de mond; Ik zal er ook niet veel meer over door zagen, de spelers en de bal zullen voor mij spreken dit seizoenquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:00 schreef gras het volgende:
[..]
Van Bommel loopt anders goed te balen dat hij nog steeds bij PSV zit. Logisch dat hij het niet openlijk kenbaar maakt.
Voor de rest neem ik jou niet meer serieus. Zullen zien wat van jouw sprookjes terechtkomt aan het eind van het seizoen.
Okee dan! Ik noteer Qvist alvast als topscorer met 34 doelpunten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze komen allemaal uit en ik snoer alle kritici de mond; Ik zal er ook niet veel meer over door zagen, de spelers en de bal zullen voor mij spreken dit seizoen
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:02 schreef twi het volgende:
Ach, wat mij betreft zijn al die spelers wereldsterren, de schaal blijft aan 't eind van 't seizoen toch in Amsterdam
Als Van Bommel blijft hebben we iig een hele solide as. Bouma Ooijer; Cocu Van Bommel, daar kan je behoorlijk wat mee bereikenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:52 schreef twi het volgende:
De huidige status is dat Mark helemaal geen contact heeft met andere clubs, en ik kreeg er haast medelijden van.
Een tweede plaats bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als Van Bommel blijft hebben we iig een hele solide as. Bouma Ooijer; Cocu Van Bommel, daar kan je behoorlijk wat mee bereiken
Ik ook in 2006quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:03 schreef gras het volgende:
[..]
Okee dan! Ik noteer Qvist alvast als topscorer met 34 doelpunten.
Inderdaad een tweede plaats achter Feyenoord, behoort zeker tot de mogelijkhedenquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Een tweede plaats bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad een tweede plaats achter Feyenoord, behoort zeker tot de mogelijkheden
Ach, als we de CL winnen heb ik vrede met een 2e plaats hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:11 schreef twi het volgende:
Als we de triple winnen heb ik vrede met een 2e plaats voor Ajaxquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ach, als we de CL winnen heb ik vrede met een 2e plaats hoor
een 2e plek in de poule van de 1e ronde van de clquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Bert geeft dus niet opquote:Bert van Marwijk heeft de komst van zijn schoonzoon Mark van Bommel nog steeds niet opgegeven. De nieuwe coach van Borussia Dortmund liet vandaag in een interview met Sport Bild openlijk blijken de middenvelder nodig te hebben voor de opbouw van zijn nieuwe team. "Hij wil ook naar ons komen. Hij zal ons zeker verder helpen. We hebben veel aanvallers en verdedigers, maar het ontbreekt aan een speler voor de verbinding. Ik hoop dat de transfer van Van Bommel alsnog rondkomt" aldus Van Marwijk.
Laten we het hopen voor Mark.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vers van de pers
[..]
Bert geeft dus niet op
Laten we hopen van niet voor PSVquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor Mark.
OK natuurlijk is het wegvallen van Van Bommel een groot gemis, maar ik zie hem liever nu voor geld weggaan, dan dat ie volgend jaar gratis ergens naar toe verkast.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet voor PSV
Ik zie hem liever volgend jaar gratis vertrekken, 2 of 3 miljoen is niet zo heel veel en ik denk dat nog een jaar Van Bommel of 3 miljoen wel duidelijk is: Nog een jaar Van Bommelquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK natuurlijk is het wegvallen van Van Bommel een groot gemis, maar ik zie hem liever nu voor geld weggaan, dan dat ie volgend jaar gratis ergens naar toe verkast.
Dit beschouw ik als een grove belediging:quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
He DylanDog, jij bent zeker eigenaar van deze kloon? Want Tony is daar veel te nuchter voor en Zapper heeft voor dit soort uitspraken geen kloon meer nodig.
Als Van Bommel het niveau haalt wat hij in zich heeft dan wel, maar als het het zelfde is als afgelopen seizoen zie ik toch liever een Feher, Lucius en zelfs Vogel in zijn plaats spelen. Wat heb ik me vorig jaar in het stadion zitten ergeren aan hem.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie hem liever volgend jaar gratis vertrekken, 2 of 3 miljoen is niet zo heel veel en ik denk dat nog een jaar Van Bommel of 3 miljoen wel duidelijk is: Nog een jaar Van BommelHij en Cocu op 1 middenveld, is te goed voor de HCE
Een Van Bommel in vorm naast Cocu is de droom van iedere PSV supporterquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Van Bommel het niveau haalt wat hij in zich heeft dan wel, maar als het het zelfde is als afgelopen seizoen zie ik toch liever een Feher, Lucius en zelfs Vogel in zijn plaats spelen. Wat heb ik me vorig jaar in het stadion zitten ergeren aan hem.
Bommel krijgt een makkelijker seizoen, vorig jaar had hij vogel naast zich lopen, cocu is wel wat klasses beter en dan komt Bommel dus ook meer aan voetballen toe.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Van Bommel het niveau haalt wat hij in zich heeft dan wel, maar als het het zelfde is als afgelopen seizoen zie ik toch liever een Feher, Lucius en zelfs Vogel in zijn plaats spelen. Wat heb ik me vorig jaar in het stadion zitten ergeren aan hem.
Dat klopt, Cocu zal inderdaad voor Van Bommel een opluchting zijn, maar toch zie ik hem liever nu dan volgend jaar vertrekken. Ook al brengt ie maar 3 miljoen op. Het is beter dan niks. Ik kijk dus even puur uit financieel perspectief. Sportief is het gewoon een gemis, door hoef ik niet over te discusieren dat is gewoon zo, ookal was ik vorig jaar erg ontevreden over hem.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommel krijgt een makkelijker seizoen, vorig jaar had hij vogel naast zich lopen, cocu is wel wat klasses beter en dan komt Bommel dus ook meer aan voetballen toe.
nou k heb liever Bommel erbij dan hem voor wat centjes dr uit te doen. Zn ervaring en kracht en kwaliteit kunnen nog aardig wat opbrengen. Een goed centraal middenveld kan je net die meer punten opleveren.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat klopt, Cocu zal inderdaad voor Van Bommel een opluchting zijn, maar toch zie ik hem liever nu dan volgend jaar vertrekken. Ook al brengt ie maar 3 miljoen op. Het is beter dan niks. Ik kijk dus even puur uit financieel perspectief. Sportief is het gewoon een gemis, door hoef ik niet over te discusieren dat is gewoon zo, ookal was ik vorig jaar erg ontevreden over hem.
dat klopt, en dat is ook wel een vooruitgang, want vorige jaren waren er nog al eens plekken onderbezet. maar volgens mij zijn we op de linksback positie nog steeds maar met eentjequote:Op woensdag 14 juli 2004 23:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Colin is meer een centrale verdediger dan Bogelund. Mij is het lood om oud ijzer. Het lijkt er iig op dat de meeste posities zeer aardig dubbel bezet zijn, beter dan bij de concurrentie
Oh DylanDog, zo zie ik het absoluut niet, ik had het prachtige humor gevonden als het de waarheid zou zijn, juist omdat je veel negatiever bent. Zie de ironie ervan inquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Dit beschouw ik als een grove belediging:
1. Ik heb geen klonen;
2. Ik ben veel negatiever dan iedereen hier;
3. ik zou nooit een naam als cultheld kunnen bedenken;
4. Ik zou de naam cultheld nooit met een kleine beginletter schrijven
* twi is onthutst door deze beschuldiging/insinuatie...
Als speed het is kom ik niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is Dopey of Speed
.........quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als speed het is kom ik niet meer bij van het lachen![]()
Ik bén geen kloonquote:Op donderdag 15 juli 2004 01:05 schreef twi het volgende:
Denk dat Speed zulke slechte uitspraken als die van het kaliber cultheld never nooit uit z'n strot zou krijgen, ook al zou het alleen maar om de lol gaan.
Zelfs niet van mij, twi. Vond je opmerking dan ook behoorlijk teleurstellendquote:Op donderdag 15 juli 2004 01:08 schreef cultheld het volgende:
Ik bén geen kloon
Ik zag de ironie reeds toen ik je bericht las: zag jij het ook toen je het mijne zag?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:08 schreef twi het volgende:
[..]
Oh DylanDog, zo zie ik het absoluut niet, ik had het prachtige humor gevonden als het de waarheid zou zijn, juist omdat je veel negatiever bent. Zie de ironie ervan inBij deze m'n excuses als je het als belediging hebt opgevat, het was meer op onze (cult)held gericht om diens reactie te ontlokken. Ik zal de zwaar gerespecteerde DD nooit meer in 1 zin met het bedoelde slachtoffer van mijn vrij onschuldig ingeschatte doch verkeerd gevallen insinuatie gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |