quote:Op zondag 11 juli 2004 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja? Dus volgens jou is:
'Ik irriteer mij mods die onrechtvaardig zijn' goed Nederlands?![]()
'Irriteren aan' is wel degelijk goed Nederlands..
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Piro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie toch geijk, dit hebben we ooit bij Nederlands gehad...
Voor discussies over zwiepsmilies blijven we natuurlijk op FOK!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..].
maar dan is dit ook geen goed Nederlandsquote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Piro het volgende:
[..]
Aan dit soort discussies irriteer ik me ook.
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen Googlen op Zaglossus nicroaculeatus
Ik denk eerder dat je doelt op iemand of zichzelf in de 'slachtofferrol' schuiven.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Zoals hier: Waarom wordt links altijd als 'correct' gezien?
Ja, zoals de TS in Waarom wordt links altijd als 'correct' gezien?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je doelt op iemand of zichzelf in de 'slachtofferrol' schuiven.
Wat een onvervalst kuttopic zeg.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Zoals hier: Waarom wordt links altijd als 'correct' gezien?
Kijk dat bedoel ik.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:10 schreef Piro het volgende:
[..]
Aan dit soort discussies irriteer ik me ook.
Ik irriteer me aan het niet gebruiken van hoofdletters..
Ja ik dusquote:Op zondag 11 juli 2004 19:12 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die de hele tijd oftopic neuzelen
...of wanneer mensen "me" schrijven wanneer ze "mijn" bedoelen.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:13 schreef Falco het volgende:
Waar ik me ook aan erger is dat veel discussies verzanden in het verschil tussen ergeren en irriteren met een wederkerig bijwoord. Ikzelf doe het geloof ik ook wel eens fout, maar ik vind dat nog niet het grootste probleem. Wat pas echt pijn in me ogen doet is als onderwerp het woordje 'hun' te gebruiken.
Spelfouten,quote:Op zondag 11 juli 2004 19:14 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik.
Ik ben een lettertje vergeten, en meteen verbeteren.
er zitten volgens mij een paar kut-users op dit forum, de hele dag te zoeken naar spel fouten. en als ze er dan een gevonden hebben beginnen ze meteen te janken
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:13 schreef Falco het volgende:
Waar ik me ook aan erger is dat veel discussies verzanden in het verschil tussen ergeren en irriteren met een wederkerig bijwoord. Ikzelf doe het geloof ik ook wel eens fout, maar ik vind dat nog niet het grootste probleem. Wat pas echt pijn in me ogen doet is als onderwerp het woordje 'hun' te gebruiken.
En ikquote:Op zondag 11 juli 2004 19:14 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja ik dus![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
maar dan is dit ook geen goed Nederlands
Aan dit soort discussies erger ik me ook wordt het dan![]()
..of wanneer mensen 'is' schrijven in de zin van: 'ik wil dat is doen'quote:Op zondag 11 juli 2004 19:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...of wanneer mensen "me" schrijven wanneer ze "mijn" bedoelen. [afbeelding].
het is spel fouten!!!!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Spelfouten,.
De grijze kleur? Je went er aan.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:41 schreef Falco het volgende:
In overleg met H.K.H. Dancing Phoebe wilden we dit topic openen. We waren druk aan het brainstormen wat er zo irritant kan zijn aan Fok en komen met de volgende lijst:
- De ondefinieerbare kleur van het forum
Ik kom daar niet, maar ik kan het me voorstellen dat een opmerking van dat soort erg irritant kan zijnquote:- Dat er in vraag en aanbod altijd wel iemand is die roept 'IN DE WINKEL IS HET GOEDKOPER!'
En tussen die 'tips' zit er soms ook wel een goede, of een zetje in de goede richting.quote:- Dat er altijd mensen zijn die ipv antwoord geven op je vraag allemaal zinloze opmerkingen en "tips" geven, zodat je met allemaal zinloze tips en opmerkingen achterblijft, maar nog geen antwoord op je vraag hebt.
Flames en leuk in een zin? Best joke I heard all year.quote:- Het gebrek aan echt leuke flames
Excuus, mijn kennis van de Nederlandse taal schiet hier danig tekort. 'vileine', kan ik dat herleiden naar het Engelse woord 'villain'?quote:- Dat bijna niemand echt goed vileine opmerkingen kan maken.
quote:- Een overmatig gebruik van smilies en vooral als tien keer achter elkaar dezelfde smilie gebruikt wordt
- Die zwiepcheerleadersmilie
Verkeerde interpretatie valt hier ook onder mag ik aannemen?quote:- Mensen die grappen niet begrijpen
Als FiPo's zijn die inderdaad erg irritant.quote:- Korte reacties, die hooguit twee lettergrepen bestaan.
Ga klagen in RFD.quote:- Fok! is niet Opera-proof (ik kan me profile niet daarmee wijzigen)
Lachen is toch het beste medicijn?quote:- Het board ONZ (wat een onnodige data-verspilling)
en ik erger me aan mensen die een kloon nodig hebben om hun mening te uiten, en dit niet onder hun eigen account durven.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:17 schreef SEX het volgende:
T.S., als je FOK! zo serieus neemt raad ik je aan om een afspraak te maken met het Riagg.
Ja, dat weet ik, het is spel fouten.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:18 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
het is spel fouten!!!!
en ik kan het weten, want ik heb 6 jaar mavo gedaan
Ik heb daar gereageerd. Hij zet zichzelf inderdaad iets té makkelijk in die desbetreffende rol. Doet hij, in mijn ogen, ook soms iets te veel in VBL.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, zoals de TS in Waarom wordt links altijd als 'correct' gezien?
spel·fout (de ~)quote:Op zondag 11 juli 2004 19:18 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
het is spel fouten!!!!
en ik kan het weten, want ik heb 6 jaar mavo gedaan
Dat moet je ook niet via fok doenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:22 schreef -KQwakie- het volgende:
en ik irriteer me er ook aan dat ik ruim een uur geleden shoarme besteld heb, en dat is er nog steeds niet
Die mensen willen gewoon zo weinig mogelijk op papier zetten, of, in dit geval, op dit forum. Kost ze minder tijd.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
..of wanneer mensen 'is' schrijven in de zin van: 'ik wil dat is doen'
Ach, dat hangt er van af. Als je relatieproblemen hebt en je wilt niet dat je kennissen dit hoeven te weten, of je vriend(in) die ook op FOK! zit, dan is een kloon te prefereren. Of als er dingen zijn waar je je voor schaamt.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef -moi- het volgende:
[..]
en ik erger me aan mensen die een kloon nodig hebben om hun mening te uiten, en dit niet onder hun eigen account durven.
dat is waarquote:Op zondag 11 juli 2004 19:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ach, dat hangt er van af. Als je relatieproblemen hebt en je wilt niet dat je kennissen dit hoeven te weten, of je vriend(in) die ook op FOK! zit, dan is een kloon te prefereren. Of als er dingen zijn waar je je voor schaamt.
Tussendoor, maar dequote:Op zondag 11 juli 2004 19:24 schreef -moi- het volgende:
[..]
dat is waarmaar ik doelde ook meer op van die relkloontjes
quote:Op zondag 11 juli 2004 19:26 schreef DABAMaster het volgende:
Jullie zijn newbies, dus: ZOUT OP ALS JE JE ERGENS AAN STOORT!!!! Trouwens, dit valt meer onder feedback
DABAMasterquote:Op zondag 11 juli 2004 19:26 schreef DABAMaster het volgende:
Jullie zijn newbies, dus: ZOUT OP ALS JE JE ERGENS AAN STOORT!!!! Trouwens, dit valt meer onder feedback
Zegt de user wier/wiens* usernummer soms meer dan het viervoudige van anderen in deze** topic is.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:26 schreef DABAMaster het volgende:
Het forum met de meest 'losse' moderators? (In mijn ogen.)quote:Op zondag 11 juli 2004 19:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Moraalridders, ONZ-kliekjes, VBL-beleid.
Mensen die posts als graadmeter voro newbie-zijn gebruikenquote:
hoor ik bij een onz kliekje? *denk* nee..quote:Op zondag 11 juli 2004 19:35 schreef Nouk het volgende:
ONZ is way tof.
ONZ kliekjes zijn zo mogelijk nog toffer!
Het hangt ook van andere factoren af. Mensen die weinig baggeren worden sneller als 'newbie-af' gezien enzo.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:35 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Mensen die posts als graadmeter voro newbie-zijn gebruiken
Als je dan toch je aan een getal wil vastklampen, doe dat dan aan de userID.
prima... dan win ik het nog van hemquote:Op zondag 11 juli 2004 19:35 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Mensen die posts als graadmeter voro newbie-zijn gebruiken
Als je dan toch je aan een getal wil vastklampen, doe dat dan aan de userID.
Bullshit.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het forum met de meest 'losse' moderators? (In mijn ogen.)
hee, dan win ik van jouquote:Op zondag 11 juli 2004 19:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
prima... dan win ik het nog van hem
Ik kan me nog een kliekje herinneren waar jij ook bijzat.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hoor ik bij een onz kliekje? *denk* nee..
ONZ kliekjes zuigen!
Rot toch op.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:35 schreef Nouk het volgende:
ONZ is way tof.
ONZ kliekjes zijn zo mogelijk nog toffer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |