Knut, Inso, Danny en Shaolin. Allemaal chagerijnige motteballenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:56 schreef robh het volgende:
Ik heb ElisaB nog nooit kunnen betrappen op iets grappigs of leuks.
Jij?
Whehe...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Knut, Inso, Danny en Shaolin. Allemaal chagerijnige motteballen![]()
Zelfkennis is eaukay.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Whehe...
Ik ben danwel een kutmod
Moest eens een borrel drinken. Doet 'ie vast ook niet aan.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:01 schreef robh het volgende:
Daar valt ook niet om of mee te lachen![]()
Cosmic-V?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe heet die muts ook alweer die een tijdje R&P heeft gedaan? Die was echt niet grappig, nooit...
Boer_met_kiespijn volgens mijquote:Op maandag 12 juli 2004 16:01 schreef robh het volgende:
Oh, en hoe heet hij ook al weer. Die freak op GC. Dinges. Daar valt ook niet om of mee te lachen![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
En die tom_tom vent.
Wat een bal..
Roel_Jewel en 'goeie' in één post!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:10 schreef robh het volgende:
[..]
Goeie!
Calvobbesquote:Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Boer_met_kiespijn volgens mij![]()
Lulletje_rozewater. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef Snakey het volgende:
Boer_met_kiespijn volgens mij![]()
Die ja! Die was echt irri...quote:Op maandag 12 juli 2004 16:19 schreef robh het volgende:
[..]
Cosmic-V?
Dat was zelf ook zo'n patient
Ik weet het ook niet zeker maar de indruk die het achterlaat is er een van "snel effe modden voor ik moet poepen"quote:Op maandag 12 juli 2004 16:20 schreef robh het volgende:
[..]
Lulletje_rozewater. Maar dat weet ik niet zeker![]()
Mods die vragen worden overgeslagenquote:Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef gelly het volgende:
Hmm, ik ben nog niet eens genoemd terwijl als iemand de titel meest humorloze mod verdient dan ben ik dat wel. Tenminste, dat wordt altijd beweerd
Ahhhhhhhhhhhh....quote:Op maandag 12 juli 2004 16:25 schreef gelly het volgende:
Hmm, ik ben nog niet eens genoemd terwijl als iemand de titel meest humorloze mod verdient dan ben ik dat wel. Tenminste, dat wordt altijd beweerd
*jeuh*quote:Op maandag 12 juli 2004 16:30 schreef Steve-O het volgende:
Gelly
humorloos aardappelschilmesje
En ik maar denken dat die "houding alsof er een stok in de bips zit" de clou van zijn humor was.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelly is de meest humorloze mod die er ooit op het forum heeft rondgelopen!
had jij niet ooit een kleurtjequote:Op maandag 12 juli 2004 16:37 schreef robh het volgende:
Had ik Calvobbes al genoemd?
Da's prima gezelschap voor op een begravenis![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:32 schreef Steve-O het volgende:
MutZ
the_General
Wié?!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:32 schreef Steve-O het volgende:
mitt
Je bent gewoon pissed omdat ik jullie postkrik aan banden heb gelegtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:53 schreef Skaai het volgende:
jogy.
weer zo'n serieuse reactiequote:Op woensdag 14 juli 2004 22:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent gewoon pissed omdat ik jullie postkrik aan banden heb gelegt.
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:56 schreef robh het volgende:
Ik heb ElisaB nog nooit kunnen betrappen op iets grappigs of leuks.
was jij ook niet mod ooit ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:27 schreef QyRoZ het volgende:
Was Roel_Jewel al genoemd?
Nee.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
was jij ook niet mod ooit ?
Hier verschillen wij duidelijk van mening....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:28 schreef BlueEyed het volgende:
Cosmic-V was![]()
![]()
Hier zijn we het eens!quote:Oke, misschien een beetje raar af en toe, maar toch okay!
En ook hier moet je helemaal gelijk gevenquote:Ontoppic; Calvobbes. Hoewel ik vind dat ie redelijk fair mod heb ik m idd zelden of nooit iets grappigs horen zeggen...
Nou erm, ik zal wel wat lessen gaan nemen bij die andere heren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:38 schreef Denni5 het volgende:
Fliepke, wat een [censuur] is dat zeg, schoolvoorbeeld van een moraalridder.
Ik maak een geintje over warez (ik had bij een prijsvraag niets gewonnen, winnaars gefeliciteerd en toen gezegd dat ik hem wel zou downloaden, met een }W) erbij, zou toch duidelijk moeten zijn) en dat wordt gelijk weggehaald, omdat hij het niet leuk vindt.
Dan vraag ik me af waarom hij dat weghaalt, gelijk -1 gemod.
Hij zou een voorbeeld mogen nemen aan MrSubtle, Tain en Notorious-Roy, dat zijn mods.
Laatste tijdquote:Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef What het volgende:
Ik vind Highlander de laatste tijd zo chagrijnig.
je vergeet DIRKHquote:Op maandag 12 juli 2004 15:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Knut, Inso, Danny en Shaolin. Allemaal chagerijnige motteballen![]()
Ja, maar dan kun je op een gegeven moment wel met -1 blijven strooien als je van ieder elke offtopic post zo modereert, loosen up a littlequote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daarnaast was je tweede reactie ook gewoon offtopic hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |