Ja! Gelukkig iemand die om me geeft :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:02 schreef mat_herben het volgende:
IK!
ik kom je bewaken!
Donderdag?
Wat voor bedreigingen zijn het (wat zeggen ze exact?)? Wat voor mensen bedreigen je (ken je ze?)?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:00 schreef Camoth het volgende:
Gisteren vonden twee freakshows uit Landgraaf het nodig mij middels internet te bedreigen met de dood die dan donderdag zou worden toegebracht door beiden.
Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \\\\\\\"Dit is niet GENOEG bewijs\\\\\\\"En bedankt weer jongens...welke sterke man komt mij donderdag beschermen??
![]()
Natuurlijk is dat niet genoeg bewijs. Elke kloddermongool kan zoiets in elkaar flansen. Zo zou je iedereen van bedreiging kunnen beschuldigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:00 schreef Camoth het volgende:
Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \"Dit is niet GENOEG bewijs\"
Hehe ik zou zeggen trommel de Exclipse-sturmabteilung eens opquote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:00 schreef Camoth het volgende:
Gisteren vonden twee freakshows uit Landgraaf het nodig mij middels internet te bedreigen met de dood die dan donderdag zou worden toegebracht door beiden.
Dit alles werd mij gemeld middels 5 e-mails en een msn gesprek. Wat doet een verstandig iemand dan? Die drukt op het print knopje en hobbeld naar de politie...echter, wat doet de politie? Die stuurt je naar huis onder het nom van: \"Dit is niet GENOEG bewijs\"En bedankt weer jongens...welke sterke man komt mij donderdag beschermen??
![]()
Ik kan donderdag niet sorry!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:49 schreef DABAMaster het volgende:
Mja, ik geloof dat Fok! achter je staat.... dus je hebt een mannetje/vrouwtje of 82000 donderdag... Waar en wanneer?
Behalve als het om JP gaatquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet genoeg bewijs. Elke kloddermongool kan zoiets in elkaar flansen. Zo zou je iedereen van bedreiging kunnen beschuldigen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stuur die dan gelijk even door naar abuse@'provider van die mensen'.nl
Ik heb wel eens een mailtje naar een provider gestuurd over misbruik, ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:14 schreef AltamirA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij kent dat wereldje zo te horen he![]()
leuk ja zo'n actiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:18 schreef Toeps het volgende:
Het minste wat de politie zou kunnen doen is toch die gastjes even aan de tand voelen.
Ik ben ook ooit als 16-jarige door de recherche gebeld wegens diefstal en bedreiging met geweld.
Wat werkelijk gebeurd was: Patserig leeftijdsgenootje (type Antilliaan, groot) liep te patsen met zijn nieuwe horloge. Een vriendin van mij en ik vroegen of we even mochten kijken en liepen toen weg met het horloge. Hij begon te roepen "geef terug!", waarop wij zeiden "Kom hier dan.". hij kwam niet, mijn vriendin stopte het horloge in haar tas en we dachten dat hij nog wel zou komen. Maar nee, dezelfde avond stond de politie op mijn antwoordapparaat. Je had die kop van mijn moeder moeten zien.
De fok! knokploeg is beterquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:03 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Hehe ik zou zeggen trommel de Exclipse-sturmabteilung eens op![]()
Waar moet dat heen met de jeugd?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:18 schreef Toeps het volgende:
Het minste wat de politie zou kunnen doen is toch die gastjes even aan de tand voelen.
Ik ben ook ooit als 16-jarige door de recherche gebeld wegens diefstal en bedreiging met geweld.
Wat werkelijk gebeurd was: Patserig leeftijdsgenootje (type Antilliaan, groot) liep te patsen met zijn nieuwe horloge. Een vriendin van mij en ik vroegen of we even mochten kijken en liepen toen weg met het horloge. Hij begon te roepen "geef terug!", waarop wij zeiden "Kom hier dan.". hij kwam niet, mijn vriendin stopte het horloge in haar tas en we dachten dat hij nog wel zou komen. Maar nee, dezelfde avond stond de politie op mijn antwoordapparaat. Je had die kop van mijn moeder moeten zien.
Met scalpels kom je een end, en heb je een grill op je bumper zitten van je Ambu? Dan is boem echt hoquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:24 schreef Farao het volgende:
'k zit niet in de beveiliging dus ik kom je niet beschermen maar als wij donderdag 'n dergelijk melding krijgen in Landgraaf zal 'k m'n chauffeurmaat vragen extra hard te rijden(Landgraaf valt onder onze post)
Da's waar, en met 'n Lifepack 12 (defibrilator, om o.a. schokken toe te dienen) kan je ook wel iemand beschermen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:25 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Met scalpels kom je een end....
Waar wacht je dan op!! Meld je vrij donderdag en bescherm die dame!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:29 schreef Farao het volgende:
[..]
Da's waar, en met 'n Lifepack 12 (defibrilator, om o.a. schokken toe te dienen) kan je ook wel iemand beschermen.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:40 schreef Farao het volgende:
Maar als ik vrij heb heb ik geen lifepack 12....
Hey da's toevallig.quote:
Sorryquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:50 schreef Farao het volgende:
Maar goed, we gaan volgens mij 'n beetje offtopic...
Ja die slaan met hun toetsenbord en slingeren muizen naar je kop ... zal een zooitje worden ...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:27 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
De fok! knokploeg is beter
Zoals ik dus al zei: de politie doet er niks mee, ze vinden het niet genoeg bewijs, ze zeiden minstens 50 pagina's nodig te hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:01 schreef JPBalkenende het volgende:
je moet gewoon ff alles uitprinten, inlucief ip adres, dat stap je naar hun provider en naar de politie, krijg je hun adres mischien ook nog
Zal ik doenquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:27 schreef Djaser het volgende:
Wel vrijdag even posten he dat je nog leeft!
Lekkere boel zeg, lees t nu pas. Hou je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |