Vieze heteromannenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:19 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
En hij betaalt het drinken vandaag!
Die baby kan ondertussen al Foppe zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:23 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij houdt EW het gewoon nog ff vol omdat ze het wel leuk vindt dat al die titels over haar gaan
Ik blijf altijd kijken! Dat mag!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:19 schreef SCH het volgende:
Franky, je loenst nog steeds?
Zeker, maar ik vind het zo zielig voor je dat jij dat loensen verwart met flirtenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik blijf altijd kijken! Dat mag!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:32 schreef SCH het volgende:
Zeker, maar ik vind het zo zielig voor je dat jij dat loensen verwart met flirten![]()
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
MM, m'n puntje van kritiek gelezen?
Ik had op de FP willen reageren maar dat gaat om een of andere reden niet...
Daar zit zijn pik toch niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:45 schreef methodmich het volgende:
En SCH, knijp jij nooit in de billen van je man?
Vorige Hoolsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar staat dat?
En SCH, knijp jij nooit in de billen van je man?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar zit zijn pik toch niet?
Guus heeft imo minder met Oranje, ondanks dat ie ex-bondscoach is, dan een 78-voudig internatioinal die zijn kont afveegde met een Duits shirt...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:55 schreef methodmich het volgende:
Ah, gezien Sandman.
Ja, maar die mannen zitten of net bij hun club of hebben geen belang bij Oranje.
Guus heeft bijgetekend, maar PSV zal niet onwelwillig staan tegenover een vertrek. Guus is toch vooral de man van Harry.
Zo veel mogelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:25 schreef methodmich het volgende:
Als het maar 2 piranha's zijn valt het mee, ze durven alleen in groepen.
Maar wanneer heb je nu een afspraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |