Fok MC is al meer delen oud... we hebben ook nog de onofficiele SC-topicsquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Fok MC 50 delen oud![]()
Wat ben je zoal van plan ?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:26 schreef ploderus het volgende:
Even een vraagje tussendoor; hoe goed kan een motor tegen water?
Uhm, ik ben net terug van een ritje, waarbij we helaas als slot de motor van een vriend van me van de bodem van de amstel hebben moeten halenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:48 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Wat ben je zoal van plan ?
Door de regen rijden gaat prima, zeker als de boel (stekkers) goed ingespoten is.
Beetje door plassen rijden kan voor het blok geen kwaad mbt afkoelen.
Echt onder water gaan in een meertje of zo kan ik afraden.
Mwoah... een bad (sloot/plas/meer/zee) zal 'n motor niet echt waarderen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:26 schreef ploderus het volgende:
Even een vraagje tussendoor; hoe goed kan een motor tegen water?
Das minderquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Uhm, ik ben net terug van een ritje, waarbij we helaas als slot de motor van een vriend van me van de bodem van de amstel hebben moeten halen![]()
Hij heeft/had een Honda CBR600 2001 Rossi kleurstellingquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Das minder
Wat voor 'n motor heeft ie?
Sportief ..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:24 schreef PatrickM het volgende:
Mmmm... maar een leuke motor binnen dat budget? Honda CB500, Soes GS500E, Kawa ER-5 etc. etc.
Dat is klote voor 'm...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:15 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hij heeft/had een Honda CBR600 2001 Rossi kleurstellingAlleen ben bang dat daar niet veel meer aan waarde van over is
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:26 schreef PatrickM het volgende:
Pep, in mijn boekje staat dat een verbruik van 0,15 liter per 100 km nog binnen de marges van BMW valt(oftewel fucking 1,5 liter per 1000 km
, je kan dan netzogoed 2-takt gaan rijden
)
Uhm.. WA+quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat is klote voor 'm...
Hopelijk wel All-Risk verzekerd?
quote:Aangeboden: Suzuki GSX600F '96 evt. 25kw !
Prijs: 2950
Beschrijving: Type: GSX F
Bouwjaar: 1996
Vermogen: 25KW
Topsnelheid: 190 km/u
Km stand: 52000
Cc’s: 600
Deze motor gaat weg i.v.m. met zwaar rijbewijs. Ik heb deze motor zelf vorig jaar bij dealer gekocht en is daarna ook door dealer onderhouden. Voordat ik hem kocht heeft hij altijd zonder begrenzing bereden.
Maar hij moet wel 25kw op kenteken zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
Check marktplaats ..staan er minimaal 2 met 25 kw ..
.. je kan ook je carbs overzetten eventueel .. kan je de Bandit als full verkopen, en van de GSX600F een 25 kw maken. Heb je meer keuze. Afspraak kan je ook maken na verkoop van de Bandit misschien met de potentiele koper.
[..]
Nee, verkeerde merk .. en dan dat motorblok.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
GSX600F vind ik niks....
die 600F is nagenoeg een bandit, niet sportief zeker niet op 25kw, vermogen komt pas vrij boven de 7000rpm. Vind het een leuke fiets voor de eerste, maar verder....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
GSX600F vind ik niks....
Deze staat bij Korteland hier in buurt voor 3500 euro.....
[afbeelding]
94-er
Staat niet hoeveel km
Zekersquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat is kut voor 'm
Zeg ...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het oude model GSX-F echt lelijk....
Hij is zeker wel sportiever afgeveerd..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
die 600F is nagenoeg een bandit, niet sportief zeker niet op 25kw, vermogen komt pas vrij boven de 7000rpm. Vind het een leuke fiets voor de eerste, maar verder....
Ik zou 'm eerst flink laten drogen, alle vloeistoffen vervangen (van brandstof tot voorvorkolie) en kijken wat ie doet. Met een beetje geluk valt het meequote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:39 schreef ploderus het volgende:
[..]
ZekersMaar even kijken wat hij gaat doen. Eerst maar kijken wat er nog over is van deze motor.
Dat zal alleen helaas niet zo heel veel zijn
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja voorlopig rijd ik niet meer zoveel schat ik ..
sja....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mag ik vinden toch
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:38 schreef stinkie het volgende:
[..] niet sportief[..]
Supersport werd er niet gevraagd ..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]enigszins sportief[..]
Hmm, ben benieuwd. Hoop dat hij het nog doet. Maar ga er van uit van niet. Dan valt het alleen maar meequote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zou 'm eerst flink laten drogen, alle vloeistoffen vervangen (van brandstof tot voorvorkolie) en kijken wat ie doet. Met een beetje geluk valt het mee
Overigens heeft ZX9R geloof ik ook ervaring met motoren die zwemles hebben gehad (er staat me iets bij dat z'n Z750 ook ooit zwemles heeft gehad)
Voor het geld wat het op moet leveren zijn het best leuke motorenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
sja....
ik vind de nieuwe lelijker, dacht er eerst over om hierna een nieuwe 750f te nemen, maar ze mogen ze houden
Neuh, maar om nou alleen de crossertjes weg te kunnen trekken als de brug opengaatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Geen supersport werd er gevraagd ..![]()
Je kan het beste idd van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:48 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwd. Hoop dat hij het nog doet. Maar ga er van uit van niet. Dan valt het alleen maar mee
van hetzelfdequote:Nou ja, ik ga er vandoor. Fijne avond nog! Veel plezier voor als iemand nog wat gaat doen. Anders; slaap lekkur!![]()
Prijs.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
En een ZX6R dan? Zo van rond 96....
Die kan ook 25kw geloof ik !
Tja, als ik een goed alternatief kan vindenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:51 schreef PatrickM het volgende:
Waarom denk ik dat we Riet binnenkort toch echt op een andere fiets zien rijden
Morgen wordt het pas in de loop van de dag slechter in het midden en zuiden van NLquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, als ik een goed alternatief kan vinden
Ik kijk eerst even het olieverbruik aan... eerst effe officieel vaststellen dat ie ECHT veel olie verbruikt.
Vandaag tot Full gevuld, morgen eind rijden mits het goed weer is, dan weer op dezelfde plek in de tuin opbokken.... en dan maar weer eens checken.
Tja garantie is nog 4 weken, en de meeste kilometers maak ik door de meets.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Leuk geweest in Slagharen?
Once it is in the head it never gets out .. keeps you awake@ night .. thinking about it every minute@day.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:51 schreef PatrickM het volgende:
Waarom denk ik dat we Riet binnenkort toch echt op een andere fiets zien rijden
Ghe ghe .. mijn GSX600-F uit 1991 had trouwens in 1994 30.000 kilometer gelopen .. en verbruikte toen ook al aardig wat olie -keek er toen van op. Misschien toch een eigenschap van het blok ..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga toch weg met je GSX-F
Laat je ondeugend toch de routes plannen? Wedden dat je Assen dan nog wel vaker bezoekt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
Assen was toch aardig ver rijden, en dat zal voorlopig wel niet meer voorkomen.
Zelf ook nog een beetje naar je zin gehad? Je schrijft overigens in meervoud over kinderen, ik dacht dat je er eentje had?quote:Slagharen was leuk, alleen kan je daar beter veel vroeger zijn dan tegen 13:00als het park om 18:00 sluit. Wel nog even gezwommen tot kwart voor 7 .. maar ja kleine kids van 6 jaar en nog ruim 2 uur terugrijden .. dus we moesten wel weg ..
Bij die F is het dat de lak nog glimt als ie nieuw is maar anders zou je toch denken dat ie uit een ander tijdperk komt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
Toendertijd was het design ook al een punt van discussie .. maar niet zo erg als nu.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:09 schreef hollander172 het volgende:
Zelf ook nog een beetje naar je zin gehad? Je schrijft overigens in meervoud over kinderen, ik dacht dat je er eentje had?Of was je de sjaak en mocht je een verjaardagsfeestje doen?
![]()
Daar doe je het voor bij die kleintjes, als ze het maar leuk hebben gehad.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
Maar goed hij zei net wel dat het een hele leuke dag geweest was. Dat is het enige wat telt..wat waardering.![]()
Broertje van mijn vriendin ging vandaag ook pas om 21:15 naar bed.quote:*******Nog verder off topic..
Die familie daar gaat altijd tegelijk om dezelfde tijd naar bed.![]()
Doordeweeks al om 21:00 .. alhoewel vroeg voor een volwassene .. laat voor hun 3 kinderen.![]()
Enne, heb mn pa nog niks verteld van mn plannen, dusquote:Op zondag 11 juli 2004 01:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
riet, serieus voor een andere motor aan het kijken? of is dit 1 van die droomfases![]()
cbr of zx6r: zx6r
heb het idee dat dat bij het model hoort. de 600f heeft dezelfde problemen en die bandit is volgens mij niet een wezenlijk andere motor.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn motor gaat het me morgen zeggen
Droomfase, hmm, ik heb niet echt zin om welke week een halve liter olie in mn motor te moeten gooien..... en ik ben er sowieso al een tijdje op uitgekeken... er is eigenlijk altijd wel iets met dat ding.
In t begin last van vocht, toen last van ''freezing carbs'', toen wou ik een Viper demper, bleek dat het hele gebeuren met bij de collector was weggerot, toen die koppelingskabel die brak (ok kan altijd)Toen die schuiver..... en nu heb ik een beetje het idee op een wrak rond te rijden
Bovendien haperde hij vanmorgen weer.... alsof er dus weer vocht in zat (laat je hem weer 10 minuten staan is het weg)
Dus uhm, tja...
Shrek 2 is leuk!!quote:Op zondag 11 juli 2004 01:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff topics doorlezende nacht is nog jong, we gaan zo lekker een filmpje kijken: Shrek 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook al idd.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt net een FJR zo met die kuip Pepijn!
quote:Op zondag 11 juli 2004 01:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..] Enne, heb mn pa nog niks verteld van mn plannen, dusTot nu toe zit ik nog even in mezelf te fantaseren ja
Heel leuk ding .. zeker voor dat geld.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:31 schreef PatrickM het volgende:
Hadden jullie al in de vorige SC topic deze gezien:
[afbeelding]
Nieuwe motor van m'n zwager (Ducati 750 Sport '90). Ziet er mooi uit (in het echt is ie mooier dan van 'n plaatje) en rijdt echt ongeloveloos gaaf (heeft maar 75pk, maar die komen er superexplosief uit)
Dat ding blijft z'n geld meer dan waard mits mijn zwager 'm goed laat onderhouden (en ik ken m'n zwager, en vrees het ergstequote:Op zondag 11 juli 2004 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heel leuk ding .. zeker voor dat geld.![]()
Zou zo'n ding nu nog verder in waarde zakken ..
Kinky .. en waarom vond jij dat zo leuk ..quote:Op zondag 11 juli 2004 06:39 schreef ploderus het volgende:
[..] Shrek 2 is leuk!!![]()
Heel erg grappig vond ik:
Ik deel je enthousiasme wel een beetje. Voor 2.000 had ik hem er ook wel bij willen hebben.quote:Op zondag 11 juli 2004 10:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]Dat ding blijft z'n geld meer dan waard mits mijn zwager 'm goed laat onderhouden (en ik ken m'n zwager, en vrees het ergste). Ik verwacht dat ie 'm over een half jaar ofzo wel weer zat is, en dan koop ik 'm opzeker over
Ik vind het echt een super mooie fiets (en ook de potentie en de uitstraling van een klasieke motor).
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Vandaag tot Full gevuld, morgen eind rijden mits het goed weer is, dan weer op dezelfde plek in de tuin opbokken.... en dan maar weer eens checken.
Hij moest er gewoon heel snel vanaf. Die goos was bezig met een ander motor.quote:Op zondag 11 juli 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kinky .. en waarom vond jij dat zo leuk ..![]()
[..]
Ik deel je enthousiasme wel een beetje. Voor 2.000 had ik hem er ook wel bij willen hebben.
En waarom denkje dat'ie zo goed is .. de prijs doet wel iets vermoeden ..
Ik neem aan dat hij motorisch geen compressietest e.d. gedaan heeft.
Toch even afwachten hoe de Stucgaatie gaat bevallen ..![]()
M'n zwager is geen motorrijderquote:Komt hij trouwens ook een keer mee naar een meet??!
minder, maar dit is allemaal niet in een kort tijdsbestek toch? gezien de kms die je er intussen op hebt zitten.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Droomfase, hmm, ik heb niet echt zin om welke week een halve liter olie in mn motor te moeten gooien..... en ik ben er sowieso al een tijdje op uitgekeken... er is eigenlijk altijd wel iets met dat ding.
In t begin last van vocht, toen last van ''freezing carbs'', toen wou ik een Viper demper, bleek dat het hele gebeuren met bij de collector was weggerot, toen die koppelingskabel die brak (ok kan altijd)Toen die schuiver..... en nu heb ik een beetje het idee op een wrak rond te rijden
Bovendien haperde hij vanmorgen weer.... alsof er dus weer vocht in zat (laat je hem weer 10 minuten staan is het weg)
Dus uhm, tja...
ben benieuwdquote:Mn motor gaat het me morgen zeggen
quote:Op zondag 11 juli 2004 10:06 schreef Patrick281 het volgende:Dat komt bekend voor..
geen motorrijder en dan een duc rijdenquote:Op zondag 11 juli 2004 10:35 schreef PatrickM het volgende:
M'n zwager is geen motorrijder
Hij vind motoren opzich mooi, maar gebruikt het eigenlijk alleen als vervoer als m'n zus de auto mee heeft
Ik zal wel kijken of ik 'm een keer mee kan krijgen als er een meet in de buurt is
Daarom hoop ik dat ie 'm mininaal een half jaar houdt (dan heb ik nl. weer geld om 'm over te kopenquote:Op zondag 11 juli 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen motorrijder en dan een duc rijden![]()
sorry maar dan is ie die motor niet waard
Neu, met het aantal km's wat mijn zwager er mee zal rijden zal 'ie hooguit voor het rijden moeten controleren of er nog wel genoeg lucht in de banden zitquote:Op zondag 11 juli 2004 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou wel mooi uitkomen als je hem kunt overnemen![]()
hmm, missch es af en toe langs gaan en hem 'helpen' met het onderhoud zodat je zeker weet dat het gebeurd?
Ik heb anders zat vrienden met Bandits.... maar niemand heeft olieverbruik...quote:Op zondag 11 juli 2004 04:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
heb het idee dat dat bij het model hoort. de 600f heeft dezelfde problemen en die bandit is volgens mij niet een wezenlijk andere motor.
quote:Op zondag 11 juli 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oops... laat maar
Dat is eigenlijk een heel mooi project om een streetbike van te maken,quote:Op zondag 11 juli 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oops... laat maar
Ik heb net lekker gereden (groene hart + kust (Noordwijk, Katwijk)). Was hier best lekker weer. Niet te warm, niet te koud, en af en toe de zon door een wolkjequote:Op zondag 11 juli 2004 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wilde vandaag toch graag eigenlijk mijn nieuwe windscherm gaan uitproberen maar het weer zit echt niet mee![]()
![]()
quote:VFR 800i
14.600 km
Blauw
Bouwjaar 2001
Honda dealer onderhouden met onderhoudsboekje !
1e eigenaar.
Goede staat van onderhoud.
Goede banden, ketting en tandwielen
Moptor heeft schade a/d voorzijde:
-defecte voorvork is al vervangen door een goede voorvork incl. as, T-stuk en kroonplaat
Frame, spiegels, km-teller en clip-ons zijn NIET beschadigd.
Prijs: ¤ 3.999,- (Duits kenteken)
Tegen meerprijs met complete kuip.
Geen pics motormeet 11-07-2004?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:21 schreef PatrickM het volgende:
[..] Ik heb net lekker gereden (groene hart + kust (Noordwijk, Katwijk)). Was hier best lekker weer. Niet te warm, niet te koud, en af en toe de zon door een wolkje
meet in m'n eentjequote:Op zondag 11 juli 2004 16:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen pics motormeet 11-07-2004?![]()
Ik heb nog nooit zo'n wisselvallige dag gezien .. bijna dan..
Ach ja .. ontmoeting met jezelf.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:01 schreef PatrickM het volgende:
[..] meet in m'n eentje![]()
ikke ook gereden 1 uurtje maar was wel erg lekker, wel regenbuitje gehad onderweg,quote:Op zondag 11 juli 2004 15:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb net lekker gereden (groene hart + kust (Noordwijk, Katwijk)). Was hier best lekker weer. Niet te warm, niet te koud, en af en toe de zon door een wolkje
Ja klop diegene die erop zat was niet echt prettig veel te veel wind en herrie,quote:Op zondag 11 juli 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy? Heb je nu een lager ruitje o.i.d?!
7.20... dan draai ik me meestal nog een paar keer omquote:Op zondag 11 juli 2004 18:23 schreef Makster het volgende:
Hoi relnichten,
De meeste van jullie kennen mij waarschijnlijk nog wel. Ik ben die lelijke rode op die groene motor. As dinsdag vlieg ik alweer naar huis. Na 2,5 maand Curacao is het mooi geweest. Ik had het voor geen goud willen missen maar ben blij dat ik weer naar huis kan / ga.
Woensdag om 7.20 land ik op schiphol, een welkomst comitee zou gewenst zijn
Mensen ik zie jullie weer snel.
adios Makakie
Hee welkom bij de Fok MC. Gave avatar heb je daar! Op Gorinchem gemaakt?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:23 schreef Makster het volgende:
Hoi relnichten,
De meeste van jullie kennen mij waarschijnlijk nog wel. Ik ben die lelijke rode op die groene motor. As dinsdag vlieg ik alweer naar huis. Na 2,5 maand Curacao is het mooi geweest. Ik had het voor geen goud willen missen maar ben blij dat ik weer naar huis kan / ga.
Woensdag om 7.20 land ik op schiphol, een welkomst comitee zou gewenst zijn
Mensen ik zie jullie weer snel.
adios Makakie
Knietje vrijen met zichzelf..quote:Op zondag 11 juli 2004 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja .. ontmoeting met jezelf.
Ik zie je al lekker in jezelf praten bij de MacDonalds .. wat heb jij besteld?![]()
![]()
![]()
ik zou als ik jou was voorlopig maar niet bukken als je terug in nederland bent,quote:Op zondag 11 juli 2004 18:23 schreef Makster het volgende:
Hoi relnichten,
adios Makakie
Stink Reetvaarderquote:Op zondag 11 juli 2004 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee welkom bij de Fok MC. Gave avatar heb je daar! Op Gorinchem gemaakt?
Is dat geen ZXR400.... misschien kan je eens met ons meerijden, er zitten nog wat ZXR's bij ons cluppie
Hoor het wel, goede reis Makakakie (hoe heet je echt?)
Deze is wel lelijk,quote:Op zondag 11 juli 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, die is verbouwd
Jammer, zo zien ze er stadnaard uit
[afbeelding]
Raar... ik heb er geen last vanquote:Op zondag 11 juli 2004 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik krijg trouwens serieus de ziekte van dat 25kw gezeik
Ach ja... nog een ruim jaartje en je mag volvermogenquote:Op zondag 11 juli 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan niet eens een fatsoenlijke motor kopen....
Zie je eindelijk een mooie, goede die in je budget past, istie niet geschikt voor 25kw....
Theoretisch gezien ookquote:Op zondag 11 juli 2004 20:15 schreef PatrickM het volgende:
Praktisch gezien hoef je tenslotte maar tot herfst 2005 25 kw te blijven rijden
Twin rocksquote:Op zondag 11 juli 2004 20:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien, en dan maar eens kijken voor een TRX850 ofzo. Ik wil wel eens een Twin proberen
En dan in een verre toekomst SP1 ofzo![]()
Hmm.. ben niet zo op de hoogte van tourbakken, maar lijkt me dat er toch wel meer twins zijn?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Twin rocks
Maar toermotoren zijn bijna alleen maar in 4 cilinder te krijgen
Alleen de R1150RT en de Honda Deauville zijn twins (waarbij de Deauville uitgesloten is en dus alleen de R1150RT over blijft)
Maar gelukkig hoef ik verlopig niet te zoeken... ik hou het voorlopig ff een paar jaar bij de K1100LT
(om goed te kunnen sparen voor een nieuwe dikke toerbak)
Ik moet eerst nog effe zeker weten dat ie zoveel olie verbruikt, vandaag niet kunnen testen ivm baggerweer......quote:Op zondag 11 juli 2004 20:26 schreef PatrickM het volgende:
Dus toch maar ff wachten?![]()
Dat is waarquote:Op zondag 11 juli 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Owja, Ducati heeft toch Twin-Tours?
Ach... je kan ook met die dingen 100.000 km rijden... je bent alleen ondertussen een nieuwe motor qua kosten aan onderhoud kwijtquote:Op zondag 11 juli 2004 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Die ST's vind ik dan wel weer mooi..... maar blijft Ducati
Monteurs zijn duurn (bij de Duc-dealers), het kost veel tijd, het moet precies gebeuren vanwege de gevoeligheid van die apparaten, onderdelen zijn duur etc etc....quote:Op zondag 11 juli 2004 20:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zegt iedereen eigenlijk dat het onderhoud zo veel/duur is ?
Heeft ie gewoon veel onderhoud of nodig of is het materiaal zo duur
Van de 916 weet ik dat nauwkeurig onderhoud van belangrijk levensbehoud is voor de motor.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Monteurs zijn duurn (bij de Duc-dealers), het kost veel tijd, het moet precies gebeuren vanwege de gevoeligheid van die apparaten, onderdelen zijn duur etc etc....
En het is ook maar net welke Italiaan je motor in elkaar heeft gezet. Zo zijn er Ducati's die vanaf het begin tot het einde van hun leven alleen regulier onderhoud hebben gehad, en nooit problemen kenden, en zo zijn er nog meer Ducati's die vanaf dag een niets anders dan ellende hebben (heb ik van m'n motortoko)
Suzuki VX-800, een staande V-twin kan je niet echt een supersport noemen, het stuur is te laag voor een chopper en bovendien zit er te weinig chroom op, de soes heeft een cardan dus: toermotor.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Twin rocks
Maar toermotoren zijn bijna alleen maar in 4 cilinder te krijgen
Alleen de R1150RT en de Honda Deauville zijn twins (waarbij de Deauville uitgesloten is en dus alleen de R1150RT over blijft)
Maar gelukkig hoef ik verlopig niet te zoeken... ik hou het voorlopig ff een paar jaar bij de K1100LT
(om goed te kunnen sparen voor een nieuwe dikke toerbak)
Niet meer nieuw leverbaarquote:Op zondag 11 juli 2004 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Suzuki VX-800, een staande V-twin kan je niet echt een supersport noemen, het stuur is te laag voor een chopper en bovendien zit er te weinig chroom op, de soes heeft een cardan dus: toermotor.
Grote motor, zwaar, veel kuip, veel bagage mogelijkheden etc. etc.quote:Maar PatM wat noem jij toermotor? BMW heeft nog meer Boxer modellen ..?
Tja... niet mijn keus iig, maar het is nog niets vergeleken met de Multistrada, DAT vind ik nou echt een regelrechte misser van Ducatiquote:Die Ducati ST modellen vind ik trouwens trieste motoren voor een Ducati. :'(
U' wish ..quote:Op zondag 11 juli 2004 20:31 schreef PatrickM het volgende:
Overigens maakt het voor m'n volgende motor niet uit of het een ketting of cardan fiets wordt
Als het een kettingfiets wordt laat ik er gewoon gelijk een scott-oiler op zetten.
Dan blijft het dus alleen nog af en toe de kettingspanning controleren
Kee . wist inderdaad niet wat je categorie was in deze scheiding.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Niet meer nieuw leverbaar
[..]
Oke, jij je zinquote:Op zondag 11 juli 2004 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee . wist inderdaad niet wat je categorie was in deze scheiding.![]()
Je kan trouwens beter toerbuffelszeggen ipv toermotoren .. want daar valt een lesmotor ook onder.
quote:Op zondag 11 juli 2004 21:42 schreef PatrickM het volgende:
Mooie aktie net tussen Toseland en Laconi![]()
![]()
Beter gezegd... gewoon een mooi gevecht
40-60 % van de nieuwprijs.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weten jullie wat een redelijke prijs is voor een 2ehands 25Kw setje voor een zxr400?
Check de smiley.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, en wat is de nieuwprijs?
Weet ik .. was ondertussen aan het zoeken op Japparts.nl en Motozoom.nl alsmede Google .. maar ken het niet vinden...quote:Op zondag 11 juli 2004 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
boeiendvind het wel een redelijk uitgangspunt, iemand wil goedkoop aan zo'n setje komen en ik heb er toevallig nog 1 liggen maar ik hoef ze niet kado te doen natuurlijk
Klinkt bekend.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat eenweer en een
zomer tot nu zeg
schiet echt niet op zo, ik wil al weken met me motor naar mijn werk maar om nu door de regen te gaan en mijn zxr de hele dag te laten verregenen...
Aanstellerquote:Op zondag 11 juli 2004 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat eenweer en een
zomer tot nu zeg
schiet echt niet op zo, ik wil al weken met me motor naar mijn werk maar om nu door de regen te gaan en mijn zxr de hele dag te laten verregenen...
quote:Op maandag 12 juli 2004 01:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Aansteller
vind het niet erg om door de regen te rijden maar om mijn zxr hele dagen te laten verregenenquote:Ik ga gewoon het hele jaar door. Liever een paar druppels dan file
thx...maar es bellen met de dealertquote:Op zondag 11 juli 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
Weet ik .. was ondertussen aan het zoeken op Japparts.nl en Motozoom.nl alsmede Google .. maar ken het niet vinden...
En ik ga gewoon op de trapfiets naar mijn werk als het regent. Het is ook maar 20 kilometer, maar beter dan mijn lieve motortje te laten verregenen de hele dag inderdaad als'tie buiten stilstaat. Dus wie is er nou een aansteller.quote:Op maandag 12 juli 2004 01:04 schreef stinkie het volgende:
[..]Aansteller
Ik ga gewoon het hele jaar door. Liever een paar druppels dan file
Gewoon niet meer starten, anders slijt'ie te erg.quote:Op maandag 12 juli 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis maar net hoe je met je lieve motortje omgaat
Hier komt een fietsenstalling -als het goed is want dat loopt al jaren, en in April was de toenmalige nieuwe inkoper gelijk op het projectje gezet..quote:Op maandag 12 juli 2004 08:18 schreef hollander172 het volgende:
Op mijn vorige werk mochten bij regen de motoren niet eens binnen staan. Ondanks dat ik het persoonlijk geen mooie motoren vond ziet het er toch triest uit als je ze de hele dag in de regen zag staan.
Ik had geboden op mijn werk .. en zie zijn mail van vrijdag nu pas.quote:hallo.
bedanky voor je bod.
mijn bod is na zorgvuldige overweging tot stand gekomen.
ik ben echter wel bereid om wat water bij de wijn te doen
maar om naar het bod van jou te zakken is voor mij niet haalbaar.
bel me anders even en misschien kunnen we tot een mooi bedrag kopen.
mijn nummer is: 06 ....
tot horens!
groeten frank
zo, dat biedt perspectiefquote:Op maandag 12 juli 2004 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. dit is van die Mito ..
[..]
Ik had geboden op mijn werk .. en zie zijn mail van vrijdag nu pas.
quote:NU VOOR 1500EURO (MOET WEG!!!!!!)
quote:Op maandag 12 juli 2004 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo, dat biedt perspectiefbellen zou ik zeggen
edit
Wat vroeg ie ook alweer? 1600 ofzo? En jij had 800 geboden dacht ik. Nou, mooi ertussenin 1100 euro(ok, iets meer ri. jouw prijs dan)
(ff gekeken op de adv) ok, dat had ik verkeerd dus...maar toch. 1350 moet wel haalbaar zijn denk ik
[..]
Ook leuk als ze zeggen: dan zet je hem toch even in de hal? Ja leuk, 1 trap omhoog en dan maar hopen of ie wel door de deur past.quote:Op maandag 12 juli 2004 08:20 schreef Patrick281 het volgende:
Allemaal koekblikrijders hier.Die snappen dat niet.
![]()
Hebben ze geen webbased mail daar? Ik kan nog steeds in de mailbox van mijn vorige werk, best handig af en toe aangezien je enorm grote attachments kan ontvangen in die box.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]geen geduld zie ik inderdaad .. hij dacht ook dat ik niet meer reageerde ..
.. maar kan die mail nu pas openen.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 09:21 schreef hollander172 het volgende:
Ook leuk als ze zeggen: dan zet je hem toch even in de hal? Ja leuk, 1 trap omhoog en dan maar hopen of ie wel door de deur past.Kennis van me zei pas nog, als je langskomt op de motor dan kan ie wel boven staan hoor. Past vast wel in de lift want mijn fiets past ook.
Nee niet echt, zei nog tegen die kennis dat het niet zou passen en of ie het erg vond als ik hem op het achterwiel tegen de wand zou zetten dan kreeg ik nog net de deur dicht. "Oh dat kan ook ja, doe maar."quote:Op maandag 12 juli 2004 09:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]mensen hebben echt geen idee he
Systeembeheerder weet er nog minder vanaf dan ik. Dus kom dan maar eens achter de smtp host.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]Hebben ze geen webbased mail daar? Ik kan nog steeds in de mailbox van mijn vorige werk, best handig af en toe aangezien je enorm grote attachments kan ontvangen in die box.
quote:Op maandag 12 juli 2004 09:27 schreef hollander172 het volgende:
"Oh dat kan ook ja, doe maar."![]()
Jullie worden gehost door Novaxess. zou dan smtp.novaxess.nl worden of vervangen door smtp.*bedrijfsnaam*.nl (of ik moet het verkeerde rubbertjesbedrijf voor me hebbenquote:Op maandag 12 juli 2004 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Systeembeheerder weet er nog minder vanaf dan ik. Dus kom dan maar eens achter de smtp host.
(instellingen komen tot stand via een script vanaf de server)
Verder schermen ze alles af qua informatie, ik mag zelfs niet eens orders uit de fax halen omdat er misschien wel vertrouwlijke informatie bij kan zitten.![]()
Ja ik weet soms echt niet wat ik meemaak hier. Twilight zone.![]()
![]()
![]()
Ik zei nog dat ik hem dan moest starten want op eigen kracht kreeg ik hem niet tegen de wand opgereden. "Nou okee dan, maar doe je wel een beetje rustig? De hal galmt nogal....quote:Op maandag 12 juli 2004 09:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en dan serieus, met de goede bedoelingen, reageren
Exchange.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jullie worden gehost door Novaxess. zou dan smtp.novaxess.nl worden of vervangen door smtp.*bedrijfsnaam*.nl (of ik moet het verkeerde rubbertjesbedrijf voor me hebben)
Maar aan de smtp heb je niet zoveel voor webbased email. Wat draaien jullie? Notes? Exhange?
Had ik thuis na een tijdje .. toen I.E maar even geupdate via Windows update en toen was alles weer goed. Maar ik had ook nog I.E. 5.5 .. nu 6.0. Maar met de update zijn wel gelijk de (beschadigde schijf/schrijf)foutjes er dus uit. Zal niet altijd helpen, maar wel het proberen waard als'tie tenminste nog niet up-to-date is.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik krijg om de zoveel minuten deze melding:
[afbeelding]
best irritant
dan wordt pop.novaxess.nl of de bedrijfsnaam. Probeer voor de gein maar eens in te stellen thuis, lukt vast wel.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Exchange.![]()
Maar ik bedoelde idd de pop server.verder is de mail hier niet zo boeiend. Bij mijn oude werk werd het wel veel gebruikt. Mooie website hebben wij he met die garagedeur.
quote:hallo pe....
ik zag dat je me net had gemaild.
nu is het geval dat ik hem al zou kunnen verkopen maar diegene moet eerst zijn rijbewijs nog halen...
en zolang ie dat niet heeft ben ik nog niks verplicht.
maar zolang ie hier staat kan ik ook nog geen ducati aanschaffen...
ik weet niet wanneer je langs zou kunnen komen?
bel me anders maar even. mijn nummer is:06....
ga woensdag op vakantie dus...
groeten frank
Dat dacht ik ook toendertijd .. als je hier werkt zie je dat niet eens meer. gewoon functioneel ook.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:49 schreef hollander172 het volgende:
Gezellig magazijn hebben jullie.
quote:Op maandag 12 juli 2004 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
He's playing'a game.
quote:nu is het geval dat ik hem al zou kunnen verkopen maar diegene moet eerst zijn rijbewijs nog halen...
en dit er vervolgens onder zettenquote:ga woensdag op vakantie dus...
Lijkt best wel op het magazijn bij mijn vriendin d'r werk alleen ligt het daar helemaal vol met metaalkrullen. 1 wandelingetje door het magazijn/werkplaats en je bent meteen een paar cm gegroeid. 's avonds is ze een goeie 15 minuten bezig om al die krullen uit haar zolen te peuteren.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toendertijd .. als je hier werkt zie je dat niet eens.
En ik zit lekker hoog, droog en warm op de bovenste verdieping.![]()
![]()
Gewoon naar toe gaan, goed kijken en een laag bedrag bieden. Hij wil hem volgens mij graag voor zijn vakantie kwijt en een extra zakcentje is nooit weg als je op vakantie gaat.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]yep
[..]suuuuuuuure!!!
[..]
en dit er vervolgens onder zettendus hij heeft geen haast want ‘hij heeft toch al een koper’ maar hij gaat wel woensdag op vakantie, dus je moet er snel bij zijn pep
zoals ik al zei
Hier is niets veilig als je ziet hoe ze met die heftruck rijden .. en bovendien parkeert onze vrachtwagen gewoon binnen om te laden en te lossen 10 keer per dag. De hele dag rijden leveranciers ook via de zijkant aan- en af.. t'is een drukke bedoening beneden .. loopt heel goed.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:57 schreef hollander172 het volgende:
Wat wel aardig was dat ze voor de stalling van mijn motor een paadje hadden weggeveegd, ik hem zo op zijn plek rijden tussen alle rotzooi door.
quote:Op maandag 12 juli 2004 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, dit is de 2e keer dat ie vraagt of jij hem wilt bellen
Ze hebben bij mijn vriendin op d'r werk geen heftruck, ze gaan ervan uit dat de leveranciers er wel eentje op de auto hebben.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
Hier is niets veilig als je ziet hoe ze met die heftruck rijden .. en bovendien parkeert onze vrachtwagen gewoon binnen om te laden en te lossen 10 keer per dag. De hele dag rijden leveranciers ook via de zijkant aan- en af.. t'is een drukke bedoening beneden .. loopt heel goed.maar geen plek voor een motâh..
![]()
Zijn alleen die plaatjes voor de carbs toch? Euhm, eurootje of 25,-? Ik zou het niet weten eigenlijk, het valt echt in de categorie "wat de gek ervoor geeft". Als je de kans hebt om ze te verkopen zou ik het overigens meteen doen, zijn maar weinig mensen die ze zoeken en ze zijn alleen geschikt voor een ZXR400.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, heb jij missch een idee wat een 25kw setje moet kosten voor een zxr400 (nieuw)?
Onderverhuren als opslagruimte aan Hollander.minibike.nlquote:Op maandag 12 juli 2004 10:22 schreef hollander172 het volgende:
Best zonde zo'n ruimte die niet benut wordt, is toch een goede 50 m2.
Nou het budget nog rond krijgen.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Onderverhuren als opslagruimte aan Hollander.minibike.nl![]()
aan de ene kant wel maar ik zou een motor van 8 jaar oud met 10 - 15 K km niet vertrouwen dan rij je nog geen 2000 km per jaar ... dat zou wel heel triest zijn.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje veel
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:17 schreef pmponer het volgende:
Btw iemand hier al eens ene vro gedaan en hoe beviel dat?
Liever een motor die veel heeft gereden ipv een motor die vaak stilstaat....quote:Op maandag 12 juli 2004 11:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
aan de ene kant wel maar ik zou een motor van 8 jaar oud met 10 - 15 K km niet vertrouwen dan rij je nog geen 2000 km per jaar ... dat zou wel heel triest zijn.
Weersverwachtingen waren niet zo lekker he.... ze geven vanaf donderdag beter weer op. Dus misschien de 3e week, volgende week dus....quote:Op maandag 12 juli 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey riet, gaan jullie nog op vakantie?
Tour de France gezien? Heel europa is het slecht...quote:Op maandag 12 juli 2004 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd![]()
weer, maar dus ook het weer in het buitenland (ik heb er eigenlijk niet zo op gelet)?
Klopt. Ik gok met demper of stepjes achterwiel opgetildquote:Op maandag 12 juli 2004 11:29 schreef pmponer het volgende:
btw ik las dat je een schuiver had gemaakt?
Hoe kwam dat? en hoe is het afgelopen? (of waar is dat te lezen :p)
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tour de France gezien? Heel europa is het slecht...
Rond topic 44 .. enkele dagen/week voor de Zeelandmeet .. wanneer was dat ook alweer ..quote:Op maandag 12 juli 2004 11:29 schreef pmponer het volgende:
(of waar is dat te lezen :p)
Dat is alweer een hoop topics terug .. nummer 35.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:29 schreef pmponer het volgende:
btw ik las dat je een schuiver had gemaakt?
Hoe kwam dat? en hoe is het afgelopen? (of waar is dat te lezen :p)
BTW je zou toch voor je verjaardag Hyperpro veren voor je voorvork krijgen.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt. Ik gok met demper of stepjes achterwiel opgetild
Mijn motor is van 2001 en had iets meer dan 5.000 kilometer.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
aan de ene kant wel maar ik zou een motor van 8 jaar oud met 10 - 15 K km niet vertrouwen dan rij je nog geen 2000 km per jaar ... dat zou wel heel triest zijn.
Ja en wat wil je daarmee zeggen dat je wel 2000 km per jaar rijdt op die ene motor? Ik vind dat persoonlijk nogal weinig en ik zou dus niet snel zo'n motor kopen.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn motor is van 2001 en had iets meer dan 5.000 kilometer.
Toen ging de teller 2 keer stuk, waarna er een ruilteller inkwam van eerst 10.000 en daarna 14.200.
waar maak jij dat uit opquote:Op maandag 12 juli 2004 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Het is toch geen wedstrijdje wie de meeste km's maakt?
wie niet danquote:Ik maak ook bijna geen km's maar de spaarzame ritjes die ik maak daar geniet ik wel voor 100% van.
Ik heb er ook erg veel plezier in om ermee te sturen,quote:Op maandag 12 juli 2004 16:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar maak jij dat uit op? er wordt alleen verteld wie hoeveel kms heeft gereden sinds de motoren in bezit zijn, de meeste hier hebben hun motor nog niet zo heel lang.
[..]
wie niet dan![]()
?
WP...quote:Op maandag 12 juli 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
BTW je zou toch voor je verjaardag Hyperpro veren voor je voorvork krijgen.
Hoe is dat verder gelopen dan .. en misschien toch een idee om iets aan de hoogte van de achtervering te doen.
Al denk ik niet dat je over je stepje bent gevallen.![]()
Ik heb er inmiddels 7500 km mee gereden met de mijnequote:Op maandag 12 juli 2004 16:07 schreef RB het volgende:
Heb mijn motor 3 maanden.
Toen ik hem kocht stond er 40000 km op en hij is van Februari 2002.
Dus 20000 kilometer per jaar, is dus goed ingereden.![]()
Staat nu op 42000 Km . 2000 Km in 3 maanden
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy, OPM en ik vroegen ons af hoe je nou echt heet
Geeft niet hoor ik ben er zelf ook erg slecht in om namen te onhouden,quote:Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ehhklopt mercy maar ben soms nog wel eens vergeetachtig met namen
Ik wil daarmee zeggen dat dit:quote:Op maandag 12 juli 2004 14:09 schreef pmponer het volgende:
[..]Ja en wat wil je daarmee zeggen dat je wel 2000 km per jaar rijdt op die ene motor? Ik vind dat persoonlijk nogal weinig en ik zou dus niet snel zo'n motor kopen.
..dus niet geheel ongewoon is.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:18 schreef pmponer het volgende:
[..]aan de ene kant wel maar ik zou een motor van 8 jaar oud met 10 - 15 K km niet vertrouwen dan rij je nog geen 2000 km per jaar ... dat zou wel heel triest zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn motor heeft ook als ik ga tellen maar 2600 Km gereden per jaar, is dus helemaal niets eigenlijk,
Vorige eigenaar reed dus alleen naar garage voor onderhoud en terug lijkt wel,
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ehhklopt mercy maar ben soms nog wel eens vergeetachtig met namen
Ik vergeet nooit namen.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..] Geeft niet hoor ik ben er zelf ook erg slecht in om namen te onhouden,
Ik weet absoluut zeker dat je het toen over Hyperpro had.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
WP...
Ik had toen een nieuwe voorband gehad omdat ik die echt nodig had![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vergeet nooit namen.![]()
![]()
Dan heb ik verkeerd gelezen, was ook maar gewoon aan het werk tijdens het typen.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar maak jij dat uit op? er wordt alleen verteld wie hoeveel kms heeft gereden sinds de motoren in bezit zijn, de meeste hier hebben hun motor nog niet zo heel lang.
Daar zeg ik niks over toch? Ik ga uit van mijn eigen gevoel en omdat ik zo weinig rij is het altijd een feestje om er weer even op te stappen.quote:wie niet dan![]()
?
Ik vaag? Nee joh, ik kan gewoon niet zo snel typen als dat ik denk.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars is wel meer vaag...
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef hollander172 het volgende:
.. en als je elke dag rijdt wordt het min of meer normaal denk ik.
Zo heeft iedereen wat .. had bijna een profielschets van alles fokkers hier afgegeven eerder op de avond.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vaag? Nee joh, ik kan gewoon niet zo snel typen als dat ik denk.
Daar heeft Pep geloof ik ook nog weleens last van.
Oh jee, moet ik er binnenkort dan ook aan geloven en de mijne inruilen voor een jonger/strakker/leuker exemplaar?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat is niet alleen met motoren.
![]()
![]()
Kan nog steeds, doe eens gek en verbaas ons.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wat .. had bijna een profielschets van alles fokkers hier afgegeven eerder op de avond.![]()
..toch ook een leuk fietsje ..quote:Aangeboden: Aprilia RS125 Extrema Prijs: 1950
Beschrijving: Aprilia RS125, geschikt voor het lichte rijbewijs of voor de 2-tact liefhebber.
Bouwjaar 1993 - 22.000km
Loopt als een zonnetje, onlangs nog opnieuw afgesteld, carbs gereinigd en nieuwe bougie.
400 km geleden nog compleet nieuwe BT090 banden erop laten zetten, zijn dus nog als nieuw.
Zuiger is 3000 km. geleden vervangen, kan dus ook nog lang mee.
liever bellen dan bieden !
quote:----- Original Message -----
From: "M"
To: <patrick281>
Sent: Monday, July 12, 2004 9:19 PM
Subject: Aprilia rs 125
> Hoi,
>
> Excuses voor de wat late reactie, maar je hebt geboden op mijn Aprilia
> RS125.
>
> Ik heb eerder doorgegeven dat 2000 euro mijn laagste prijs was, omdat ik
> bezig was met iemand anders. De andere persoon heeft echter het geld niet
> rond kunnen krijgen.
>
> Daarom wil ik je een aanbieding doen van 1800 euro.
>
> Ik hoor wel of je geinteresse hebt en wilt komen proefrijden.
>
> Groeten,
>
> M...
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er ook weer
Hoooiquote:Op maandag 12 juli 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Where have you been.
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoooi
Kamperen in een tentje
Ik dacht dat die al jong genoeg was he .. .quote:Op maandag 12 juli 2004 22:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh jee, moet ik er binnenkort dan ook aan geloven en de mijne inruilen voor een jonger/strakker/leuker exemplaar?
Uuh ja dat weet ik nog van vroeger .. toen ik als kind mee moest ..laatste keer was een paar jaar geleden toen ik 17 was.. miste ijsblokjes in mijn cola en een lekkere douche .. kamperen bij de boer is niet voor mij .. doe maar een lekker warm hotel met roomservice en een lekker warm en hoog 'springmatraas'bedje helemaal alleen voor mijzelf.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:20 schreef ondeugend het volgende:
Af en toe wat regen , maar das best gezellig hoor in een tentje...... zolang je maar geen doek aanraakt
Een paar jaar geleden toen hij 17 wasquote:Op maandag 12 juli 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uuh ja dat weet ik nog van vroeger .. toen ik als kind mee moest ..laatste keer was een paar jaar geleden toen ik 17 was.. miste ijsblokjes in mijn cola en een lekkere douche .. kamperen bij de boer is niet voor mij .. doe maar een lekker warm hotel met roomservice en een lekker warm en hoog 'springmatraas'bedje helemaal alleen voor mijzelf.![]()
Idd, enkele jaren geleden.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:33 schreef ondeugend het volgende:
[..] Een paar jaar geleden toen hij 17 was:')
Kan gebeuren, tijdens het werk typen…ik word er steeds beter inquote:Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef hollander172 het volgende:
Dan heb ik verkeerd gelezen, was ook maar gewoon aan het werk tijdens het typen.Dacht iets gelezen te hebben over dat het zonde is e.d.
nee ok, maar het stond praktisch in 1 zin dus vandaar dat het leek alsof jij reageerde op een post maar dat was dus niet zoquote:Daar zeg ik niks over toch? Ik ga uit van mijn eigen gevoel en omdat ik zo weinig rij is het altijd een feestje om er weer even op te stappen.De tijd ertussen is gewoon vrij lang en als je elke dag rijdt wordt het min of meer normaal denk ik.
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
pas sinds de motormeets ben ik weer heel wat(!) enthousiaster over motoren .. lees tijdschriften ..
you are very welcomequote:koop een veel te dure motor![]()
enz... (tnx daarvoor
![]()
)
Gelukt? Ik ga misschien morgen weer eens .. vandaag met auto'tje van moeders. Kleine wilde nog een nachtje komen slapen dus die moest ik vanochtend weer afzetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Morgen
heerlijkop mijn motor naar mijn werk, het ziet er naar uit dat het mooi wordt vandaag
Begint bij mij weer af te zakken, nog steeds geen vast werk vandaar dus de regelmatige oefening moet ik helaas ontberen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kan gebeuren, tijdens het werk typen…ik word er steeds beter in
Nat aangekomen? Hier regent het straf door.quote:trouwens, voor mij geldt voorlopig nog het hetzelfdemet dit weer
(ok, vandaag uitgezonderd) 1 a 2 keer peer week rijden maakt het idd een feestje.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even nagevraagd: het is vakantietijd dus de fietsenstalling is praktisch leegik ga mijn lieve motortje zometeen es ff onderdak geven
voor de zekerheid
Moet je om 7:00 al op je werk zijn...?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Yep, het is gelukt en niet helemaal droog gehouden onderweg (het miezerde iets, en de wegen waren nog wel nat) maar toen ik hier aankwam om 700 uur begon de blauwe lucht al door te komen
moet nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet je om 7:00 al op je werk zijn...?![]()
Hoe laat ben je dan klaar 's middags? Heb zelf altijd van 8:15 tot 16:45 gewerkt vandaar dat ik 7:00 zo vroeg vindt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moet nietgewoon kantoortijden...
Moet niet? Ben je flexibel .. kan je dan eerder weg ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moet nietgewoon kantoortijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |