Je bent ook gebruikt..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:16 schreef Salie het volgende:
Maar ik dacht dat Tom mij ECHT leuk vond en als hij mij een leuk meisje vindt dan zou hij me toch wel vaker willen zien? Voel me wel een beetje gebruikt :S
Je BENT gebruikt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:16 schreef Salie het volgende:
Maar ik dacht dat Tom mij ECHT leuk vond en als hij mij een leuk meisje vindt dan zou hij me toch wel vaker willen zien? Voel me wel een beetje gebruikt :S
Ach, elke keer als een van die jongens je met een ander zag zoenen, zullen zij zich ook wel gebruikt hebben gevoeld. En zo gaat het kringetje rond.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:16 schreef Salie het volgende:
Mijn gedachtenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:47 schreef Angeles het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet eens dat Tom er vanuit ging dat jij wel verliefd op hem was, hij dacht waarschijnlijk dat jij gewoon hetzelfde wilde als hij.
Je had elke avond een ander daar, net of hij dan denkt: oh, ze zal wel diepgaande gevoelens voor me hebben ontwikkeld...
Vergeet het maar gewoon.
Misschien zei hij maar wat. Of vond hij het op dat moment lullig om nee te zeggen. Of is hij van gedachten veranderd. Zoiets.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef Salie het volgende:
maar waarom zegt Tom eerst dat afspreken hem een goed idee lijkt en nu niet meer?
Ach misschien kon die je nog ff lekker........quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef Salie het volgende:
maar waarom zegt Tom eerst dat afspreken hem een goed idee lijkt en nu niet meer?
denk dat hij nogal verrast was dat je hem belde, dat ie er niet echt op gerekend had en niet gelijk heel lullig wilde overkomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:13 schreef Angeles het volgende:
[..]
Misschien zei hij maar wat. Of vond hij het op dat moment lullig om nee te zeggen. Of is hij van gedachten veranderd. Zoiets.
Het begint goed, jammer dat het na de eerste 10 regels heel moeilijk wordt om de draad niet kwijt te raken.quote:Ok nu komt er een gigantisch verhaal, en ook een sletterig verhaal, dus nahja je moet zelf maar bepalen of je het leest.
quote:Wat vinden jullie, moet ik Tom nog bellen??? Of ben ik dan te wanhopig?? Ik zou toch om uitleg kunnen vragen?? Wat zouden jullie doen in zo'n situatie, enzou ik nog afspreken met Frederik enz??? OF is dat ook niet verstandig.
quote:toen zijn we gaan slapen, we waren heel moe, het was zo heet in de tent dat we niet konden slapen
quote:maar hij was op zn werk en kon niet lang bellen. Bovendien waren ze hier thuis aan het boren dus ik verstond de helft niet. Hij zei iig dat ie me niet perse meer hoefde te zien. Ik zei dat ik savonds terug zou bellen maar toen had ie voicemail
vedomme man, TOP vacantie.. en Tom vind je niet leuk, dus dat win je niet. Kan je beter gewoon lekker met Frederik gaan. Boeie. Je bent achttien, en ik zelf vind het niet sletterig ofso (in tegen stelling tot wat anderen zeggen) je hebt gewoon lolquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:39 schreef Guidoweb5 het volgende:
TOPVAKANTIE DUS!
jij hebt hem ook gebruikt om een 'leuke' avond te hebben. Wat hem betrefd zijn Frederik, Danny en hij allemaal hetzelfde. Tom ken je toch maar een paar dagen, ben je over een maandje heen. Kan je beter nu nog het beste eruit halen. Anders denk je later : SJIT, waaarom ben ik niet gewoon met die andre gozer gegaan, wat maakte het ook uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:09 schreef Salie het volgende:
Samenvatting:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:35 schreef Yskonijn het volgende:
Ik was begonnen met lezen.........i got bored along the way....geen zinnige reactie van mij dus!
Ok!Dan sluit ik me aan bij mijn voorganger gebaseerd op jouw resume!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:37 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Samenvatting:
TS liep wat rond te sletten, werd verliefd en daarna gedumpt.
Ah thanks.\quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:37 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Samenvatting:
Goh, laat ik dat nou toevallig zijn. Verstandige keuze, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:44 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ok!Dan sluit ik me aan bij mijn voorganger gebaseerd op jouw resume!![]()
Zie samenvatting.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef milagro het volgende:
bij Frederik 2e alinea raakte ik de draad kwijt , sorry
Hij blijft handig voor iedereen,de samenvatting!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Zie samenvatting.
Ah bedanktquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Zie samenvatting.
Ach ja, ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:59 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Hij blijft handig voor iedereen,de samenvatting!![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:02 schreef Xennia het volgende:
ik zou niet met Frederik afspreken nu hij uit betrouwbare bron heeft vernomen hoe makkelijk sletterig je bent,
breng ik het een keer voorzichtig, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:05 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Subtiel zijn is okay, maar bij een topic als deze mag er wel wat "oprechter" gereageerd worden imho.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
breng ik het een keer voorzichtig, is het weer niet goed
Na het verhaal te hebben gelezen vind ik eik dat je toch wat meer moet vertellen.....ik bedoel...vind je het anders niet zonde van je tijd???quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:17 schreef Adnan het volgende:
Sorry hoor maar als dit echt gebeurt is dan ben je wel een behoorlijke slet...sorry..maar na zo een lange verhaal gelezen te hebben moet ik wel reageren..ik zou zeggen....neem ze alle 3 ofzo...
Ach, het is toch leuk om te zien hoe naief iemand kan zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:28 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Na het verhaal te hebben gelezen vind ik eik dat je toch wat meer moet vertellen.....ik bedoel...vind je het anders niet zonde van je tijd???![]()
*Mee wachtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:38 schreef Mighty het volgende:
*wacht op een reactie van Sallie*
Stom.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:39 schreef Blokhut het volgende:
[..]
*Mee wacht
Hahhaa!Of terug op vakantie,voor een nieuwe kans!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:40 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Stom.
Ze is natuurlijk stappen.
om op haar bek te gaan ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:46 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Hahhaa!Of terug op vakantie,voor een nieuwe kans!
Wel realistisch blijven he!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:04 schreef Mighty het volgende:
Of om de ware liefde te vinden.
welnee!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:25 schreef Salie het volgende:
Tis niet dat ie alleen op sex uit was ofzo.
Dus wat? Je wil Tom, maar als je met Frederik kan nuecken vindt je het ook wel best? Vergeet die Tom en wees oprecht tegen jezelf. Als je geen echt gevoelens hebt of krijgt voor Frederik hou hem dan niet aan het lijntje. Ik snap wel dat je aandachtsgeil bent, maar niet waarom je onzeker bent. Als je ze alle 3 kan krijgen en nog een gast achter je aan hebt zitten tijdens een vakantie is daar geen reden voor lijkt me. Misschien dat je het is even rustig aan moet doen en de boel op een rijtje moet zetten. Misschien dat je dan ook wat minder onzeker bent.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:25 schreef Salie het volgende:
Dus
ja als jongens drie uur met je praten voor ze toeslaan dan is het haast wel ware liefdequote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:25 schreef Salie het volgende:
Nougoed, ik ben stom geweest en dat weet ik ook allemaal wel. Maarja ben ook best onzeker, en vindt die mannelijke aandacht altijd wel best eigenlijk. Maarja op Tom ben ik echt verliefd geworden (was ik al al die tijd) nahja ik snap ook wel dat ie dacht dat ik makkelijk te gebruiken was. Maar heb wel met hem 3 uur door Rimini gewandeld en gepraat en toen hadden we echt lol. Tis niet dat ie alleen op sex uit was ofzo. En nahja ik weet het ook niet met Frederik, hij doet wel kei lief,. stuurt me lieve smsjes enzo en zegt dat ie me echt een leuke meid vindt. Lief, spontaan, knap open, eerlijk. Dus
het is niet zo moeilijk hoor, om drie jongens op vakantie je bed in te krijgen. Geen reden voor een egoboost en zeker niet als ze je daarna nooit meer willen zienquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:50 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dus wat? Je wil Tom, maar als je met Frederik kan nuecken vindt je het ook wel best? Vergeet die Tom en wees oprecht tegen jezelf. Als je geen echt gevoelens hebt of krijgt voor Frederik hou hem dan niet aan het lijntje. Ik snap wel dat je aandachtsgeil bent, maar niet waarom je onzeker bent. Als je ze alle 3 kan krijgen en nog een gast achter je aan hebt zitten tijdens een vakantie is daar geen reden voor lijkt me. Misschien dat je het is even rustig aan moet doen en de boel op een rijtje moet zetten. Misschien dat je dan ook wat minder onzeker bent.
Het lijkt me wel dat je er toch redelijk uit moet zien wil je dat voor elkaar krijgen. Aan de andere kant heb je wel gelijk, tijdens vakanties is alles mogelijk als je dronken bent. Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Something i'm not particulary proud of by the wayquote:Op zondag 11 juli 2004 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk hoor, om drie jongens op vakantie je bed in te krijgen. Geen reden voor een egoboost en zeker niet als ze je daarna nooit meer willen zien
ik denk dat het volstaat om er als een makkelijk breezersletje uit te zienquote:Op zondag 11 juli 2004 00:42 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat je er toch redelijk uit moet zien wil je dat voor elkaar krijgen. Aan de andere kant heb je wel gelijk, tijdens vakanties is alles mogelijk als je dronken bent. Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Something i'm not particulary proud of by the way
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op zondag 11 juli 2004 00:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik denk dat het volstaat om er als een makkelijk breezersletje uit te zien
jaquote:Op zondag 11 juli 2004 02:01 schreef Loesje29 het volgende:
Salie, nogmaals... heeft je vriendin een leuke vakantie met je gehad...?![]()
Neequote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:25 schreef Salie het volgende:
Nougoed, ik ben stom geweest en dat weet ik ook allemaal wel. Maarja ben ook best onzeker, en vindt die mannelijke aandacht altijd wel best eigenlijk. Maarja op Tom ben ik echt verliefd geworden (was ik al al die tijd) nahja ik snap ook wel dat ie dacht dat ik makkelijk te gebruiken was. Maar heb wel met hem 3 uur door Rimini gewandeld en gepraat en toen hadden we echt lol. Tis niet dat ie alleen op sex uit was ofzo. En nahja ik weet het ook niet met Frederik, hij doet wel kei lief,. stuurt me lieve smsjes enzo en zegt dat ie me echt een leuke meid vindt. Lief, spontaan, knap open, eerlijk. Dus
nee hoor, ik zou ook zon beetje iedere willekeurige jongen het bed in kunnen krijgen. Feit is alleen dat mijn prioriteiten anders liggen, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 11 juli 2004 09:22 schreef Nuek het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige jaloezie?![]()
net alsof ik wel met iedere willekeurige kerel het bed induikquote:Op zondag 11 juli 2004 19:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee hoor, ik zou ook zon beetje iedere willekeurige jongen het bed in kunnen krijgen. Feit is alleen dat mijn prioriteiten anders liggen, zullen we maar zeggen
dat beweer ik toch niet? dat zou een beetje hard van me zijn! je had tenslotte al 3 uur met Tom over van alles en nog wat gepraatquote:Op zondag 11 juli 2004 20:00 schreef Salie het volgende:
[..]
net alsof ik wel met iedere willekeurige kerel het bed induik![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:37 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Samenvatting:
Wel handig dat je een hele lap tekst kan samenvatten op 1 regel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:59 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Hij blijft handig voor iedereen,de samenvatting!![]()
Het is een gave.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:20 schreef thomas26 het volgende:
[..]
[..]
Wel handig dat je een hele lap tekst kan samenvatten op 1 regel.
Haha, idd.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:28 schreef Grimm het volgende:
waar ga je dit jaar heen?
kende hem de hele week al, oja oepsquote:Op zondag 11 juli 2004 20:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat beweer ik toch niet? dat zou een beetje hard van me zijn! je had tenslotte al 3 uur met Tom over van alles en nog wat gepraat
ow ja oeps. Heb je dan terwijl je met Danny en Frederik stond te zoenen diepe gesprekken gevoerd om Tom beter te leren kennen?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:00 schreef Salie het volgende:
[..]
kende hem de hele week al, oja oeps
nee, dat zie je verkeerd. Ze heeft zich laten pakkenquote:Op maandag 12 juli 2004 00:19 schreef Ixnay het volgende:
Als ik dit zo lees kom je over als een echte slet, die iedereen pakt die die maar kan krijgen.
jij wilt op vakantie niet dat een of andere slet aan je gaat zitten?quote:Op maandag 12 juli 2004 01:09 schreef Ixnay het volgende:
Damn, als een jongen je vraagt om bij hem op schoot te gaan zitten, dan doe je dat toch niet als je hem nauwelijks of niet kent. Ik zou dat ook niet willen als zomaar een of andere slet aan me ging zitten.
Damn, heb je geen zelfrespect ofzo?
Jawel, en ik heb ook zelfrespect. Ik ben namelijk geen mannelijke slet.quote:Op maandag 12 juli 2004 01:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
jij wilt op vakantie niet dat een of andere slet aan je gaat zitten?
damn, heb je geen hormonen of zo?
Het een heeft niets met het ander te maken....imhoquote:Op maandag 12 juli 2004 01:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
jij wilt op vakantie niet dat een of andere slet aan je gaat zitten?
damn, heb je geen hormonen of zo?
vrouwen vergrijpen zich zelfs in dronken bui niet aan jou?quote:Op maandag 12 juli 2004 01:21 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jawel, en ik heb ook zelfrespect. Ik ben namelijk geen mannelijke slet.
Thx, hoe jij et stelt . VERDIEND!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:37 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Samenvatting:
Door rimini gewandeld? Daar kan ik me dus niks bij voorstellen he, Rimini is 1 lange straat. Wat deed je. Boulevard op en af lopen????quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:25 schreef Salie het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:48 schreef Tarot het volgende:
Drie opmerkingen:
1) Tom is een eikel, niet omdat hij je gebruikt heeft... want dat heb je gewoon toegelaten. Maar de manier waarop hij nu met je omgaat. Hij is niet duidelijk en heeft dus geen geweten (of hij is dom)
2) Jij hebt Frederick gebruikt door wel met hem te zoenen, maar daarbij zelf ook niet duidelijk aan te geven dat je niet verliefd bent... terwijl hij in je verhaal duidelijk WEL contact met jou wil houden.
3) Stel voor jezelf een grens dat je bijvoorbeeld niet zoent of sext totdat je iemand meer vertrouwd of praat met elkaar vooraf welke intenties je met elkaar hebt.
optie 4) is bij mij nog altijd Sterf!quote:Op maandag 12 juli 2004 11:53 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
4) of je neemt het niet serieus
En naïef..quote:Op maandag 12 juli 2004 11:55 schreef Aneurism het volgende:
bwahahaha, damn ik wou dat ik zo simpel was.
damn zeg haal die kurk eens uit je reet en blaas eens wat druk afquote:Op maandag 12 juli 2004 11:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
optie 4) is bij mij nog altijd Sterf!
zo bedoel je?quote:Op maandag 12 juli 2004 12:29 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
damn zeg haal die kurk eens uit je reet en blaas eens wat druk af![]()
in het onderwijs kun je nog steeds geen ''hoe word ik minder naief en wereldvreemdlessen'' volgen hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 23:34 schreef hace_x het volgende:
ik geloof er niets van dat jij studeert.
Of, we moeten nu meteen door naar Politiek en wat gaan kletsen over de teloorgang van het onderwijs, want dit is natuurlijk niks.
geloof me.. dat is niet zo..quote:Op maandag 12 juli 2004 23:45 schreef Sasandra het volgende:
Inmiddels heb ik de indruk dat Salie maar een beetje aan het geinen was.
ik wou dat ik dat ook kon gelovenquote:Op maandag 12 juli 2004 23:45 schreef Sasandra het volgende:
Jammer, 't was een goede grap.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
geloof me.. dat is niet zo..
Die bedoelde ik ook.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
tegen de harry boven mijn post..
Met die vriendin want die was boos.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:51 schreef Felix het volgende:
Met wie in het verhaal heb je nou nog niet gezoend?
Heb jij geen hormonen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2004 23:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
in het onderwijs kun je nog steeds geen ''hoe word ik minder naief en wereldvreemdlessen'' volgen hoor
jazeker wel, maar mijn verstand is nog altijd de baasquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:54 schreef hace_x het volgende:
[..]
Heb jij geen hormonen ofzo?
Daarnaast bestaan talloze onnuttige studies. Het laatste jaar al zijn ongeveer 200 nieuwe studies opgericht. Momenteel kan iedereen iets studeren, maar men denk vaak niet na of met de gekozen studie weldegelijk werk te vinden is.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
jongen.. iedereen studeert tegenwoordig.. ze leren maar door.. en waarvoor weten ze niet..
Mijquote:Op maandag 12 juli 2004 23:51 schreef Felix het volgende:
Met wie in het verhaal heb je nou nog niet gezoend?
Volgens mij vindt Salie ons allemaal niet lief, omdat we haar niet zo goed begrijpenquote:Op maandag 12 juli 2004 23:45 schreef Sasandra het volgende:
Precies! Jij voelt je misbruikt, maar je moet niet vergeten dat je zelf een kippetje bent dat van het ene haantje naar het andere haantje bent gesprongen. Zij zijn net zo goed misbruikt door jou. Denk dat je het voor een groot deel over je afgeroepen hebt in dit geval. En dat zien die jongens ook, dus die denken: 'Hee, een easychick! Da's altijd handig'. Jij vindt de (tijdelijke) aandacht prachtig, zij hebben een keer gescoord op vakantie, dat telt voor hen. Allemaal tevreden en na thuiskomst....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:55 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ach, elke keer als een van die jongens je met een ander zag zoenen, zullen zij zich ook wel gebruikt hebben gevoeld. En zo gaat het kringetje rond.
Je kan er ook anders naar kijken: Uiteindelijk hebben jullie allemaal lol beleefd aan die tijd - zonder die gasten was de vakantie voor jou een stuk saaier geworden, en die gasten zullen ook wel plezier hebben gehad omdat jij er was.
Het is maar hoe je het bekijkt.
het gaat er niet om dat ze met een paar jongens heeft gezoend, het gaat erom dat ze achteraf loopt te huilen dat ze zich gebruikt voelt. En dat zie ik een jongen niet zo gauw doen, die zou slechts trots lopen verkondigen hoeveel hij gescoord heeftquote:Op dinsdag 13 juli 2004 04:38 schreef Tootoo het volgende:
Ik vraag me onderhand af wat voor reacties er geweest zouden zijn als een jongen / man dit verhaal geschreven had (en dus gezoend had met een paar meiden)....Ik vermoed dat er dan namelijk heel wat andere reacties waren geweest
![]()
En dit forum bewijst dat er ook mannen zijn die dan gaan winenquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat ze met een paar jongens heeft gezoend, het gaat erom dat ze achteraf loopt te huilen dat ze zich gebruikt voelt. En dat zie ik een jongen niet zo gauw doen, die zou slechts trots lopen verkondigen hoeveel hij gescoord heeft
dan zou ik zeggen: homoquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:41 schreef Tootoo het volgende:
[..]
En dit forum bewijst dat er ook mannen zijn die dan gaan winenEn het ging mij er om wat de reacties zouden zijn ALS een jongen dit hier zou zeggen
Jammer he?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:05 schreef Xennia het volgende:
[ hormonen ]
jazeker wel, maar mijn verstand is nog altijd de baas
nou nee, ik voel me prettiger in een serieuze relatie. Heb ook heus wel eens seks om de seks gehad maar daar ben ik wel klaar meequote:Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef hace_x het volgende:
[..]
Jammer he?![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef milagro het volgende:
bij Frederik 2e alinea raakte ik de draad kwijt , sorry
vroeger, mijn zoon, vroeger toen er nog geen auto's waren, was het veel rustiger op straat. Er was nog geen luchtvervuiling en alles was wat het leek.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het begrip vakantieliefde is wel hevig aan inflatie onderhevig.. vroeger had dat nog iets te doen met romantiek.. een vakantieliefde.. daar had je er maar één van die zomer.. want zij was het helemaal!
Wat jij meegemaakt hebt, heeft niets met vakantieliefde te maken.. het is het verplaatsen van je gedrag in de plaatselijke Nederlandse disco naar ergens in het buitenland, waar je dezelfde Hollandse jongens weer tegenkomt.. alleen de locatie is anders..
Ik ben 23 mens.. laat me nou even..quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
vroeger, mijn zoon, vroeger toen er nog geen auto's waren, was het veel rustiger op straat. Er was nog geen luchtvervuiling en alles was wat het leek.
je lijkt wel 80, maar misschien ben jij daarmee wel aan inflatie onderhevig?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben 23 mens.. laat me nou even..
Ik hoop dat het deflatie is.. dat ik ietwat overdrijf in mijn verwijzing naar het verleden, is niet de kern van wat ik zeg..quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
je lijkt wel 80, maar misschien ben jij daarmee wel aan inflatie onderhevig?
vroeger, vroeger, toen de fles leeg was, werd je nog echt veilig thuis gebracht zonder tegenprestatiequote:Op donderdag 15 juli 2004 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoop dat het deflatie is.. dat ik ietwat overdrijf in mijn verwijzing naar het verleden, is niet de kern van wat ik zeg..
ennuh.. niet zo grommen!
haha..! Dat begrijp je.. Ik weiger me te conformeren aan de geldende norm. Mooie grappen maak je..quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
vroeger, vroeger, toen de fles leeg was, werd je nog echt veilig thuis gebracht zonder tegenprestatie
ach mijn zoon, tegenwoordig zijn er door de verloedering van de maatschappij toch al lang geen normen meer? Dan moet je haast wel terugvallen op de normen van de jaren 70! of 40!quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
haha..! Dat begrijp je.. Ik weiger me te conformeren aan de geldende norm. Mooie grappen maak je..
tuurlijk is ze wel gebruikt. Hij heeft zijn boeltje in haar geloosd, maar wilde nog niet eens naast haar slapen. De enige verwachting die hij had, was dat ze haar beentjes spreidde en zo geschieddequote:Op donderdag 15 juli 2004 01:11 schreef Byte_Me het volgende:
je bent niet gebruikt, je had gewoon andere verwachtingen dan tom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |