Haha, zo doe ik dat ook ja. Beter te veel dan te weinig kan je wel zeggen.quote:Op zondag 11 juli 2004 09:11 schreef gammapooka het volgende:
Die rolhouder hangt aan de muur, laat die rol altijd tot aan de grond afrollen en scheur m dan af.
Nooit 2 of 3 velletjes, stel je voor dat het scheurt als je je reet afveegt haha![]()
maar hij zal dat dan alleen doen als ie jou daarna een hand zal gevenquote:Op zondag 11 juli 2004 12:06 schreef ENoz het volgende:
1 velletje ?? hoe kan je nou 1 velletje gebruiken?? dat gaat er toch dwars doorheen??
OT: Jouw naam is nog door o.a. mij geïntroduceerd bij het blanke Tilburg.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:58 schreef Djekko het volgende:
What the hell.. ik gebruik per keer zeker 10 velletjes ofzo. Maar dat komt omdat wij van dat goedkope papier van de Schlecker hebben. Dus.
Zoiets?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:28 schreef Spyronius het volgende:
Ik gebruik altijd een hele rol
Om wat te noemenquote:Op zondag 11 juli 2004 17:06 schreef Lucille het volgende:
Hoeveel velletjes?
hoeveel velletjes...
hoeveel velletjes wcpapier.....
Hoeveel velletjes gebruik jij nou gemiddeld...
Als ik dat mag geloven . . . .quote:Met 1 velletje red ik het twee vegen. Dus zo'n max 3 velletjes per baggerpartij.
Ja, ik voelde me eerlijk gezegd ook wel wat belemmerd.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:22 schreef DivineDivinity het volgende:
Welke freak telt da nu...
Moet jij niet naar maroc.nl gaan?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:09 schreef Youssef het volgende:
Moet je niet naar forum.usa-online.com gaan?
Nooit bezuinigen op pleepapierquote:Op zondag 11 juli 2004 08:11 schreef Sorella het volgende:
Heb die pleepapeir van de lidl gekocht, wat een rotzooi het is te glad en te hard
wtf? jij veegt meerdere malen met hetzelfde stuk wcpapierquote:Op zondag 11 juli 2004 15:47 schreef LostFormat het volgende:
Met 1 velletje red ik het twee vegen. Dus zo'n max 3 velletjes per baggerpartij.
hoe lang zit jij wel niet elke keer op de wc joh?;)quote:Op zondag 11 juli 2004 16:08 schreef convinced het volgende:
Bij een grote boodschap zes velletjes. Eerst twee (dubbelgevouwen) gewoon, dan twee met water besprenkelde velletjes (dubbelgevouwen) en dan weer twee gewoon, om af te drogen. Bij een plasje spoel ik me eerst af en gebruik ik vervolgens twee velletjes om af te drogen.
whehehe, schuurpapier korrel 40 is er niets bijquote:Op zondag 11 juli 2004 08:11 schreef Sorella het volgende:
Heb die pleepapeir van de lidl gekocht, wat een rotzooi het is te glad en te hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |