Je vind me leuk he, inso?quote:Op zondag 11 juli 2004 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
Showchatten kan ik het slowchattopic van SHO.
Ga je mond wassen smeerlap.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:11 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Je vind me leuk he, inso?
Ik vind jou ook wel leuk, hoorquote:Op zondag 11 juli 2004 01:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga je mond wassen smeerlap.
Ik iemand leuk vinden. Huuuuuu!
1'tje toch?quote:Op zondag 11 juli 2004 01:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga je mond wassen smeerlap.
Seks is dan wel weer okay.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:13 schreef Solaar het volgende:
doe je niet aan leuk vinden inso? Alleen sex dan?
Hai.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat doen.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:18 schreef Croupouque het volgende:
En ik wil neuken, maar daar open ik toch ook geen topic over zeker???
[afbeelding] .
Hullo.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hai.
Die Crousmiley is echt vertederend.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:18 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding] .
Kan er geen centraal "ik wil neuken"-topic komen hier? Soort V&A ervan makenquote:Op zondag 11 juli 2004 01:18 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding] .
Ik weet het. Hij past bij me.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die Crousmiley is echt vertederend..
*stilquote:Op zondag 11 juli 2004 01:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij past bij me.
Hij is mij, ik ben hem. Wij zijn wij.
[afbeelding].
Alcohol. Het ene moment doe je nog normaal, tien minuten later typ je als een schele mongool met parkinson. Wonderbaarlijk.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:34 schreef audioslaaf het volgende:
Ik ben dronken en ga slapen.
Maar dar ga ik natuurlijk ook een leuk en verfrissend topic ove openen.
Insomaniac. Taakverdeling: ik ope, jij lsuit? Is dat OK?
Waarom geef je in hemelsnaam dit ontzettende kuttopic een schop, waarom laat je het niet een langzame dood sterven in de oneindige stille duistere diepte van het FOK-Onzinforum?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Bedoel je niet Slowchatten
je doet het nu zelf ookquote:Op zondag 11 juli 2004 16:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarom geef je in hemelsnaam dit ontzettende kuttopic een schop, waarom laat je het niet een langzame dood sterven in de oneindige stille duistere diepte van het FOK-Onzinforum? [afbeelding] ?
Nu zit ik me plotseling af te vragen of er onderaan de actieve topics-lijst soms grote topics met een lampje rondzwemmen die kleinere topics die op dat lampje afkomen opeten. Bedankt, Croupouque.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...de oneindige stille duistere diepte van het FOK-Onzinforum??
Welnee mallerd.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nu zit ik me plotseling af te vragen of er onderaan de actieve topics-lijst soms grote topics met een lampje rondzwemmen die kleinere topics die op dat lampje afkomen opeten. Bedankt, Croupouque.
jij heb een legopoppetje onderaan je post staanquote:Op zondag 11 juli 2004 16:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee mallerd.
We hebben een groot archief waar alles geranschikt wordt.
[afbeelding].
Nee man, dat is de exclusieve Inso-smilie!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:30 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij heb een legopoppetje onderaan je post staan![]()
en dat is het mannetjes legopoppetjequote:Op zondag 11 juli 2004 19:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee man, dat is de exclusieve Inso-smilie!
[afbeelding].
een echte P.I.M.P had vroeger de vetste speeltjes en heeft dat nu nog. van vroeger de stoerste ridder lego naar de chillste I-pod's. zo werkt dat bij de pimp's vriendquote:Op maandag 12 juli 2004 00:21 schreef dork22 het volgende:
Hoe weet je dat?? ik dacht altijd dat een echte P.I.M.P niet met speelgoed speelt!?
mechano was oud en uit inde mijn tijd men jongenquote:Op maandag 12 juli 2004 00:26 schreef dork22 het volgende:
Mechano pwnt lego dude![]()
toedels![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |