quote:Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
* slapeloze nachten
* blaft vriendin af
* steekt middelvinger op in het verkeer (en op fok)
* zit met trillende handen op toetsenbord te tikken .. te drummen op de tafel
* de hele dag op fok over motortje te beppen..
Maar verder is alles goed..
ach, er is nu elke dag voetbal dus de dagen vliegen sowieso voorbijquote:Op maandag 14 juni 2004 14:25 schreef ondeugend het volgende:
Niet te vergeten : 's avonds vroeg slapen zodat het sneller morgen is
Dan is een meet leuk als we zonder duo's rijden. Moet je vlak achter Rietvaerder beginnen vooraan.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hallo chattende motorvriendjes,
ik heb een vraag aan jullie,
ik ben van het weekend lekker aan het toeren geweest met mijn nieuwe motor,
en kwam er achter dat ik niet echt plat durft te gaan in de bochten,
( mijn vorige had een slechte achterband dus die liet het vrij snel afweten maar deze banden zijn goed)
hebben jullie tips hoe ik dat kan verbeteren ??
kijk ik weet dat ik beetje moet wennen aan vermogen en sturen van een nieuwe motor, maar ik merk toch wel een beetje onzekerheid van mezelf als ik in zo'n bocht hang,
( gisteren express veel rotondes en bochten gereden om het te verbeteren)
en het vreemde is als ik achter een andere motor aanrijd dat ik wel sneller eroverheen ga zonder onzeker te zijn,
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:03 schreef Gerako het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor 20 juni, ik kan ook niet echt zeggen wanneer ik wel kan, maar ik hoop binnenkort.
In verband met de tijdelijke afwezigheid van werk?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nee, ivm met een feest wat hier in het dorp gegeven wordt.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In verband met de tijdelijke afwezigheid van werk?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je vlak achter Rietvaerder beginnen vooraan.
jammer man! had graag je RS willen zien, volgende keer dan maar weer hequote:Op maandag 14 juni 2004 15:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
waarom moet dat zo lang duren bij iedereen??quote:Op maandag 14 juni 2004 17:52 schreef Cynix ® het volgende:
Desnoods een Suzuki.
Ik wil rijden!
Die had je dan toch niet kunnen zien, ik heb namelijk nog geen èèn onderdeel binnen. Ik kan dus nog geeneens met de 250cc rijden.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer man! had graag je RS willen zien, volgende keer dan maar weer he
Je had er ook een keer een proefrit mee kunnen maken. Maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die had ik al gezienbedoelde natuurlijk een keer in het echt zien...
OK dus hij gaat niet mee.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das waar
net met Bandit gesproken, hij gaat in principe mee zondag tenzij zijn vriendin iets anders gepland heeft (die was er nu niet nl.)
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK dus hij gaat niet mee.
Ik dacht aan een Ducati bij dit plaatje.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben nu al een paar keer deze kont tegengekomen op de weg:
[afbeelding]
ff het blok checken...yep dat is em. nu valt ie opeens op
van achteren herken ik hem ook niet zo snel, vandaar mijn blok-checkquote:Op maandag 14 juni 2004 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht aan een Ducati bij dit plaatje.
quote:Ik heb trouwens al een week niet meer gereden.Heb je een motor .. en dan ..
Die kan ook wel zonder 112quote:Op maandag 14 juni 2004 21:55 schreef ondeugend het volgende:
Owwww Rietje
Gelukkig alleen een schaafwondje..... hoe is het met je ego ?
kut zeg...gelukkig die paal gemist...achterop (niet bij mijquote:Op maandag 14 juni 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die kan ook wel zonder 112
Vind het nog het kutst dat ik zondag niet mee kan..
Nee, dat lijkt me niks..quote:Op maandag 14 juni 2004 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kut zeg...gelukkig die paal gemist...achterop (niet bij mij)?
Grappig...quote:Op maandag 14 juni 2004 22:37 schreef ondeugend het volgende:
Je ondertitel ; De bosweg-crasher ?![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeuj... Rietje is onderuit gegaan olee olee![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je de komende week en nacht ook wel blijft lachen dan.quote:Behoor ik nu niet meer tot de harde kern![]()
Gelukkig kan ik nog lachen... hoort erbij he.
Sorry, zo beroerd was het ook weer niet bedoeldquote:Op maandag 14 juni 2004 22:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Grappig...
Denk je .. dus er komt niets uit?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit olie achter denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |