hier het zelfde...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:21 schreef Jonathon het volgende:
Matrix, Harry Potter, LOTR ....
Blair witch project vond ik eigenlijk nog best grappig.. deel 1 dan..quote:Op maandag 12 juli 2004 15:40 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Alle delen van Harry Potter, The Blair Witch Project en Kill Bill... Echt ontzettend slechte films...Snap niet wat de menigte daar leuk aan vindt!
Zegt de persoon die nota bene 'Volle maan' kan waarderenquote:scanman
Exact! Maar ja... de massa vindt het nou eenmaal leuk
Heb je andere Coens-films gezien? Vond je die wel leuk/goed?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Om het nou een kutfilm te noemen, dát gaat me wat te ver.
Maar waarom iedereen The big Lebowski nou zo briljant vindt is mij een raadsel.
Onderhoudend, dat is de meest positieve kwalificatie die ik aan die film durf te geven, maar meer ook niet..
Nu noem je ook wel meteen zijn sterkste kwaliteit opquote:Op maandag 12 juli 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Om het nou een kutfilm te noemen, dát gaat me wat te ver.
Maar waarom iedereen The big Lebowski nou zo briljant vindt is mij een raadsel.
Onderhoudend, dat is de meest positieve kwalificatie die ik aan die film durf te geven, maar meer ook niet.
Zoveel mensen ken ik ook niet hoor die fargo briljant vinden of zelfs the big lebowski... T zijn echter wel zeer ludiek gemaakte films die wat meer te bieden hebben dan bijvoorbeeld hopen strikte genrefilms.quote:
Jammer dat je ze niet kunt waarderen. Fargo vooral vind ik erg leuk, briljant is wel wat overdreven ja.quote:
Je hebt dus alleen het eerste kwartier gezien, dus je vond die vechtscene in dat huis..... niet leuk cq slaapverwekkend?? Hmm....quote:Op maandag 12 juli 2004 15:40 schreef The_penetrator het volgende:
Kill Bill... Heb 'm na een kwartiertje uitgezet.... Wat een enorme bout film!!
LOTR is gewoon leuk gedaan.... is ongeveer de hoogste prese die ik die overhypte stomme kutkabouterfilm kan geven!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:02 schreef Tim_G het volgende:
waarom is het op fok zo in om "populaire" films\muziek\kleding naar beneden te halen??!
LOTR een kutfilm?!?! ajb zeg...... Independence day een kutfilm??
Ik had juist titels verwacht als American Psycho...... staat overal heel hoog in de ratings maar was 'naar mijn mening' echt een rampzalig slechte film. Ging echt helemaal nergens over.... ook ben ik niet zo kapot van Pulp Fiction.... Dat zijn pas 2 topfilms die ik gewoon heeeeel slecht vind.... omdat het verhaal niet boeit.
LOTR is gewoon leuk gedaan..... zelfde geld voor I.D.....
dat is niet moeilijk te vatten hoor....... smaken verschillen. Maar hier op Fok is het wel "in" of "stoer" om populaire dingen als dom of slecht te betitelen........ Maar als die ( nu films dan ) dingen echt zo slecht waren dan gingen er geen miljoenen mensen heen en werden er geen miljoenen ( superdure ) dvd versies verkocht...... moeilijk te vatten he?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:11 schreef kamagurka het volgende:
Niet iedereen houdt kennelijk van massavermaak (wat ik LOTR trouwens niet eens vind, daar zijn ze nog te slaapverwekkend, clichematig en hol voor)... moeilijk te vatten he?
Tja, ik vond American Psycho dan weer geweldig, trouwens LOTR vond ik ook leuk. Van Independence Day vond ik het begin nog wel leuk, de special effects, maar uiteindelijk bleek het vooral een lofzang op Amerika te worden, en dat irriteerde me enorm. Het verhaal werd klef, en het einde belachelijk. Harry Potter vind ik ook oke, ik vind films niet per se slecht als ze verschrikkelijk gemarket worden, er zitten alleen enkele verschrikkelijk slechte films tussen.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:02 schreef Tim_G het volgende:
waarom is het op fok zo in om "populaire" films\muziek\kleding naar beneden te halen??!
Ik had juist titels verwacht als American Psycho...... staat overal heel hoog in de ratings maar was 'naar mijn mening' echt een rampzalig slechte film. Ging echt helemaal nergens over.... ook ben ik niet zo kapot van Pulp Fiction.... Dat zijn pas 2 topfilms die ik gewoon heeeeel slecht vind.... omdat het verhaal niet boeit.
Tsja, da's dezelfde vraag of top40 muziek nu ook "goede" muziek is, ik vind oha. van niet. Teveel compromissen, te weinig lef.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:22 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat is niet moeilijk te vatten hoor....... smaken verschillen. Maar hier op Fok is het wel "in" of "stoer" om populaire dingen als dom of slecht te betitelen........ Maar als die ( nu films dan ) dingen echt zo slecht waren dan gingen er geen miljoenen mensen heen en werden er geen miljoenen ( superdure ) dvd versies verkocht...... moeilijk te vatten he?
Daar draait toch heel dit forum om. Als je er niet tegen kunt om andere mensen commentaar te zien geven, ga dan ook niet naar zo'n forum, laat staan reageren. Dit is niet tegen Tim_G persoonlijk bedoelt want hij zegt het nog enigzins acceptabel maar ik word zo kotsziek van al die mensen die altijd overal tegen in gaan.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:22 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar hier op Fok is het wel "in" of "stoer" om populaire dingen als dom of slecht te betitelen........
snap je nu niet wat ik bedoel ??? ik bedoel........ is iets slecht dan is het slecht..... maar omdat LOTR gehyped is vinden sommige mensen het bij voorbaat al slecht........ maar iets wat gehyped is kan toch ook goed zijn???quote:Op maandag 12 juli 2004 16:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat de massa zich makkelijk laat verlakken en sturen is voor mij geen argument om iets dan "ook maar" goed te moeten vinden.
American Psycho vond ik inderdaad ook slecht. Eigenlijk zo slecht dat 'ie dan wel weer lachwekkend wordt.quote:Ik had juist titels verwacht als American Psycho...... staat overal heel hoog in de ratings maar was 'naar mijn mening' echt een rampzalig slechte film. Ging echt helemaal nergens over.... ook ben ik niet zo kapot van Pulp Fiction.... Dat zijn pas 2 topfilms die ik gewoon heeeeel slecht vind.... omdat het verhaal niet boeit.
Ik vond LOTR slecht, ongeacht de hype..quote:Op maandag 12 juli 2004 16:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
snap je nu niet wat ik bedoel ??? ik bedoel........ is iets slecht dan is het slecht..... maar omdat LOTR gehyped is vinden sommige mensen het bij voorbaat al slecht........ maar iets wat gehyped is kan toch ook goed zijn???
Fuckin' heilig schennis!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef Mainport het volgende:
RESERVOIR DOGS
omgquote:
Mee eens, vooral Reservoir Dogs vond ik zo bout. Er gebeurt helemaal niks en is zo saai als de pest. Gaat alleen maar over hoe stoer de criminelen wel niet zijn en zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:04 schreef Jovatov het volgende:
Ik vindt eigenlijk alle Tarantino films overrated, het zal wel mijn smaak gewoon niet zijn, maar Pulp Fiction vind ik eerder slaapverwekkend dan steengoed, dialogen die nergens over gaan, en dan om het allemaal wat op te peppen wordt er wat 16+ materiaal ingedaan, één keer en nooit weer.
Amelie chaotisch?!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:35 schreef SEX het volgende:
Ik vondt alle delen van Lord Of The Rings opmerkelijk saai en vermoeiend om naar te kijken.
Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain vondt ik ook helemaal niets aan, veel te chaotische film.
Ik ken vrijwel niemand die dat een topfilm vindt. Grote namen maken niet per definitie een topfilm.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:07 schreef RobertVH het volgende:
The good shepherd, Wat een duffe film was dat, gezien de cast en omschrijving verwachte ik een spannende Cia-thriller... Maar het bleek gewoon een paar uur, gelul zonder ook maar één duidelijk verhaal.
Toch wel de grootste klote 'topfilm' ooit.
gaan we zo beginnen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel niemand die dat een topfilm vindt. Grote namen maken niet per definitie een topfilm.
Een film wordt pas als een topfilm gezien als de overgrote meederheid het mee eens is. Dit topic is er juist voor om tegen die meerderheid in te gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:26 schreef RobertVH het volgende:
[..]
gaan we zo beginnen...![]()
Damon, jolie, Alec baldwin, De niro, Gambon, peci en een budget van rond de 90 miljoen en volgens vele een 'spionage thriller' valt toch wel onder de noemer 'topfilm'. Overigens is jouw vriendenkring niet echt de graadmeter voor films...![]()
Je hebt het topic gewoon niet begrepen.quote:Dus: welke alom geprezen film vind jij niet om aan te zien zo slecht? Bij welke Oscargigant val je in slaap, welk lievelingetje van critici vind jij om te huilen?
Sluit zich volkooooooooooomen aan bij die post! Zijn ook die mensen die een band al comercieel vinden als ze één hitje scoren...quote:Op maandag 12 juli 2004 16:22 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat is niet moeilijk te vatten hoor....... smaken verschillen. Maar hier op Fok is het wel "in" of "stoer" om populaire dingen als dom of slecht te betitelen........ Maar als die ( nu films dan ) dingen echt zo slecht waren dan gingen er geen miljoenen mensen heen en werden er geen miljoenen ( superdure ) dvd versies verkocht...... moeilijk te vatten he?
Ah, eindelijk eens iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef Stranger het volgende:
The Shawshank Redemption.
Maar misschien ben ik die achteraf wel kut gaan vinden omdat iedereen hem zo goed vindt, terwijl ik het maar een matig verhaal vond, en zeker niet een tweede plek in de imdb top 250 waard.
Oh mijn god wat voelde ik mij bedrogen toen deze film afgelopen was. Wat een tijdverspilling.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef GlazenKaak het volgende:
2001: A Space Odyssey
Waarschijnlijk omdat je niet intelligent genoeg bent om de achterliggende boodschap te snappen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:38 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oh mijn god wat voelde ik mij bedrogen toen deze film afgelopen was. Wat een tijdverspilling.
Ja man, sukkel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je niet intelligent genoeg bent om de achterliggende boodschap te snappen.
Dat laatste snap ik ook niet. Het 'Hotel California' van de film, zeg maar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef Stranger het volgende:
The Shawshank Redemption.
Maar misschien ben ik die achteraf wel kut gaan vinden omdat iedereen hem zo goed vindt, terwijl ik het maar een matig verhaal vond, en zeker niet een tweede plek in de imdb top 250 waard.
Nee maar jij bent dan ook wel weer heel slim hé.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:38 schreef Pek het volgende:
The Usual Suspects, omdat ik het plot al van mijlen ver zag aankomen![]()
YOU DIE!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:37 schreef Haunter het volgende:
Scarface (ja door de meesten echt als een topfilm bestempeld), wat een kutfilm was dat
Helemaal mee eens, had hem gekocht zonder er ooit veel te van hebben gezien, puur op goede recensies en meningen van anderen, wat een baggerfilm, qua dvd's grootste miskoop ooitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:37 schreef Haunter het volgende:
Scarface (ja door de meesten echt als een topfilm bestempeld), wat een kutfilm was dat
het verhaal is waargebeurdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:54 schreef releaze het volgende:
300
eerste halfuurtje gekeken. mooie graphics, dat zeker, maar tekst, verhaal, opbouw, alles op de graphics na zoog gewoon aan die film. het kon mn aandacht niet vasthouden en na een half uur tenenkrommend op de bank te hebben gezeten toch maar uitgezet. Een film moet me in de eerste 10 minuten boeien anders exit!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Klopt helaas wel ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:57 schreef WaStEd het volgende:
Alles van de laatste 5 jaar met Tom Cruise erin.
Gelukkig hebben we het over smaakquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef RuneRose het volgende:
Collateral, M.I. III, Minority Report War of the Worlds? Allemaal puike films klopt geen drol van.
Klopt, zie topic titel....quote:Op zondag 15 juli 2007 15:16 schreef RuneRose het volgende:
Hey, als Roi zegt dat het klopt mag ik ook zeggen dat het niet klopt. Waarom vind je die films zo kut dan?
Waar zie je datquote:Op zondag 15 juli 2007 15:19 schreef RuneRose het volgende:
Je vind het kut films omdat andere mensen ze goed vinden?
euhm, dat je de film wellicht niet zo goed vind, ok. Maar slechte acteurs?? kom op zeg!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Shawshank redemption vond ik ook erg mager. Het is zo geforceerd allemaal, slecht verhaal, slechte acteurs en gewoon erg flut, kan het niet anders zeggen.
Ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
euhm, dat je de film wellicht niet zo goed vind, ok. Maar slechte acteurs?? kom op zeg!!
Ik vind het overigens wel een topfilm, komt door de sfeer en het acteerwerk.
Hij zegt zie topic titel. Waar zie je M 1 en 2? Er staat toch III?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
MI 1 en 2 zijn trouwens ouder als 5 jaar.
American Psycho Deel 1 is een van favoriete films deel 2 Was wat minderquote:Op maandag 12 juli 2004 16:02 schreef Tim_G het volgende:
waarom is het op fok zo in om "populaire" filmsmuziekkleding naar beneden te halen??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |