abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20528994
Ok nu komt er een gigantisch verhaal, en ook een sletterig verhaal, dus nahja je moet zelf maar bepalen of je het leest. Maar ik moet dit ff kwijt, tis allemaal vet ingewikkeld enzo.

Ik zal ff de namen veranderen, voor het geval iemand dit leest. Nahja je had Danny, Tom en Frederik.

Maargoed ik was op vakantie in Rimini. Ik kwam daar een groep tegen van 10 jongens, allemaal studenten. Ze zaten allemaal bij dezelfde studentenvereniging. Zij zaten bij GOGO en wij bij beachmasters, maar we hadden hetzelfde programma.

n de kroeg zagen mijn vriendin en ik zagen Danny. Hij leek op iemand uit onze woonplaats, en wij dachten dat die gene was. Dus wij zo: kennen wij jou niet?? Maar bleek dus hem niet te zijn. Maar inmiddels wel met paar mensen uit die studentengroep gesproken. Even later gingen we met de bus naar de disco. Ik had geen zitplaats in de bus, alles zat al vol. Dus Danny zegt: kom je bij mij op schoot. Nou het was een knappe leuke jongen, dus ik zeg ja. Zijn we even aan het praten, zoent ie me opeens. Nou ik vond het leuk want het was een leuke knappe spontane gozer, maar voelde me wel een beetje genant midden in de bus. Maar mijn vriendin vond hem dus ook leuk, dus die was helemaal boos op mij dat ik met Danny had gezoend. Dus ik de rest van de avond bij mijn vriendin geweest. Maar ben later naar Danny gegaan en heb het uitgelegd, en hij voelde zich ook best lullig en de hele reisleiding was boos dat wij toch weer gingen zoenen vanwege mijn vriendin. En nou Danny deed ook vaag, liep steeds weg, ging met andere meisjes praten dus ik snapte er niks meer van. Voelde me 's avonds ook zo wat wil ie nou van me?

Volgende dag zaten we met al die jongens op de boot. Toen maakte ik kennis met Tom, super leuke jongen, heel grappig. Heb nog met FY gepraat. Die avond weer in de disco met Danny gepraat. Toen ben ik met Tom in contact gekomen en ik heb toen 3 uur lang heel intiem gedanst met Tom, ik ben toen keiverliefd geworden op Tom, maar ik vond dat ik hetn iet kon maken om met hem te zoenen vanwege Danny die heel jaloers naar me keek. Danny kwam later naar me toe en zei dat ik hem expres jaloers wou maken, maar dat dat niet gelukt was en dat ie me niet meer hoefde. Ik helemaal down. Heb toen ook nog ff met Frederik gepraat en die had me helemaal getroost enzo wel een leuke jongen.

De volgende dag was ik dronken en Tom en Danny waren er niet. Wel was Frederik er, ik was heel close met hem hele avond gepraat en op gegeven moment gingen we ergens zitten en we begonnen te zoenen. Heel leuk allemaal. Frederik is een hele lieve knappe jongen, maar toen later was Tom er wel. En ik was weer helemaal verliefd op Tom, voelde me zo kut dat ik met Frederik had gezoend, maarja eigen schuld. Heb verder die avond niet meer met Frederik gezoend.

De volgende dag in de disco, waren Danny en Tom er niet. Maar Frederik wel. Hij keek me heel boos aan steeds, ben toen naar hem toe gegaan omdta ik best wel genant voelde. Dus ik wilde goed maken. Waren we weer heel close aan het dansen en toen zoende hij me. Heb ik hele avond met Frederik gezoend en ik vond hem echt heel lief en leuk. Hij is vooral heel lief. Maar ik wist niet wat ik met me gevoelens aan moest, had ook nog een hele knappe italiaan achter me aan. en dan Tom nog die in me hoofd zat en Danny. En ik had het net uit met me vriend na 1.5 jaar. Hij had me een roos gegeven.

Nougoed volgende dag in de disco. Er was een jongen van 16, Marvin en daar danste ik altijd heel close mee de hele vakantie al. Maar ik was dus weer bij Frederik en opeens pakte marvin me en nam me mee. Sindsdien was Frederik boos, dat ik steeds met marvin was enzo. en vond dat ik iederee afging enzo. Dus rest van de avond met paar andere opgetrokken. Maar wie was er ook??? Tom de jongen waar ik zo verliefd op was. We hebben heel lang gepraat en gelachen en ik werd zo blij en gelukkig van hem. Hij was het echt helemaal. We hadden zo'n lol. Nou aan het eind van de avond kwam Tom bij me zitten en hebben we gepraat. Hij vond het heel stom dat ik 2 avonden met Frederik had gezoend, terwijl hij wist dat ik hem leuk vond. Daar gaf ik hem gelijk in, en zei dat ik niet zeker was met mn gevoelens maar dat ik hem toch echt de leukste vond. Hij zei zo: je moet wel heel veel goedmaken om dit goed te maken. Ik zei zo: ja ik geef wel een striptease, maar dat doe ik niet midden in de disco. We hadden gewoon lol. Toen was het 4 uur, we moesten naar huis met GOGO en beachmasters. Maar we wouden allebei niet omdat we zo leuk hadden, Tom zei we gaan wel lopen naar jouw camping. Ik zo: ok. HEt mocht van de reisleiding. Hij zei steeds ik heb het gevoel dat ik je zo ga zoenen. En uiteindelijk zoende hij me! Het was echt heel intens en waar we al die dagen al op wachten. Toen zijn we de disco uitgegaan en gaan lopen naar mijn camping. We hadden grootste lol, maar we konden de camping niet vinden. We zijn naar het strand gegaan en op een campingbedje zijn we gaan zoenen en meer. Maar de strandpoltie kwam we moesten weg. We waren heel erg moe en toen hebbenw e taxi gebeld die heeft ons naar camping gebracht. Het was inmiddels 6 uur. In de tent hebben we het met elkaar gedaan. toen zijn we gaan slapen, we waren heel moe, het was zo heet in de tent dat we niet konden slapen daarm ging Tom weg, omdat ie op zijn camping beter kon slapen en omdat ik weg moest naar San Marino.

Tom had me beloofd dat ie die avond ook naar de Baia ging. Toen ik er was heb ik overal g ezocht maar geen Tom. Toen ben ik naar zn vrienden toe gegaan, Tom was thuis gebleven omdat ie zijn opleiding niet had gehaald dat had ie gehoord die dag. Ik voelde me heel kut, want dit was de laatste avond!!! Ik had ook geen telnr ofzo. Toen heb ik telnr gekregen van Koen een vriend van hem.

Ik heb hem toen nog 1x gezien toen hij in de bus zat op weg naar huis. Ik had echt dikke liefdesverdriet en voelde me heel kut.

Toen ik thuis was was ie op MSN. Toen heb ik g ezegd hoe ik me voelde. Hij zei zo ik vind je een heel leuk meisje, maar ben niet verliefd. Ik zei dat ik me gebruikt voelde, hij zei dat dat niet zo was omdat ie mij een leuk meisje vond,maar hij hoefde niet overlopen van gevoelens om met een meisje naar bed te gaan. Opeens ging ie offline, Ik dacht dat ie boos was. Ik bent oen via die Koen achter zn telnr gekomen en heb hem gebeld. Ik vroeg hem of we nog eens konden afspreken hij zei dat ie dat een goed idee vond. Ik zou hem bellen.
Ik wachte een paar dagen met bellen, via MSN sprak ik Frederik. Hij zei dat Tom had gezegd tegen Koen dat ie het lullig vond dat Koen zijn telnr aan mij had gegeven en dat ie het liefst mij nooit meer wilde zien en niks met me te maken wilde hebben.
Ik heb hem woensdag toen gebeld, maar hij was op zn werk en kon niet lang bellen. Bovendien waren ze hier thuis aan het boren dus ik verstond de helft niet. Hij zei iig dat ie me niet perse meer hoefde te zien. Ik zei dat ik savonds terug zou bellen maar toen had ie voicemail. Ik heb hem daarna nog een paar x gebeld maar steeds voicemail.
Iedereen zegt dat ik hem los moet laten en dat wil ik ook!! Maar ik was echt gek op hem en we hadden het zo leuk samen ik snap niet dat ie zo kan zijn. Ik wist niet dat FS zo was.
Ik praat nog wel heel veel met Fredeerik en 1x met Danny en dat zijn echt schatten van jongens en daarom snap ik niet hoe ik niet hebben kunnen inzien dat Tom zo'n lul is en Frederk is zo lief en knap, waarom vind ik hem nou niet leuk?
Frederik wil nog met me afspreken en vindt me heel leuk, ik wil dit ook, maar ik zit wel heel erg met die vrienden enzo en wat ik nou van Frederik vindt.

Wat vinden jullie, moet ik Tom nog bellen??? Of ben ik dan te wanhopig?? Ik zou toch om uitleg kunnen vragen?? Wat zouden jullie doen in zo'n situatie, enzou ik nog afspreken met Frederik enz??? OF is dat ook niet verstandig.
Bedankt iig

Dit alles is 1 week geleden gebeurd

[ Bericht 2% gewijzigd door Salie op 10-07-2004 13:43:58 ]
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:37:30 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_20529092
misschien had je andere namen moeten gebruiken
nogal warrig verhaal

en hoe oud ben je?
pi_20529098
18
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:39:14 #4
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_20529127
TOPVAKANTIE DUS!
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:39:22 #5
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_20529128
aha
tja moeilijk verhaal
maar ik kan maar met 1 conclusie komen en dat is
vergeet hem
vakantieliefdes zijn leuk tijdens vakanties en daarna moet je gewoon je eigen leventje weer oppakken
daarnaast heeft hij aangegeven dat hij jou niet leuk vind
hij kan in feite niet duidelijker tegen je zijn (ook al doet het misschien pijn)

ik zou ook niet met zn vriend afspreken
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:39:57 #6
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_20529140
en uit je msn wissen
en uit je mobiel
klaar
pi_20529142
Klinkt nogal sletterig
En naja, over het algemeen bekend: wordt niet verliefd op je vakantieliefdes, als je thuis bent wordt het (bijna) nooit wat.
Gewoon niet afspreken, en uitgaan en daar mensen leren kennen.

succes
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_20529194
ik zou absoluut geen contact met die FS zoeken want hij heeft redelijk duidelijk gemaakt dat ie daar geen behoefte aan heeft. En wat FK betreft, hij vindt je leuk en wil wel wat afspreken, ik zou het alleen doen als je duidelijk tegen hem bent over dat je niet verliefd bent enzo.

vakantieliefdes heten niet voor niets vakantieliefdes
O+ 11-06-2009 O+
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:48:41 #9
97831 Schildpadje
Haastige spoed..
pi_20529288
Idd, wegzetten die handel. Je klampt je vast aan iets wat niks is, beetje zonde van je energie zou ik denken.
Het schijnt dat fitness en in het bijzonder het fenomeen joggen populair is gemaakt door de Amerikaan Jim Fixx. Hij overleed in 1984 aan een hartaanval. Tijdens het joggen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:49:50 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_20529316
met geen van die jongens afspreken
pi_20529881
Maar ik dacht dat Tom mij ECHT leuk vond en als hij mij een leuk meisje vindt dan zou hij me toch wel vaker willen zien? Voel me wel een beetje gebruikt :S

pi_20530045
misschien klinkt het heel hard, maar zoals ik al zei, vakantieliefdes heten niet voor niets zo. en hij zei zelf al tegen je dat hij niet verliefd hoefde te zijn om wel met iemand sex te kunnen hebben. wel lullig van hem dat hij zoiets naderhand pas zegt maar het is ergens ook wel een beetje dom dat je zo snel met iemand sex hebt zonder dat je hem goed hebt leren kennen enzo..
O+ 11-06-2009 O+
pi_20530150
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:16 schreef Salie het volgende:
Maar ik dacht dat Tom mij ECHT leuk vond en als hij mij een leuk meisje vindt dan zou hij me toch wel vaker willen zien? Voel me wel een beetje gebruikt :S
Je bent ook gebruikt..
Welkom in de echte wereld.

Nu weet je dus waarom je niet zo snel met iemand het bed in moet duiken als je wat voor iemand voelt.
Gaat het goed en wordt het wat... Niets aan de hand.
Gaat het mis, dan voel je je kut.
- iedereen heeft recht op mijn mening -
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:36:00 #14
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_20530241
't Was dus weer een lekkere sletvakantie.

Maakt niks uit, je bent jong, maar verwacht er gewoon niet teveel van zou ik zeggen. Ga zeker niet nu na de vakantie het hele rijtje af in de hoop dat er eentje tussenzit die wel serieus met je verder wil, want zo kom je echt over.

Waarschijnlijk hebben zij het met jou niet zo serieus genomen en jij kwam denk ik ook niet over of je dat wel deed.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_20530392
quote:
Je BENT gebruikt.
Hij vindt je NIET leuk.
Je krijgt als je belt steeds z'n voicemail.
Hij wil dus NIET meer met je praten, en je al helemaal NIET meer zien.

En met die andere twee zou ik ook kappen, je voelt niks voor Frederik, behalve dan dat je gevleidt bent dat hij je wel ziet zitten in tegenstelling tot Tom. En Danny wacht gewoon op een kans om je ook es te neuken en vervolgens je hetzelfde te behandelen als Tom.

Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:47:17 #16
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_20530463
Ik denk eerlijk gezegd niet eens dat Tom er vanuit ging dat jij wel verliefd op hem was, hij dacht waarschijnlijk dat jij gewoon hetzelfde wilde als hij.

Je had elke avond een ander daar, net of hij dan denkt: oh, ze zal wel diepgaande gevoelens voor me hebben ontwikkeld...

Vergeet het maar gewoon.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_20530613
haha sletje!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:55:13 #18
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_20530657
quote:
Ach, elke keer als een van die jongens je met een ander zag zoenen, zullen zij zich ook wel gebruikt hebben gevoeld. En zo gaat het kringetje rond.

Je kan er ook anders naar kijken: Uiteindelijk hebben jullie allemaal lol beleefd aan die tijd - zonder die gasten was de vakantie voor jou een stuk saaier geworden, en die gasten zullen ook wel plezier hebben gehad omdat jij er was.

Het is maar hoe je het bekijkt.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:06:24 #19
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20530882
Wát een verhaal !

Maargoed. Ik denk dat het allemaal een uitwas is van het losbandige vakantieleven. Om te beginnen zou ik Tom maar eens van je kerstkaartenlijst schrappen en aan jezelf te raden gaan voor wat alle andere scharrels betreft. Vakantie is nou eenmaal niet je echte leven. Je zult zien dat die knapen in het echt lang zo leuk niet zijn.

Wel een mooi voorbeeld van het 'no questions asked' concept in volle glorie.

*eigen vakanties uit grijs verleden de revue passeren laat
Jawohl Herr Kaloin!
pi_20531026
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:47 schreef Angeles het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet eens dat Tom er vanuit ging dat jij wel verliefd op hem was, hij dacht waarschijnlijk dat jij gewoon hetzelfde wilde als hij.

Je had elke avond een ander daar, net of hij dan denkt: oh, ze zal wel diepgaande gevoelens voor me hebben ontwikkeld...

Vergeet het maar gewoon.
Mijn gedachten Samen met het feit dat vakantieliefdes in de vakantie moeten blijven: kom je thuis dan is het vaak weer helemaal anders
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:16:19 #21
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20531048
Heel naief ben je.. en daar hebben die boys misbruik van gemaakt.. maar hoe ik me ook kwaad kan maken om dit soort gedrag.. ik denk niet dat het meer hun 'schuld' is dan jouw 'schuld'. Bedenk eens hoe jij op hun over kwam? Dat is niet zoals je in elkaar zit.. maar ja, dat kunnen zij ook niet weten.

Hoe kan je nou 'lichamelijk' zo snel gaan, terwijl je elkaar 'geestelijk' nauwelijks kent.. maar goed.. Ik hoop voor je dat je verder niets opgelopen hebt.

Succes ermee..
pi_20532076
maar waarom zegt Tom eerst dat afspreken hem een goed idee lijkt en nu niet meer?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:12:14 #23
80425 Muertez
met een z?
pi_20532127
ik voel me oud, vroeger zou ik nog tijd en begrip kunnen opbrengen voor de situatie maar nu heb ik eerlijk gezegd alleen maar zoiets als: schattig
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:13:51 #24
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_20532152
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef Salie het volgende:
maar waarom zegt Tom eerst dat afspreken hem een goed idee lijkt en nu niet meer?
Misschien zei hij maar wat. Of vond hij het op dat moment lullig om nee te zeggen. Of is hij van gedachten veranderd. Zoiets.
pi_20532276
quote:
Ach misschien kon die je nog ff lekker........

Ik zou eens wat minder jongens in je leven laten want je bent nog oppernaief
pi_20532283
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 16:13 schreef Angeles het volgende:

[..]

Misschien zei hij maar wat. Of vond hij het op dat moment lullig om nee te zeggen. Of is hij van gedachten veranderd. Zoiets.
denk dat hij nogal verrast was dat je hem belde, dat ie er niet echt op gerekend had en niet gelijk heel lullig wilde overkomen.
O+ 11-06-2009 O+
pi_20532772
quote:
Ok nu komt er een gigantisch verhaal, en ook een sletterig verhaal, dus nahja je moet zelf maar bepalen of je het leest.
Het begint goed, jammer dat het na de eerste 10 regels heel moeilijk wordt om de draad niet kwijt te raken.
quote:
Wat vinden jullie, moet ik Tom nog bellen??? Of ben ik dan te wanhopig?? Ik zou toch om uitleg kunnen vragen?? Wat zouden jullie doen in zo'n situatie, enzou ik nog afspreken met Frederik enz??? OF is dat ook niet verstandig.

Wat vindt je er zelf van?
I like chocolate milk, milkshakes, regular milk, and money. ..
pi_20532849
quote:
toen zijn we gaan slapen, we waren heel moe, het was zo heet in de tent dat we niet konden slapen
quote:
maar hij was op zn werk en kon niet lang bellen. Bovendien waren ze hier thuis aan het boren dus ik verstond de helft niet. Hij zei iig dat ie me niet perse meer hoefde te zien. Ik zei dat ik savonds terug zou bellen maar toen had ie voicemail

Heb je z'n subtiele bericht ontvangen, hij wil je niet meer zien... kort en krachtig...

Dus dame, (nee heren, sla me niet voor m'n bek)! duik nooit de nimmer na een paar leuke avondjes met iemand het bed in (tenzij je afspreekt dat het puur voor de lol is)... Denk ook niet dat een jongen dan ook gelijk verliefd op jouw is, wij heren lopen 9 van de 10x ons achterna...
pi_20532994
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:39 schreef Guidoweb5 het volgende:
TOPVAKANTIE DUS!
vedomme man, TOP vacantie.. en Tom vind je niet leuk, dus dat win je niet. Kan je beter gewoon lekker met Frederik gaan. Boeie. Je bent achttien, en ik zelf vind het niet sletterig ofso (in tegen stelling tot wat anderen zeggen) je hebt gewoon lol , zo hoort het.

en als je een man was, keek al helemaal niemand je raar aan
pi_20533034
quote:
jij hebt hem ook gebruikt om een 'leuke' avond te hebben. Wat hem betrefd zijn Frederik, Danny en hij allemaal hetzelfde. Tom ken je toch maar een paar dagen, ben je over een maandje heen. Kan je beter nu nog het beste eruit halen. Anders denk je later : SJIT, waaarom ben ik niet gewoon met die andre gozer gegaan, wat maakte het ook uit.

zaterdag 10 juli 2004 @ 18:07:17 #31
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_20534432
Jezus, jij zoent met meerdere jongens, je played ze een voor een, en dan ga je lopen miepen dat je je gebruikt voelt.
Get over it
pi_20534454
'Kan hem niet loslaten?' WTF, je bent net een week thuis?

Tsja, ten eerste zou ik me nooit zo gedragen, maar ten tweede zou ik ook geen van die gasten terugbellen oid. Dat ze op je MSN staan a la, prima, niks mis mee. Maar ga niet obsessief zitten MSNen en verwacht er ook niks van. Zie je vakantie als een geslaagde en ga lekker verder met de rest van het gewone leven tot de volgende vakantie.
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:16:37 #33
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_20534626
niet hopen dat één van die gozers pheiffer onder de leden had,
dan hebben ze thuis heel wat uit te leggen
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:27:57 #34
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_20534856
Wat ik me dan weer afvraag he:

Heb je je vriendin überhaupt nog gezien die vakantie?
Of had je het te druk met al die ventjes?
Maakte ze zich geen zorgen toen je een hele nacht wegbleef?
Goh, topvakantie zal zij met je gehad hebben...
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:30:28 #35
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20534907
Je was echt de slet van dat groepje, ze wilden natuurlijk allemaal jou "aandacht" en waren jaloers als je er met een ander vandoor was. Voor hun was het kijken wie er het eerst met jou naar bed zou kunnen gaan. Gefeliciteerd Tom . Maar na de vakantie begint het echte leven natuurlijk weer en omdat je al met vrienden van Tom enzo hebt gezoend zal hij je denk ik niet als vriendin willen hebben. Ikzelf zou passen voor een meid die al was 'opgewarmd' door mijn vrienden. Dan zou je als het ware hun afvallertjes krijgen. Maar goed, je moet het positief bekijken, je hebt een vakantie lekker lol gehad..geen soa's dus da's mooi meegenomen en nu kun je weer vrolijk verder. "What happens on the costas, stays on the costas" (jaja..ook Rimini is een costa)
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_20535482
Weet jij wel wat je wilt (en wie?)
pi_20535584
Bah, tramp
  zaterdag 10 juli 2004 @ 19:15:03 #38
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_20535859
hmm misschien is het verstandig vooraf te beginnen met nadenken in plaats van achteraf.....

door met jan en alleman te gaan zoenen, heb je die Tom niet echt de indruk gegeven dat je helemaal hotel de botel van hem bent en dat je het allemaal wel prima vind om een beetje 'rond te sletten'. Ik kan me goed voorstellen dat hij dan denkt dat je sexen voor 1 x ook wel goed vind.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 19:25:25 #39
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_20536092
Je hebt misschien een fout gemaakt. So what, daar leer je van. Probeer de leuke momenten van de vakantie vast te houden, en probeer je niet te schuldig te voelen. Hoewel het achteraf misschien niet zo'n goed idee was, ben je in de tussentijd wel eerlijk over je gevoelens geweest. Misschien loopt het de volgende keer beter af.
A spoonful of sugar...
pi_20536161
Ja vervelend hoor. What goes around comes around.

"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_20536291
Ik was begonnen met lezen.........i got bored along the way....geen zinnige reactie van mij dus!
pi_20536330
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:35 schreef Yskonijn het volgende:
Ik was begonnen met lezen.........i got bored along the way....geen zinnige reactie van mij dus!
Samenvatting:

TS liep wat rond te sletten, werd verliefd en daarna gedumpt.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_20536467
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:37 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Samenvatting:

Ok!Dan sluit ik me aan bij mijn voorganger gebaseerd op jouw resume!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 19:45:23 #44
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20536493
quote:

[..]

Samenvatting:

Ah thanks.\
Proud Powerpauper
pi_20536509
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:44 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Ok!Dan sluit ik me aan bij mijn voorganger gebaseerd op jouw resume!
Goh, laat ik dat nou toevallig zijn. Verstandige keuze, al zeg ik het zelf
pi_20536566
Hahhaa!Ik zie het nu ook!je ziet dus zelf hoe bored ik wel niet was

pi_20536633
Eigenlijk is die Tom gewoon cool. Je loopt eerst die andere jongens een beetje gek te maken en daarna dump je ze. Weet je ook is hoe dat voelt.
pi_20536666
Toch wel enigszins eens met het grote deel hier.
Je voelt je gebruikt, maar hoe moeten zij zich voelen als jij voor hun ogen weer met iemand anders staat te zoenen en klef te doen. Kan het me wel voorstellen dat ie je niet meer wil zien.

Het is een vakantieliefde, get over it.
pi_20536726
conclusie
vergeet die gast
vergeet zn vrienden
je bent gewoon misbruikt omdat je een makkelijke prooi was
pi_20536778
bij Frederik 2e alinea raakte ik de draad kwijt , sorry
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20536792
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef milagro het volgende:
Zie samenvatting.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 19:58:35 #52
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_20536807
Onnozel sletje.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_20536849
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Zie samenvatting.
Hij blijft handig voor iedereen,de samenvatting!
pi_20536859
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Zie samenvatting.
Ah bedankt
Geweldi-ge-noten!!!!
pi_20536865
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:59 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Ach ja, ik doe m'n best.
pi_20536910
ik zou niet met Frederik afspreken nu hij uit betrouwbare bron heeft vernomen hoe makkelijk je bent, is hij toch al al zijn respect voor jou verloren en kan het hooguit op hetzelfde verhaal als met Tom uitdraaien
pi_20536971
En anders zijn er altijd nog.... Ernst, Bobby en de rest..tadatadaaaa
pi_20536984
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:02 schreef Xennia het volgende:
ik zou niet met Frederik afspreken nu hij uit betrouwbare bron heeft vernomen hoe makkelijk sletterig je bent,
pi_20537016
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:05 schreef Blokhut het volgende:

[..]
breng ik het een keer voorzichtig, is het weer niet goed
pi_20537072
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

breng ik het een keer voorzichtig, is het weer niet goed
Subtiel zijn is okay, maar bij een topic als deze mag er wel wat "oprechter" gereageerd worden imho.
pi_20537272
Sorry hoor maar als dit echt gebeurt is dan ben je wel een behoorlijke slet...sorry..maar na zo een lange verhaal gelezen te hebben moet ik wel reageren..ik zou zeggen....neem ze alle 3 ofzo...
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_20537553
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:17 schreef Adnan het volgende:
Sorry hoor maar als dit echt gebeurt is dan ben je wel een behoorlijke slet...sorry..maar na zo een lange verhaal gelezen te hebben moet ik wel reageren..ik zou zeggen....neem ze alle 3 ofzo...
Na het verhaal te hebben gelezen vind ik eik dat je toch wat meer moet vertellen.....ik bedoel...vind je het anders niet zonde van je tijd???
pi_20537580
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:28 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Na het verhaal te hebben gelezen vind ik eik dat je toch wat meer moet vertellen.....ik bedoel...vind je het anders niet zonde van je tijd???
Ach, het is toch leuk om te zien hoe naief iemand kan zijn.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:38:56 #64
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20537772
*wacht op een reactie van Sallie*
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_20537787
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:38 schreef Mighty het volgende:
*wacht op een reactie van Sallie*
*Mee wacht
pi_20537804
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:39 schreef Blokhut het volgende:

[..]

*Mee wacht
Stom.

Ze is natuurlijk stappen.
pi_20537948
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:40 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Stom.

Ze is natuurlijk stappen.
Hahhaa!Of terug op vakantie,voor een nieuwe kans!
pi_20538048
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:46 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Hahhaa!Of terug op vakantie,voor een nieuwe kans!
om op haar bek te gaan ja.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:04:33 #69
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20538313
Of om de ware liefde te vinden.
[Fotoboek!]
pi_20538493
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:04 schreef Mighty het volgende:
Of om de ware liefde te vinden.
Wel realistisch blijven he!
pi_20539746
Nougoed, ik ben stom geweest en dat weet ik ook allemaal wel. Maarja ben ook best onzeker, en vindt die mannelijke aandacht altijd wel best eigenlijk. Maarja op Tom ben ik echt verliefd geworden (was ik al al die tijd) nahja ik snap ook wel dat ie dacht dat ik makkelijk te gebruiken was. Maar heb wel met hem 3 uur door Rimini gewandeld en gepraat en toen hadden we echt lol. Tis niet dat ie alleen op sex uit was ofzo. En nahja ik weet het ook niet met Frederik, hij doet wel kei lief,. stuurt me lieve smsjes enzo en zegt dat ie me echt een leuke meid vindt. Lief, spontaan, knap open, eerlijk. Dus
pi_20539761
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 22:25 schreef Salie het volgende:
Tis niet dat ie alleen op sex uit was ofzo.
welnee!
pi_20541785
quote:
Dus
Dus wat? Je wil Tom, maar als je met Frederik kan nuecken vindt je het ook wel best? Vergeet die Tom en wees oprecht tegen jezelf. Als je geen echt gevoelens hebt of krijgt voor Frederik hou hem dan niet aan het lijntje. Ik snap wel dat je aandachtsgeil bent, maar niet waarom je onzeker bent. Als je ze alle 3 kan krijgen en nog een gast achter je aan hebt zitten tijdens een vakantie is daar geen reden voor lijkt me. Misschien dat je het is even rustig aan moet doen en de boel op een rijtje moet zetten. Misschien dat je dan ook wat minder onzeker bent.
  zondag 11 juli 2004 @ 00:35:16 #74
82136 Xennia
gekroond
pi_20542678
quote:
Nougoed, ik ben stom geweest en dat weet ik ook allemaal wel. Maarja ben ook best onzeker, en vindt die mannelijke aandacht altijd wel best eigenlijk. Maarja op Tom ben ik echt verliefd geworden (was ik al al die tijd) nahja ik snap ook wel dat ie dacht dat ik makkelijk te gebruiken was. Maar heb wel met hem 3 uur door Rimini gewandeld en gepraat en toen hadden we echt lol. Tis niet dat ie alleen op sex uit was ofzo. En nahja ik weet het ook niet met Frederik, hij doet wel kei lief,. stuurt me lieve smsjes enzo en zegt dat ie me echt een leuke meid vindt. Lief, spontaan, knap open, eerlijk. Dus
ja als jongens drie uur met je praten voor ze toeslaan dan is het haast wel ware liefde
  zondag 11 juli 2004 @ 00:36:22 #75
82136 Xennia
gekroond
pi_20542696
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 23:50 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Dus wat? Je wil Tom, maar als je met Frederik kan nuecken vindt je het ook wel best? Vergeet die Tom en wees oprecht tegen jezelf. Als je geen echt gevoelens hebt of krijgt voor Frederik hou hem dan niet aan het lijntje. Ik snap wel dat je aandachtsgeil bent, maar niet waarom je onzeker bent. Als je ze alle 3 kan krijgen en nog een gast achter je aan hebt zitten tijdens een vakantie is daar geen reden voor lijkt me. Misschien dat je het is even rustig aan moet doen en de boel op een rijtje moet zetten. Misschien dat je dan ook wat minder onzeker bent.
het is niet zo moeilijk hoor, om drie jongens op vakantie je bed in te krijgen. Geen reden voor een egoboost en zeker niet als ze je daarna nooit meer willen zien
pi_20542808
quote:
Op zondag 11 juli 2004 00:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

het is niet zo moeilijk hoor, om drie jongens op vakantie je bed in te krijgen. Geen reden voor een egoboost en zeker niet als ze je daarna nooit meer willen zien
Het lijkt me wel dat je er toch redelijk uit moet zien wil je dat voor elkaar krijgen. Aan de andere kant heb je wel gelijk, tijdens vakanties is alles mogelijk als je dronken bent. Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Something i'm not particulary proud of by the way
  zondag 11 juli 2004 @ 00:46:43 #77
82136 Xennia
gekroond
pi_20542876
TS: zou je een foto van jezelf willen plaatsen waar ik mijn oordeel op kan baseren
  zondag 11 juli 2004 @ 00:47:39 #78
82136 Xennia
gekroond
pi_20542895
quote:
Op zondag 11 juli 2004 00:42 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Het lijkt me wel dat je er toch redelijk uit moet zien wil je dat voor elkaar krijgen. Aan de andere kant heb je wel gelijk, tijdens vakanties is alles mogelijk als je dronken bent. Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Something i'm not particulary proud of by the way
ik denk dat het volstaat om er als een makkelijk breezersletje uit te zien
  zondag 11 juli 2004 @ 02:01:49 #79
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_20543933
Salie, nogmaals... heeft je vriendin een leuke vakantie met je gehad...?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zondag 11 juli 2004 @ 09:22:07 #80
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20546984
quote:
Op zondag 11 juli 2004 00:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik denk dat het volstaat om er als een makkelijk breezersletje uit te zien
Bespeur ik hier enige jaloezie?
Proud Powerpauper
  zondag 11 juli 2004 @ 09:55:31 #81
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_20547088
Haha, kostelijk verhaal... Komt ervan als labiel (eea klinkt niet echt stabiel, maar no offence hoor), onzeker en naief samengaan...
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_20547598
Wat een Tina verhaal
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_20548578
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:01 schreef Loesje29 het volgende:
Salie, nogmaals... heeft je vriendin een leuke vakantie met je gehad...?
ja
  zondag 11 juli 2004 @ 12:28:48 #84
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_20548779
waar ga je dit jaar heen?
  zondag 11 juli 2004 @ 12:54:28 #85
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_20549076
quote:
Nee

Speelbal van je eigen gevoelens noemen ze dat. En daar moet je mee oppassen, want ik heb mensen gezien die met hun volle verstand bij wijze van spreken zo de afgrond in zouden rennen omdat ze iets 'voelden'. En ze zouden hun vrienden zo meeslepen. Die zijn zo verblind door hun gevoel dat het gewoon eng wordt.

Als het effe kan probeer ik ook met een grote boog om dit soort mensen heen te lopen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 11 juli 2004 @ 19:58:45 #86
82136 Xennia
gekroond
pi_20557109
quote:
Op zondag 11 juli 2004 09:22 schreef Nuek het volgende:

[..]

Bespeur ik hier enige jaloezie?
nee hoor, ik zou ook zon beetje iedere willekeurige jongen het bed in kunnen krijgen. Feit is alleen dat mijn prioriteiten anders liggen, zullen we maar zeggen
pi_20557163
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

nee hoor, ik zou ook zon beetje iedere willekeurige jongen het bed in kunnen krijgen. Feit is alleen dat mijn prioriteiten anders liggen, zullen we maar zeggen
net alsof ik wel met iedere willekeurige kerel het bed induik
  zondag 11 juli 2004 @ 20:14:15 #88
82136 Xennia
gekroond
pi_20557434
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:00 schreef Salie het volgende:

[..]

net alsof ik wel met iedere willekeurige kerel het bed induik
dat beweer ik toch niet? dat zou een beetje hard van me zijn! je had tenslotte al 3 uur met Tom over van alles en nog wat gepraat
  zondag 11 juli 2004 @ 20:20:09 #89
45698 thomas26
Huisnummer
pi_20557560
quote:

[..]

Samenvatting:

quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:59 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Wel handig dat je een hele lap tekst kan samenvatten op 1 regel.

[ Bericht 26% gewijzigd door thomas26 op 11-07-2004 20:26:54 ]
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
  zondag 11 juli 2004 @ 20:24:56 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20557675
Ik was bij de 2 de alinea, en toen snapte ik het niet meer
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 11 juli 2004 @ 20:26:17 #91
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_20557703
pi_20557741
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:20 schreef thomas26 het volgende:

[..]

[..]

Wel handig dat je een hele lap tekst kan samenvatten op 1 regel.
Het is een gave.
  zondag 11 juli 2004 @ 22:18:50 #93
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_20560423
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:28 schreef Grimm het volgende:
waar ga je dit jaar heen?
Haha, idd. * DumDaDum is daar ook wel benieuwd naar!!!
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_20561419
pfff.....

eens zien. Volgens mij ging je naar... Rimini. En als ik het me goed kan herinneren, dan is dat in Italië. en dan...
GOGO is een jongerenorganisatie, jongerenreizen en veel zuipen enzo. Dan het eerste en belangrijkste... word niet hopeloos verliefd, maarja, dat weet je natuurlijk ook wel. Heb je ook niet in de hand.

Ongeveer het overoverovergrote deel van de gasten die daarheen gaat, gaat voor de zon, strand, drank... en natuurlijk de dames. Het is meer kwantiteit dan kwaliteit. (vrienden van mij ook, groep van 10 man, allemaal salou. 20 euro per persoon voor diegene die de meeste dames zou pakken. Belde gister, na 2 avonden had een gast al 9 vieze snollen gezoend )

hoe danny denkt:
zin in een vakantie, zoals ik zei zon zee strand sex. hij gaat erheen, en onder druk van vrienden wil hij patsen door jou op zijn schoot te krijgen. Wanneer hij niets doet, gaat hij af bij zijn vrienden. zo denkt hij er tenminste over. niets over discussie, dat is nou eenmaal zo
en daarom pakt hij jou

en dan, een korte interpretatie van mij, hoe die tom denkt.
Hij ziet een meisje, een Nederlands meisje en is waarschijnlijk gecharmeerd. Met andere woorden: Hij vindt haar wel een lekker ding. Onder druk van zijn vrienden, die hem pushen, raakt hij toch zo in contact. Hij zegt: "Je hebt heel wat goed te maken om het goed te maken". Volgens mij is et een typfout, en zei die:" Je hebt heel wat goed te maken" of "als ik jou was, zou ik het maar goed gaan maken". zoiets. doorzichtig. tussen de regels staat er dat hij zich zogenaamd gekwetst voelt en dat hij hem veel 'plezier' moet beleven. Subtitle: als jij pijpt, is alles goed. echt waar!

toen hebben jullie geneukt (toch?) en daarna kon hij niet slapen. hij ging weg, omdat het daar te warm was met slapen. Nee, is het een paar kilometer verder wél lekker dan? of stond zijn tent nog wel in Nederland. aan alles is te zien dat hij je ookm gebruikt/geplayed heeft.

en ja, dan... wat nu.
Genieten, en volgend jaar weer gaan. Het is een bepaald cultuurtje. Het ligt mij ook niet, daarom gha ik met een vriend ook niet naar zo'n zuipenneukendansendronkenworden paradijs maar naar een 'gewone' camping.

Je kan er nu sowieso niets meer aan doen. Die frederik, ik weet het niet. Of het is een gevoelige jongen die je wil helpen, denk ik, of het is een wanker eerste klas die denkt dat je je 3 keer laat naaien
met hem kan je ook maar beter niets beginnen, want de gesprekken zullen alleen maar over 'klootzak tom' gaan ofzo..
pi_20561444
tering wat een verhaal...
je hebt heel wat goed te maken

succes met je verdere leven, tis effe kut, heb et ook gehad. maar je komt erover heen. Volgend jaar is het véél leuker, omdat je dan met een andere doelstelling ernaartoe gaat!
pi_20561555
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

dat beweer ik toch niet? dat zou een beetje hard van me zijn! je had tenslotte al 3 uur met Tom over van alles en nog wat gepraat
kende hem de hele week al, oja oeps
  zondag 11 juli 2004 @ 23:52:54 #97
82136 Xennia
gekroond
pi_20563148
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:00 schreef Salie het volgende:

[..]

kende hem de hele week al, oja oeps
ow ja oeps. Heb je dan terwijl je met Danny en Frederik stond te zoenen diepe gesprekken gevoerd om Tom beter te leren kennen?
  maandag 12 juli 2004 @ 00:19:57 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20563858
Als ik dit zo lees kom je over als een echte slet, die iedereen pakt die die maar kan krijgen.
pi_20564380
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:19 schreef Ixnay het volgende:
Als ik dit zo lees kom je over als een echte slet, die iedereen pakt die die maar kan krijgen.
nee, dat zie je verkeerd. Ze heeft zich laten pakken
  maandag 12 juli 2004 @ 01:09:18 #100
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20564831
Damn, als een jongen je vraagt om bij hem op schoot te gaan zitten, dan doe je dat toch niet als je hem nauwelijks of niet kent. Ik zou dat ook niet willen als zomaar een of andere slet aan me ging zitten.

Damn, heb je geen zelfrespect ofzo?
  maandag 12 juli 2004 @ 01:14:19 #101
82136 Xennia
gekroond
pi_20564932
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:09 schreef Ixnay het volgende:
Damn, als een jongen je vraagt om bij hem op schoot te gaan zitten, dan doe je dat toch niet als je hem nauwelijks of niet kent. Ik zou dat ook niet willen als zomaar een of andere slet aan me ging zitten.

Damn, heb je geen zelfrespect ofzo?
jij wilt op vakantie niet dat een of andere slet aan je gaat zitten?
damn, heb je geen hormonen of zo?
  maandag 12 juli 2004 @ 01:21:35 #102
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20565109
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jawel, en ik heb ook zelfrespect. Ik ben namelijk geen mannelijke slet.
pi_20565177
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het een heeft niets met het ander te maken....imho
  maandag 12 juli 2004 @ 02:05:10 #104
82136 Xennia
gekroond
pi_20565719
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:21 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Jawel, en ik heb ook zelfrespect. Ik ben namelijk geen mannelijke slet.
vrouwen vergrijpen zich zelfs in dronken bui niet aan jou?
pi_20565967
18 jaar, doet vwo en nog naïef
pi_20565985
quote:

[..]

Samenvatting:

Thx, hoe jij et stelt . VERDIEND!
pi_20565988
oi blaadje 3 al :S
  maandag 12 juli 2004 @ 08:04:05 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_20566566
quote:
Door rimini gewandeld? Daar kan ik me dus niks bij voorstellen he, Rimini is 1 lange straat. Wat deed je. Boulevard op en af lopen????
pi_20566628
gek hè dat 'ie niks in je ziet?

binnen 3 dagenga je met 7 verschillende gasten. zelfs al zou hij je leuk vinden realiseert hij zich vast ook wel dat het beter is om z'n telefoon uit te zetten.

beetje plezier is 1 ding, maar kijk dan niet raar op als hij je als een **** ziet.
Nine for the mortal men, doomed to die.
  maandag 12 juli 2004 @ 10:40:10 #110
80425 Muertez
met een z?
pi_20567988
jongens niet zo negatief, er is wel degelijk sprake van een diepgaande relatie
je loopt tenslotte niet met iedereen 3 uur ! door Rimini
na zoiets samen te hebben doorstaan kan je niet meer zeggen dat het alleen om de sex gaat
pi_20568667
ik zou ook niets met je te maken willen hebben... lopen naar de camping voor een wip???
4 gozers in 1 week... begint met een "s" en eindigt op "let"!
Owja en je praat steeds over jou en tom in de "we"-vorm, erg schattig

Tip van de dag: niet verliefd worden op je vakantie, zeker niet als je 18 bent
pi_20568706
damn, ik verwachte dat het OP-verhaal van TS in een gangbang eindigde.. maar helaas..
pi_20569386
Drie opmerkingen:

1) Tom is een eikel, niet omdat hij je gebruikt heeft... want dat heb je gewoon toegelaten. Maar de manier waarop hij nu met je omgaat. Hij is niet duidelijk en heeft dus geen geweten (of hij is dom)

2) Jij hebt Frederik gebruikt door wel met hem te zoenen, maar daarbij zelf ook niet duidelijk aan te geven dat je niet verliefd bent... terwijl hij in je verhaal duidelijk WEL contact met jou wil houden.

3) Stel voor jezelf een grens dat je bijvoorbeeld niet zoent of sext totdat je iemand meer vertrouwd of praat met elkaar vooraf welke intenties je met elkaar hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarot op 12-07-2004 11:57:09 ]
Doe eens wild ....
  maandag 12 juli 2004 @ 11:51:21 #114
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_20569451
Dit is fake neem ik aan?

Zo niet: je moet lekker doen wat je zelf wil op vakantie, maar op het moment dat je met jan en alleman zoent en er mee de koffer induikt moet je ook niet zeuren dat je niet serieus genomen wordt als geliefde.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_20569454
Ik word een beetje moe van deze verhalen, maar een ding heb je nog vergeten te melden. Hoe is het verder met jouw vriendin? Had die de rest van de vakantie nog een pesthekel aan jou omdat jij alle vriendjes ingepakt hebt? Zal wel lekker lullig voor haar zijn geweest terwijl jij lag te vozen met die gast in jullie tent.
pi_20569467
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:51 schreef Ripley het volgende:
Dit is fake neem ik aan?
pi_20569497
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:48 schreef Tarot het volgende:
Drie opmerkingen:

1) Tom is een eikel, niet omdat hij je gebruikt heeft... want dat heb je gewoon toegelaten. Maar de manier waarop hij nu met je omgaat. Hij is niet duidelijk en heeft dus geen geweten (of hij is dom)

2) Jij hebt Frederick gebruikt door wel met hem te zoenen, maar daarbij zelf ook niet duidelijk aan te geven dat je niet verliefd bent... terwijl hij in je verhaal duidelijk WEL contact met jou wil houden.

3) Stel voor jezelf een grens dat je bijvoorbeeld niet zoent of sext totdat je iemand meer vertrouwd of praat met elkaar vooraf welke intenties je met elkaar hebt.

4) of je neemt het niet serieus
pi_20569554
bwahahaha, damn ik wou dat ik zo simpel was.
  maandag 12 juli 2004 @ 11:56:37 #119
92655 Ferdi81
omdat............
pi_20569584
DOE MIJ OOK ZO'N VAKANTIE
pi_20569641
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:53 schreef milagro het volgende:

[..]

4) of je neemt het niet serieus
optie 4) is bij mij nog altijd Sterf!
Doe eens wild ....
  maandag 12 juli 2004 @ 11:59:49 #121
19105 Noayla_
Love me tender
pi_20569671
Dit verhaal!

TS lijkt me dan ook nog zo'n type dat zegt " normaal doe ik dit nooooooit".
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_20569672
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:55 schreef Aneurism het volgende:
bwahahaha, damn ik wou dat ik zo simpel was.
En naïef..
pi_20569961
Geniaal dat die Frederik (of was het nou Tom??) naar z'n eigen camping gaat na het neuken omdat ie daar beter kan slapen. Dat was toch eigenlijk al een niet zo'n stille hint he. (Ik had 'm zelf kunnen verzinnen )
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 12 juli 2004 @ 12:28:48 #124
27929 piere
doe mij maar bier
pi_20570293
sletjes zijn okay! :w
fok you ja!
pi_20570309
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:58 schreef Tarot het volgende:

[..]

optie 4) is bij mij nog altijd Sterf!
damn zeg haal die kurk eens uit je reet en blaas eens wat druk af
pi_20570744
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:29 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

damn zeg haal die kurk eens uit je reet en blaas eens wat druk af
zo bedoel je?
Doe eens wild ....
  maandag 12 juli 2004 @ 18:24:41 #127
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20578673
Leuk om zo'n verhaal vanuit het oogpunt van een meisje te zien

* MouseOver krijgt zin in de komende vakantie

eerste jaar met gogo, gaat me wat worden
Vampire Romance O+
pi_20582464
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:49 schreef Tarot het volgende:

[..]

zo bedoel je?
Carnaval lijkt me een goed excuus
pi_20586392
Moet ik dat Rimini stuk ook nog samenvatten?

Komt ie:

TS liep met een jongen wel 3 uur lang door Rimini, zodat ze eigenlijk direct al wist waar ze aan toe was. Dit zou een lange relatie worden, misschien wel voor het leven! Tom was zo eerlijk, en lief! Hij was echt anders.....

maandag 12 juli 2004 @ 23:34:38 #130
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_20586527
ik geloof er niets van dat jij studeert.

Of, we moeten nu meteen door naar Politiek en wat gaan kletsen over de teloorgang van het onderwijs, want dit is natuurlijk niks.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  maandag 12 juli 2004 @ 23:40:49 #131
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20586685
jongen.. iedereen studeert tegenwoordig.. ze leren maar door.. en waarvoor weten ze niet..
pi_20586689
Uhm... tegen wie heb je het?
  maandag 12 juli 2004 @ 23:42:43 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20586735
tegen de harry boven mijn post..
  maandag 12 juli 2004 @ 23:45:30 #134
82136 Xennia
gekroond
pi_20586792
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:34 schreef hace_x het volgende:

ik geloof er niets van dat jij studeert.

Of, we moeten nu meteen door naar Politiek en wat gaan kletsen over de teloorgang van het onderwijs, want dit is natuurlijk niks.
in het onderwijs kun je nog steeds geen ''hoe word ik minder naief en wereldvreemdlessen'' volgen hoor
  maandag 12 juli 2004 @ 23:45:40 #135
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_20586794
Inmiddels heb ik de indruk dat Salie maar een beetje aan het geinen was.
A spoonful of sugar...
  maandag 12 juli 2004 @ 23:46:05 #136
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20586806
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:45 schreef Sasandra het volgende:
geloof me.. dat is niet zo..
pi_20586827
Laat je gangbangen door al die lui, heb je al die leuke jongens in 1 keer!!!! Beter kan je het toch niet hebben??
Dare to slack
  maandag 12 juli 2004 @ 23:47:16 #138
82136 Xennia
gekroond
pi_20586833
quote:
ik wou dat ik dat ook kon geloven
  maandag 12 juli 2004 @ 23:47:49 #139
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_20586849
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

geloof me.. dat is niet zo..
Jammer, 't was een goede grap.
A spoonful of sugar...
pi_20586897
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
tegen de harry boven mijn post..
Die bedoelde ik ook.
  maandag 12 juli 2004 @ 23:51:14 #141
1306 Felix
tja, kan d'r niks aan doe
pi_20586920
Met wie in het verhaal heb je nou nog niet gezoend?
ff denken
  maandag 12 juli 2004 @ 23:54:17 #142
56951 Najra
---------------
pi_20586974
Ja inderdaad het was wel een sletterig verhaal.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  maandag 12 juli 2004 @ 23:54:47 #143
56951 Najra
---------------
pi_20586989
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:51 schreef Felix het volgende:
Met die vriendin want die was boos.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_20587762
Wanneer gaat Loesje29 (stiekem bijna 31) op vakantie?
De liefde is de toestand waarin de mens de dingen het meest ziet zoals ze niet zijn.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 00:54:23 #145
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_20587922
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

in het onderwijs kun je nog steeds geen ''hoe word ik minder naief en wereldvreemdlessen'' volgen hoor
Heb jij geen hormonen ofzo?
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:05:52 #146
82136 Xennia
gekroond
pi_20588037
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 00:54 schreef hace_x het volgende:

[..]

Heb jij geen hormonen ofzo?
jazeker wel, maar mijn verstand is nog altijd de baas
pi_20589177
Ik vraag me onderhand af wat voor reacties er geweest zouden zijn als een jongen / man dit verhaal geschreven had (en dus gezoend had met een paar meiden).... Ik vermoed dat er dan namelijk heel wat andere reacties waren geweest
pi_20590170
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
jongen.. iedereen studeert tegenwoordig.. ze leren maar door.. en waarvoor weten ze niet..
Daarnaast bestaan talloze onnuttige studies. Het laatste jaar al zijn ongeveer 200 nieuwe studies opgericht. Momenteel kan iedereen iets studeren, maar men denk vaak niet na of met de gekozen studie weldegelijk werk te vinden is.
pi_20590373
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:51 schreef Felix het volgende:
Mij
pi_20590766
quote:
Volgens mij vindt Salie ons allemaal niet lief, omdat we haar niet zo goed begrijpen
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:05:57 #151
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_20597579
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:55 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ach, elke keer als een van die jongens je met een ander zag zoenen, zullen zij zich ook wel gebruikt hebben gevoeld. En zo gaat het kringetje rond.

Je kan er ook anders naar kijken: Uiteindelijk hebben jullie allemaal lol beleefd aan die tijd - zonder die gasten was de vakantie voor jou een stuk saaier geworden, en die gasten zullen ook wel plezier hebben gehad omdat jij er was.

Het is maar hoe je het bekijkt.
Precies! Jij voelt je misbruikt, maar je moet niet vergeten dat je zelf een kippetje bent dat van het ene haantje naar het andere haantje bent gesprongen. Zij zijn net zo goed misbruikt door jou. Denk dat je het voor een groot deel over je afgeroepen hebt in dit geval. En dat zien die jongens ook, dus die denken: 'Hee, een easychick! Da's altijd handig'. Jij vindt de (tijdelijke) aandacht prachtig, zij hebben een keer gescoord op vakantie, dat telt voor hen. Allemaal tevreden en na thuiskomst....

....kraait er geen haan meer naar (je).

Zo werkt het.

Kuuukelekuuuuu!
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_20623701
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 04:38 schreef Tootoo het volgende:
Ik vraag me onderhand af wat voor reacties er geweest zouden zijn als een jongen / man dit verhaal geschreven had (en dus gezoend had met een paar meiden).... Ik vermoed dat er dan namelijk heel wat andere reacties waren geweest
het gaat er niet om dat ze met een paar jongens heeft gezoend, het gaat erom dat ze achteraf loopt te huilen dat ze zich gebruikt voelt. En dat zie ik een jongen niet zo gauw doen, die zou slechts trots lopen verkondigen hoeveel hij gescoord heeft
pi_20624228
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 18:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

het gaat er niet om dat ze met een paar jongens heeft gezoend, het gaat erom dat ze achteraf loopt te huilen dat ze zich gebruikt voelt. En dat zie ik een jongen niet zo gauw doen, die zou slechts trots lopen verkondigen hoeveel hij gescoord heeft
En dit forum bewijst dat er ook mannen zijn die dan gaan winen En het ging mij er om wat de reacties zouden zijn ALS een jongen dit hier zou zeggen
pi_20625536
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 18:41 schreef Tootoo het volgende:

[..]

En dit forum bewijst dat er ook mannen zijn die dan gaan winen En het ging mij er om wat de reacties zouden zijn ALS een jongen dit hier zou zeggen
dan zou ik zeggen: homo
  woensdag 14 juli 2004 @ 23:38:01 #155
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_20631083
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 01:05 schreef Xennia het volgende:

[ hormonen ]

jazeker wel, maar mijn verstand is nog altijd de baas
Jammer he?
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_20631638
slet
Doei.
pi_20632960
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef hace_x het volgende:

[..]

Jammer he?
nou nee, ik voel me prettiger in een serieuze relatie. Heb ook heus wel eens seks om de seks gehad maar daar ben ik wel klaar mee
pi_20633027
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef milagro het volgende:
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  donderdag 15 juli 2004 @ 00:54:57 #159
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20633109
Het begrip vakantieliefde is wel hevig aan inflatie onderhevig.. vroeger had dat nog iets te doen met romantiek.. een vakantieliefde.. daar had je er maar één van die zomer.. want zij was het helemaal!

Wat jij meegemaakt hebt, heeft niets met vakantieliefde te maken.. het is het verplaatsen van je gedrag in de plaatselijke Nederlandse disco naar ergens in het buitenland, waar je dezelfde Hollandse jongens weer tegenkomt.. alleen de locatie is anders..
pi_20633152
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het begrip vakantieliefde is wel hevig aan inflatie onderhevig.. vroeger had dat nog iets te doen met romantiek.. een vakantieliefde.. daar had je er maar één van die zomer.. want zij was het helemaal!

Wat jij meegemaakt hebt, heeft niets met vakantieliefde te maken.. het is het verplaatsen van je gedrag in de plaatselijke Nederlandse disco naar ergens in het buitenland, waar je dezelfde Hollandse jongens weer tegenkomt.. alleen de locatie is anders..
vroeger, mijn zoon, vroeger toen er nog geen auto's waren, was het veel rustiger op straat. Er was nog geen luchtvervuiling en alles was wat het leek.
  donderdag 15 juli 2004 @ 00:58:44 #161
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20633169
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

vroeger, mijn zoon, vroeger toen er nog geen auto's waren, was het veel rustiger op straat. Er was nog geen luchtvervuiling en alles was wat het leek.
Ik ben 23 mens.. laat me nou even..
pi_20633206
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik ben 23 mens.. laat me nou even..
je lijkt wel 80, maar misschien ben jij daarmee wel aan inflatie onderhevig?
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:02:15 #163
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20633231
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

je lijkt wel 80, maar misschien ben jij daarmee wel aan inflatie onderhevig?
Ik hoop dat het deflatie is.. dat ik ietwat overdrijf in mijn verwijzing naar het verleden, is niet de kern van wat ik zeg..

ennuh.. niet zo grommen!
pi_20633275
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik hoop dat het deflatie is.. dat ik ietwat overdrijf in mijn verwijzing naar het verleden, is niet de kern van wat ik zeg..

ennuh.. niet zo grommen!
vroeger, vroeger, toen de fles leeg was, werd je nog echt veilig thuis gebracht zonder tegenprestatie
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:05:54 #165
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20633308
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

vroeger, vroeger, toen de fles leeg was, werd je nog echt veilig thuis gebracht zonder tegenprestatie
haha..! Dat begrijp je.. Ik weiger me te conformeren aan de geldende norm. Mooie grappen maak je..
pi_20633387
je bent niet gebruikt, je had gewoon andere verwachtingen dan tom.

en de vakantie is voorbij, dus ga gewoon verder met je leven. tom is gewoon geschrokken van je wanhopige gedrag, best begrijpelijk.
pi_20633406
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

haha..! Dat begrijp je.. Ik weiger me te conformeren aan de geldende norm. Mooie grappen maak je..
ach mijn zoon, tegenwoordig zijn er door de verloedering van de maatschappij toch al lang geen normen meer? Dan moet je haast wel terugvallen op de normen van de jaren 70! of 40!
pi_20633424
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:11 schreef Byte_Me het volgende:
je bent niet gebruikt, je had gewoon andere verwachtingen dan tom.
tuurlijk is ze wel gebruikt. Hij heeft zijn boeltje in haar geloosd, maar wilde nog niet eens naast haar slapen. De enige verwachting die hij had, was dat ze haar beentjes spreidde en zo geschiedde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')