Nee, jij bent tactvol bezig, ontzettend lompe eikel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, je bent echt niet goed wijs.
Als je haar helpt, dan zorg je dat je met haar in contact staat en haar echt helpt via de ANWB en hier niet als een viswijf loopt te mekkeren.
Stel dat de ouders het leven hadden gelaten, dan was jij lekker geweest hier.
Ik wind me niet snel op maar godverdomme, wat pakken juliie dit tactloos en onhandig aan.
Nouquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:15 schreef static het volgende:
[..]
Ja precies.
ik vind MUUS eigenlijk heel erg behulpzaam voor dat meisje.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:14 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor Insomaniac en MUUS - maar ik heb jullie er niet graag bij als er echt iets aan de hand is.
Helpen noemen ze dat
Zeker zelf geen kinderen, dan zou je dit niet doen tenminste.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, jij bent tactvol bezig, ontzettend lompe eikel.
Nou SCH, kom maar opquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:17 schreef brechtje het volgende:
[..]
waarom doe je zow gemeen!!! ik wist niet wat ik moest doen ik zit hier alleen en ik wou dat ff dat de echte fok vriendjes ff wouden helpen door te bellen en zo ik wist echt niet wat ik moest doen!! me ouders weg stel je voor ik wist toch ook niet hoe ernstig alles was!
weet je wie dom bent jij! en waarom noem je dr een ego? ze helpt MIJ toch! door haar weet ik nu veel meer over het ongeluk, en dankje Muus me ouders hebben gebeld...... Nu weer doei!!!!*opneemt*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent echt dom he - egoistisch vooral.
Niet op die stomme mensen letten Brechtje.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:17 schreef brechtje het volgende:
[..]
waarom doe je zow gemeen!!! ik wist niet wat ik moest doen ik zit hier alleen en ik wou dat ff dat de echte fok vriendjes ff wouden helpen door te bellen en zo ik wist echt niet wat ik moest doen!! me ouders weg stel je voor ik wist toch ook niet hoe ernstig alles was!
Klopt, rationeel nadenken ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is allemaal zo makkelijk als je alles leest.
Open anders maar even een ander topic in GC of ONZ om verder te praten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:17 schreef brechtje het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een enge gevoelloze stoker die bovendien niet kan lezen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:14 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor Insomaniac en MUUS - maar ik heb jullie er niet graag bij als er echt iets aan de hand is.
Helpen noemen ze dat
Als er echt wat aan de hand geweest was waren er gepaste maatregelen genomen. Als dit nu even de manier is om Brechtje gerust te stellen, so be it. Azijnpisser.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Als die ouders wat was overkomen, echt overkomen, dan had dat leuk geweest heir, lekker live in een topic
Onderbouwing?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker zelf geen kinderen, dan zou je dit niet doen tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |