?quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
De verdediging en de voorhoede zijn al goed genoeg.........
Alex, Bouma, Ooijer, Lee, Colin en eventueel Cocu als verdediging, daar kan menig Europese club niet aan tippen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:19 schreef manny het volgende:
[..]
?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:19 schreef cultheld het volgende:
Ik héb het jongensKunnen we Vogel, Van der Schaaf en Addo niet ruilen tegen Barreto?
Met die spelers, Niedzielan, Gentenaar, Wielaert, Demouge, Boutahar en Tininho haalt NEC de 4e plaatsEn PSV #1
verdomd je heb gelijk. Dat wordt stunten in de Tjempieunsliekquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex, Bouma, Ooijer, Lee, Colin en eventueel Cocu als verdediging, daar kan menig Europese club niet aan tippen.
Vonlanthen, Sibon en VOH als zekerheidjes in de HCE. Farfan gaat stunten...........
Die stelling klopt wel. Helaas geldt het niet voor menig Europese (sub)topclub.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex, Bouma, Ooijer, Lee, Colin en eventueel Cocu als verdediging, daar kan menig Europese club niet aan tippen.
Ik blijf ontopic, jullie doen allemaal zo lacherig en ik zal jullie vertellen, dat recht hebben jullie nu nogquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:26 schreef Zapper het volgende:
je zit me te negeren cultheld, net als een zekere ajacied hier altijd![]()
haha.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:27 schreef manny het volgende:
[..]
Die stelling klopt wel. Helaas geldt het niet voor menig Europese (sub)topclub.
ik hang hier al 3 jaar rond als PSV-fan, dus waarom gebruik je het woord "jullie"?quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:30 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf ontopic, jullie doen allemaal zo lacherig en ik zal jullie vertellen, dat recht hebben jullie nu nogMaar als we straks eerste staan in de HCE en de voorronde en eerste ronde van de CL hebben overleeft zal ik met grote regelmaat in nieuwe PSV topics citeren uit o.a. PSV topic deel 30
Ik geef toe, het centrum Alex - Bouma kan niet tippen aan het centrum Carvalho - Samuel. Maar wel aan bijvoorbeeld Heitinga - Escudé, de AS Monaco verdediging, die van Celtic, Rangers, iedere Duitse club enz. enz. En Alex hoort na dit seizoen bij de absolute wereldtop, dat hoort hij nu eigenlijk kwalitatief gezien ook al, maar na dit seizoen krijgt hij ook van mensen als twi en methodmich de erkenningquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:27 schreef manny het volgende:
[..]
Die stelling klopt wel. Helaas geldt het niet voor menig Europese (sub)topclub.
Ik ben hier nog niet zo lang lid maar wel al m'n hele leven PSV fanquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
ik hang hier al 3 jaar rond als PSV-fan, dus waarom gebruik je het woord "jullie"?![]()
newbie
Niet zo bescheiden. Wat Porto kan kan psv beter.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
En de cup met de grote oren pakt PSV niet, maar we halen wel de halve finale
als je een zekere chelloboy ziet, doe m dan de groetenquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:35 schreef cultheld het volgende:
Ik ben hier nog niet zo lang lid maar wel al m'n hele leven PSV fanBen al wel een aantal jaren lid van voetbalzone.nl en andere voetbalsites, maar wat maakt het uit? PSV pakt de schaal dit jaar
En de cup met de grote oren pakt PSV niet, maar we halen wel de halve finale
Daar ben ik al achter ja, allemaal Ajacieden die niet tegen hun verlies kunnenquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
als je een zekere chelloboy ziet, doe m dan de groeten
maar goed, 1 wijze raad: PSV'ers met een grote bek, houden ze hier niet van (de modjes)
Ik denk dat de Champions League winnaar dit jaar Chelsea gaat heten. Want als je Ferreira, Bridge, Cech, Terry, Makelele, Duff, Robben, Kezman, Lampard, Cole, Gudjohnsen, Mutu, Gallas én Mourinho hebt, kan de titel je haast niet meer ontgaan.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:39 schreef Rest het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Wat Porto kan kan psv beter.![]()
Ja, maar psv heeft Sibon en feher er nu bij he.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat de Champions League winnaar dit jaar Chelsea gaat heten. Want als je Ferreira, Bridge, Cech, Terry, Makelele, Duff, Robben, Kezman, Lampard, Cole, Gudjohnsen, Mutu, Gallas én Mourinho hebt, kan de titel je haast niet meer ontgaan.
manny besluit op zo veel voetbaldomheid maar niet te reageren en zegt" succes in de voorronde.."quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geef toe, het centrum Alex - Bouma kan niet tippen aan het centrum Carvalho - Samuel. Maar wel aan bijvoorbeeld Heitinga - Escudé, de AS Monaco verdediging, die van Celtic, Rangers, iedere Duitse club enz. enz. En Alex hoort na dit seizoen bij de absolute wereldtop, dat hoort hij nu eigenlijk kwalitatief gezien ook al, maar na dit seizoen krijgt hij ook van mensen als twi en methodmich de erkenning
Niks, hoop dat ook dat het onzin is.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:48 schreef rubbereend het volgende:
en by the way, wat moeten ze in Amsterdam met Alback?
ja, jullie hebben ook nog Sonck........quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niks, hoop dat ook dat het onzin is.
wat zal ik er in zettenquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, jullie hebben ook nog Sonck........
maar we vliegen weer door naar de het volgende deel; wil diegenie die m opend wel ff een mooie OP maken
FYI: JustMe is fervent PSV-fan, dus leer eerst maar eens wat ander gebruikers kennen voordat je jouw calimero-achtige gedrag vertoont.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:42 schreef cultheld het volgende:
Daar ben ik al achter ja, allemaal Ajacieden die niet tegen hun verlies kunnen
hoezo eer? Toen die twee naar NEC kwamen wist ik niet wat ik hoorde, toen was ik hier trouwens nog geen lidquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:48 schreef rubbereend het volgende:
Hallo, hier wil ik even de eer, k was de eerste die Barreto naar PSV wilde hebben
mijn andere stokpaardje Niedzielan is ook van harte welkom, die beide zullen aankomend seizoen de verrassing worden!
en by the way, wat moeten ze in Amsterdam met Alback?
Jij bent echt de grootste Kutlamp die ik in m'n hele foktijd ben tegengekomen. Zelfs Chelloboy was nog niet zo erg. Of jij moet een kloon van 'm zijn. Ik denk trouwens dat dat idd het geval is. Kan het niet geloven dat er nóg ergere lampekappen zijn dan Chelloboy was...quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar ben ik al achter ja, allemaal Ajacieden die niet tegen hun verlies kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |