wat 1?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:48 schreef Gerdo het volgende:
Maar zondag is dus kut hé!.
En de vriendin van m'n broer ook. En ze heeft er 1. Denk ik.
Ielh!.
Jij 2?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:49 schreef blublub het volgende:
[..]
wat 1?
weet ik toch niet ik snap t nietquote:Op zondag 11 juli 2004 18:50 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jij 2?.
Laat maar.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:53 schreef blublub het volgende:
[..]
weet ik toch niet ik snap t niet
Lijkt me een goed plan!! mokken heeft idd geen zinquote:Op zondag 11 juli 2004 20:18 schreef wizarddragon het volgende:
Ach ja..ik kan blijven mokken...geen zin.
Dus I'M BACK...UNLEASHED..![]()
![]()
![]()
M'n vader browst het net met het startmenu van Kazaa.. Van Internet Explorer of Firefox heeft ie nooit gehoord.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:16 schreef Jerruh het volgende:
me ma is echt hilarisch met kazaa.
Nou jah.. tis niet dat ik iets ga opblazen ofzo hoorquote:Op zondag 11 juli 2004 20:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!! mokken heeft idd geen zin
En wizard unleashedbang wordt.......
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:43 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een saaie zondag weerdit is echt de saaiste in tijden
ik wil nuecken
Ja maar ik ben sexueel gefrusteerd enzo...dat is het verschilquote:Op zondag 11 juli 2004 20:47 schreef Weemz het volgende:
Volgens mij valt het met mijn "ik wil neucken"-gehalte© nog best mee als ik al die posts hierzo lees...
ik wil ook (weer) nueckenquote:Op zondag 11 juli 2004 20:43 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een saaie zondag weerdit is echt de saaiste in tijden
ik wil nuecken
Morgen toch...in de treinquote:Op zondag 11 juli 2004 21:05 schreef Jerruh het volgende:
mark, wanneer gaan we nou neuken!
dit is nie goed voor onze relatrie zo.
Jij moet niet zeuren, jij hebt je nueckpartner tenminste dicht bij huisquote:Op zondag 11 juli 2004 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wil ook (weer) nuecken![]()
Hij zit helemaal niet dicht bij huis.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij hebt je nueckpartner tenminste dicht bij huis![]()
Damn...wat heb je in de trein gedaan? Je ziet er afgemat uit...quote:Op zondag 11 juli 2004 21:32 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai*uit de trein kom*
quote:Op zondag 11 juli 2004 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Damn...wat heb je in de trein gedaan? Je ziet er afgemat uit...![]()
![]()
quote:neu·ken (ov.ww., ook abs.)
1 [inf.] vrijen, geslachtsgemeenschap hebben met (iem.)
U hebt gezocht op neucken:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op zondag 11 juli 2004 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Damn...wat heb je in de trein gedaan? Je ziet er afgemat uit...![]()
![]()
Schijt aan romantiek...quote:Op zondag 11 juli 2004 22:00 schreef Waxxer het volgende:
Staand seksen vind ik zoooo onromantisch, en in de trein kun je niet douchen... DUS..... ik ben d'r klaar voor!
hahaha jij wil gewoon lomp recht voor z'n raap lekker seksen?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Schijt aan romantiek......
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahaha jij wil gewoon lomp recht voor z'n raap lekker seksen?Zit ook wel eens weer wat in idd....
*dat al wist*quote:Op zondag 11 juli 2004 22:42 schreef blublub het volgende:
*ook nuecken wil* maar dat wisten jullie natuurlijk nog niet
![]()
![]()
Vlarpske!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:52 schreef Vlarp het volgende:
*al genueckt heb*
Bief?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vlarpske!
*het hele weekend genueckt heb*![]()
![]()
![]()
Krijg je als je in debeveiliging zitquote:Op zondag 11 juli 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
nachtdienst sucks.
Ik ga wel naar bedquote:Op zondag 11 juli 2004 23:09 schreef blublub het volgende:
nee beefje, dat suckt dan dus juist niet... euhm, jah, lama
meteen toen ik op invoeren klikte wist ik dat ik dit soort reacties ging krijgen.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:09 schreef blublub het volgende:
nee beefje, dat suckt dan dus juist niet... euhm, jah, lama
jaag ik je nou weg door die opmerking?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wel naar bed
nee jij laat een inkoppertje ongemoeidquote:Op zondag 11 juli 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
meteen toen ik op invoeren klikte wist ik dat ik dit soort reacties ging krijgen..
He bah, wat jammerquote:Op maandag 12 juli 2004 00:04 schreef Marc_mga het volgende:
Nee, niemand hier
Ergens in een ver grijs verleden?quote:Op maandag 12 juli 2004 00:06 schreef XMN8R het volgende:
waar is de tijd gebleven dat ik ook lekker zes weken achtereen vrij was
hmmz... zó oud ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 00:08 schreef Timmah het volgende:
Ergens in een ver grijs verleden?
Ook goed...quote:Op maandag 12 juli 2004 00:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hmmz... zó oud ben ik nou ook weer niet hoor
laten we het houden op een lichtgrijs verleden
Dat klinkt heel erg goed mên! Lijkt mij ook wel super, alleen daarvoor mis ik een zeker talent vrees ikquote:Op maandag 12 juli 2004 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Net terug van de shows....
Mên, ik ben BEKAF, maar o o ooow wat was het een kick om daar te staan
Lekker gek gedaan, publiek opgezweept (volle zaal), beetje gefreestyled en alle dansen gingen best redelijk lekker, ook de nieuwe.
Maar helaas, tis weer voorbij....
trustenquote:Op maandag 12 juli 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
Nou, heren, ik verkies het zachte matras voor boven de bureaustoel!
truste!quote:Op maandag 12 juli 2004 03:06 schreef wizarddragon het volgende:
Hup naar bed jullie..
Ow jullie zijn al in bed
* wizarddragon kijkt ff sneaky om zich heen
Nou jah... truste dan
ofzoquote:Op maandag 12 juli 2004 10:25 schreef Xiance het volgende:Vrei si pleci dar, nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma iei, nu ma nu ma nu ma iei!
zow was et volgens de lyricsquote:Op maandag 12 juli 2004 10:38 schreef WAik het volgende:
[..]
ofzo![]()
die kun je over doen toch?quote:Op maandag 12 juli 2004 10:46 schreef Jerruh het volgende:
ik had me verslapen op me tentamen.
gelukkig wel hahaquote:Op maandag 12 juli 2004 10:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
die kun je over doen toch?
dat had ik dus ook altijd..quote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gelukkig wel haha
ik moest om negen uur beginnen en om half elf werd ik wakker.
hehehe ow ik slaag zeker ook voor mijn bachelor hoor, alleen t was ff paniek in mijn bed toen ik wakker werd haha.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat had ik dus ook altijd..![]()
maar wel geslaagt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
paniek in bed isquote:Op maandag 12 juli 2004 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehe ow ik slaag zeker ook voor mijn bachelor hoor, alleen t was ff paniek in mijn bed toen ik wakker werd haha.
het is meer het besef van: kut, herquote:Op maandag 12 juli 2004 10:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
paniek in bed is![]()
bovendien kan je er dan toch weinig aan doen, dus panieken is![]()
jepquote:Op maandag 12 juli 2004 10:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
zow was et volgens de lyrics
verslapen op je eerste dag is sooooooooooooooooo not done..
![]()
![]()
mwoah, mijn directe 'leidinggevende' is een student en die was welbegrijpendquote:Op maandag 12 juli 2004 10:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
zow was et volgens de lyrics
verslapen op je eerste dag is sooooooooooooooooo not done..
![]()
![]()
Opeens is vakkenvullen zo gek nog niet?quote:Op maandag 12 juli 2004 12:43 schreef Cybart het volgende:
zo dat was weer lachen
CD speler gisteren kapot gegaan...
ik snel uit het cafe een cd speler gehaald, aangesloten...
kut versterker doet het niet meer... toen deed op een gegeven moment 1 kanaal van de versterker het... uiteindelijk weer 2...
rot avond...
en dan ook nog 2 van die irritante wijven die 3 kwartier !!!! lang hebben gezeurd of ze m'n telefoon nummer kregen....
oja, goeiemoguh
nee zover wil ik niet terug zakken....quote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Opeens is vakkenvullen zo gek nog niet?
Nee idd, het is net barman spelen met een defecte tap.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee zover wil ik niet terug zakken....
gelukkig komt er vandaag een nieuywe versterker en worden de cdspelers schoongemaakt, en dan hoop ik dat het grotendeels verholpen is.... maar danm afgelopen weekend was echt niet leuk om te werken...
Ijs is de naweeën van 3 dagen feesten aan het verwerken.quote:hoest met ijs?
ijs is erg brak dus...quote:Op maandag 12 juli 2004 13:10 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Nee idd, het is net barman spelen met een defecte tap.
[..]
Ijs is de naweeën van 3 dagen feesten aan het verwerken.
M'n Waxje, wat doe je?!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:38 schreef Waxxer het volgende:
Ik DOE eens wat, overdag!
Schrijven!!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n Waxje, wat doe je?!
Doe eens effe snel stoppen daarmee! Straks ga je het nog vaker doen!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schrijven!!![]()
![]()
Ik kan er ook ff niet bij!!
![]()
H...h....het is al te laat!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe eens effe snel stoppen daarmee! Straks ga je het nog vaker doen!![]()
Ja, ik heb me geen moment verveeld en ook de schade ( in geld gezien dan) viel bij nader inzien reuze mee.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
ijs is erg brak dus...
maar het zal het allemaal waard zijn geweest neem ik aan
*handdoek aanreik*quote:Op maandag 12 juli 2004 14:06 schreef blublub het volgende:
*hatjsoe*
*paraplu uitklap*quote:Op maandag 12 juli 2004 14:06 schreef blublub het volgende:
*hatjsoe*
ik ga ook heel diep weet jequote:Op maandag 12 juli 2004 14:10 schreef Waxxer het volgende:
Dat, Blubje, is een post waar ik eens heeelll lang over na ga denken..... er zit zooooveel diepgang in...
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:18 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ga ook heel diep weet je
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:31 schreef blublub het volgende:
[..]
ik begin toch niet de vrouwelijk Nathan te worden he![]()
*Angels gezicht schoonveegtquote:Op maandag 12 juli 2004 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*handdoek aanreik*
Dank je welquote:Op maandag 12 juli 2004 14:33 schreef blublub het volgende:
[..]
*Angels gezicht schoonveegt*
ach, zodra ik genueckt heb gaat het vanzelf wel weer overquote:Op maandag 12 juli 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En sommigen gaan zelfs zo ver dat ze daadwerkelijk nuecken!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:38 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha hij heeft wel een soort van virus achtergelaten geloof ik heopeens wil iedereen ehhh van bil
![]()
en dat vertellen ze dan zonder blikken of blozen op dit forum!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En sommigen gaan zelfs zo ver dat ze daadwerkelijk nuecken!
Lief blubje,quote:Op maandag 12 juli 2004 14:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ach, zodra ik genueckt heb gaat het vanzelf wel weer over
geloof ik t zelf![]()
Dat meen je niet! Wie? Wat? Waar? Hoe? Fotoows!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en dat vertellen ze dan zonder blikken of blozen toe op dit forum!!!
Lieve Beavje,quote:Op maandag 12 juli 2004 14:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lief blubje,
Is het misschien een ideetje om een speciaal "Help Blub aan een nueckproject"-topic te openen?
We weten hoe zwaar je het nu hebt in deze donkere nueckloze dagen en aangezien jij Gerdoow niet wil moet iemand anders deze klus gaan klaren ()
liefs,
je altijd behulpzame beavje
Ow. Zorgen wij weer niet voor genoeg inspiratie?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:46 schreef Waxxer het volgende:
* Heel hard Rage Against The Machine luister om inspiratie te krijgen voor mijn verhalen*
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Wel!!!!
Wie? Biefje!!!
Wat? Nuecken!!
Waar? Bed, douche, keukentafel, pashokjes en wat dies meer zij!!!
Hoe? Op zijn hondjes!! Op rug hup, benen in de nek!! Op z'n zij!! Op z'n buik!!!
Fotoows! Precies!!!
iehl
Getverrrrr.......quote:Op maandag 12 juli 2004 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En sommigen gaan zelfs zo ver dat ze daadwerkelijk nuecken!
Jullie komen te lui overquote:Op maandag 12 juli 2004 14:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow. Zorgen wij weer niet voor genoeg inspiratie?
Dus ik hoef geen speciaal topic te openen inclusief speciaal 0900 nummer?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:46 schreef blublub het volgende:
[..]
Lieve Beavje,
dankje voor je medeleven! als je het heel leuk vindt heb je bij deze toestemming van mij om een dergelijk topic te openen
maar ik moet je teleurstellen, ik heb een nueckproject op t oog, sterker nog, er zijn zelfs al plannen, alleen is de exacte datum tot op heden helaas niet bekend. maar ik hou je op de hoogte!
liefs, een spoedig wederontmaagde Blubney
ps. ik ben t die niet wil, Gerdow wil keigraag
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
ja kei iehl!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getverrrrr.......
Maar dan doet Insoquote:Op maandag 12 juli 2004 14:53 schreef blublub het volgende:
als je t nog wil openen mag t van mij wel in ONZ mên, ik ben toch keionzinng! ofzow
Naaahhh weet je....quote:Op maandag 12 juli 2004 14:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die informatie?!
Heb je soms met een bepaald iemand zitten kwebbelen?
(ik zal geen namen noemen maar z'n naam begint met een R en eindigt op ijmeneer)
Oh ja!
PS: Ik ontken alles!
denk ik
Wacht, wacht.... ik ben goed in puzzelen.... moment!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
(ik zal geen namen noemen maar z'n naam begint met een R en eindigt op ijmeneer)
dan niet, watjequote:Op maandag 12 juli 2004 14:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dan doet Insoer meteen een slotje op.
.
Nietus!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaahhh weet je....
Hij zegt het allemaal zelf!!!
Ik heb niks gezegd over hoe en waar!quote:Hier in dit topic!!
DIe journalisten ook altijd!quote:Als je alle info bij elkaar optelt weet je genoeg!!!![]()
![]()
quote:Hoe kom jij dan bij die... Rijmeneer?Is dat een stoute?
[
Een gratis rijles!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht, wacht.... ik ben goed in puzzelen.... moment!
Ik denk...uh... R + ijmeneer.... Rijmmeneer.... examinator ...XMN8R!!!
Ja? Wat heb ik gewonnen?![]()
ach mens ga nueckenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:01 schreef blublub het volgende:
[..]
dan niet, watje
daar ging t nou juist om joh, HOMO!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ach mens ga nuecken!
Hence the:quote:Op maandag 12 juli 2004 15:07 schreef blublub het volgende:
[..]
daar ging t nou juist om joh, HOMO!
RIjdt hij dan op mij of ik op hem?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een gratis rijles!Jeuhj
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hence the:!
Dat moet je met de rijmeneer in kwestie zelf regelenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
RIjdt hij dan op mij of ik op hem?
Tell me about itquote:Keuzes, keuzes... tis allemaal zo verwarrend
blublubisme?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:11 schreef blublub het volgende:
[..]je brak de gouden regel der Blublubisme!
nee, mét heel veel ranzige heteroseks juist mênquote:Op maandag 12 juli 2004 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
blublubisme?
Is dat net zoiets als boeddhisme maar dan zonder nuecken?
Het [HOMO] topic is nou niet echt de juiste plek als je als heteroowvrouw serieus genomen wil worden met veel ranzige geile in-matras-duw-sexquote:Op maandag 12 juli 2004 15:13 schreef blublub het volgende:
[..]
nee, mét heel veel ranzige heteroseks juist mên
maar ik bedoelde dus, je nam me serieus
jij bent dooooooom. ik wil juist niet serieus genomen wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het [HOMO] topic is nou niet echt de juiste plek als je als heteroowvrouw serieus genomen wil worden met veel ranzige geile in-matras-duw-sex
Nou kijk, het zit zo: in je leven heb je TE veel keuzes!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:11 schreef beaverhausen het volgende:
Tell me about it
wel! Je zegt zelf dat je wil nuecken!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:18 schreef blublub het volgende:
[..]
jij bent dooooooom. ik wil juist niet serieus genomen worden![]()
Oh! My! God! Je hebt gewoon gelijk!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou kijk, het zit zo: in je leven heb je TE veel keuzes!
The biggest problem is figuring out what to wear
To pick a blouse, a skirt,
And then there's the problem of what shall we do with my hair
And later on I stand and stucy a chicken
The question's to roast or to not roast.. or better yet maybe a potroast!
Tomatoes? Nah.... Potatotes!
jah en dus?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wel! Je zegt zelf dat je wil nuecken!
*bloedspetters uit gezicht smeert*quote:Op maandag 12 juli 2004 15:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh! My! God! Je hebt gewoon gelijk!
Dat ik niet niet veel eerder heb gezien!
*kras*
Dus wil je wel serieus genomen worden!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:21 schreef blublub het volgende:
[..]
jah en dus?
Je weet ook waar die tekst vandaan komt?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh! My! God! Je hebt gewoon gelijk!
Dat ik niet niet veel eerder heb gezien!
*kras*
jah ik wil serieus keihard genomen wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus wil je wel serieus genomen worden!
euhm...neequote:Op maandag 12 juli 2004 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet ook waar die tekst vandaan komt?
Daar heb ik overigens een gedicht over geschrebe (genaamd LEF) maar dat ken ik nie uit me bolle hoofd dus da post ik vanaaf wel .quote:Op maandag 12 juli 2004 15:20 schreef beaverhausen het volgende:
*kras*
YENTL!!!!!!!!!!!! BARBRA STREISAND!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...nee
like DUH!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:27 schreef blublub het volgende:
[..]
jah ik wil serieus keihard genomen worden
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YENTL!!!!!!!!!!!! BARBRA STREISAND!!!
YOU FAKE FAGGOT!!!!!!!!!!!!
ik heb geen tarzanquote:Op maandag 12 juli 2004 15:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
like DUH!
Tarzan kan je enkels niet vasthouden terwijl ie je in het matras douwt
Moet je een abonnement op de Viva of de Yes nemen*quote:Op maandag 12 juli 2004 15:35 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb geen tarzan
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je een abonnement op de Viva of de Yes nemen*
*batteries not included
Een vibrator kopen.....welke?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:39 schreef blublub het volgende:
[..]ik kan mezelf heel goed vermaken hoor
Werkt de Viva op batterijen?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je een abonnement op de Viva of de Yes nemen*
*batteries not included
Vraagje over masturbatie.quote:
Niet de Viva zelf heaumeau!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werkt de Viva op batterijen?
Slaat ie dan zelf de pagina's om of zo?
Ik wist niet dat je ex ook op Fok! komtquote:
Oooow, zeg dan gelijk dat je een wekkerradio krijgt als je abonnee wordt!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet de Viva zelf heaumeau!
Het gratis lidmaatschapwelkomcadeau!
HOUDT JE BEEEEEK! IK VERTEL JOU NOOIT MEER WATquote:Op maandag 12 juli 2004 15:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ex ook op Fok! komt
Blubje, beeb, sweetie, cookie, honey, je wijst me zelf op dat topicquote:Op maandag 12 juli 2004 15:50 schreef blublub het volgende:
[..]
HOUDT JE BEEEEEK! IK VERTEL JOU NOOIT MEER WAT![]()
![]()
Ja een hele speciale multifunctionele wekkerradio!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooow, zeg dan gelijk dat je een wekkerradio krijgt als je abonnee wordt!
Met buzzeralarm?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja een hele speciale multifunctionele wekkerradio!
en konijnenoortjesquote:Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met buzzeralarm?
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met buzzeralarm?
in 2000 was mijn ex heel niet 17quote:Op maandag 12 juli 2004 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubje, beeb, sweetie, cookie, honey, je wijst me zelf op dat topic.
Fuzzquote:Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef blublub het volgende:
[..]
en konijnenoortjes
gad ver dam me....quote:Op maandag 12 juli 2004 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Fuzz
wasdadanweer?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Fuzz
Half wel dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef blublub het volgende:
[..]
in 2000 was mijn ex heel niet 17
sorry. Kwam zo maar in me opquote:Op maandag 12 juli 2004 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
gad ver dam me....
*paraplu weer uitklap*quote:Op maandag 12 juli 2004 15:58 schreef blublub het volgende:
*hatsjoe*
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:57 schreef blublub het volgende:
[..]
wasdadanweer?
Hij's nog maar iets groter nu hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef blublub het volgende:
oh jah!![]()
heb je geen nieuwe fotos van m?
Dat is toch lief??quote:Op maandag 12 juli 2004 16:21 schreef Ang3l het volgende:
HIj is WEL stout! Aan het worden!
Hij heeft namelijk uiteindelijk toch ontdekt dat kabels best smakelijk zijn ook al had ie beloofd dat ie dat niet zou doen
Maar na 5 weken of zo ineens... komt ie terug op z'n belofte
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:32 schreef blublub het volgende:JA!
kielief!![]()
Maar hij heeft m'n IKEA ijsklontjes lamp aangevallen!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch lief??Dan hupt'ie vrolijk rond en dan heeft hij tandjes en dan gaat'ie dat op de kabels
uitproberen
en alles!!
Daar kan hij niks aan doen
dat is zijn instinct
maar tis wel een keimooie lampquote:Op maandag 12 juli 2004 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij heeft m'n IKEA ijsklontjes lamp aangevallen!
En stel je voor dat ie ineens 220 op z'n tanden krijgt!
Dat overleeft ie niet
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Angel's 10 minuten in de stad:
Thomas est amoureux
Amores Perros
The Birdcage
Titus
Zus & Zo
De Tweeling
Darkness
Instinct
Festen
Ach welneequote:Op maandag 12 juli 2004 17:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
OOooohhhh straks kom je nog onder curatele te staan!!!!
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:33 schreef beaverhausen het volgende:
retail therapy
aapje ajuu!quote:Op maandag 12 juli 2004 17:37 schreef ajuu het volgende:
oh...hello!
Ja dat vragen ze er ook om!quote:Op maandag 12 juli 2004 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]3 voor 25 en 3 voor 33 acties
Hun schuld dat ik inmiddels op een totaal van 306 zit (DVD, DVD kopie en VHS)quote:Op maandag 12 juli 2004 17:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat vragen ze er ook om!
hoi!quote:Op maandag 12 juli 2004 17:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahaai!
En weten de istanbuliaanse jongens dat ook al?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoi!
ja, move over, ang3l rabbit!
![]()
hoe gaat het? ik ga naar instanbul over 2 weken op vakantie...![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En weten de istanbuliaanse jongens dat ook al?
Gemiddelde score 7.2. Mwah, kan er mee doorquote:Op maandag 12 juli 2004 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Angel's 10 minuten in de stad:
Nu met puntenscores van IMDB
Thomas est amoureux 7.2
Amores Perros 8.1
The Birdcage 6.5
Titus 7.3
Zus & Zo 6.8
De Tweeling 8.2
Darkness 6.2
Instinct 6.1
Festen 8.1
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
"wij die ajoe eens lekker zepen in gaan!"
"jaaaa, ajoe lekker boemelen met mij gaan"
"tot de stoom uit zijn sokken komen, haha!"
"ja douchen af met ajoe daarna..."
aaaaaaaaaaaaarrrgghhh
tijd voor databasesquote:Op maandag 12 juli 2004 18:17 schreef WAik het volgende:
hmmm er komt steeds meer los over beavje en blublub![]()
volgens mij is het ochtend voor jouquote:Op maandag 12 juli 2004 18:17 schreef wizarddragon het volgende:
Navond
sorry?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:17 schreef WAik het volgende:
hmmm er komt steeds meer los over beavje en blublub![]()
Magician.Xquote:Op maandag 12 juli 2004 18:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sorry?.
Nah ik was allang wakker hoor...rond 13:00 ofzoquote:Op maandag 12 juli 2004 18:19 schreef WAik het volgende:
[..]
volgens mij is het ochtend voor jou![]()
Ik heb noch met blub noch met rijmeneer ook maar enige vorm van hoofd in matras duw gedrag whatsoeverquote:Op maandag 12 juli 2004 18:20 schreef WAik het volgende:
[..]
Magician.X
Rijmeneer
Hoofd in matras duw gedrag...
etc etc![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]laten we zeggen dat meneer X over wat informatie beschikt
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:09 schreef Ang3l het volgende:
RIjdt hij dan op mij of ik op hem?
naja, andere standjes danquote:Op maandag 12 juli 2004 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb noch met blub noch met rijmeneer ook maar enige vorm van hoofd in matras duw gedrag whatsoever.
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef WAik het volgende:
[..]
naja, andere standjes dan![]()
* WAik gaat inlichtingen inwinnenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:31 schreef WAik het volgende:
* WAik gaat inlichtingen inwinnen
XMN8R, zeg jij nou eens hoe het zit?
als je nog kunt zitten![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* auw *
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* auw *
[nathan-modus]quote:Op maandag 12 juli 2004 18:36 schreef Cybart het volgende:
zo, pa en ma weer blij gemaakt
gegrilde Zalmmoot met Mozzerella en kruiden, met daaromheen aan weerszijde Felecetti pasta, overgoten met roomsaus met daarin champignons, ui en paprika. en als gaarnering over het gerecht dunne paprika reepjes...
en nu even kijken wat ik daar voor terug kan krijgen
eeeej het is voor mijn ouders.... nie me friendje.... die komt straks pas langsquote:Op maandag 12 juli 2004 18:37 schreef WAik het volgende:
[..]
[nathan-modus]
[/nathan-modus]
![]()
Die krijgt het toetjequote:Op maandag 12 juli 2004 18:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
eeeej het is voor mijn ouders.... nie me friendje.... die komt straks pas langs
nu al?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:36 schreef WAik het volgende:
de ware beavje komt nu uit de kast...![]()
Lolquote:Op maandag 12 juli 2004 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krijgt het toetje
Ik ga ff decadent AH XL shoppen
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krijgt het toetje
laterz!quote:Ik ga ff decadent AH XL shoppen
Ja, leuke eilandjes hebben ze daar he, en veel speciale dingen en kruiden en snufjes en zooiquote:Op maandag 12 juli 2004 18:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
Lol
AH XL is cool.... (ben d'r pas 1 keer geweest) maar super!!!
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nu al?![]()
Die ben ik toevallig op dit moment aan het d/lquote:Op maandag 12 juli 2004 18:44 schreef Marc_mga het volgende:
Jeetje, rules of attraction... goeie film!
http://www.apple.com/trai(...)rTwo_480x276_pg.html
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:36 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de ware beavje komt nu uit de kast...![]()
oh, vertel?!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:43 schreef WAik het volgende:![]()
in kast kan ook leuk zijn
Loopt alleen niet zo leuk af maar dat ga ik niet verder spoilenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ben ik toevallig op dit moment aan het d/l
Pup heeft het boek hier liggen
get real is leuk! zaterdag gezien, goed verhaal (niet al te leuke jongens, maar ja, ik val niet op zwart haarquote:Op maandag 12 juli 2004 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Pupje doet een poging Get Real als DVD te branden. Heb hem vannacht gedownload via die site die Xman als tip gaf
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oh, vertel?!
*pen en papier pak*
Nee de jongens zijn matig, maar mooi verhaal. Alleen het einde is WEAK!! (nou ja, die ene jongen is WEAK!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:49 schreef WAik het volgende:
[..]
get real is leuk! zaterdag gezien, goed verhaal (niet al te leuke jongens, maar ja, ik val niet op zwart haar)
details!! waar blijven de details?!?!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:50 schreef WAik het volgende:
nou, dat is heel nou enzo, in je eentje al, en als je dan met zijn tweeen zitnou o
![]()
ja toch jammer dat ie geen voorbeeld had aan ?eric?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de jongens zijn matig, maar mooi verhaal. Alleen het einde is WEAK!! (nou ja, die ene jongen is WEAK!)
[afbeelding]
jij had toch de fotos?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
details!! waar blijven de details?!?!
foto's? in een kast?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:00 schreef WAik het volgende:
jij had toch de fotos?
hmmm die y tu mama tambien heb ik ff gekeken, maaar ging me te sloom. vond je hem dan echt zo goed?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk Amores Perros binnengekregen (ofwel: Love's a Bitch)
[afbeelding]
Die's ZO mooi
Met de bestwel schattige Gael García Bernal (geen familie van Jodi)
[afbeelding]
En die speelt dan ook weer in Y Tu Mama También
[afbeelding]
Ook erg mooi
En zo werk ik m'n spaans een beetje bij
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
foto's? in een kast?
neuh...
ow, is dat een probleem dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:05 schreef WAik het volgende:
moet het weer overnieuw
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow, is dat een probleem dan?
Ik vond het gevoel van die film zo goedquote:Op maandag 12 juli 2004 19:04 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmm die y tu mama tambien heb ik ff gekeken, maaar ging me te sloom. vond je hem dan echt zo goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een HELE andere film dan Harry Potter 3 (vooral de duikplank scene)L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het gevoel van die film zo goedDat vrijheid blijheid hechte vrienden en dan ineens... gevoel
hmmm dat laatste stukje had ik ook nog gevolgd, maar ze waren toch gewoon gay, en toen dachten ze van, *HATSEFLATS*!? oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
ze keken nl. wel heel hunkerend naar elkaar voordat ze gingen zoenenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:08 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmm dat laatste stukje had ik ook nog gevolgd, maar ze waren toch gewoon gay, en toen dachten ze van, *HATSEFLATS*!? oid
correctie, er komt nét een foto binnenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:06 schreef WAik het volgende:daarom was je het vergeten !
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
correctie, er komt nét een foto binnen
wat schuift het?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:10 schreef WAik het volgende:![]()
![]()
ZIEN! ZIEN! ZIEN!
helpen?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:09 schreef Waxxer het volgende:
RRRRRRAAAAAAAWWWWW!!!!
ik moet nog twee kantjes typen in drie kwartier!!!! Het lukt me maar niet!!!
gratis rijlesquote:Op maandag 12 juli 2004 19:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
wat schuift het?
ok *agenda pak* je hebt het uur na Angelquote:Op maandag 12 juli 2004 19:12 schreef WAik het volgende:
gratis rijles![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ok *agenda pak* je hebt het uur na Angel
WAik heeft wel een dubbele les nodig denk ikquote:Op maandag 12 juli 2004 19:14 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Hoor ik daar gratis rijles?
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:14 schreef Timmah het volgende:
Hoi
was je al 18quote:Op maandag 12 juli 2004 19:14 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Voor mijn theorie kan zo gezorgd worden..quote:Op maandag 12 juli 2004 19:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
WAik heeft wel een dubbele les nodig denk ikdus jij mag daarna. Hoe zit het met je theorie?
Is mijn mooie verjaardagstopic je op 17 juni niet opgevallen?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:17 schreef WAik het volgende:
[..]
was je al 18![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
WAik heeft wel een dubbele les nodig denk ikdus jij mag daarna. Hoe zit het met je theorie?
waar woon je?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Is mijn mooie verjaardagstopic je op 17 juni niet opgevallen?
och, dat was nog niet opgevallen hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 19:19 schreef WAik het volgende:![]()
ik moest maar weer eens op jacht gaan ofzofrustaties etc bladiebla
![]()
TitaToverTimmahquote:Op maandag 12 juli 2004 19:21 schreef WAik het volgende:
[..]
waar woon je?
love sex is in the airquote:Op maandag 12 juli 2004 19:21 schreef WAik het volgende:
waar woon je?
Heb jij je eigenlijk al "aangemeld" voor bezichtiging in Tilburg?!quote:Op maandag 12 juli 2004 19:19 schreef WAik het volgende:![]()
ik moest maar weer eens op jacht gaan ofzofrustaties etc bladiebla
![]()
was dat niet volgende week maandag? moet eigenlijk werken, en ben niet zo'n festivalganger, vooral vanwege het jezelf als 'homo' profilerenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al "aangemeld" voor bezichtiging in Tilburg?!
Je mag je jurk en pompoms thuislaten en je hoeft niet op een praalwagen, dus profileren mag gerust achterwege worden gelatenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:29 schreef WAik het volgende:
was is dat niet volgende week maandag? moet eigenlijk werken, en ben niet zo'n festivalganger, vooral vanwege het jezelf als 'homo' profileren
ah... ff snuffelen op de mietpaginaquote:Op maandag 12 juli 2004 19:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je mag je jurk en pompoms thuislaten en je hoeft niet op een praalwagen, dus profileren mag gerust achterwege worden gelaten. Fokkers in levende lijve ontmoeten is echter een pré
.
heel goedquote:Op maandag 12 juli 2004 19:33 schreef WAik het volgende:
ah... ff snuffelen op de mietpagina
Dat is toch gewoon haske eng?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:00 schreef XMN8R het volgende:
Waarom vindt men het tegenswoordigs niet meer leuk om een nieuw topic te openen?
Vanavond niet.. sorry.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:05 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |