Inderdaad. Het zegt toch niets. Ja weer iemand dood in een of ander plaatsje. En zou ik zeggen? Waarom begint het fucking NOS en RTL nieuws dat met dit onnieuws. Incidentjes kunnen moeilijk boeiend nieuws zijn, tja of het moet van 11-september grootte zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:18 schreef Megumi het volgende:
Schietpartijen. Niet boeiend.
Helaas gaat dat vaak ook over incidenten, maar politiek bemoeid zich meestal met elke inwoner van dit land dus kan het nog wel boeiend zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Nouk het volgende:
Politiek. Niet boeiend.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:18 schreef pberends het volgende:
het is nietszeggend en al helemaal niet belangrijk.
Leg uit waarom wel dan? Je kan het nieuwsbericht van vorige week gewoon weer kopiëren en je hebt hetzelfde nieuws.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Wat een negatieve insteek weer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:18 schreef pberends het volgende:
Stelling: Welk nieuws vind jij nou echt onboeiend?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat een negatieve insteek weer.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef robh het volgende:
Nieuws over friesland kan me allemaal niet zo boeien.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
[..]jij bent ook al zo'n positivo
![]()
![]()
Je impliceert dat elk topic dat je opent alle mensen het boeiend vinden?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik open iig geen topics over wat mensen niet boeit.
Uiteraard.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Je impliceert dat elk topic dat je opent alle mensen het boeiend vinden?
Ik pak er even een biertje bij.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Uiteraard.
Open je straks ook een topic in GC over wat mensen vandaag niet gedaan hebben? Of in R&P over waar mensen geen last van hebben, in C&H wat er vroeger allemaal niet gebeurd is etc.?
Heeft best wel potentie eigenlijk, die "wat-niet topics".![]()
Eens even kijken of ik nog een Ali Somali raptekst van stal kan halen voor SCH de Fries!quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hen ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:21 schreef Stranger het volgende:
Dat hele Israel - Palestina gezeur kan me op zich nu wel een keer gestolen worden.
Precies ook alleen maar omdat er toevalig een tiener bij gewond is geraakt .quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zegt toch niets. Ja weer iemand dood in een of ander plaatsje. En zou ik zeggen? Waarom begint het fucking NOS en RTL nieuws dat met dit onnieuws. Incidentjes kunnen moeilijk boeiend nieuws zijn, tja of het moet van 11-september grootte zijn.
De dochter van een allochtone crimineel nog wel! Hoe durven ze het te tonenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Precies ook alleen maar omdat er toevalig een tiener bij gewond is geraakt .
nouwja lekker boeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |