dit is dan ook geen reeks maar een prequelquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:56 schreef sir_dalord het volgende:
![]()
we mochten er geen reeks van maken, zei knut![]()
dus dat betekent dat de foto's nog moet worden geplaatst en engessa nog niet eens aan zijn vuurwerkrampopmerking heeft gedacht?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:57 schreef Vision het volgende:
[..]
dit is dan ook geen reeks maar een prequel
Een knaller van een topic :')quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:59 schreef Tessje het volgende:
Enchede reloaded
Precies,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dus dat betekent dat de foto's nog moet worden geplaatst en engessa nog niet eens aan zijn vuurwerkrampopmerking heeft gedacht?
*giechel*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:59 schreef engessa het volgende:
[..]
Een knaller van een topic![]()
and they will live happily ever beforequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
dus dat betekent dat de foto's nog moet worden geplaatst en engessa nog niet eens aan zijn vuurwerkrampopmerking heeft gedacht?
En dan? Dan komt hij langs met al zijn mede-Enscheders met koffie, wegwerpcamera's om gezellig bij mij in de tuin Groninger koek en bolletjes met kaas te eten?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:59 schreef Nouk het volgende:
Je moest je adres geven hoor Engessa.
ik knutsel wel een mooie OP in elkaarquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
@@@?
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:01 schreef engessa het volgende:
Zijn SKV en Salvad0r nu aan het uithuilen bij hun mammie?
Net zoiets als: Heeft Tessje een social life?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is de paus katholiek?
Mag ik dan ook komen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:00 schreef engessa het volgende:
[..]
En dan? Dan komt hij langs met al zijn mede-Enscheders met koffie, wegwerpcamera's om gezellig bij mij in de tuin Groninger koek en bolletjes met kaas te eten?
Hoe is het eigenlijk met JOUW onverwerkte zeeland trauma....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik knutsel wel een mooie OP in elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |