Weet wel wat je doet. Ik kan zo al honderden grapjes bedenken over leeghoofden, airheads etc.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Breezy staat mooier
dus je schrijft breezy maar je zegt Breazy
Nou, ik zou dan gewoon voor Breazy gaan, dan krijg je ook de associatie met Breezer niet minder.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Breezy staat mooier
dus je schrijft breezy maar je zegt Breazy
Febreze. Luchtverfrissers.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet wel wat je doet. Ik kan zo al honderden grapjes bedenken over leeghoofden, airheads etc.
Net daarom zouden ze strenger moeten zijn.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Je moest 's weten wat ze allemaal toelaten tegenwoordig![]()
![]()
ach ja het leek me gewoon een leuke naam.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet wel wat je doet. Ik kan zo al honderden grapjes bedenken over leeghoofden, airheads etc.
No offence, ik snap de gedachtegang, maar dit zijn nou precies de dingen waar mensen even over na 'moeten' denken bij het naamgeven...quote:Op maandag 12 juli 2004 12:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ach ja het leek me gewoon een leuke naam.
heb toch nog wel 10 jaar voordat ik een zoon of dochter krijg denk ik.
Echt grappig als je leest hoezeer smaken verschillen. Jij bent helemaal weg van de naam Ronja maar ik vind het helemaal niks....quote:Op maandag 12 juli 2004 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstjes ook eens geven, tegen de tijd dat het van pas komt is dit topic vast al eens gesneuveld in een crash...
Jongen: Boris, Daniel (Daan), Samuel (Sam), Stein
Meisje: Ronja (met stip op 1), Lotta, Lotte, Annabel, Sofie, Noor(tje), Fien, Lena
Leuk is dat hè!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:58 schreef lily het volgende:
[..]
Echt grappig als je leest hoezeer smaken verschillen. Jij bent helemaal weg van de naam Ronja maar ik vind het helemaal niks....
(Annabel en Fien vind ik wel leuk trouwens)
Mijn lijstje:quote:Op maandag 12 juli 2004 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstjes ook eens geven, tegen de tijd dat het van pas komt is dit topic vast al eens gesneuveld in een crash...
...
Meisje: Ronja (met stip op 1), Lotta, Lotte, Annabel, Sofie, Noor(tje), Fien, Lena
Boris is altijd mijn eerste keuze in jongensnamen geweestquote:Op maandag 12 juli 2004 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Jongen: Boris, Daniel (Daan), Samuel (Sam), Stein
Ik ken het boek niet, maar het klopt inderdaad dat associaties erg belangrijk zijn bij namen. Iemand in OUD heeft een kindje met dezelfde naam als een hele vervelende collega en dan krijg ik steeds de bibbers als ik de naam lees.... (stom eigenlijk...)quote:Op maandag 12 juli 2004 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik heb ook heel veel met dat boek, dus dat helpt dan ook wel mee.
Dat is geheel up to you zeg maar. Mijn eerste ex heette Ariequote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef thomas26 het volgende:
Is het verkeerd om namen van ex-liefjes in je lijstje te plaatsen ?
Zo wilde ik altijd een klein jochie, Jim(my)..................quote:Op maandag 12 juli 2004 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Boris is altijd mijn eerste keuze in jongensnamen geweestMaar mijn man vindt het helemaal niks. Geeft niet want ik vind het toch niet echt een naam voor een donker jochie
Jeej! Een medestanderquote:Op maandag 12 juli 2004 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Boris is altijd mijn eerste keuze in jongensnamen geweestMaar mijn man vindt het helemaal niks. Geeft niet want ik vind het toch niet echt een naam voor een donker jochie
Kijk, weet ik meteen weer waarom ik jou zo aardig vind!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:09 schreef moussy het volgende:
Onze kat heet Boris
ook alleen maar omdat ze de naam niet goed genoeg vind voor haar zoonquote:Op maandag 12 juli 2004 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, weet ik meteen weer waarom ik jou zo aardig vind!
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:10 schreef lily het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat ze de naam niet goed genoeg vind voor haar zoon![]()
Jaaaa, met een snotneus, vieze modderkleren en een voetbal onder zijn armquote:Op maandag 12 juli 2004 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
zo'n kleine stoere met blonde krulletjes...
Ik vind Ronja ook maar niks, over de andere namen in je lijstje kunnen we het nog eens hebbenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
...
Nu nog een vent vinden die én een 'meisje' met me wil maken én de naam dan ook nog eens mooi vindt
Dat hadden wij met de naam Max.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaa, met een snotneus, vieze modderkleren en een voetbal onder zijn arm
Ik vind het zo vreselijk dat als je net een leuke naam hebt verzonnen dat dan een of andere BNer hem moet inpikken, of er een Idol is die zo heet....Of een soappersonage
Negen van de tien keer is zo'n naam dan gelijk helemaal VerSjonniet
Ja doei he!!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:36 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe heet je dochter dan, Pepper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |