Uit het vorige bankje, voor Syrenaquote:GRMBL
Ben ik weer. Niks te zien op de foto's. Dus vermoedelijk toch een of andere ontsteking. Morgen maar weer de huisarts bellen...
Ben je al terug van het ziekenhuis? Hoe ging het?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:35 schreef Rewimo het volgende:
Groot gelijk hoor, het is ook leuk
TOTAAAAALLL overheen gelezenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uit het vorige bankje, voor Syrena
Jij ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:45 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, je hebt mail!
proestquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Grrrrrrrrrrrr, ik ga qltel slaanHij heeft van het weekend iets in de vriezer gelegd, hij zei wel dat ie vrij vol was, maar hij heeft het invriesvak open gelaten en ik trof daarnet dus één bonk ijs aan achter de deur
Heb het er met een hamer uit moeten slaan
proest??? Ik ben boos!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
proest![]()
![]()
Rewimo, ik moet er ook een beetje om lachenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
proest??? Ik ben boos!Kreeg die deur nog tegen mijn teen ook
Aaahhhhhquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
proest??? Ik ben boos!Kreeg die deur nog tegen mijn teen ook :'(
Sylvana waar woon je.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:11 schreef Sylvana het volgende:
shopverhaal
Lekker droge opmerking weerquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:16 schreef clauwheee het volgende:
Oe das niet zo handig van Qltel
Ik woon in Nijkerk, dat ligt vlakbij Amersfoort, dus Boskoop ligt niet echt in de buurtquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:17 schreef gnoompje het volgende:
[..]
Sylvana waar woon je.
Bij mij op het dorp, in Boskoop (onder de rook van Gouda), heeft een van de winkels uitverkoop met tweede artikel gratis en 25% korting op de bermudas en singlets.
Ik ben net geslaagd voor 2 lange broeken, 4 singlets, 1 korte rok en 1 t-shirt en kan het bijna allemaal mixen. (voor € 140.00)
Ja dat zal wel ja, en helemaal lekker als het zo goedkoop is en je alles kunt mixxenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:43 schreef gnoompje het volgende:
misschien dat je morgen dan wel slaagt.
Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe outfitje(s)
Dat ben ik!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:18 schreef gnoompje het volgende:
he vervelend Rewimo![]()
erop en over is de pijn zou naomi zeggen misschien helpt het ook bij jou.
Grappig, ik had me vroeger voorgenomen mn kind (als het een meisje zou worden) Naomi te noemen (geen idee waarom btw)...Totdat mn neef en zn vrouw een kindje kregen..die dus Naomi heetquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat ben ik!
't Is een schone teen hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:32 schreef beefcake het volgende:
Rewimovoor je teen. Geen kus op je teen, want dat vind ik niet zo fris
Ik ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:48 schreef Karin het volgende:
En Zuma, sjees wat ben ik verslaafd. Heb het pas 2 weken geleden ofzo ontdenkt maar sindsdien lig ik dus niet voor 12 uur in mijn nest terwijl ik eigenlijk wel rond half 11 moet gaan. "nog even 1 potje"
Lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:07 schreef Luchtbel het volgende:
Koele nacht.... hoe is dat ook weer
ah jullie dus ook echt heel erg dat spelquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben
Hij staat oa hier: http://web.wanadoo.nl/games_chp-20549-1.htmlquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor spel is Zuma? *nieuwsgierig wordt en zichzelf nog wel even thuis ziet blijven*
ik ga niet kijken en begin dr ook niet aanquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:19 schreef Karin het volgende:
[..]
Hij staat oa hier: http://web.wanadoo.nl/games_chp-20549-1.html
Wees gewaarschuwd, is erg verslavend!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef easy-going het volgende:
Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan, ik word er helemaal draaierig van![]()
Tja, dat krijg je als je al gaat fantaseren over hoe het is om lekker buiten te kunnen laptoppenquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:02 schreef clauwheee het volgende:
SyrenaNeem een lekker afzakkertje meid, kan jou die laptop schelen... zegt ze stoer..maar ik weet o zo goed hoe je je voelt hoor
Ik kan je wel het mailtje dat moussy mij gestuurd heeft doorsturen... als je dat installeert, werkt utquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:50 schreef Rewimo het volgende:
Is wel een leuk spelIemand toevallig een codetje voor Zuma?
*voelt verslavinkje opkomen*
Met virusquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo en Karin, ik heb jullie gemaild!
Syrena, ik wilde ongeveer een half jaartje geleden ook een laptop. Diegene waar ik toendertijd op werkte was van mijn vriend en al oud en traag.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je al gaat fantaseren over hoe het is om lekker buiten te kunnen laptoppen
(we hebben nl. al een draadloos netwerk, maar alleen met vaste pc's)
Naja, misschien komt er nog ooit wel een laptopje langs.
norman????quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met virusKijk uit met dat bestandje!!! Gelukkig haalde Norman het eruit.
Nu eens kijken of het werkt
Ik heb vannacht redelijk geslapen op de maximale dosis Ibuprofen (3 x 400 mgquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo hoe is het met je tenen?
en is de vriezer alweer ontdooid?
en hier zit een kleine jongen in badjas op de bank van de dvd van VOF de Kunst te genieten
voor de vijde keer in drie dagen
qltel heeft Norman zelf geïntroduceerd hierquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
norman????
(weet qltel daar wel van ?)
dat zeg je fout: t is echt weer om van de gaan bevallenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:44 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie Syrena
wat een druilerig weer, echt weer om van te gaan huilen....
EY, mijn Robbie is geen homo! GEEN !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:42 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar....Die Samantha is toch geen jongetje?
Sorryquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met virusKijk uit met dat bestandje!!! Gelukkig haalde Norman het eruit.
Nu eens kijken of het werkt
De nieuwste McAfee, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook niet gekeken wat het was eigenlijk. Ik weet niet wat voor virusscanner je hebt, maar je kunt eventueel een probeerversie van Norman downloaden op www.norman.nl (Norman Virus Control v5 Single user edition).
dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:55 schreef coolbabe het volgende:
Ik twijfel of ik naar de Ikea zal gaan vandaag of niet. Ik moet namelijk ook nog naar de bieb vanmiddag en ik heb al spierpijn in mijn bekken waarvan ik me afvraag of het erger wordt of juist minder van een beetje beweging.
Ik ben net naar de Ikea geweest en ik merk geen verbetring en geen verslechtering. Ik hou je op de hoogte van de stand van zaken als ik vanmiddag naar de bieb ben geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:54 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
Ik heb soms het idee dat het minder wordt, soms het idee dat het erger wordt
Gisteren na de MacMeeting was het duidelijk erger.. NU nog steeds wel met trap op- en aflopen..
Een andere keer toen ik "veel" gelopen had, had ik het idee dat het allemaal wat soepeler ging. Dus er is eigenlijk geen peil op te trekken
Oftewel je hebt niks aan deze post
sorry
Hmm, wij hadden op kantoor McAfee, die haalde er minder uit dat Norton. Van Bert moest ik Norman erop zetten, want die was nog beter dan Norton...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De nieuwste McAfee, dus daar kan het niet aan liggen
Haalt jouw virusscan er automatisch cracks uit? Dat zou ook nog kunnen volgens mister_d...
ik heb echt geen virus
Zie je, dat heb ik allemaal gemistquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:47 schreef Syrena het volgende:
Ik had al vertelt dat ik dacht dat ik heeeeeeeeeel mss zwanger zou zijn?
Valt mee: twee dekbedovertrekken matchend bij onze nieuwe slaapkamer, 4 waxinelichthouders (idem) 12 onderzettertjes voor de glazen, 1 hoekrekje voor de keuken om m`n kruiden in te zetten, 1 kikkerset (beker,bordje,lepel) voor Tom, 1 gordijnophanggeval voor boven ons bed en natuurlijk 2 hotdogs en 2 sinasquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Alleen is de Ikea nu leeg
Ik ook hoor, geloof ikquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Zie je, dat heb ik allemaal gemist
Oew ik ga altijd voor het kindermenu.. Alleen waren ze me de vorige keer mijn fristi vergeten te geven, de etters...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:38 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Valt mee: twee dekbedovertrekken matchend bij onze nieuwe slaapkamer, 4 waxinelichthouders (idem) 12 onderzettertjes voor de glazen, 1 hoekrekje voor de keuken om m`n kruiden in te zetten, 1 kikkerset (beker,bordje,lepel) voor Tom, 1 gordijnophanggeval voor boven ons bed en natuurlijk 2 hotdogs en 2 sinas
fotoooooquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:38 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Valt mee: twee dekbedovertrekken matchend bij onze nieuwe slaapkamer, 4 waxinelichthouders (idem) 12 onderzettertjes voor de glazen, 1 hoekrekje voor de keuken om m`n kruiden in te zetten, 1 kikkerset (beker,bordje,lepel) voor Tom, 1 gordijnophanggeval voor boven ons bed en natuurlijk 2 hotdogs en 2 sinas
Neeeeee jullie hebben niks gemist!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Zie je, dat heb ik allemaal gemist
en ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook hoor, geloof ik
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:52 schreef moussy het volgende:
[..]
fotooooo
Ow dan moet ik die van mij ook maar in de keuken zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:47 schreef coolbabe het volgende:
Ja die staat daar om me blij te maken als ik aan het koken ben
quote:Een maand lang McDonald's
30 Dagen lang, drie keer per dag bij McDonald's eten, wat doet dat met je lichaam? Filmmaker Morgan Spurlock probeerde het uit en registreerde het proces in de film Super Size Me. In de VS werd de film met veel lof onthaald en bekroond. Netwerk sprak met regisseur Spurlock en met McDonald's Nederland. Herh.: 0.38 uur
Netwerk Nederland 1, 20:32
Is wel zo hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:44 schreef Anitra het volgende:
grrrr de jeugd van tegenwoordig heeft geen manieren meer en zo te lezen begint dat bij de ouders. Ik kan daar dus heel kwaad om worden en trek vaak ook mijn bekkie open. Niet tegen hun, maar wel zo dat iedereen die er in de buurt staat het hoort.
Ik ook, alleen klopten mijn gegevens niet helemaal. Ik ben niet in april 2002 geborenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:56 schreef Rewimo het volgende:
Ja, vond ik ook. Maar ik stond er dus wel op.
Je hebt hartstikke gelijk!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:07 schreef Syrena het volgende:
Oh, ik dacht al dat dat trage aan mijn compie hier lag.
Ik ben trouwens nog maar helemaal solo, er zit al anderhalf uur niemand meer in de hele bieb.
Ik ga dan ook lekker om half vijf naar huis...ZO !
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had het al gelezen.....1 troost voor je, ik heb geen mes kunnen kopen maar anders was ik je persoonlijk op komen zoeken![]()
Jullie kwamen zo serieus overquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:21 schreef Luchtbel het volgende:
Renahet is een 'grapje'
Ach ja ik overleef het wel.... denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:24 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik was aan het typen en toen dacht ik: O sjips !!
Volgende keer gebruik ik spoilertagsals ik er aan denk....
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:28 schreef rena het volgende:
[..]
Jullie kwamen zo serieus overVia internet vat je het veel sneller anders op.
Ik ben echt een aap![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kent ons inmiddels toch al wel een beetje
kzal het onthoudenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:09 schreef Luchtbel het volgende:
klinkt prima, 1 voor m'n opa en oma, 1 voor m'n tante en 1 voor m'n opa
die voor m'n opa moet extra groot geschreven worden, dat is alles
haha, neej, das echt me campingshirt, net zoals me shirt van Valentino Rossi, dus kan me niet schelen dattie niet gespeeld heeftquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:13 schreef Luchtbel het volgende:laat dat Kluivert shirt maar thuis
2 bikini's die op elkaar aansluiten, slippers en twee bijpassende badhandoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:16 schreef clauwheee het volgende:
Ik neem altijd zo weinig mogelijk dingen mee, die ik dan weer heel veel kan combineren
Is dat alles?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:09 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
en nou de grote vraag: gaat dit wel in mijn tas passen![]()
Want dit zijn alleen nog maar me kleren die ik mee wil nemen
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
Psst, moet je eens met een kind op reis gaan. Alleen voor het kind al heb je de grootste maat koffer nodig![]()
We gaan 3 weken weg en op de camping kun je wel wassen, maar me ma doet dat het leifst zo min mogelijk, dus ga kijken hoe ver ik met deze kleren kom, ondergoed heb ik iig niet voor 3 weken genoeg, dus dat moet wel gewassen worden, maar met die gewone kleren kan ik wel 3 weken doen denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:16 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana hoe lang gaan jullie dan weg? En kun je je kleren wassen? Kan jou het schelen joh, dan maar een fotootje met een paar keer hetzelfde truitje
Ik neem altijd zo weinig mogelijk dingen mee, die ik dan weer heel veel kan combineren
haha, ik weet het, me ma is ook de spullen voor Julian aan het inpakken, echt niet normaal wat er allemaal meegenomen moet wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
Psst, moet je eens met een kind op reis gaan. Alleen voor het kind al heb je de grootste maat koffer nodig![]()
Ik heb soms ook moeite met de ouderen hoor. Sta ik met drie kleine boodschapjes in de rij van de kassa, komt een oudere aangelopen met de mededeling: 'Ikga even voor hoor'.... nou: dat dacht ik dus niet!!! En vroeger heb ik het eens meegemaakt dat een vitale vijftiger boos was dat ze niet voor mocht, maar vervolgens zelf een meneer van in de negentig (die ze kende, magoe) achter zich liet staan! En we woonden vroeger twee huizen van een supermarkt af en ik heb het dus weleens meegemaakt dat wanneer ik uit school naar huis liep, een oudere dame zei: 'He, jij daar, kom mij eens even helpen verdorie.' Nou sorry hoor, zo praat je niet tegen iemand van wie je hulp nodig hebt en ik heb dat dan ook gezegd!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:44 schreef Anitra het volgende:
grrrr de jeugd van tegenwoordig heeft geen manieren meer en zo te lezen begint dat bij de ouders. Ik kan daar dus heel kwaad om worden en trek vaak ook mijn bekkie open. Niet tegen hun, maar wel zo dat iedereen die er in de buurt staat het hoort.
Da's het voordeel van zwnager zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:09 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
en nou de grote vraag: gaat dit wel in mijn tas passen![]()
Want dit zijn alleen nog maar me kleren die ik mee wil nemen
Nouja, we zitten in een luxe stacaravan, wel zonder tv enzo, maar als we geen laptop met dvd's en computerspelletjes meenemen voor Julian dan gaat hij zich tijdens de reis echt ontzettend vervelen en irritant lopen doen, het is nl wel 12 uur rijden naar Italiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:37 schreef Luchtbel het volgende:
Da's ook geen kamperen met laptop en dvd's mee
'T lijkt wel scouting in Almere: Mevrouw weet u met welke bus we zo snel mogelijk op het verzamelpunt komen?
Ja en daar deden we vroegah ook niet moeilijk over, het wordt tijd dat er weer eens met de ruwe hand wordt opgevoed, zonder gezeik op die achterbank zitten onderweg naar je luxe stacaravan in de zonquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, we zitten in een luxe stacaravan, wel zonder tv enzo, maar als we geen laptop met dvd's en computerspelletjes meenemen voor Julian dan gaat hij zich tijdens de reis echt ontzettend vervelen en irritant lopen doen, het is nl wel 12 uur rijden naar Italie
En ik denk dat het hem dat vooral is. Bij ouderen, jongeren, jongere ouderen, oudere jongeren, dertigers, veertigers, etceteraquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:46 schreef Anitra het volgende:
Het respect voor anderen is bijna nergens meer te bekennen
Ik wilde net tikken: ach in Stein kunnen ze toch niks opblazen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:41 schreef clauwheee het volgende:
ja bah Syrena, ik las het ook...
Ik ging vanavond mijn videootje Midsomer Murders kijken, heb ik vier keer moeten terugspoelen omdat ik steeds in slaap viel en dan ook weer vitale aanwijzingen van whodunnit gemist had.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:45 schreef LadyS het volgende:
ik ga slapen![]()
(alweer![]()
![]()
)
Beads and bits, beetje in de zin van 'bits and pieces'. Het klinkt goed vind ik (maar ik geloof dat ik 'm ook verzonnen hadquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:48 schreef clauwheee het volgende:
trusten LadyS
He Go Syrena, ga nog ff door
Gerwin en ik vragen ons af hoe jullie Beads and bits (bytes?) uitleggen, we vinden hem ook wel leuk, of is dr verder niks aan te verklaren?
Beads= kralen, en bits=pieledingetjes die je verder kunt gebruiken (sluitingen, touwtjes andere dingen dan kraaltjes).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:48 schreef clauwheee het volgende:
trusten LadyS
He Go Syrena, ga nog ff door
Gerwin en ik vragen ons af hoe jullie Beads and bits (bytes?) uitleggen, we vinden hem ook wel leuk, of is dr verder niks aan te verklaren?
Ik wist zeker dat ik 'm hier al gelezen had, idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beads and bits, beetje in de zin van 'bits and pieces'. Het klinkt goed vind ik (maar ik geloof dat ik 'm ook verzonnen had).
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:58 schreef clauwheee het volgende:
Vin die van net van Sugie ook wel leukSamen met Beads en bits staat die bovenaan voor mij persoonlijk... maar vin CeeCee ook wel leuk...
Weer geen slaap vannacht....Maar vooral blijven brainstormen meiden hoor, jullie zijn tof!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allemaal!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Vertel je mij dan ook ff wie het gedaan heeft.... Was ook in slaap gevallenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ging vanavond mijn videootje Midsomer Murders kijken, heb ik vier keer moeten terugspoelen omdat ik steeds in slaap viel en dan ook weer vitale aanwijzingen van whodunnit gemist had.
En nu ben ik hardstikke wakker weer.
Laten binden kan wel hoor (copyshop). Je moet dan alleen aan 1 kant een beetje ruimte laten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:01 schreef clauwheee het volgende:
Luchtbel kun je er geen ringband van maken?? En anders ff aan de creatievelingen in het creatopic vragen joh, misschien hebben die nog ideetjes?
Ja inderdaad zoiets bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:04 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, plak het straks gewoon in een lege-vellen-dummy ofzo? Of een ringbandje van ijzer straks? Ziet er vaak heel mooi uit en vorm is dan ook leuk: liggend langwerpig!!! vind ik dan
Ja graag! Ik vond het een reuze leuke filmquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:06 schreef Syrena het volgende:
Spindizzy: Het was toch de antiquair !! Ik leg het plot morgen wel uit (mocht je behoefte hebben eraan)
Nee!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Clauwheee, moet je morgen werken?
We zijn morgen in Groningen en dan weet ik dat niet mijn neus tegen elk Etosraam hoef te drukken om te kijken of je er bentquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee!Hoezo?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We zijn morgen in Groningen en dan weet ik dat niet mijn neus tegen elk Etosraam hoef te drukken om te kijken of je er bentAnders was ik je ff gedag komen zeggen
Misschien wel na 3enquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:14 schreef ThunderChild het volgende:
Wat is het nou ?? Na 1en of na 2en . . .![]()
Dat vraag ik mij ook af, ik ga naar bed!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ben ik nou nog steeds op
Ja, qltel is erquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:44 schreef clauwheee het volgende:
Naar het mailadres in je profiel? Ah bah weer een beroerde nacht. Is Qltel er weer? (Of jij bij hem)
You've got mailquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, qltel is erWe gaan nu even naar de speeltuin. Tot straks! rewimo@fok.nl is het trouwens.
Oh een Berner Sennen, die zijn ontzettend leuk, al zeg ik het zelf!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:05 schreef Syrena het volgende:
Ik ontdekte wel net bij de buren op de oprit een enorm schattig rimpelhondje !!! Een bruine Sharpei, zooooooo lief!! Stiekem hoop ik dat ie van hun is, kan ik eens lekker gaan aaien. Maar ik denk het niet, hun eigen hond is nu twee weken dood (zo'n joekel, Berner Sennen?), en dit was geen puppy-rimpelhondje.
Ziet er goed uitquote:
Ik ben blij dat Liam heel makkelijk is.... die heeft door al het geboor en gefrees heen geslapen. Maar ik heb zelf inmiddels genoeg van alle puinhoop....we zijn ook de tuin aan het doen namelijk. Positief blijven!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:11 schreef easy-going het volgende:
Wow Belana, dat ziet er mooi uit![]()
Is het een beetje te doen, zo'n verbouwing van je keuken met een kleintje om je heen?
Gewoon lekker laten zeiken, niet erover opwinden . . .quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:00 schreef Luchtbel het volgende:
Gossie zeg, net even langs m'n werk "nog steeds geen baby"
Da's al eeuwen zo. Ik heb hier een AH'tje op loopafstand (net onder 5 mins) zitten waar ik gewoon m'n boodschappen doe. Ik kan wel naar een C1000 of de Liddl en weet ik hoe ze heten, maar het geld wat ik dan daar uitspaar, ben ik weer kwijt aan peut . . .quote:en langs de Albert Heijn even wat melk kopen en wat schetst mijn verbazing. Een pak muisjes is bij AH 30 ct duurder dan bij Dirk.
Wat belachelijk zeg 30 ct op zo'n pakje....
Jahoor, maar dan moeten Luchtbel en/of LadyS een beetje meewerkenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:07 schreef Sugar het volgende:
..... geen plan voor vanavond! Iemand een tip tegen een verveelde Sugar?![]()
en hoe ver kom je alquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Zeg... dat Zuma is helemaal niet verslavend of zo hè?![]()
ik eigenlijk ook niet, ik vind ze doorgaans saai en toch redelijk aan de prijs (tenminste als ik eens iets leuk vind).quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:20 schreef Karin het volgende:
Dat is mooi geworden Belana!!!![]()
Leuke kleren lady-wrb! Misschien moet ik ook eens naar Vogele, we hebben er eentje hier in het dorrup maar ik kom er eigenlijk nooit.
http://web.wanadoo.nl/games_chp-20549-1.htmlquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef E.T. het volgende:
Ik ben de link naar Zuma kwijt![]()
Wauw Belana........quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:54 schreef Belana het volgende:
Hoi allemaal, ik ben er weinig, want we hebben het megadruk hier met de nieuwe keuken en de voor en achtertuin, hier wat fotootjes:
Zo was het:
[afbeelding]
en zo is het nu:
[afbeelding]
Er moet nog vanalles gebeuren: nieuwe tegels, nieuwe vloer, stuuken, schilderen, maar komt allemaal goed uiteindelijk...
groetjes, Belana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |