jullie hebben dus nog niet geneukt?!?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mjaah, zij nix bij mij...
Nognie echt de kans voor gehad.
Ik ben goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:15 schreef Partygurl het volgende:
Doe je goed
het onweerde hier net alquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:28 schreef Partygurl het volgende:
Tis nog droog maar niet lang meer denk ik
Ja zoals FlyingFox....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:19 schreef Partygurl het volgende:
Allemaal van die ranzige mensen
quote:En ja ik wist allang dat je goed bent*slijm*
Dat is een haarclipquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:36 schreef Partygurl het volgende:
Wat hangt er in de story aan dr zonnebril
Het prijskaartjequote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:36 schreef Partygurl het volgende:
Wat hangt er in de story aan dr zonnebril
Lees even wat je zelf schrijftquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:40 schreef blieblie het volgende:
Maar ik heb geduld, der is meer dan neuken!!... schijnt
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:43 schreef Partygurl het volgende:
Of je douwt m er gewoon in!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:43 schreef Partygurl het volgende:
Of je douwt m er gewoon in!
9 vd 10 keer meen ik het ook niet serieusquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef Partygurl het volgende:
Ja duh9 vd 10 worden boos!
Met jou altijdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:50 schreef Partygurl het volgende:
Je meent t
Flow wil je met me trouwen
PG!! Wat doe je!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:50 schreef Partygurl het volgende:
Je meent t
Douwt je mannetje hem er dan niet elke dag inquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:50 schreef Partygurl het volgende:
Je meent t
Wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:03 schreef Partygurl het volgende:
Trouwen met flow
damnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:16 schreef Partygurl het volgende:
Nee want jij moet ze betalen.
Deze?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:19 schreef Partygurl het volgende:
Wat een kutsmiley is dat!
Is ook niet veel voor 8 uur werk...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:24 schreef Partygurl het volgende:
Zow ik heb mijn 55euro vandaag weer verdiend, ik wil salarisverhoging
Whehehehequote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:37 schreef Partygurl het volgende:
Uhm jah als mijn vriendje dan nog steeds niet kan lopen dan mag je mee, mits je een foto stuurt
Ja, zielug zijn wijquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:39 schreef Partygurl het volgende:
Arme wij he flow
denkut niet, Postbank is de traagste bank van Nederlandquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:41 schreef blieblie het volgende:
Ik heb vannacht de betaling van mijn pc op de bus gedaan. Zou dat binnen zijn bij de Postbank voor het weekend?
holaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:18 schreef amaranta het volgende:
oi
Postbank-Postbank is vrij snel geregeld, ik vrees alleen dat het geheugen wel ff kan duren. Want dat moest naar een rabobank nummerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
denkut niet, Postbank is de traagste bank van Nederland
wa een kut leven heb jij zegquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef FlowDesign het volgende:
ohjee, ik moet dalijk wéér gezellig gaan doen met een biertje in m'n hand....
wat een hel
ja wedduhquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:26 schreef BigB het volgende:
[..]
wa een kut leven heb jij zeg![]()
er lag wel 1 worstje daar in de vitrinequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:27 schreef FlowDesign het volgende:
Lekker Ama, maar ik mis deSpareribs Souflaki Worst Speklapjes
maar wel leukquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:33 schreef amaranta het volgende:
oud
Die van Dick Advocaat met de wisselquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:35 schreef amaranta het volgende:
altijd weerdie kasta
ik kreeg laats een mail van een vriendin
en heel klein onder in de pic stond kastanova geschreven (ofzoiets)
Hij laadt wat langzaam....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:35 schreef BigB het volgende:
kruisje
ja ik wilde het plaatje niet bij de naam noemenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die van Dick Advocaat met de wissel
geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:38 schreef BigB het volgende:
nu zie ik half iets net zag alleen maar kruisje
Kijk, daar ga je al hèquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:41 schreef amaranta het volgende:
ow dat kruisje
ik dacht aan een ander kruis
Schrijver?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:42 schreef amaranta het volgende:
ik ben een leuk boek aan het lezen
de da vinci code
'spannend'.................
and theeeeeen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:49 schreef blieblie het volgende:
nog 1 uur en 11 min te gaan
Hoest met de Hondaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:31 schreef ArTiC het volgende:
weekend..of iets wat erop lijkt...
als de brandweerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoest met de Honda![]()
hmhmquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als de brandweer![]()
Hoe heet je op SLH, ik kon artic niet vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als de brandweer![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hmhm
leuk topic: Ik plaats gewoon even wat Fok-User-foto's zonder toestemming
Jow, om half 6 ben ik op het stationquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:13 schreef blieblie het volgende:
Tjow, is er een bom gevallen op Eindhoven... at het zo stil is![]()
Hey, ama!! Toevallig
En vnv ga jij haar....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:04 schreef blieblie het volgende:
Jow.. tkan zijn dat we dan nog aant tellen zijn, maar dan kan je gewoon richting Wiener Schnitzel lopen.
Sterre treint niet mee, want die heeft goed hard geneukt gisteren en zit dus al in Gestel.
Ik nie... mijn tijd komt welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:09 schreef febster het volgende:
[..]
En vnv ga jij haar....?
Wellicht grijp ik vnv mijn kansquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik nie... mijn tijd komt wel.
Ga je me vertellen dat die nou nog niet geneukt heeft ?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:09 schreef febster het volgende:
[..]
En vnv ga jij haar....?
Yep iddquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ga je me vertellen dat die nou nog niet geneukt heeft ?
Ik weet niet alles natuurlijk, maar ik denk dat BB wel wat gedaan/geprobeert heeft, maar ja als ze niet wil, dan wil ze niet hequote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:26 schreef Partygurl het volgende:
Tss en daar doe jij niets aan als vriend zijnde
Doet Angelo zeker ook altijdquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:29 schreef Partygurl het volgende:
Wil ze niet
Gewoon in dr slaap doen dan
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:42 schreef Partygurl het volgende:
Schone kleren *check*
Deo *check*
Tandenborstel *check* (net gekocht ga mijn elektrische niet mee nemen)
Borstel *niet nodig*
Haarlak/gel etc*niet nodig
*
Kussen? *niet nodig is al aanwezig*
Jas *check*
Geld *check*
Brillen/lenzendoos *niet nodig*
Drank *check*
Kauwgom zooi *check*
Handdoek voor je weet maar nooit
Ja half, de vriendin van BB geeft een verjaardag/slaag/weggaan feestje, en ik blijf daar ook slapen, met 2 andere vrouwen op 1 kamerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:48 schreef Partygurl het volgende:
Gaan jullie met zn allen bij elkaar slapen
Ik en vriendinnen doen dat wel meestal, teringzooi en weinig slaap. I love it
*check*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:51 schreef Partygurl het volgende:
Oe Febster gaat dus wel scoren.
Bij lijstje zet;
- condooms
Weet nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:53 schreef Partygurl het volgende:
Owjeej, Febster gaat neuken.
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:54 schreef Partygurl het volgende:
Nou en
Ik heb al een redelijke tijd (jaar ofzo) een condoom standaard bij me dus enzo... en nee niet bij bibi gewoon bij de AHquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:56 schreef blieblie het volgende:
Je hebt condooms gehaald??![]()
Regelmatig vervangenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
Nou dies nie meer goed als die al een jaar in je portomonnee zit waar je op zit enzow
heb geeneens een portomonnee, heb alles in me broekzak, zelfs pennen enzo....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
Nou dies nie meer goed als die al een jaar in je portomonnee zit waar je op zit enzow
Wat moet je nou met een condoom met smaakquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:06 schreef Partygurl het volgende:
Met smaak
Gewoon zonder laten proeven das nog veel beterquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef Partygurl het volgende:
Aan proeven
Wat is dat nu weerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:27 schreef Partygurl het volgende:
Vegetarisch pijpen is ook een optie, hoorde ik gister op 538
*stikt van het lachen!*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:32 schreef Partygurl het volgende:
Alleen de kaas er af eten![]()
Debby kwam ooit voor de gein met een condoom aanzetten met aardbeiensmaak (zo eentje uit een automaat ofzo). Nou, dat smaakt gewoon echt naar smerig rubber en had niks met aardbei te maken hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef Partygurl het volgende:
Aan proeven
Tsss paupers, hebben jullie geen robot die dat doet? Of anders desnoods zo'n ding waar je op kan zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:59 schreef FlowDesign het volgende:
En wederom ga ik ff het grasmaaien... *zucht*
Man, mijn ma die maait ook elke keer het gras, en dat veld is minimaal een keer zo groot als dat pisveldje bij Timbalandquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:14 schreef febster het volgende:
[..]
Tsss paupers, hebben jullie geen robot die dat doet? Of anders desnoods zo'n ding waar je op kan zitten? De mensen die ik ken uit de AB iig wel
Is juist wel goed voor het grasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:44 schreef FlowDesign het volgende:
Ja de buurman heeft wel zo'n robotding, maar is idd een beetje onzinnig voor de hoeveelheid gras die we hier hebben
[opschepmodus]
En wat nou paupers? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat wij het grootste huis van heel de AB hebben![]()
[/opschepmodus]
Eerst hadden we een grasmaaier op benzineMaar die had geen opvangbak en das slecht voor het gras.
dat deed die van ons ook, maar was toch niet goed. kregen we te veel mos door omdat het gras verstikte... nja boeiendquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is juist wel goed voor het gras.
Onze maaier chopt die zooi nog een keer door, zodat het gras gelijk "mest" heeft.
En idd de RR dude, al hebben ze geen RR meer hoorde ik laatst.
zal ff checken of ik 'm kan downen...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:45 schreef blieblie het volgende:
Flow, heb jij de Sensation White Theme?
Kan je die er ook bij zetten??
o m gquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:56 schreef Partygurl het volgende:
Goeieeeeeeeeavondddddddddddddd
Even plamuren. tot over n uur
ja lopen jullie zo achter of loopt ik zo voorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:50 schreef Mex_ het volgende:
vegetarisch is dat niet gewoon zonder condoom?
pijp jij jezelf?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Debby kwam ooit voor de gein met een condoom aanzetten met aardbeiensmaak (zo eentje uit een automaat ofzo). Nou, dat smaakt gewoon echt naar smerig rubber en had niks met aardbei te maken hoor
ja heel de dag, hoezo?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:31 schreef sosaman het volgende:
[..]
pijp jij jezelf?![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:13 schreef Partygurl het volgende:
Ben allang klaar
Verjaardag iskus voor mijn aanstaande man
Wanneer is de trouwdatum?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:13 schreef Partygurl het volgende:
Ben allang klaar
Verjaardag iskus voor mijn aanstaande man
maandag gaan we naar Vegasquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer is de trouwdatum?
Gokkenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
maandag gaan we naar Vegas![]()
Het is en blijft een gok iddquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gokken
Moet jij niet stappen?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is en blijft een gok idd
Ik word opgehaald door een vriend en die is nu onderweg en aan het proberen ons huis te vinden in het doolhof dat Achtse Barrier heetquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet jij niet stappen?
Ben er net ook nog doorheen gereden, en kon de plek van bestemming in een keer vindenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik word opgehaald door een vriend en die is nu onderweg en aan het proberen ons huis te vinden in het doolhof dat Achtse Barrier heet
Jah ook een goedemiddag!quote:Op zondag 11 juli 2004 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
Ook een goedemiddag deze middag
Gisteren was het erg gezellig in de stad
Alleen beetje jammer dat ze de autoradio van een maat van me hebben gejat en ook nog geprobeerd de auto zelf te jatten maar dat was niet gelukt.
ja...quote:Op zondag 11 juli 2004 16:36 schreef FlowDesign het volgende:
is iedereen dood ofzo?
Slechte zaakquote:Op zondag 11 juli 2004 16:44 schreef CyPh het volgende:
[..]
Jah ook een goedemiddag!
En dat was dus mijn autoradio!![]()
Oppakken?? Afschieten bedoel je!quote:Op zondag 11 juli 2004 17:14 schreef daNpy het volgende:
Pak ze dan op
mietjequote:Op zondag 11 juli 2004 16:53 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ja...
nee hoor gwoon kutquote:Op zondag 11 juli 2004 17:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
mietje![]()
Ik hoor alleen geluidquote:Op zondag 11 juli 2004 17:05 schreef daNpy het volgende:
Vette filmpjes van een ritje met een Impreza![]()
ff laatste Xvid codec installeren...quote:Op zondag 11 juli 2004 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoor alleen geluid
jajajajaja...quote:Op zondag 11 juli 2004 17:46 schreef CyPh het volgende:
Hoest met die foto's flow?
Aalsmeer is ook ver weg hèquote:Op zondag 11 juli 2004 17:27 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
nee hoor gwoon kut
Ja kan beter iemand dichterbij zoeken hequote:Op zondag 11 juli 2004 18:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Aalsmeer is ook ver weg hè
Codec waarmee ze ook ge-encode zijnquote:Op zondag 11 juli 2004 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoor alleen geluid
mjammiequote:Op zondag 11 juli 2004 18:25 schreef daNpy het volgende:
ik ben ook een mietje... kijk maar naar boven...quote:Op zondag 11 juli 2004 18:48 schreef CyPh het volgende:
Sorry maar roken is voor mietjes!
ook goede avond!quote:Op zondag 11 juli 2004 18:50 schreef blieblie het volgende:
avond...
Wat voor radio was het?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:54 schreef CyPh het volgende:
Degene die mij autoradio vindt krijgt vindersloon! En als je de junk die hem aanbied afslaat krijg je een bonus!
wat nou??? mannen zijn minstens net zo erg, als ze niet erger zijnquote:Op zondag 11 juli 2004 18:54 schreef blieblie het volgende:
kutvrouwen.
JvC nog ietsquote:Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat voor radio was het?
Neej, een vriendin verteld een lulverhaal over wat ik van onze relatie vindt volgens iemand anders (3de hands info dus). Maar mij geloven? Ho maar...quote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
wat nou??? mannen zijn minstens net zo erg, als ze niet erger zijn![]()
afstaan is ook een optie...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:05 schreef FlappieMoppie het volgende:
Wie heeft in godsnaam die ouders uitgevonden???? Die mogen ze van mij afslaan...
Goh, welkom vriendquote:Op zondag 11 juli 2004 19:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, een vriendin verteld een lulverhaal over wat ik van onze relatie vindt volgens iemand anders (3de hands info dus). Maar mij geloven? Ho maar...
Omdat die irritante mensen altijd alleeees moeten weten... argh....quote:Op zondag 11 juli 2004 19:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
afstaan is ook een optie...
waarom eigenlijk zomaar deze opmerking ankie?
huh... uh owja denk dat ik m snap.... Tsja... dan moet je haar dr van overtuigen dat ze jou moet gelovenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, een vriendin verteld een lulverhaal over wat ik van onze relatie vindt volgens iemand anders (3de hands info dus). Maar mij geloven? Ho maar...
Of je gelooft gewoon je vriend, ipv nieuws dat om half 5 snachts de wereld in komt tussen 2 halfzatte mensen wat een persoonlijk mening/opinie is die totaal uit verband gerukt wordt en dan als mening wordt toe gedicht aan BB...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:42 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
huh... uh owja denk dat ik m snap.... Tsja... dan moet je haar dr van overtuigen dat ze jou moet geloven
juist ja! is lullig... maarja wat zou jij doen als je iets hoort dat ze zeggen dat dat van hem af komt.. ik zou toch wel ff navragen iig...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:45 schreef febster het volgende:
[..]
Of je gelooft gewoon je vriend, ipv nieuws dat om half 5 snachts de wereld in komt tussen 2 halfzatte mensen wat een persoonlijk mening/opinie is die totaal uit verband gerukt wordt en dan als mening wordt toe gedicht aan BB...
hehe jij snapt t!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef daNpy het volgende:
Ga er nou niet op in
Helpt toch niet bij vrouwen![]()
jij snapt t!quote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef daNpy het volgende:
Ga er nou niet op in
oeps 2 keerquote:Op zondag 11 juli 2004 19:49 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
jij snapt t!![]()
]quote:Op zondag 11 juli 2004 19:47 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
juist ja! is lullig... maarja wat zou jij doen als je iets hoort dat ze zeggen dat dat van hem af komt.. ik zou toch wel ff navragen iig...
Juistquote:Op zondag 11 juli 2004 19:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
]
Jaaa naja... ach... tsja![]()
Tssss ga fietsen....quote:Op zondag 11 juli 2004 19:50 schreef omegaproject het volgende:
Allow Eindhoven
groetjes uit het EXTREEM zonnige Spanje!!!!![]()
lulquote:Op zondag 11 juli 2004 19:50 schreef omegaproject het volgende:
Allow Eindhoven
groetjes uit het EXTREEM zonnige Spanje!!!!![]()
ja, maar dan nog gelooft ze d'r vriendin wel en Blieb niet...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:47 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
juist ja! is lullig... maarja wat zou jij doen als je iets hoort dat ze zeggen dat dat van hem af komt.. ik zou toch wel ff navragen iig...
Ok dan is t gewoon stom... als ze hem dan nie gelooft...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja, maar dan nog gelooft ze d'r vriendin wel en Blieb niet...
"De basis van een relatie is gebouwd op onderling vertrouwen en wederzijds respect."
ja dat krijg je er vanquote:Op zondag 11 juli 2004 19:40 schreef FlappieMoppie het volgende:
Omdat die irritante mensen altijd alleeees moeten weten... argh....
(bijv. en heb je nu een vriendje? nee wat heb je dan gedaan van t weekend.... niks mam.... arghhh)
nee dat was dan weer net niet de bedoeling mmmmm vaag...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:58 schreef daNpy het volgende:
Of niet
]quote:Op zondag 11 juli 2004 19:58 schreef FlappieMoppie het volgende:
ARGH nou word ik echt helemaal gek, voor hoe ver ik dat nog niet was.... Zegt ons mam.. jeetje we hebben gewoon bekant helemaal geen belkosten gehad.... Ok omdat je zo aandringt wil ik best meer bellen vanaf die telefoon hoor....
waarvanquote:Op zondag 11 juli 2004 19:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja dat krijg je er van
Heb je die filmpjes nou al gezien?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:00 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
nee dat was dan weer net niet de bedoeling mmmmm vaag...
welke filmpjes?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes nou al gezien?
Onze vrouwenkennerquote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef daNpy het volgende:
Ga er nou niet op in
Ja lijkt me enig...quote:Op zondag 11 juli 2004 20:03 schreef daNpy het volgende:
Van die PIMPreza
En die BMW vs Bel-Air enzo
Jah maar het was die ene, met die grijze voorkant...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Goh, welkom vriend
@Cyph; JVC heeft ook zoveel op elkaar lijkende radio's
flappie... ff op bovenstaand linkje 'Codec' klikken, downloaden en dan installerenquote:Op zondag 11 juli 2004 18:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Codec waarmee ze ook ge-encode zijn
Opslaan als .exe file, is de installer voor de XviD codecs (wordt "! Xvid1.0[1]" ivm lange bestandsnaam).
ja daahaag das te veel werk, ben ondertussen ook nog aan t strijken en heb ook nog ns geen flauw idee hoe k da zou moeten doen...quote:Op zondag 11 juli 2004 20:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
flappie... ff op bovenstaand linkje 'Codec' klikken, downloaden en dan installeren
Ze zeggen altijd dat vrouwen alles tegelijk kunnen.....quote:Op zondag 11 juli 2004 20:14 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ja daahaag das te veel werk, ben ondertussen ook nog aan t strijken en heb ook nog ns geen flauw idee hoe k da zou moeten doen...![]()
kan ik ook, hij is nu aan t downloaden ben aan t msnen, fokken en strijken tegelijk.. genoeg tegelijk?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:15 schreef CyPh het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat vrouwen alles tegelijk kunnen.....![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:16 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
kan ik ook, hij is nu aan t downloaden ben aan t msnen, fokken en strijken tegelijk.. genoeg tegelijk?
hetzelfde!quote:Op zondag 11 juli 2004 20:20 schreef CyPh het volgende:
Iedereen een fijne avond toegewenst![]()
Ben naar eindhoven!
da kende wel ns hebbe hequote:Op zondag 11 juli 2004 20:21 schreef daNpy het volgende:
Dan ligt het idd aan jou
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:27 schreef FlowDesign het volgende:
* snookeren is
nee t is zondag en zomerstop.... dus ga ik vanavond uit verveling naar de kroeg.... wat een strafquote:Op zondag 11 juli 2004 20:29 schreef blieblie het volgende:
komt er nog iets okee's op tv??
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:30 schreef daNpy het volgende:
Top Gear over een half uur @ BBC2
Dank u.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Codec waarmee ze ook ge-encode zijn
Opslaan als .exe file, is de installer voor de XviD codecs (wordt "! Xvid1.0[1]" ivm lange bestandsnaam).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |