was jij ook niet mod ooit ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:27 schreef QyRoZ het volgende:
Was Roel_Jewel al genoemd?
Nee.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
was jij ook niet mod ooit ?
Hier verschillen wij duidelijk van mening....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:28 schreef BlueEyed het volgende:
Cosmic-V was![]()
![]()
Hier zijn we het eens!quote:Oke, misschien een beetje raar af en toe, maar toch okay!
En ook hier moet je helemaal gelijk gevenquote:Ontoppic; Calvobbes. Hoewel ik vind dat ie redelijk fair mod heb ik m idd zelden of nooit iets grappigs horen zeggen...
Nou erm, ik zal wel wat lessen gaan nemen bij die andere heren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:38 schreef Denni5 het volgende:
Fliepke, wat een [censuur] is dat zeg, schoolvoorbeeld van een moraalridder.
Ik maak een geintje over warez (ik had bij een prijsvraag niets gewonnen, winnaars gefeliciteerd en toen gezegd dat ik hem wel zou downloaden, met een }W) erbij, zou toch duidelijk moeten zijn) en dat wordt gelijk weggehaald, omdat hij het niet leuk vindt.
Dan vraag ik me af waarom hij dat weghaalt, gelijk -1 gemod.
Hij zou een voorbeeld mogen nemen aan MrSubtle, Tain en Notorious-Roy, dat zijn mods.
Laatste tijdquote:Op maandag 12 juli 2004 16:03 schreef What het volgende:
Ik vind Highlander de laatste tijd zo chagrijnig.
je vergeet DIRKHquote:Op maandag 12 juli 2004 15:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Knut, Inso, Danny en Shaolin. Allemaal chagerijnige motteballen![]()
Ja, maar dan kun je op een gegeven moment wel met -1 blijven strooien als je van ieder elke offtopic post zo modereert, loosen up a littlequote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daarnaast was je tweede reactie ook gewoon offtopic hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |