Dat moet zeker te doen zijn. Waterreus was vorig jaar al niet top, dus mogelijk is het zeker.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, in t verleden is t wel vaker misgegaan. maargoed laten we t beste hopen. vorig jaar waren we al de minst gepasseerde verdediging dat meot dan toch minstens weer kunnen, mits de nieuwe keepers goed de ballen vangen
je verdeelt t precies goed Bouma, Alex, Ooijer, Colin, Lee en cocu zijn top, zeker in de HCE!quote:Op maandag 12 juli 2004 23:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft denk ik de sterkste verdediging van de HCEBouma, Alex, Ooijer, Colin, Lee, Feher eventueel, Cocu kan ook nog goed verdedigen
Top verdediging dus. En dan zijn er nog de reserves Lamey, Bogelund, Jakobsen en Addo.
Lee heeft de laatste maanden van vorig seizoen bewezen mee te kunnen op t niveau, Ooijer was voor zn blessure een vaste oranjeklant! en Colin heeft vorig jaar een heel goed seizoen gehad en als hij bij ajax had gezeten had heel nederland hem in oranje willen zien (zoals nigel de jong)quote:Op maandag 12 juli 2004 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lee, ooijer en Colin vind ik geen top...
Colin is inderdaad net zo min oranje klant als nigel de jong.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste maanden ging Lee idd beter spelen, maar hij heeft 'het' nog niet laten zien. Ooijer vind ik als verdediger ook maar zwak, in de grote wedstrijden laat hij het vaak afweten op belangrijke momenten. Colin ontwikkelt zich goed, maar is zeker nog geen Oranjeklant.
Speculatie edelachtbare!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:09 schreef twi het volgende:
....heeft PSV wel een sterker duo in 't centrum, maar ik betwijfel het nog. Met een verdediging de Jong - Heitinga - Escude - Maxwell is die van Ajax toch echt wel een stukje beter.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:09 schreef twi het volgende:
Escude
Nee. Maakt evenals jullie Fredje nog te vaak foutjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
prototype wereldverdediger
Is dat dezelfde Guus die over een week Duitse bondscoach wordt en de club verlaat?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
Ooijer is veel beter dan Alex, dat is een vrij logisch gegeven. Niet voor niks stelt Guus al tijden dat Alex waarschijnlijk gewoon 1e reserve wordt.
met vooralsnog beroep ik mij op de resultaten van het vorige jaar met dezelfde verdedigers (behalve Hofland)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:35 schreef ChAoZ het volgende:
vooralsnog is elke verdediging even weinig gepasseerd. of heb ik al wedstrijden gemist
verdedigen begint bij de aanval en die is toch minder met Kezman, Rommedahl en Robben weg. De kans is dus dat jullie meer moeten gaan verdedigen. hoe zal dat gaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met vooralsnog beroep ik mij op de resultaten van het vorige jaar met dezelfde verdedigers (behalve Hofland)
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:35 schreef ChAoZ het volgende:
vooralsnog is elke verdediging even weinig gepasseerd. of heb ik al wedstrijden gemist
of de aanval begint bij de verdedigingquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:03 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
verdedigen begint bij de aanval en die is toch minder met Kezman, Rommedahl en Robben weg. De kans is dus dat jullie meer moeten gaan verdedigen. hoe zal dat gaan?
Daarnaast hadden jullie wel 10 doelpunten meer tegen dan het seizoen ervoor.
Ik voorzie dat dat er dit seizoen weer meer worden. misschien geen 10 erbij weer, maar toch
Dat slaat dus echt als een tang op een varken. PSV had vorig seizoen gewoon netjes de minste tegengoals, net als de vier seizoenen daarvoor (op één uitzondering na geloof ik). Dat zegt wat over een verdediging als dezelfde verdedigers daar steeds voor zorgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:03 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
verdedigen begint bij de aanval en die is toch minder met Kezman, Rommedahl en Robben weg. De kans is dus dat jullie meer moeten gaan verdedigen. hoe zal dat gaan?
Daarnaast hadden jullie wel 10 doelpunten meer tegen dan het seizoen ervoor.
Ik voorzie dat dat er dit seizoen weer meer worden. misschien geen 10 erbij weer, maar toch
Bron; Feyenoord Netwerkquote:Allback bevestigt interesse van Feyenoord en PSV
Tegenover de officiele website van zijn huidige club bevestigde de Zweed Allback de interesse van Feyenoord en PSV voor zijn persoontje. Tot concrete aanbiedingen kwam het echter nog niet. Ook Crystal Palace heeft interesse getoond. De toekomst van Allback bij Aston Villa is ongewis aangezien de ploeg net Carlton Cole aantrok als extra spits.
Dat ie maar naar Feyenoord gaat, ik denk niet dat hij het kan brengen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Bron; Feyenoord Netwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |