Dit is mijn eerst post hier en ik weet niet echt hoe het er hier aan toe gaat, maar aangezien mijn vraag betrekking heeft tot seksualiteit, zit ik hier goed.
Ok, ik ben 17 jaar oud, en ik masturbeer best vaak. Ik heb geen vriendin. (Nu zal er zeker gelachen worden of iets dergelijks, maar goed) Ik word best snel opgewonden van dingen, maar het meeste wat mij opwindt zijn hoge hakken, met name naaldhakken en plateauzolen e.d. Wanneer ik deze zie, ook in het dagelijks leven, en een mooie meid die ze draagt, dan begint het bloed beneden wat sneller te stromen .
Thuis heb ik veel plaatjes, en dan masturbeer ik door middel van die plaatjes, maar mijn vraag is nu eigenlijk: Hoe en welke manieren zijn er eigenlijk nog meer om te masturberen? Ik heb eigenlijk nog nooit iets anders geprobeerd dan de gebruikelijke "op-en-neer-beweging".
Graag serieuze reacties.
Bij voorbaat dank.
Mike.
quote:Oeh, pijnlijk!
Op 26 oktober 2000 23:43 schreef Rosa Evita het volgende:
stofzuiger?
Probeer... Appeltaart! Stond ergens in een andere topic, maar ik ben nu ff te lui om het op te zoeken.
Iedere man reageert anders en heeft ergens anders zijn gevoeligste plek, probeer je op dat punt te concentreren. Als dat de eikel is dan zou je puur alleen de eikel kunnen stimuleren door wrijfbewegingen, gekriebel, etc. Of anders stimulatie via je ballen, gewoon heel zachies mee spelen, jezelf verbieden om aan je penis te komen tot je het niet meer houdt.
Je kunt naast de op-en-neer beweging natuurlijk altijd eens proberen wat voor effect het heeft als je wrijft met een of twee handen; gewoon van boven naar beneden, met zo nu en dan de druk opvoeren. Laat je ene hand de andere opvolgen (als je ene hand dus bij je eikel is de ander alweer vanaf de stam naar boven laten gaan. Je zou zelf bovenaan draaiende bewegingen kunnen maken (wel zachies ) of knijp eens. Probeer iig zo veel mogelijk af te wisselen zodat het niet saai en eentonig wordt.
Wat ook heel lekker wordt bevonden heb ik gemerkt is het proberen na te bootsen van een vagina/mond. Dus warm, vochtig en strak. Dit zou je kunnen doen door glijmiddel warm te wrijven tussen je handen, neem niet te veel, maar laat je handen nog wel vochtig aan voelen. (Een goed glijmiddel daarvoor is trouwens Midnite fire, deze wordt vrij snel warm en nog warmer zelfs als je er tegen aan blaast).
Hier boven gaven ze al aan om attributen te gebruiken tijdens de masturbatie, een vibrator kan idd leuke effecten hebben, maar nogmaals, ben een vrouw en weet alleen maar hoe mannen er bij mij op hebben gereageerd en weet niet of alles uitvoerbaar is door jezelf.
Ik zat nu net op die site te lezen, die eerder vernoemd door iemand, www.jackintheworld.com als ik me niet vergis. En enkele technieken die daar op staan zijn daarna ook al genoemd door Knorretje. Dus bij deze nogmaals bedankt, en ik zal ze eens gaan proberen.
quote:Aha ken soortgelijke situatie alleen tandje erger
Op 26 oktober 2000 23:48 schreef Djeez het volgende:
Koop een pop met vibrerende vagina, of steek hem in een stofzuigerslang. Stofzuiger aan, maar zet het vermogen niet te hoog! Hij kan namelijk vast komen te zitten. Errug genant als je moeder binnenkomt om je pas gewassen onderbroeken op je kamer te leggen...
quote:[brandendvannieuwsgierigheid]!!!VERTEL!!!VERTEL!!![/brandendvannieuwsgierigheid]
Op 27 oktober 2000 13:06 schreef dalai het volgende:
Aha ken soortgelijke situatie alleen tandje erger![]()
quote:Ja dat zou je wel willen weten hè, sexmaniak
Op 27 oktober 2000 13:27 schreef sataN het volgende:
[brandendvannieuwsgierigheid]!!!VERTEL!!!VERTEL!!![/brandendvannieuwsgierigheid]
Ik heb eens een ranzige gehoord over een jongen die het met een meloen heeft gedaan. Gat maken, ff in de magnetron en dan....
mij lijkt voedsel dus absoluut niets, maar er zijn mensen...
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Anders kun je ook gewoon proberen te stoppen, om je uithoudingsvermogen pas echt te testen.
Of je kunt het ook juist extra lang blijven doen, met als doel geen orgasme te krijgen, moet je wel alleen thuis zijn en veel vrije tijd voor hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |