hey meiden!
voor de blunderkonten: ach ja, het is idd niet zo fijn maar was ook niet zo bedoeld en ben erg blij voor jullie!!!
k zou nog even laten weten hoe de kraamvisite is gegaan:
nou het was leuk maar ook moeilijk
heb de kleine nog vast gehouden
![]()
en dat was wel effe tig keer slikken, ze viel in slaap op mn arm
en is terug in haar bedje gelegd, mn vriendin vroeg me toen even mee naar buiten en vroeg ook hoe ik het vond was erg lief.
daarna hebben we nog goed met zijn vieren gepraat en is me ook duidelijk geworden dat de buien die ik heb ook te maken hebben met de hormonen.en ook veel gelachen..
echter erna had ik weer wat heibel met mn vriend... k miste zijn arm even om me heen maar hij had het er ook moeilijk mee maar dan gaat ie het eerst zelf op een rij zetten terwijl ik op dat moment hem hard nodig heb .... ben toen maar een gedicht gaan schrijven.
ik snap t niet meer hoor, ken mezelf nietmeer alles is over de kop en ik maak me druk om idiote dingen waar ik me een dag later niet eens meer naar omkijk...
kent iemand dat? die periode erna met heibel en je leegvoelen en zo??
![]()
hoe is het verder met de rest gegaan?
slaapmeisje: snap niet dat er wat meer begrip kan worden getoond door juist een deskundig iemand, maar ja het gevoel kan ze zich waarschijnlijk niet voorstellen..ben wel blij dat jullie weer een stapje verder zijn.
en dat ze zei waarom zon haast? vind ik zo dom,
![]()
jullie zijn al heel lang bezig.
maar ja hakt er wel weereven in veel sterkte en hoop dat je je snel wat beter voelt!!
neem je rust en je tijd!!!
dikke knuf voor iedereen
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...