Ik probeer al een tijdje aan die cd te komen, maar het is wel lastig. Misschien dat het deze week lukt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:41 schreef sjaakie_v het volgende:
[..]
de box is van 1997
de cd talisman is van 2002, en later opgenomen dus kan niet in de box zitten.
nog wel is de cd Rituals: live in Japan uit 1993 verkrijgbaar, deze zit ook niet in de box.
info:
http://www.hut.fi/~omertalo/PAINKILLER/Rituals.html
Ik heb heb.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:43 schreef Seborik het volgende:
Ik probeer al een tijdje aan die cd te komen, maar het is wel lastig. Misschien dat het deze week lukt.
Heb jij hem in je collectie en hoe bevalt hij?
Maar essentieel om tot de Fok!-Muziek-sekte te behorenquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:04 schreef =HellFire= het volgende:
Nah Kletz, het is alleen muziek for the rich and privileged jazz-fans.
Krijg je dan ook elke week het Fok!-Muziek weekblad, stickers, patches, buttons en elke week gratis een cdtje met de nieuwste hits van Zorn thuisgestuurd?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:08 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Maar essentieel om tot de Fok!-Muziek-sekte te behoren
Inderdaad, een zeer leuke plaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:47 schreef OProg het volgende:
Ik draai die 'Downtown Lullaby' wel regelmatig. Leuk album.![]()
Na 1 keer draaien vond ik 'm niet zo goed als na de 2e, 3e, 4e, 5e, 6e ... keer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:28 schreef noruas het volgende:
Als stap verder zou ik The Big Gundown aanraden, behoorlijk gestoord al maar de melodieën van Ennio Morricone hielden mij in het begin in ieder geval op de beenDaarbij is The Big Gundown natuurlijk echt een sublieme cd
Ja, en die draai ik dan weer een stuk minder op de 1 of andere redenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
Inderdaad, een zeer leuke plaat.
Heb je Euclid's Nightmare al?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:22 schreef Seborik het volgende:
Birthday Celebration deel 6 is de moeite waard. Meer dan de moeite zelfs. Hemophiliac Live is echt heel tof. Te gekke samples, ijzingwekkende sferen van de stem van Mike Patton en de saxofoon van John Zorn die steeds meer op elkaar gaan lijken en uiteindelijk vermengen tot een klank vol doodsangst. Loopjes van de saxofoon die niet zouden misstaan in een spannende thriller. Deze cd is echt heel erg geslaagd. Vind hem stukken beter dan Fred Frith/John Zorn Duo (B'day Celebration deel 5).
dan moet ik mijn zus eens ff lief aankijken en dr creditcard lenenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:33 schreef Seborik het volgende:
Deze zijn niet gelimiteerd en kun je gewoon bij Tzadik bestellen.
Ik vind er geen ruk aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:22 schreef Seborik het volgende:
Vind hem stukken beter dan Fred Frith/John Zorn Duo (B'day Celebration deel 5).
John Zorn - Naked Cityquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:00 schreef nipeng het volgende:
Wat is een goed JohnZornInstapAblum?
klopt, deze cd van Raz Mesinai is sinds een week of 2 uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:34 schreef Seborik het volgende:
Die vorige cd van Raz Mesinai heb ik ook liggen, die was wel okay. Deze waar je het over hebt, is toch afgelopen maand uitgekomen?
USA Concert East & Environment for Sextet heb je vast ook al, Sjaakie?
In dat geval breng ik graag Fields of the Nephilim even onder de aandacht...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:12 schreef Seborik het volgende:
Dat klinkt wel interessant trouwens, Zander. Die twee cd's waar je het over hebt. Gelukkig ben ik niet zo Mahler-purist. Zo puur was Mahler zelf ook niet, want hij stopte gewoon Vader Jacob in z'n eerste symfonie. Beide cd'tjes zijn dus aan te raden? Hoe zit dat met die Mahlerbewerkingen. Zijn die ook elektronisch of is dat zonder electronica?
Wellicht is het beter om dit te continueren in het jazztopic, maar ik denk niet dat JZ het erg zou vinden wanneer we het in zijn topic over goede muziek hebben.
Ze krijgen in ieder geval "Zanders Seal of Approval"TMquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:12 schreef Seborik het volgende:
Beide cd'tjes zijn dus aan te raden?
Een van de muzikanten krijgt wel credits voor 'electronics', en er doet verder ook nog een DJ mee. Maar erg opvallend aanwezig zijn ze niet, 't zijn meer samples en achtergrondgeluiden, zo op het eerste gehoor. Het meeste is in ieder geval akoestisch. AMG-recensiequote:Hoe zit dat met die Mahlerbewerkingen. Zijn die ook elektronisch of is dat zonder electronica?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:51 schreef nipeng het volgende:
En Sun Ra is geen reggae band.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |