ik vind Yoshi ook wel tofquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:41 schreef koei het volgende:
Yoshi's island is ook leuk, maar ik vind het toch niet echt een mario avontuur omdat de paddestoelen en stenen waar je tegen aan kan springen ontbreken. Ik vind het wel een goed spel, maar het heeft naar mijn mening niet de echte mario sfeer. De minigames zijn trouwens wel erg leuk hierin.
ik baal wel van zo'n aanschaf als je het spel binnen een week hebt uitgespeeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar das zeker genoeg hoorHet duurt zelfs 2 keer zo lang als ik gedacht had
True, als je het zo bekijkt is Yoshi's Island de minste, maar ik vind het qua game wel de beste. De graphics, het eier-schieten en de eindbazen zijn erg cool.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:41 schreef koei het volgende:
Yoshi's island is ook leuk, maar ik vind het toch niet echt een mario avontuur omdat de paddestoelen en stenen waar je tegen aan kan springen ontbreken. Ik vind het wel een goed spel, maar het heeft naar mijn mening niet de echte mario sfeer. De minigames zijn trouwens wel erg leuk hierin.
Ik moet het komend half jaar veel trammen, dus ik heb een GBA NES gekocht vandaag met zelda! Gewoon kopen die handelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:00 schreef Viskes het volgende:
Inderdaad.. maar aankomend half jaar ga ik veel treinen dus waarschijnlijk toch een gba aanschaffen, jammer dus dat de DS niet eerder uit komt. Misschien toch maar 2e hands kijken dan.
Ik heb de SNESversie gedaan (emulatorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Spelen er hier mensen Harvest Moon? Lijkt me wel grappig spel, het idee spreekt me in elk geval erg aan.
Broken Sword is volgens mij op de GBA verschenen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:24 schreef Viskes het volgende:
Weet iemand misschien of er ook adventure spellen als bijvoorbeeld syberia te krijgen zijn voor de Gameboy advance?
Klopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Broken Sword is volgens mij op de GBA verschenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |