Volgens mij halen mijn ouders het gewoon in de supermarkt. Kan dat kloppen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:45 schreef sushi-nori het volgende:
Mn postelein is niet zo moeilijk aan te komen in de betere groentezaak, in het voorjaar.
Ja. Bij de AH verkopen ze het.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:40 schreef Toet het volgende:
[..]
Volgens mij halen mijn ouders het gewoon in de supermarkt. Kan dat kloppen?
Bedanktquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik gaf de tip voor Spindizzy's Vergeten Kruidentuin......![]()
Dat zag ik vorige week hier op de markt bij de bio-groentenkraam liggenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Waterkers, dat heb ik al heel lang niet meer gegeten.
Tussen de aardperen en de Zilversteel?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat zag ik vorige week hier op de markt bij de bio-groentenkraam liggen
Zilversteel heb ik dan weer nooit van gehoordquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tussen de aardperen en de Zilversteel?
![]()
Dat is de dure antroposofenwinkelnaam voor raapstelenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zilversteel heb ik dan weer nooit van gehoord
MMmm Mispels, lekker op brandewijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb weleens waterkers bij Appie gekocht. En ik zou weleens mispels willen kopen.
Het is bij jou echt nooit goed of het deugd niet, he...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is de dure antroposofenwinkelnaam voor raapstelen
Zijn die eigenlijk nog ergens te koop?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
MMmm Mispels, lekker op brandewijn
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Het is bij jou echt nooit goed of het deugd niet, he...
Zie ze wel eens bij sommige groenteboeren, maar eigenlijk tamelijk zelden.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zijn die eigenlijk nog ergens te koop?
Huh, ken je mij?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:12 schreef sushi-nori het volgende:
[..]
Yala dutch-mamma, en we wonen ook nog eens dicht bij elkaar. Alleen jij hebt wat meer ruimte dan ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |