Nooit gehad ook? Zo komt het op mij over namelijk. Ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik vind het namelijk nogal vreemd dat je mensen die in zo'n situatie niet zichtbaar voor zichzelf opkomen classificeert als mensen die het niet waard zijn om voor op te komen. Dat klinkt hard en/of verbitterd in mijn oren. Niet iedereen reageert op zo'n moment op dezelfde, voor jou herkenbare, wijze.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:41 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar teleurgesteld zijn als je bepaalde verwachtingen koestert waar niet aan voldaan wordt. Aangezien ik die verwachtingen al niet eens heb
Doe jij dat ook altijd fout?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:58 schreef Skv het volgende:
Bombie, je bent een fokking psycho.
Ga kleine kindjes ontvoeren, verkracht ze en hak ze kapot met een bijl.
Hadden ze maar voor zichzelf op moeten komen.
Dat niemand nou ooit voor jou is opgekomen en dat je daarom helemaal verbitterd bent, scheit.
Je lult krom, face it.
Ja, misschien waren die 20 andere mensen wel net zulke stumperds als hij. Oftewel topicstarter heeft geen enkele grond van klagen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:58 schreef Skv het volgende:
Dat niemand nou ooit voor jou is opgekomen en dat je daarom helemaal verbitterd bent, scheit.
Je lult krom, face it.
eh, ik had het over Bombie :xquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, misschien waren die 20 andere mensen wel net zulke stumperds als hij. Oftewel topicstarter heeft geen enkele grond van klagen.
Kun jij mij dan vertellen waarom een mini-turkje altijd ruzie komt zoeken en de hele familie 40 neven en 20 machinegeweren hem komt helpen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Grote bek op het forum, maar op straat weten we nu al hoe je je gedraagt.Met de staart tussen de benen...
![]()
Kun je ook nog een goede reden geven waarom die 20 andere mensen wel voor je hadden moeten opkomen en jijzelf niet?
En dan toch met zulke mensen omgaan. Tis niet te geleuven!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:39 schreef Manweth het volgende:
Knokgrage hoeren zijn het.
Je ontwijkt de vraag en je geeft dus min of meer aan dat je topic helemaal geen basis heeft. Tevens ben ik geen Turk. Bange schijterd.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:11 schreef Manweth het volgende:
[..]
Kun jij mij dan vertellen waarom een mini-turkje altijd ruzie komt zoeken en de hele familie 40 neven en 20 machinegeweren hem komt helpen?
Tja jij zit in het millieu![]()
Ik vind dit anders wel een goed punt. Het was immers 1 tegen 1. Kijk, als ze met een hele groep jou tegen de grond staan te schoppen, dan is het wat anders natuurlijk.quote:Elke situatie is anders, maar het principe blijft hetzelfde: als iemand de verantwoordelijkheid ontloopt om zelf actie te ondernemen, maar wel verwacht dat zijn omgeving dat voor hem doet, verdient hij het niet echt om geholpen te worden.
Dat beslis ik zelf wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:22 schreef stumper het volgende:
Manweth mag ergens anders gaan spelen, niet meer op reageren dus.
Ga vuurwerk afsteken.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat beslis ik zelf wel.
Hij is iig gebanned om de een of andere laffe reden.
Sorry, ik kom niet uit Enschede.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:42 schreef Skv het volgende:
Ga dood.
Nee, man, jij bent hier fijn bezig weet je.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:44 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd zo fockt op ouwehoeren over die vuurwerkramp?
Je weet niet half hoe kut het is om dat meegemaakt te hebben.
Als je oma is omgekomen in een concentratiekamp ga ik toch ook niet lopen gillen dat hitler goed is en alle joden uitgeroeid moeten worden?
Dat slaat ook totaal nerges op.
Dat je dat soort uitspraken doet is gewoon een teken van ultieme zwakte
nee, maar je lokt het zelf uit als je je gedraagt als een irritante bosjostiquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:44 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd zo fockt op ouwehoeren over die vuurwerkramp?
Je weet niet half hoe kut het is om dat meegemaakt te hebben.
Als je oma is omgekomen in een concentratiekamp ga ik toch ook niet lopen gillen dat hitler goed is en alle joden uitgeroeid moeten worden?
Dat slaat ook totaal nerges op.
Dat je dat soort uitspraken doet is gewoon een teken van ultieme zwakte
Bij de Oude Markt, vlakbij die bioscoop(Alhambra?)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:13 schreef 9christensen het volgende:
verrek, waar is dat ergens in enschede dan.. die muur?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |