dit is dan ook geen reeks maar een prequelquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:56 schreef sir_dalord het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we mochten er geen reeks van maken, zei knutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus dat betekent dat de foto's nog moet worden geplaatst en engessa nog niet eens aan zijn vuurwerkrampopmerking heeft gedacht?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:57 schreef Vision het volgende:
[..]
dit is dan ook geen reeks maar een prequelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een knaller van een topic :')quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:59 schreef Tessje het volgende:
Enchede reloaded
Precies,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dus dat betekent dat de foto's nog moet worden geplaatst en engessa nog niet eens aan zijn vuurwerkrampopmerking heeft gedacht?
*giechel*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:59 schreef engessa het volgende:
[..]
Een knaller van een topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
and they will live happily ever beforequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
dus dat betekent dat de foto's nog moet worden geplaatst en engessa nog niet eens aan zijn vuurwerkrampopmerking heeft gedacht?
En dan? Dan komt hij langs met al zijn mede-Enscheders met koffie, wegwerpcamera's om gezellig bij mij in de tuin Groninger koek en bolletjes met kaas te eten?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:59 schreef Nouk het volgende:
Je moest je adres geven hoor Engessa.
ik knutsel wel een mooie OP in elkaarquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
@@@?
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:01 schreef engessa het volgende:
Zijn SKV en Salvad0r nu aan het uithuilen bij hun mammie?
Net zoiets als: Heeft Tessje een social life?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is de paus katholiek?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik dan ook komen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:00 schreef engessa het volgende:
[..]
En dan? Dan komt hij langs met al zijn mede-Enscheders met koffie, wegwerpcamera's om gezellig bij mij in de tuin Groninger koek en bolletjes met kaas te eten?
Hoe is het eigenlijk met JOUW onverwerkte zeeland trauma....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik knutsel wel een mooie OP in elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop