Eej knijn.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Eeej jij kan niet tellen
Zei hij met zn Subaru Justyquote:Op zondag 11 juli 2004 21:43 schreef Juup© het volgende:
Wat is dat voor mietje in die Subaru?
Aso inhalen heet dan ook nog de titel van het filmpje.
Aso inhalen noem in plankgas over het fietspad ipv in een onoverzichtelijke bocht met 60 ofzo een trekker inhalen.
Maar goed, ik ben misschien asocialer
En bij die Astra had ik verwacht dat er rechts ingehaald zou worden ipv met een slakkengang er voorbij te gaan.
Al met al tamme filmpjes.
Hard rijden is gevaarlijk volgens de overheidquote:Op zondag 11 juli 2004 22:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zei hij met zn Subaru Justy
Er is een verschil tussen te hard rijden en gevaarlijk rijden, en als je dat op die leeftijd nog niet snapt
Enniewee, het was erg vet om te maken, helaas brengt de camera niet alles over, en volgende week gaan we met een groep Impreza's naar Duitsland![]()
Zal ik het in je oortje fluisteren?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:12 schreef blieblie het volgende:
Avond![]()
Zeg Duchess.... een spannende piercing??
We hebben echt niet langzaam gereden ofzo hoor...dat ding zit op de 150 voor je er erg in hebt.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hard rijden is gevaarlijk volgens de overheid
Gewoon gassen met zo'n auto, zeker op snelweg.
Does gekquote:Op zondag 11 juli 2004 22:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zal ik het in je oortje fluisteren? [afbeelding]
Dus?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
We hebben echt niet langzaam gereden ofzo hoor...dat ding zit op de 150 voor je er erg in hebt.
Overigens zat er een afgeladen familiewagen voor ons bij die Astra, als je goed kijkt
Hehe niet als ik ook mee doe... Of had jij nou gewonnen?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
Ooi win ik de Embassey Snooker nog wel![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:23 schreef CyPh het volgende:
[..]
Hehe niet als ik ook mee doe... Of had jij nou gewonnen?![]()
Hahahaquote:Op zondag 11 juli 2004 23:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]ik
Haha indeed!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
Pro's krijgen 'm ook in het kleine gaatje ja
u riep?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
Anders gaat iedereen ff vroeg slapen
ArTic!!
Je kan het hebben.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:08 schreef Partygurl het volgende:
Damnnnnn
Lig je lekker te slapen belt er om 10 uur een of andere mongool die alleen Engels spreekt, yeah right![]()
Waarom datquote:De samenvatting van het stageverslag moet zowel in het Nederlands als in het Engels zijn geschreven.
Moet vanuit school, en de lui hier kenne wel allemaal nederlands.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:18 schreef Goldboy het volgende:
Misschien kunnen de mensen die daar werken niet allemaal nederlands?
quote:Op maandag 12 juli 2004 00:58 schreef _DeBje_ het volgende:
where the hell is everybody?
allebei te laatquote:Op maandag 12 juli 2004 01:34 schreef ArTiC het volgende:
u riep?
Nope, ook niet echt veel moeite voor gedaan ofzoquote:Op maandag 12 juli 2004 12:06 schreef Partygurl het volgende:
MogguhWas het nog gelukt
?
Watquote:Op maandag 12 juli 2004 12:50 schreef blieblie het volgende:
Sterre...
Het is eerder Sterrequote:Op maandag 12 juli 2004 13:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gewoon...
Sterre![]()
Misschien houdt ze daar wel van, weet jij veelquote:Op maandag 12 juli 2004 13:32 schreef daNpy het volgende:
Niet allemaal tegelijk in d'r Sterre he
Ik ken d'r nietquote:Op maandag 12 juli 2004 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien houdt ze daar wel van, weet jij veel
Ken je haar niet of ken je d'r Sterre niet?quote:Op maandag 12 juli 2004 13:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet
Zei ik dat?quote:Op maandag 12 juli 2004 13:41 schreef Partygurl het volgende:
Jezus zeg
Zie m'n MSN nicknamequote:Op maandag 12 juli 2004 13:41 schreef Partygurl het volgende:
Voor iedereen die naar Extrema gaat; HET WORDT ((@#!*#) WEER ZATERDAG!
Als ik haar nog ooit zie zal ik vragen goedquote:Op maandag 12 juli 2004 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien houdt ze daar wel van, weet jij veel
Sterker nog, het is/wordt de hele week weer flutweerquote:Op maandag 12 juli 2004 13:41 schreef Partygurl het volgende:
Voor iedereen die naar Extrema gaat; HET WORDT ((@#!*#) WEER ZATERDAG!
ze eet met haar ster?quote:Op maandag 12 juli 2004 13:42 schreef febster het volgende:
[..]
Als ik haar nog ooit zie zal ik vragen goed?
Ze kon wel 6 vitaminepillen in 1x doorslikken dus dat beloofd wel veel goeds
Of je denkt gewoon ff 1 sec na ofzoquote:Op maandag 12 juli 2004 13:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ze eet met haar ster?
Toch maar naar LV gaan dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 13:46 schreef Partygurl het volgende:
Hmm das minder ja
En van dit weer wordt ik echt totaal niet vrolijk
nee, want dan had ik geen leuke opmerking kunnen makenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:48 schreef febster het volgende:
[..]
Of je denkt gewoon ff 1 sec na ofzo
Meestal vanaf mijn verjaardag (24 juli) wordt het meestal mooi weerquote:Op maandag 12 juli 2004 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
Achja... volgens de weermensjes is juli heel vaak een natte maand
Als het vanaf het eind van deze maand dan maar mooier wordt dan vind ik het niet zo'n ramp
Mooi, want eind van de maand zit ik in Duitsland op Nature Onequote:Op maandag 12 juli 2004 13:54 schreef febster het volgende:
[..]
Meestal vanaf mijn verjaardag (24 juli) wordt het meestal mooi weeris ook meestal het punt dat veel NL'ers weggaan/zijn
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ken je haar niet of ken je d'r Sterre niet?![]()
Prutser!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:02 schreef FlowDesign het volgende:
Ik moet Shrek 2 nog zien!
Zondag hopelijk beter weer als we naar DLD gaan...quote:Lange termijn, zondag 18 juli tot en met woensdag 21 juli :
Grote kans op overgang naar een warmer weertype. Geregeld zon, ook kans op een (onweers)bui en middagtemperaturen tussen de 22 en 27 graden.
dat bèn je alquote:Op maandag 12 juli 2004 14:10 schreef Partygurl het volgende:
Ben benieuwd.
Ik ga deze week weer naar de kapper, ik ga voor blond
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:12 schreef Partygurl het volgende:
Ja donkerblond
Ik wil lichtblond
Ze slikt niet volgens mij... Das wel weer -puntjequote:Op maandag 12 juli 2004 13:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ze eet met haar ster?
door wie?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:22 schreef CyPh het volgende:
Ik werd vanmorgen ook al wakker gesmst! godver @$%&*
Om 08:15 uur!!!
Toch nie de kermis in helmond he?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:22 schreef Partygurl het volgende:
ik ga vanavond naar de kermis, vettttt
in Nuenen?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:22 schreef Partygurl het volgende:
ik ga vanavond naar de kermis, vettttt
Door een collega, He Ben kom je nog werken of hoe zit dat.....quote:Op maandag 12 juli 2004 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
door wie?
Kben daar heel goed in. De mijne is net af.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:29 schreef FlowDesign het volgende:
grmbl... een stageverslag schrijven dat helemaal nergens over gaat is nooit grappig
ik zit net op SAIS te kijken waar het eigenlijk over moet gaan...quote:Op maandag 12 juli 2004 14:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kben daar heel goed in. De mijne is net af.
13 pagina's grote bullshit.
Een wenkbrauw- en een klit euhm tepel oorpiercingquote:Op zondag 11 juli 2004 22:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Does gek
Zet ze het huis uitquote:Op maandag 12 juli 2004 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
grrrrrrrrr.... heb ik gister de videorecorder ingesteld om Top Gear op te nemen. Ok, niks aan de hand.
Moeten die eigenwijze ouders van me het weer verpesten omdat ze denken dat dat ding het verkeerde staat op te nemenFijn, nou heb ik alleen de eerste 5 minuten.
Dit soort dingen kan ik nou echt pissig om worden. Blijf er gewoon vanaf.
briljant idee...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zet ze het huis uit![]()
"Vader, moeder, ik moet jullie wat belangrijks vertellen: Zoals het hier de afgelopen tijd in huis er aan toe gaat is het behoorlijk ondraaglijk geworden. Het lijkt me verstandig om naar een ander onderkomen uit te gaan kijken, en wel per direct."quote:Op maandag 12 juli 2004 15:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
briljant idee...
Ik heb hem op DVDquote:Op maandag 12 juli 2004 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
grrrrrrrrr.... heb ik gister de videorecorder ingesteld om Top Gear op te nemen. Ok, niks aan de hand.
Moeten die eigenwijze ouders van me het weer verpesten omdat ze denken dat dat ding het verkeerde staat op te nemenFijn, nou heb ik alleen de eerste 5 minuten.
Dit soort dingen kan ik nou echt pissig om worden. Blijf er gewoon vanaf.
Ik ben Leon.. aangenaam..quote:Op maandag 12 juli 2004 14:45 schreef Partygurl het volgende:
Wie ben jij
Oja ik was weg
Neeeeeeeeeeeeeee, iedereen is welkom!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:42 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
[..]
Ik ben Leon.. aangenaam..
Topic sprak me wel aan ging lekker nergens echt over..
dus ik dacht ik meng me.. of is dat tegen de regels?
Woonplaats:Asdquote:Op maandag 12 juli 2004 17:28 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
ffffiiieeeewwwww...
Goeden middag dan maar he..
helliemonders???
Helleuwquote:Op maandag 12 juli 2004 17:42 schreef Partygurl het volgende:
Gooooooodddddddevening Eindhovuh
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:56 schreef daNpy het volgende:
Alleen Helliemonders niet [afbeelding]
Zoiets?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:35 schreef Partygurl het volgende:
Achjah ik ga ff rondkijken, ouwuh bekenden zien etc.
Dalijk fitnessen en totaaaaaaal geen zin in
En ik heb eeen mega puist, als die zaterdag niet weg is dan &(*$(@
dus toch?!quote:Op maandag 12 juli 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
Tijd voor kermisoliebollen
En maar sporten
Honda nog heelquote:Op maandag 12 juli 2004 20:39 schreef ArTiC het volgende:
whehehehe .net SDK geïnstalleerd![]()
[/nerd]![]()
nice grilletje, nummerbord zou ik terughange...je zit anders met die gaten in je bumper, erg jammerquote:Op maandag 12 juli 2004 21:10 schreef Mex_ het volgende:
Vandaag 1337 grill gefikst:
[afbeelding]
[afbeelding]
nrbord ben ik nog niet over uit wat ik daarmee doe...
Als ik het mooi ga vinden dan maak ik de gaatjes uiteraard ook dichtquote:Op maandag 12 juli 2004 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nice grilletje, nummerbord zou ik terughange...je zit anders met die gaten in je bumper, erg jammer
johquote:Op maandag 12 juli 2004 21:33 schreef daNpy het volgende:
Dat is het model...
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef amaranta het volgende:
dus dat heb je zitten uitvreten vandaag
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef ArTiC het volgende:
mag ik hier ff op geilen? ja? dank u![]()
[afbeelding]
Netjes gesoept, alleen heb je nu weer een 12 in een dozijn wagentje.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zelf maar ff wat gesoept:
[afbeelding]
Ik denk dat er meer civics van dit type met de originele koplampen rondrijden hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 22:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Netjes gesoept, alleen heb je nu weer een 12 in een dozijn wagentje.
Ik bedoelde meer na je aanpassingen, die bolle, grote lampen maken het ding appart.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer civics van dit type met de originele koplampen rondrijden hoor
apart?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer na je aanpassingen, die bolle, grote lampen maken het ding appart.
¿como?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:29 schreef amaranta het volgende:
ja we moesten ff de lama's rijden
at mex
je zei dat je ....had ge....erd
Als ik die site open in FireFox dan gaat het echt helemaal misquote:Op maandag 12 juli 2004 22:39 schreef Mex_ het volgende:
sick
Begrijp ik allemaal, ik krijg alleen niet precies verwoord wat ik precies bedoelquote:Op maandag 12 juli 2004 22:38 schreef daNpy het volgende:
Die heeft juist die Civic standaard, terwijl Flow hem gesoept naar een versie die niet te koop is.
Er zijn niet zulke motorkappen afaik, de booskijkers zijn iig niet zo en lelijk.
Deed de mijne inderdaad ook, zal je ff met IE moeten doen.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik die site open in FireFox dan gaat het echt helemaal mis
Dat veel sjonnies met booskijkers of andere troep aan plastic rijden?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:43 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Begrijp ik allemaal, ik krijg alleen niet precies verwoord wat ik precies bedoel![]()
Dat ook maar dat bedoelde ik niet, ik vind de koplampen 1 van de herkenningspunten/kenmerken van dit model civicje zeg maar. Daarom vind ik het een beetje zonde om er spoilertjes op te zetten, om het zo op doorsnee lampen te laten lijken.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat veel sjonnies met booskijkers of andere troep aan plastic rijden?
oepsquote:Op maandag 12 juli 2004 22:50 schreef febster het volgende:
Get your money for nothing and your chicks for free![]()
Mark K.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:50 schreef febster het volgende:
Get your money for nothing and your chicks for free![]()
Die gitaarsolo's zijn zoooo goed *rill*quote:Op maandag 12 juli 2004 22:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mark K.![]()
goed hè?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:50 schreef Mr. Orange het volgende:
Wat een heerlijke chaos wast weer op de eindhovense wegen![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:52 schreef febster het volgende:
[..]
Die gitaarsolo's zijn zoooo goed *rill*
Ook zijn Sailing to (etc) album van MK neem ik dan aan?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb alle ds cds
![]()
Van zijn solo-albums heb ik alleen die en 'Local Hero'quote:Op maandag 12 juli 2004 22:54 schreef febster het volgende:
[..]
Ook zijn Sailing to (etc) album van MK neem ik dan aan?
Er schijnt trouwens een Ehv Fok! meeting te zijn
quote:14.Going Home:Theme Of The Local Hero
(Mark Knopfler) 5:05
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:54 schreef FlowDesign het volgende:
Goosfrabaahhh... Goosfrabaahhh...
Sterrenlaan 10quote:Op maandag 12 juli 2004 22:59 schreef FlowDesign het volgende:
Ehv Fok! meeting waar en wanneer?
no fokkin way!quote:Op maandag 12 juli 2004 23:03 schreef BigB het volgende:
[..]
Sterrenlaan 10![]()
euh ja, wij rijden Honda, dat betekend dat we graag in onze auto zitten..dat jij al clio rijder liever achter je pc zit zegt genoeg over de clioquote:Op maandag 12 juli 2004 22:16 schreef FlowDesign het volgende:
Zit ik gvd een mooie fotosoep te maken gaan die kloterige hondarijders ineens pleite
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh ja, wij rijden Honda, dat betekend dat we graag in onze auto zitten..dat jij al clio rijder liever achter je pc zit zegt genoeg over de clio
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh ja, wij rijden Honda, dat betekend dat we graag in onze auto zitten..dat jij al clio rijder liever achter je pc zit zegt genoeg over de clio
Nog steeds last van stalkers in the morning?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:38 schreef Partygurl het volgende:
Goeiemorgen![]()
Lief!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:06 schreef daNpy het volgende:
Kom ik terug van de hondjes uitlaten, denk ik, wat zit er aan mn schoen? iets bruins, ter grootte van een kokosnoot rolt van mn voet naar rechts. Blijkt het een egeltje te zijn.
Harry (op veilige afstand) snuffelen aan dat ding, dappere Henkie zat achter mij
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja net belde er weer een of ander iemand op met een privenmmr die vervolgens 3minuten lang niks zei; I hate itquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Nog steeds last van stalkers in the morning?
Tip: laat een mannelijk iemand opnemen, werkt gegarandeerdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja net belde er weer een of ander iemand op met een privenmmr die vervolgens 3minuten lang niks zei; I hate it
Gewoon neerleggenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja net belde er weer een of ander iemand op met een privenmmr die vervolgens 3minuten lang niks zei; I hate it
Nee gaat van hun belminuten afquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gewoon neerleggen
Er zijn meer mannen in de wereld dan Angeloquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:56 schreef Partygurl het volgende:
Neuh...Wordt Angelo weer boos omdat ik mensen mn nummer heb gegeven
Ik bedoelde ook niet ophangenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:57 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee gaat van hun belminuten af![]()
Wat moestiequote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:15 schreef Partygurl het volgende:
Kheb gister met mn ex gebeld
Wel gevaarlijk, dadelijk heb je een blaasontstekingquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:32 schreef Partygurl het volgende:
Niks... waren aan t kuttuh op de kermis, op zich wel lachen
99% kampers 1% normaal volkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:02 schreef Partygurl het volgende:
Dat weet ik ook wel
Ga niet voor mn plezier naar Nuenen kermis
No ideaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:49 schreef Partygurl het volgende:
Wat lul je slap blauwe?
niet?? ben je wel naar Nuenen geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:49 schreef Partygurl het volgende:
Wat lul je slap blauwe?
En bigb ik heb daar echt geen kampvolk zien rondlopen
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:01 schreef febster het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen in de wereld dan Angelo
Ik was het niet, want ik heb jouw nummer nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Neej, ben bij Bavaria aan het werk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:56 schreef _DeBje_ het volgende:
Tis druk zo vroeg zeg, is iedereen frei?
Ik heb je nummer wel PG maar ik ben ook nooit zo stilquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik was het niet, want ik heb jouw nummer niet
Bovendien ben ik niet zo'n stille
Dick is één van de drie accountmanagers van OGD E'hoven.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:22 schreef daNpy het volgende:
Dick?
Je laat em toch niet wisselen he?
Hebben?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik was het niet, want ik heb jouw nummer niet
Bovendien ben ik niet zo'n stille
Keurigquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:32 schreef Partygurl het volgende:
Ik ga dalijk naar een diplomauitreiking van een vriendin.
Op de school + opleiding + klas waar ik afgekickt ben, owjeej wat zullen ze blij zijn mij te zien zijn![]()
Geef maarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hebben?
rellen!!quote:Ik ga dalijk naar een diplomauitreiking van een vriendin.
Op de school + opleiding + klas waar ik afgekickt ben, owjeej wat zullen ze blij zijn mij te zien zijn![]()
Ey.. ik heb nog het goede nummer ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:57 schreef Partygurl het volgende:
06....804.
Shift + Del dan maarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:06 schreef Partygurl het volgende:
Nee ik heb een ander nmmr nu
M'n e-mailadres staat in m'n profiel (en in je MSN Messenger)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:11 schreef Partygurl het volgende:
neej die jij hebt is goed, die van joost is oud
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:15 schreef Partygurl het volgende:
Krijg je wel wanneer je online bent
Krijg ik dan lieve smsjes ????
X to the Zibbit Xzibbit?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:01 schreef daNpy het volgende:
Joost heeft em toch?![]()
Money, hoes,
cars & clothes.
Thats how all my nigga's roll
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:11 schreef Partygurl het volgende:
neej die jij hebt is goed, die van joost is oud
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:19 schreef blieblie het volgende:
Ik heb je foonnummer ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |