Dan neem ik mijn open dir ook meequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, we maken er een sociaal uitje van!
we huren een busje.. kopen wegwerpcamera's.. nemen thermoskannen koffie mee.. Gezellig
Ik weet dat je t daarom doet, maar ik meen 't wel kerel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:26 schreef engessa het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk.
[..]
![]()
ghek, we maken gewoon 20 open dirs tijdens dat uitje.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn open dir ook mee![]()
Ik zal het missen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Skv het volgende:
Fuck gewoon niet met die vuurwerkramp, zeik dan liever op mij
engessa, mijn respect voor jou is totaal weg..
Ach dat mogen ze bij mij ook wel doen hoor... Dat ik geen social life hebt.. Ik heb het al aanvaardquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:28 schreef engessa het volgende:
[..]
Zorg ik voor Groninger koek en bolletjes met kaas.
[..]
Grappen over mijn sociale leven (of het gebrek daaraan) zijn ook niet leuk.
ik denk dat "grapjes" over je sociale leven anders aankomen dan "grapjes" over iets heel lelijks, zoals bijvoorbeeld een vuurwerkramp.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:28 schreef engessa het volgende:
[..]
Zorg ik voor Groninger koek en bolletjes met kaas.
[..]
Grappen over mijn sociale leven (of het gebrek daaraan) zijn ook niet leuk.
Gaan we naar Beverwijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Oeh, dat heb je al vaker gezegd volgens mij. Maar doe dat! Evisu-Negers overrijden met mijn traktor is altijd leuk, neem je dan wel al je kneuzige vriendjes mee?
ik snap hoe je je voeltquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik weet dat je t daarom doet, maar ik meen 't wel kerel.
Probeer je voor de grap eens voor te stellen als zoiets in jouw buurt gebeurde, en stel je dan ook 's voor hoe je je zou voelen als een familielid op de intensive care aan de beademing lag.
En dan, als je daarmee klaar bent, moet je es voorstellen als iemand als ik zoiets als jij net zei, in je gezicht zegt.
Ik hoop dat je begrijpt dat is serieus ben.
Ik weet dat je t daarom doet, maar ik meen 't wel kerel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Probeer je voor de grap eens voor te stellen als zoiets in jouw buurt gebeurde, en stel je dan ook 's voor hoe je je zou voelen als een familielid op de intensive care aan de beademing lag.
En dan, als je daarmee klaar bent, moet je es voorstellen als iemand als ik zoiets als jij net zei, in je gezicht zegt.
quote:
dat dacht ik ook toen ik engessa's post las.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:33 schreef Skv het volgende:
Daar ouwehoer je niet mee.
Ik zal met plezier je nek ombreken
Noord-Groningen. De lijken dumpen we in de waddenzee.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaan we naar Beverwijk![]()
Feestjes van de studievereniging. Als jij je diploma hebt mag je ze misschien ook ooit meemaken.quote:
Goedendag, ik wil graag een zak cement, een stuk touw en een vluchtauto bestellen...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Noord-Groningen. De lijken dumpen we in de waddenzee.
Oke, nerd, je hebt geen sociaal leven.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Probeer je voor de grap eens voor te stellen dat je een leven hebt zonder liefde, zonder aandacht. Iedereen loop gillend bij je weg omdat je stinkt/niet cool genoeg bent/geen evisu-broeken draagt/geen raybann-bril hebt. Je ouders hebben je uit het huis gezet, je hebt nog nooit een vrouw in het echt naakt gezien en je rukt je elke nacht huilend in slaap. Uitgaan is er niet bij en een "goed gesprek" heb je nog nooit gevoerd.
En dan, als je daarmee klaar bent, moet je es voorstellen als iemand als ik zoiets als "je hebt geen sociaal leven" in je gezicht zegt.
Dit hele topic is een fucktopic met SKV, of jou, of weet ik het, boeiend?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oke, nerd, je hebt geen sociaal leven.
Das dan gewoon een Fuckin feit oke.. wees blij dat iemand dat dan tegen je zegt, dan kan je er wat aan doen, laffe stinktak.
Als jij dan, uit t niets, Superlelijke opmerkingen tegen mij maakt, met betrekking tot de vuurwerkramp, dan heb ik daar nix aan, dat bedoel je gewoon puur om met mij te Fucken.
Nou, als jij dat niet kan begrijpen dan trap ik nog fuckin na ook als je op de grond ligt te bloeden.
zoiets...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:37 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dit hele topic is een fucktopic met SKV, of jou, of weet ik het, boeiend?
Jij snapt het nog steeds niet helemaal hé? Hetgeen ik je duidelijk probeer te maken?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oke, nerd, je hebt geen sociaal leven.
Das dan gewoon een Fuckin feit oke.. wees blij dat iemand dat dan tegen je zegt, dan kan je er wat aan doen, laffe stinktak.
Als jij dan, uit t niets, Superlelijke opmerkingen tegen mij maakt, met betrekking tot de vuurwerkramp, dan heb ik daar nix aan, dat bedoel je gewoon puur om mij te beledigen, je noemt geen feit, je Kwetst alleen maar.
Nou, als jij dat niet kan begrijpen dan trap ik nog fuckin na ook als je op de grond ligt te bloeden.
Leg het naast je neer, hier maak je ze alleen maar blijer mee.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
zoiets...
Sommige dingen leg je niet naast je neer..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:39 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Leg het naast je neer, hier maak je ze alleen maar blijer mee.
Ja is goed vent.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:39 schreef engessa het volgende:
[..]
Jij snapt het nog steeds niet helemaal hé? Hetgeen ik je duidelijk probeer te maken?
doe er dan iets aanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:40 schreef Skv het volgende:
Sommige dingen leg je niet naast je neer..
*Toeeeeeeeeeeeet*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Goedendag, ik wil graag een zak cement, een stuk touw en een vluchtauto bestellen...
Ja ik wacht wel even...
*muziekje*
Geweldig wanneer kan ik de spullen op komen halen?
Als jij maar snapt wat ik jou probeer duidelijk te maken, vind ik 't goed genoeg.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja is goed vent.
Wees nou maar gewoon stil.
hoequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:41 schreef Vision het volgende:
[..]
doe er dan iets aan
Kan ik het bij jou laten bezorgen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
*Toeeeeeeeeeeeet*
*Overtoom is snel *
zijn adres vragen zou een begin zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:42 schreef Skv het volgende:
hoe
Therapie kan een oplossing bieden. Veel Grolsch drinken en de evisu-neger spelen helpt niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Sommige dingen leg je niet naast je neer..
Nee, volgens mij snap jij het niet. Waarom mag jij wel eventueel persoonlijke opmerkingen maken en ik niet? Leg dat eens uit?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja is goed vent.
Wees nou maar gewoon stil.
Oke. De vader van een hele goede vriend van me is omgekomen bij de vuurwerkramp.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Therapie kan een oplossing bieden. Veel Grolsch drinken en de evisu-neger spelen helpt niet.
[..]
Nee, volgens mij snap jij het niet. Waarom mag jij wel eventueel persoonlijke opmerkingen maken en ik niet? Leg dat eens uit?
Dat zou je uiterlijk kunnen verklaren...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
Maar ej, ff serieus, over de vuurwerkramp gelieve geen grapjes te maken, t ligt bij onder andere mij best persoonlijk.
Als ik iets niet snap is het onlogisch dat ik iets uit zo moeten leggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Therapie kan een oplossing bieden. Veel Grolsch drinken en de evisu-neger spelen helpt niet.
[..]
Nee, volgens mij snap jij het niet. Waarom mag jij wel eventueel persoonlijke opmerkingen maken en ik niet? Leg dat eens uit?
Leedvermaak is nooit grappigquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Oke. De vader van een hele goede vriend van me is omgekomen bij de vuurwerkramp.
Een naast familielid van Salv was zwaargewond en lag op de IC.
We wonen allebei vlakbij het rampgebied, salv was zelfs bij de ramp aan het kijken.
En dan kom jij dr aan , uit het niets te zeiken dat je wou dat die fokking ramp nog groter was?
Doe ajb ff normaal.
nou allemaal erg hoor, maar om nou te zeggen dat het totaal onverwacht kwam?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Oke. De vader van een hele goede vriend van me is omgekomen bij de vuurwerkramp.
Een naast familielid van Salv was zwaargewond en lag op de IC.
We wonen allebei vlakbij het rampgebied, salv was zelfs bij de ramp aan het kijken.
En dan kom jij dr aan , uit het niets te zeiken dat je wou dat die fokking ramp nog groter was?
Doe ajb ff normaal.
Explain plz.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:46 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dat zou je uiterlijk kunnen verklaren...
Neee biefstukje... Alsjeblieft.. Dit is een reeks.. Echt.. Mijn wodka zegt hetzelfdequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:47 schreef Knut het volgende:
Voor ik het fokken even voor gezien hou wil ik even meedelen dat het bij 1 topic blijft.
Deze wil ik even quoten. Misschien dat je straks, als je verder bent gegaan met ademhalen en je je traantjes gedroogd hebt, dit even opnieuw kunt typen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als ik iets niet snap is het onlogisch dat ik iets uit zo moeten leggen.
geen sociaal leven hebben en betrokken zijn bij een ramp is niet met elkaar te verglijken.
HEB JE DAT NOU EEN KEER FUCKIN DOOR OF MOET IK JE ADRES VRAGEN EN JOUW BEGRIP DAARVOOR UIT JE STOMPEN?!
Als ik losers die geen sociaal leven hebben "geen sociaal leven hebbende losers" noem, dan heb ik gewoon gelijk.
Als jij uit het niets een Lelijke opmerking over de vuurwerkramp maakt, dan heb je geen gelijk, sterker nog, dan Vraag je gewoon om problemen.
Duidelijk nu?
het was me wel duidelijk dat ie die opmerking express zette... maar dalord, je weet pas wat voor impact zo'n ramp heeft als je het meemaakt, echt waar.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou allemaal erg hoor, maar om nou te zeggen dat het totaal onverwacht kwam?
jullie reageerde als een olifant in een porselein kast.... En om nou zo'n drama te maken van 1 opmerking...
Wat is je adres?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:49 schreef engessa het volgende:
[..]
Deze wil ik even quoten. Misschien dat je straks, als je verder bent gegaan met ademhalen en je je traantjes gedroogd hebt, dit even opnieuw kunt typen.
Wat moet ik dan gaan doen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:49 schreef yvonne het volgende:
Het is bijna vol![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
het was me wel duidelijk dat ie die opmerking express zette... maar dalord, je weet pas wat voor impact het niet hebben van een sociaal leven heeft als je het meemaakt, echt waar.
[xebro] Vuurwerkrampen zijn hilarisch en een prachtig schouwspel. Jammer van die vuurpijl die in je gezicht ontplofte...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Explain plz.
Nja, naja, elk nadeel heeft zn voordeelquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:50 schreef Vieske het volgende:
[..]
[xebro] Vuurwerkrampen zijn hliarisch en een prachtig schouwspel. Jammer van die vuurpijl die in je gezicht ontplofte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |