Bimarair niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:38 schreef Jeroenus het volgende:
Hmmm, ik heb het idee dat er geen vliegtuigmaatschappij is die in de buurt komt van Bimanair (253 ex taxes/toeslagen, 339 incl.) qua prijs. Daarna lijken alle prijzen bij de 500 te beginnen
Iemand nog tips?
Voor mensen in de wat noordelijkere gedeeltes van Nederland ligt de luchthaven van Brussel nou niet écht handigquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:05 schreef Busta het volgende:
[..]
Bimarair niet goed genoeg?
Het is gewoon een kleine luchtvaartmaatschappij, ze hebben maar 5 kisten. Maar zo slecht schijnen ze niet te zijn, eten is goed van wat ik gehoord heb en dat niet bij elke maatschappij zo.
Maar er is inderdaad niet veel over bekend, maar je kunt er wel vanuit gaan dat het gewoon een veilige maatschappij is aangezien ze landingsrechten op JFK hebben en ze hebben niet van die ´Ryan Air praktijken´, dat ze je op een of ander vaag vliegveld afdroppen.
Tevens wat voor mij ook zwaar heeft mee gewogen zijn de uitstekende aankomst- en vetrektijden, dit scheelt wel mooi 1 dag NY extra
En jah, het maakt IMO het avontuur zo alleen maar groter toch![]()
Haha, nee, Bimanair is prima mits er plaats is. Ik had een beschikbaarheidsaanvraag gedaan voor 17-24 augustus gedaan en daar was niets meer beschikbaar. Nu kan ik in principe vertrekken van 9 tot 22 augustus, dus dat is vrij flexibel. Ik heb dan ook al een mailtje terug gestuurd naar De Vries reizen met de vraag op welke vluchten zij nog plaats hebben (za- en di-vlucht), maar ik heb nog geen reactie gehad. Omdat het misschien zo is dat er geen plaats meer is, ben ik alvast gaan zoeken naar een alternatief.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:05 schreef Busta het volgende:
[..]
Bimarair niet goed genoeg?
Het is gewoon een kleine luchtvaartmaatschappij, ze hebben maar 5 kisten. Maar zo slecht schijnen ze niet te zijn, eten is goed van wat ik gehoord heb en dat niet bij elke maatschappij zo.
Maar er is inderdaad niet veel over bekend, maar je kunt er wel vanuit gaan dat het gewoon een veilige maatschappij is aangezien ze landingsrechten op JFK hebben en ze hebben niet van die ´Ryan Air praktijken´, dat ze je op een of ander vaag vliegveld afdroppen.
Tevens wat voor mij ook zwaar heeft mee gewogen zijn de uitstekende aankomst- en vetrektijden, dit scheelt wel mooi 1 dag NY extra
En jah, het maakt IMO het avontuur zo alleen maar groter toch![]()
Zeker vroeg geboekt of niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:34 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Ik vlieg de 2e augustus al met Delta Airlines, zijn idd niet duur, zit op ongeveer ¤350
Is dat vervelend die tussenstop? Hoe zit dat precies?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:43 schreef matthijst het volgende:
Iceland Air is wel OK, je hebt alleen een tussenstop op IJsland, da's wat minder.
Klein vliegtuig ook.
Uhm, in mei. Weet niet of je dat vroeg vindt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:29 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Zeker vroeg geboekt of niet?
Dat is best een hoop geld, maarja de KLM is ook duur.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:34 schreef Razer het volgende:
Ik heb 1,5 maand geleden nog met de KLM geboekt voor 23 juli, en wij zijn iets van 575¤ p.p. kwijt vooor de vlucht alleen al.
Als het op de terug weg zou zijn, zou ik het wel doen. Op de heenreis zeker nietquote:Op zondag 11 juli 2004 01:03 schreef matthijst het volgende:
Je land in IJsland, mag even van boord en gaat weer verder. Geloof dat het al met al 2-2,5 uur duurt ofzo, is al een jaar of 7 geleden ofzo, dus weet niet meer precies.
Toen wij gingen bleek op de heenweg bij IJsland het vliegtuig overboekt te zijn, je kon toen een gratis overnachting + excursie krijgen als je wilde... + $50 zakgeld, en een paar minuten later werd dat +$100 zakgeld
Wij hebben dat toen niet gedaan omdat we graag naar NY wilden
Is de service ofzo heel speciaal ook ?quote:Op zondag 11 juli 2004 13:43 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dat is best een hoop geld, maarja de KLM is ook duur.
Nee, gewoon 'normaal'quote:Op zondag 11 juli 2004 18:26 schreef Wytze het volgende:
[..]
Is de service ofzo heel speciaal ook ?
sorry, maar ik kon hem niet quoten, en had geen zin om helemaal alles over te typen...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:19 schreef kepler het volgende:
waar is mijn mooie OP
verder zijn er plannen om met kerst naar NYC te gaan? Iemand ervaringen?
Ik vloog ook met de KLM en ik vond het fijn vliegen hoor. Niet eens zo heel weinig beenruimte, lekker eten en snacks enzo. Bovendien was er supergoeie entertainment in het vliegtuig. Je kon zelf kiezen welke films / docu's / series/ tekenfilms/ of whatever je wilde zien. Oa. Alle Matrix's Alle LOTR's, Alle Godfathers + de nieuwste films. Je kon ook multi-player games enzo doen. De tijd vloog echt voorbij. Wel beter want boven een oceaan vliegen is maar saai.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:26 schreef Wytze het volgende:
[..]
Is de service ofzo heel speciaal ook ?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:36 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
idd de OP kan wel iets uitbundiger. Marcus kopieeer anders ff de OP van kepler uit het vorige topic...
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
Copy + Paste ?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:27 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
sorry, maar ik kon hem niet quoten, en had geen zin om helemaal alles over te typen...
Dat is minderquote:Op zondag 11 juli 2004 22:33 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat zou kunnen maar dan zit ik nog met al die links enzoquote:Op zondag 11 juli 2004 22:34 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Copy + Paste ?![]()
15 links copy + pasten OF .......... -> http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/OPNYC.txt <-quote:Op zondag 11 juli 2004 22:39 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar dan zit ik nog met al die links enzo
* marcus zal voortaan beter zijn best doen met een OP
Hehe chill, dacht dat dat alleen met Virgin air was ofzo. Niet van KLM verwacht..quote:Op zondag 11 juli 2004 22:32 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Ik vloog ook met de KLM en ik vond het fijn vliegen hoor. Niet eens zo heel weinig beenruimte, lekker eten en snacks enzo. Bovendien was er supergoeie entertainment in het vliegtuig. Je kon zelf kiezen welke films / docu's / series/ tekenfilms/ of whatever je wilde zien. Oa. Alle Matrix's Alle LOTR's, Alle Godfathers + de nieuwste films. Je kon ook multi-player games enzo doen. De tijd vloog echt voorbij. Wel beter want boven een oceaan vliegen is maar saai.
Toen ik over Indonesie vloog, keek ik echt constant uit me raam ( mr.marcus wil altijd naast het raam) super mooi gezicht telkens die eilandjes enzo.
zat je in business class dan? naar new york vlogen we businness class en daar had je je eigen schermpje en mocht je films uitkiezne. Maar terug weg vlogen we economy class, en daar heb je volgens mij gewoon 1 groot scherm voor iedereen...quote:Op zondag 11 juli 2004 22:32 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Ik vloog ook met de KLM en ik vond het fijn vliegen hoor. Niet eens zo heel weinig beenruimte, lekker eten en snacks enzo. Bovendien was er supergoeie entertainment in het vliegtuig. Je kon zelf kiezen welke films / docu's / series/ tekenfilms/ of whatever je wilde zien. Oa. Alle Matrix's Alle LOTR's, Alle Godfathers + de nieuwste films. Je kon ook multi-player games enzo doen. De tijd vloog echt voorbij. Wel beter want boven een oceaan vliegen is maar saai.
Toen ik over Indonesie vloog, keek ik echt constant uit me raam ( mr.marcus wil altijd naast het raam) super mooi gezicht telkens die eilandjes enzo.
don't cry,quote:Op zondag 11 juli 2004 22:33 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
..en mij mee te nemenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
don't cry,
je kan het goedmaken door mij op een enkeltje new york te bezorgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |