ja ook dat.. Maar ze wil er volgens mij met haar neus bovenop staanquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou denk ik juist gaan bevallen als ze naar een braderie is. Moet ze maar niet gaan
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:26 schreef LadyS het volgende:
* clauwheee gaat helemaal niks doen vandaag
misschien eventjes in de tuin zitten
meeeters, en die fles moest op...quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:27 schreef clauwheee het volgende:
Haha een kater melonovy? Had je een feestje gister of zomaar?
nee helaas......quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:39 schreef LadyS het volgende:
wie heeft er gisteren Sesamstraat gezien?
Peter en ik hebben ons suf gelachen om dat stukje met Grover die in de bakkerij werkt![]()
![]()
Ow ja dat heb je af en toequote:Op woensdag 7 juli 2004 12:30 schreef melonovy het volgende:
[..]
meeeters, en die fles moest op...
Hey wat goed Karin!! Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan de tandarts, maar probeer toch wel elk jaar in ieder geval 1 keer te gaan. Meestal wordt het zo om de 3/4 jaar! Ben daarom best trots op mezelf!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:07 schreef Karin het volgende:
Ik ben trouwens vreselijk dapper geweest vandaag. Was gaan winkelen in Beverwijk met Netty en Eva en Iris en daar zit ook mijn tandarts in die straat. Nu ben ik er al jaren niet meer geweest (schijterd) en heb zo de stoute schoenen aangetrokken en naar binnen gelopen om een afspraak te maken![]()
ik heb een gat in mijn verstandskies waar je zowat je vinger in kan steken maar ik durf dus niet uit angst dat dat ding eruit moet, en dat zal wel natuurlijk
Knap hoor! Mag je inderdaad trots op zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:10 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey wat goed Karin!! Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan de tandarts, maar probeer toch wel elk jaar in ieder geval 1 keer te gaan. Meestal wordt het zo om de 3/4 jaar! Ben daarom best trots op mezelf!!
Ja dan kun je maar beter toch gaan. Als je het bijhoudt heb je veeel minder last van je gebit, en ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:13 schreef Karin het volgende:
[..]
Knap hoor! Mag je inderdaad trots op zijn!
Ik ben hiervoor ook trouw minstens 1 x per jaar geweest maar op de een of andere manier bleef ik het nu uitstellen. Volgens de computer daar ben ik voor het laatst september 2001 geweest
Ik denk dat ik maar eens op mijn eigen verjaardag ga bevallen: 26 juli. Dat is maar 1 dagje eerder dan geplandquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
M'n zus vroeg al wat ik d'r aandeed door te zorgen dat er nu nog een verjaardag kwam in die tijd
heb ik dat weer gemist!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:32 schreef moussy het volgende:
fotooooooooooo Ik heb gister op de sjet ook mijn voet laten zien. Dat jij er niet bij was, maakt geen hol uit, dus, fotoooooooo.
Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef rena het volgende:
[afbeelding] Het is zo'n soort model, maar dan in het knalrood en een andere hak.
Deze heb ik trouwens ook [afbeelding]
Ik heb zequote:Op woensdag 7 juli 2004 12:58 schreef clauwheee het volgende:
Gezellig Karin!!!
Rewimo hoe is het gegaan met de boodschappen??
Een paar leuke Donkey quotes:quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
heb ik dat weer gemist!!
Zat ik zeker net in de sportschool dat okselzweet in te ademen.
k wil ooooooook Shrek op m'n computer!!
Hahahaha, dat heb ik ook altijd!quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb zeIk loop echt voetje voor voetje
om gek van te worden.
En ik heb daarnet liggen slapen op de bankZe hebben op de BBC altijd van die leuke programma's waar ik normaal geproken natuurlijk nooit naar kan kijken omdat ik moet werken, dus ik dacht ik ga ervoor zitten
En toen ging ik even lekker liggen. En toen
Heb ik ze nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |