Ze kunnen dan transfervrij weg gaan geloof ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er toch zo'n nieuw arrest, soort van Bosman-arrest maar dan anders.
Als spelers al 3 jaar bij dezelfde club spelen kunnen ze de rest van hun contract afkopen volgens mij.
Drie jaar na hun laatste contractverbetering, restwaarde van het contract kan dan afgekocht worden om transfervrij over te kunnen stappen naar een nieuwe club.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er toch zo'n nieuw arrest, soort van Bosman-arrest maar dan anders.
Als spelers al 3 jaar bij dezelfde club spelen kunnen ze de rest van hun contract afkopen volgens mij.
Manutd doet niet anders. Contracten stellen geen moer voor tegenwoordig. Kunnen ze eindelijk van die belachelijk hoge bedragen af.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij heeft laatst zijn contract nog vernieuwd en ik hoop dat ze hem gewoon keihard daaraan houden, tis toch van de gekke dat ie zomaar weg kan wandelen en dat Real zo aan de gang kan om hem over te halen?
Ja, maar dan gaat een C.Ronaldo voor eenzelfde prijs weg als bijvoorbeeld Alves, dat kan ook niet vind ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Manutd doet niet anders. Contracten stellen geen moer voor tegenwoordig. Kunnen ze eindelijk van die belachelijk hoge bedragen af.
Zoiets is er inderdaad, maar dat schijnt dan weer met bepaalde bepalingen níet te kunnen.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed. Dan gaan die bedragen wel zakken die je over hebt voor een speler. Het risico is namelijk dat ie toch weg gaat en wie gaat er dan nog 60 miljoen betalen voor de diensten van een speler die misschien na 3 jaar weg is?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat een C.Ronaldo voor eenzelfde prijs weg als bijvoorbeeld Alves, dat kan ook niet vind ik.
Dat is mooi aan de club zelf vind ik. Die merken het later wel financieelquote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed. Dan gaan die bedragen wel zakken die je over hebt voor een speler. Het risico is namelijk dat ie toch weg gaat en wie gaat er dan nog 60 miljoen betalen voor de diensten van een speler die misschien na 3 jaar weg is?
Ronaldo werkt zelf natuurlijk ook niet echt mee in 't hele verhaal. Hij houdt maar vol dat ie nog wel naar buiten komt met z'n beslissing. Als je echt graag wil blijven, dan meld je dat meteen lijkt mequote:Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Snap al die ophef niet. Marca is gewoon een andere naam voor de Real Madrid-krant, dus alles wat daar in staat, is pure propaganda. Ook al die verhalen omtrent C. Ronaldo.
Ach, clubliefde bestaat toch niet meer? Door zich op de vlakte te houden, kan hij er meer uitslepen zonder dat hij een slecht imago krijgt als Alves.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ronaldo werkt zelf natuurlijk ook niet echt mee in 't hele verhaal. Hij houdt maar vol dat ie nog wel naar buiten komt met z'n beslissing. Als je echt graag wil blijven, dan meld je dat meteen lijkt me
Had je dit niet meteen kunnen zeggen in plaats van je club en fans 2 weken in onzekerheid te latenquote:'Ik wil graag voor Madrid spelen'
Cristiano Ronaldo staat welwillend tegenover een overgang naar Real Madrid, zo verklaarde de begaafde baltechnicus donderdag tegenover het gerenommeerde Braziliaanse sportmedium Terra. De Portugese aanvaller is bereid de overstap te maken mits de Madrilenen diep in de buidel tasten. “Ja, ik zou graag voor Real Madrid willen spelen”, aldus de Engels voetballer van het jaar in niet misverstane bewoordingen. “Maar alleen als ze echt de bedragen op tafel willen leggen die in de media circuleren. Verder ligt het niet in mijn handen”.
De absolute vedette van Manchester United verklaarde eerder geen uitspraken over zijn toekomst te zullen doen tot na het EK. Tegenover Terra was de dartele dribbelaar echter onomwonden duidelijk. “Het is belangrijk om een signaal af te geven, maar na vandaag praat ik er verder met niemand meer over.”
Naar verluidt zou de Spaanse landskampioen het duizelingwekkende bedrag van 100 miljoen euro over hebben voor de 23-jarige balvirtuoos. Manchester United gaf vooralsnog te kennen Ronaldo onder geen enkel beding te willen verkopen.
Waarom zou ie dat niet gedaan hebben?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef jorienvdherik het volgende:
net of die echt heeft gepraat met dat station
40 miljoen of zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben erg benieuwd wat de transfersom gaat worden.
quote:
Dudequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:11 schreef Chadi het volgende:
Hahahahakom wel reel blijven meer is die gast niet waard..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dude![]()
Als Anelka (!!!!!!!!!!!) al voor 30 miljoen wordt overgenomen dan is Ronaldo op z'n minst het dubbele waard. Misschien wel het driedubbele
Precies. Merchandising zal ook het nodige opleveren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:19 schreef Chadi het volgende:
[..]ach die madrilenen zullen hem wel binnenhalen hoor en die zullen ook wel eenh oop betalen omdat ergeld uit de commercie komt. DIe jongen zal wel een hoop geld opleveren buiten het veld . Dus ja dat ze tegen zulke bedragen gaan betalen zit er dik in.
omdat fake bericht isquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom zou ie dat niet gedaan hebben?
Jorien ja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef De_Dorstige het volgende:
Blijft een apart jong.
Ja dat hebben we al gezien tegen Turkije..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef leolinedance het volgende:
Ronaldo wordt de tegenvaller van het EK
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef leolinedance het volgende:
Gisteren toevallig nog Portugal gekeken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef Dos37 het volgende:
Die 3de goal laat precies zien waarom ie zo is gegroeid de laatste 2 jaar.
Hij was gewoon slecht sjaak. Twee, drie redelijke momenten, één goede (knappe schottechniek bij de goal). Voor de rest liep hij zich continu vast.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gisteren toevallig nog Portugal gekeken?
Das het probleem dat Ronaldo met zich meedraagt Menno.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:05 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Hij was gewoon slecht sjaak. Twee, drie redelijke momenten, één goede (knappe schottechniek bij de goal). Voor de rest liep hij zich continu vast.
Dat ze 3 man op hem zetten, is geen indicatie van hoe goed hij wel of niet speelt in die specifieke wedstrijd, maar meer van zijn reputatie.. En dat ie scoort, ook niet. Z'n assist was ook niet bepaald moeilijk, goal was knap, maar daar houdt het verder ook op. Geen goede wedstrijd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das het probleem dat Ronaldo met zich meedraagt Menno.
Hij trekt vanwege zijn gevaarlijke ontsnappingen veel verdedigers aan, logisch.
Dus de kans dat ie wegkomt is zeer moeilijk, maar ook gisteren was ie weer samen met Deco van wereldklasse.
Hij kaatst en let maar eens op, als Ronaldo over de flanken met de bal verknalt dan trekt hij als een net de verdedigers naar zich toe, waardoor andere spitsen/aanvallende middenvelders dan vrij kunnen lopen.
Dan is het eruit komen (wat ook soms fout gaat ja) en hem kaatsten of afspelen.
Zo speelt ie bij Manchester ook, en hier idem. Die gast speelt op het rechtermiddenveld en switched naar het linker om dan in de spits te gaan hangen en weer een linker of rechterpositie te pakken.![]()
Als je meerdere echte doelpogingen hebt gehad en zelf scoort en direct uit jouw pass word gescoord dan kan je iemand niet slecht noemen...
Laat ik het samenvatten, Portugal is zonder Ronaldo een veeeeel zwakker team dan dat het nu is!
Hoe komt ie aan die reputatie? Vanwege zijn gevaarlijkheid=goede spelquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:24 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dat ze 3 man op hem zetten, is geen indicatie van hoe goed hij wel of niet speelt in die specifieke wedstrijd, maar meer van zijn reputatie.. En dat ie scoort, ook niet. Z'n assist was ook niet bepaald moeilijk, goal was knap, maar daar houdt het verder ook op. Geen goede wedstrijd.
Ik heb het niet over hoe goed hij is, ik heb het over hoe goed hij gisteravond speelde. En dat was kut. Maar goed, IQ van een krop sla zie ik alweer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoe komt ie aan die reputatie? Vanwege zijn gevaarlijkheid=goede spel
Scoren in een EK laat het verschil (vaak) zien tussen gemiddelde en goede spelers
Die pas was goed, goed afgespeelt en goed gezien..
Goed hoor, haha.
We komen er verder niet uit ben ik bang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |