Maar nu wil ik dus zo'n ding voor haar kopen, maar wat voor eentje. Zij is 19 en heeft dus nog niet zo'n ding. Ik zoek dus een beetje een allround geval, ook niet superduur (niet meer dan 40 euro ofzo).
Iemand suggesties?
[Dit bericht is gewijzigd door Plompzak op 27-05-2003 11:51]
quote:Wat een nonsens!
Op dinsdag 27 mei 2003 11:48 schreef Maichel het volgende:
Met andere woorden....je ben master slecht in bed
Vraag haar ook even of ze een grote of een kleine wil. De meeste mannen zijn geneigd de kleinste te kopen, dan lijkt hun eigen penis niet zo klein
Dit in verband met de grootte, en eventueel aanwezige toeters en bellen.
Een Tarzan is geen goede toy voor met z'n tweeen, maar doet in zijn eentje toch lichte wonderen.
Samen is iets kleiners prettiger, isabeau heeft hier een puntje
En samen is een redelijke dildo prettiger, dan een onwijs vibi ding.
Een kleine kun je eventueel ook bij je jezelf op een originele wijze inbrengen....
[Dit bericht is gewijzigd door mantamanta op 27-05-2003 11:56]
quote:De stiekume ondeugden!
Op dinsdag 27 mei 2003 11:50 schreef Isabeau het volgende:[..]
Wat een nonsens!
Vraag haar ook even of ze een grote of een kleine wil. De meeste mannen zijn geneigd de kleinste te kopen, dan lijkt hun eigen penis niet zo klein
quote:Ik bespeur enige persoonlijke teleurstellingen
Op dinsdag 27 mei 2003 11:50 schreef Isabeau het volgende:[..]
Wat een nonsens!
quote:Nee, ik heb geen vibrator (niet nodig
Op dinsdag 27 mei 2003 11:51 schreef BrainFuel het volgende:Ik bespeur enige persoonlijke teleurstellingen
quote:Ook gelul.....het kan toch een xtra toevoeging zijn? Niet zo bekrompen zeg..
Op dinsdag 27 mei 2003 11:49 schreef BrainFuel het volgende:
Damn...dat betekent wel dat ze niet bepaald tevreden is over jou en de jouwe....
Bij (http://www.mail-female.nl/) heb je een ruime keus tussen €15,- en €20,- en kun je ook zonder creditcard bestellen.
Of je gaat naar Cristine LeDuc (als je dat durft natuurlijk ), de meest nette (en vrouwvriendelijke) seksartikelenwinkel in Nederland
De stille en de rustige zijn juist de meest geile hoor haha niks loslaten maar owee sneaky dat ze ermee bezig zijn ;-)
[Dit bericht is gewijzigd door Darkinforcer op 27-05-2003 12:00]
Oh, je wil trouwens wel dat je 'em traploos in kunt stellen, anders moet je 'em telkens in de volgende 'versnelling' zetten en dat is niet erg erotisch
quote:hoezo? een vibrator zet het vuilnis niet buiten en betaalt je breezers niet voor je in de kroeg.
Op dinsdag 27 mei 2003 12:01 schreef -Pepe- het volgende:
HAHA het ideale kado om jezelf buitenspel te zetten
quote:Als zo'n dingetje jou buiten spel zet, zegt dat meer over jou dan over die vibrator.
Op dinsdag 27 mei 2003 12:01 schreef -Pepe- het volgende:
HAHA het ideale kado om jezelf buitenspel te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |