abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20586304
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja, in t verleden is t wel vaker misgegaan. maargoed laten we t beste hopen. vorig jaar waren we al de minst gepasseerde verdediging dat meot dan toch minstens weer kunnen, mits de nieuwe keepers goed de ballen vangen
Dat moet zeker te doen zijn. Waterreus was vorig jaar al niet top, dus mogelijk is het zeker.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 juli 2004 @ 23:27:33 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20586350
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV heeft denk ik de sterkste verdediging van de HCE Bouma, Alex, Ooijer, Colin, Lee, Feher eventueel, Cocu kan ook nog goed verdedigen Top verdediging dus. En dan zijn er nog de reserves Lamey, Bogelund, Jakobsen en Addo.
je verdeelt t precies goed Bouma, Alex, Ooijer, Colin, Lee en cocu zijn top, zeker in de HCE!
Bogelund is een degelijke verdediger maar voegt niets toe
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_20586390
Lee, ooijer en Colin vind ik geen top...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 juli 2004 @ 23:42:22 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20586724
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lee, ooijer en Colin vind ik geen top...
Lee heeft de laatste maanden van vorig seizoen bewezen mee te kunnen op t niveau, Ooijer was voor zn blessure een vaste oranjeklant! en Colin heeft vorig jaar een heel goed seizoen gehad en als hij bij ajax had gezeten had heel nederland hem in oranje willen zien (zoals nigel de jong)
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_20586812
De laatste maanden ging Lee idd beter spelen, maar hij heeft 'het' nog niet laten zien. Ooijer vind ik als verdediger ook maar zwak, in de grote wedstrijden laat hij het vaak afweten op belangrijke momenten. Colin ontwikkelt zich goed, maar is zeker nog geen Oranjeklant.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 juli 2004 @ 23:47:45 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20586843
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste maanden ging Lee idd beter spelen, maar hij heeft 'het' nog niet laten zien. Ooijer vind ik als verdediger ook maar zwak, in de grote wedstrijden laat hij het vaak afweten op belangrijke momenten. Colin ontwikkelt zich goed, maar is zeker nog geen Oranjeklant.
Colin is inderdaad net zo min oranje klant als nigel de jong.

maargoed vooralsnog is het de minst gepasseerde verdediging van Nederland
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20590174
vooralsnog is elke verdediging even weinig gepasseerd. of heb ik al wedstrijden gemist
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:09:08 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20590656
"Wereldspeler, die Alex, die gaat ons redden! Hopelijk krijgt 'ie een basisplaats"

Wat klopt er niet aan die zin?

Colin en Lee zijn helemaal niet top trouwens, net zo min als Grygera en O'Brien dat zijn. Mocht die Alex echt zo geil zijn als cultheld zegt, ,heeft PSV wel een sterker duo in 't centrum, maar ik betwijfel het nog. Met een verdediging de Jong - Heitinga - Escude - Maxwell is die van Ajax toch echt wel een stukje beter.
pi_20592692
We zullen het wel zien over een paar maand .

Maar ik denk dat zeker de verdediging van PSV weer ijzersterk wordt dit jaar. Niet voor niets krijgt PSV de laatste jaren de minste doelpunten tegen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:45:55 #60
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20592721
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:09 schreef twi het volgende:
....heeft PSV wel een sterker duo in 't centrum, maar ik betwijfel het nog. Met een verdediging de Jong - Heitinga - Escude - Maxwell is die van Ajax toch echt wel een stukje beter.
Speculatie edelachtbare!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20595898
Ooijer is veel beter dan Alex, dat is een vrij logisch gegeven. Niet voor niks stelt Guus al tijden dat Alex waarschijnlijk gewoon 1e reserve wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20597522
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:09 schreef twi het volgende:
Escude

prototype wereldverdediger
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20597588
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

prototype wereldverdediger
Nee. Maakt evenals jullie Fredje nog te vaak foutjes.
pi_20598026
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
Ooijer is veel beter dan Alex, dat is een vrij logisch gegeven. Niet voor niks stelt Guus al tijden dat Alex waarschijnlijk gewoon 1e reserve wordt.
Is dat dezelfde Guus die over een week Duitse bondscoach wordt en de club verlaat?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_20598122
Ja, dat zou wat zijn. Guus als der Bundesboss.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 juli 2004 @ 15:37:40 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20598456
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 09:35 schreef ChAoZ het volgende:
vooralsnog is elke verdediging even weinig gepasseerd. of heb ik al wedstrijden gemist
met vooralsnog beroep ik mij op de resultaten van het vorige jaar met dezelfde verdedigers (behalve Hofland)
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20598819
en ze krijgen nu een andere keeper in het doel
pi_20599159
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met vooralsnog beroep ik mij op de resultaten van het vorige jaar met dezelfde verdedigers (behalve Hofland)
verdedigen begint bij de aanval en die is toch minder met Kezman, Rommedahl en Robben weg. De kans is dus dat jullie meer moeten gaan verdedigen. hoe zal dat gaan?
Daarnaast hadden jullie wel 10 doelpunten meer tegen dan het seizoen ervoor.

Ik voorzie dat dat er dit seizoen weer meer worden. misschien geen 10 erbij weer, maar toch
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_20599238
quote:
verdedigen begint bij de aanval
Hoe kom je daar bij
pi_20599277
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 09:35 schreef ChAoZ het volgende:
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 juli 2004 @ 16:10:19 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20599370
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:03 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

verdedigen begint bij de aanval en die is toch minder met Kezman, Rommedahl en Robben weg. De kans is dus dat jullie meer moeten gaan verdedigen. hoe zal dat gaan?

Ik voorzie dat dat er dit seizoen weer meer worden. misschien geen 10 erbij weer, maar toch
of de aanval begint bij de verdediging
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:27:02 #72
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20599824
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:03 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Dat slaat dus echt als een tang op een varken. PSV had vorig seizoen gewoon netjes de minste tegengoals, net als de vier seizoenen daarvoor (op één uitzondering na geloof ik). Dat zegt wat over een verdediging als dezelfde verdedigers daar steeds voor zorgen.

Wat je dus niet kan doen is seizoenen met elkaar vergelijken. Want elk seizoen zijn de tegenstanders weer anders. De ene keer sterker dan de andere keer. Een tweede reden waarom je seizoenen niet kan vergelijken is de tactiek van het team die ook nog wel eens jaarlijks wil veranderen. Het ene jaar speelde PSV aanvallender dan een ander jaar, met als gevolg meer doelpunten voor, maar ook meer tegen.

Op die basis is het dus klinkklare onzin om te beweren dat PSV meer tegendoelpunten moet verwachten. En als je alles bij elkaar optelt is de defensie eigenlijk alleen maar sterker geworden. Dezelfde jongens staan er als vorig jaar, maar nu met meer (internationale) ervaring en Alex is er als alternatief bijgekomen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20602642
quote:
Allback bevestigt interesse van Feyenoord en PSV

Tegenover de officiele website van zijn huidige club bevestigde de Zweed Allback de interesse van Feyenoord en PSV voor zijn persoontje. Tot concrete aanbiedingen kwam het echter nog niet. Ook Crystal Palace heeft interesse getoond. De toekomst van Allback bij Aston Villa is ongewis aangezien de ploeg net Carlton Cole aantrok als extra spits.
Bron; Feyenoord Netwerk
pi_20602885
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:30 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Bron; Feyenoord Netwerk
Dat ie maar naar Feyenoord gaat, ik denk niet dat hij het kan brengen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20602941
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat ie maar naar Feyenoord gaat, ik denk niet dat hij het kan brengen.
Nou ik zou het niet erg vinden als hij er bij komt. Ik acht hem in ieder geval beter dan Sibon.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')