Weet ik niet , maar als je dat hebt gezegt dan heb je wel gelijkquote:Op zondag 5 december 2004 00:54 schreef jpzegthallo het volgende:
Had ik al gezegd dat ik denk dat Chelsea kampioen gaat worden?
Ranieri is ook een kut coachquote:Op zondag 19 december 2004 18:39 schreef jojomen4 het volgende:
Bij deze club wordt met geld gesmeten maar er wordt tenminste wel gekeken naar wat er gekocht wordt nu ze een goeie trainer hebben. In de eerste jaren van Abraham hebben ze ook nog wel onnodig met geld gegooit en spelers gekocht waar je niks aan hebt. De jongens die Mourinho haalt spelen bijna wekelijks en kunnen samen spelen. Bij veel teams zag je altijd dat het een hoop goeie voetballers waren die er saampjes niks van bakten.
Goed werk van Jose dus8 goals tegen is ook mooi
Rainieri had geen inbreng in nieuwe aankopen, Mourinho heeft denk ik wel duidelijk aangegeven dat hij bepaalt wie er gekocht word.quote:Op zondag 19 december 2004 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ranieri is ook een kut coach
Nu misschien wel, maar voor het seizoen niet.quote:Op zondag 19 december 2004 19:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rainieri had geen inbreng in nieuwe aankopen, Mourinho heeft denk ik wel duidelijk aangegeven dat hij bepaalt wie er gekocht word.
Wat bedoel je met voor het seizoen niet. Bedoel je daarmee dat hij (Mourinho) voor dat het seizoen begon ook niks in te brengen had? Cech, Tiago, Carvalho en Drogba zijn toch echt aankopen van Mourinho geweestquote:Op zondag 19 december 2004 20:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu misschien wel, maar voor het seizoen niet.
Daarom, het idee dat die kerel weinig te zeggen heeft over de aankopen is belachelijk!quote:Op zondag 19 december 2004 21:41 schreef rubbereend het volgende:
Kezman was ook een echte aankoop van José, Robben was een aankoop van Kenyon
Ranieri zou nooit iets van Chelsea hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 december 2004 19:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rainieri had geen inbreng in nieuwe aankopen, Mourinho heeft denk ik wel duidelijk aangegeven dat hij bepaalt wie er gekocht word.
Mourinho bouwt waar Rainieri puzzelde![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:41 schreef DaMayan het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Joe Cole geen basisplaats krijgt. Zowat altijd als hij speelt is ie een van de beste op het veld.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=65840/sc=174302quote:Joe Cole is de Gouden Wissel van Chelsea
2/1/2005 13:54
Joe Cole was zaterdag de grote man voor Chelsea. Hij besliste het duel met Liverpool in de tachtigste minuut, door te zorgen voor de enige treffer. Hij had daarbij het nodige fortuin, dat tegenstander Jamie Carragher zijn schot zodanig van richting veranderde dat doelman Jerzy Dudek kansloos was.
Maar Cole had niet zomaar geluk. Want dit seizoen bewijst de 23-jarige speler zich vooral als Gouden Wissel. Zoals zaterdag op Anfield, waar hij in de 76ste minuut in het veld kwam en met een van zijn eerste acties een hoekschop forceerde, waaruit hij later zou scoren.
En dat was niet de eerste keer dit seizoen dat Cole scoorde als invaller. Vijf keer bracht coach José Mourinho de international als invaller binnen de lijnen en in vier invalbeurten scoorde Cole. Drie van die treffers bleken de winnende goal, twee keer was Liverpool het slachtoffer.
Overigens geven de statistieken manager Mourinho alle gelijk om Cole als invaller te brengen, want in de zes wedstrijden die hij in de basis mocht starten, kwam hij niet tot scoren.
datum duel uitslag wissel score
21/08/04 Birmingham City-Chelsea 0-1; 63. (Geremi) 69. Cole 0-1
03/10/04 Chelsea-Liverpool 1-0 ; 39. (Drogba) 64. Cole 1-0
16/10/04 Manchester City-Chelsea 1-0 ; 64. (Tiago)
28/12/04 Portsmouth-Chelsea 0-2 ; 73. (Smertin) 90. Cole 0-2
01/01/05 Liverpool-Chelsea 0-1; 76. (Duff) 80. Cole 0-1
quote:Chelsea offer Kezman for Tottenham ace Defoe
Chelsea are stepping up their bid to land Tottenham striker Jermain Defoe.
Get over 10,000 Screensavers FREE!
Defoe is still in the middle of new contract talks with Spurs and Chelsea are eyeing the England international as a replacement for Adrian Mutu.
The News of the World says Chelsea are set to offer striker Mateja Kezman and £10m cash for Tottenham the hotshot.
quote:Chelsea staat dicht bij een overeen-
komst met Adidas. De Duitse kleding-
sponsor heeft maar liefst 431 miljoen
euro veil om de volgende 15 jaar de
uitrusting van de Engelse club te spon-
soren. Dat is nog geen record, want
Manchester United kreeg 435 miljoen
euro van concurrent Nike voor 13 jaar.
Chelsea maakte afgelopen week een einde
aan de overeenkomst met Umbro.
En de enigequote:Op zondag 27 februari 2005 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
De eerste prijs voor Chelsea is binnen: De Carling Cup.
Ben ik niet met je eens.quote:
Zijn we daar ook weer van afquote:De UEFA heeft José Mourinho een boete van 13.000 euro en een schorsing voor twee Champions Leagueduels opgelegd. De tuchtcommissie bevond de coach van Chelsea schuldig aan het 'in diskrediet brengen van de sport'.
Naast de straf voor Mourinho persoonlijk kreeg Chelsea een boete van 50.000 euro opgelegd. Assistent-coach Steve Clarke en veiligheidsman Les Miles kregen een berisping vanwege hun rol in het geheel. Door de schorsing zal Mourinho de kwartfinaleduels tegen Bayern München van de tribune moeten bekijken. Ook mag hij niet in de kleedkamer en de directe omgeving daarvan komen voor en tijdens de wedstrijden.
Mourinho wordt bestraft naar aanleiding van het duel tegen Barcelona. Mourinho verklaarde in eerste instantie Barcelona-coach Rijkaard met scheidsrechter Frisk diens kleedkamer hebben zien binnenlopen. Later bleek hij dit niet te kunnen hebben gezien en leidde de ophef onder meer tot bedreigingen aan scheidsrechter Frisk, die besloot te stoppen met fluiten.
De tuchtcommissie veroordeelt Mourinho nu op het vage begrip van het in diskrediet brengen van de sport en gaf aan dat Mourinho schuldig was aan "het opzettelijk creëren van een vergiftigde en negatieve sfeer".
Kijk,dat heeft cultheld altijd al graag eens willen horen van iemand andersquote:Op donderdag 7 april 2005 11:23 schreef twi het volgende:
Chelsea is PSV in 't kwadraat,
Duff en Robben zijn niet aan vervanging toe hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een aanvaller nodig? Een hele nieuwe aanval ja.
Hmz, haalt Cudicini volgens mij ook niet dit seizoenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee, Pidgeley komt in ieder geval nooit aan een medaille. Daarvoor moet je tien wedstrijden achter je naam hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |