abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2004 @ 19:58:25 #51
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20557102
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is al oud nieuws hoor
Yep, maar het werd laatst gevraagd, et ik zag et op een site staan dus ik post et ff.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 11 juli 2004 @ 21:33:14 #52
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20559117
quote:
Op zondag 11 juli 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor 20 euro kun je een NES met Mario Bros 1 kopen Ik vind het te duur, hoe cool het ook is.
Daarom. De vergelijking met andere spellen gaat ook niet helemaal op omdat die natuurlijk van hogere kwaliteit zijn(je snapt wel wat ik daar mee bedoel).
  zondag 11 juli 2004 @ 21:34:41 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20559150
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:33 schreef Djaser het volgende:

[..]

Daarom. De vergelijking met andere spellen gaat ook niet helemaal op omdat die natuurlijk van hogere kwaliteit zijn(je snapt wel wat ik daar mee bedoel).
Ja precies. Ik snap best dat Ninty wil cashen (duh) maar doe dan compilaties ofzo, dat had MAKKELIJK gepast.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_20560135
Mooi, ik heb net besloten 2 e-readers te importeren .
Eentje zet ik waarschijnlijk gelijk weer in de verkoop.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 11 juli 2004 @ 23:03:55 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20561675
Vergeet niet dat je de kaartjes OOK allemaal moet gaan importeren he... De Ereader is by far het kutste item om te importeren lijkt me.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 11 juli 2004 @ 23:41:16 #56
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_20562822
quote:
Op zondag 11 juli 2004 11:20 schreef Djaser het volgende:
Super Marios Bros lijkt me wel leuk ook al vind 19,95 wat duur. Die twee nieuwe SP editions zien er iig cool uit.
14,80 bij FRS met Free-id en prijsjerijkbon.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_20570039
Ik heb er ook over gedacht om een e-reader te importeren maar je hebt hier eigenlijk niks aan het apparaat. Die kaartjes zijn erg moeilijk om los te importeren omdat de meeste game winkels ze niet hebben en speelgoed winkels niet naar het buitenland versturen. Ze hebben die kaartjes wel in Nederland bij de gameshops alleen betaal je daar zo'n 8 euro voor een pakje met 5 of 10 kaarten volgens mij. De pokemon kaartjes hebben ze hier wel gewoon in de speelgoedwinkel maar daar kan je niks mee behalve de stats bekijken volgens mij.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:53:04 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20592896
pi_20600259
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet dat je de kaartjes OOK allemaal moet gaan importeren he... De Ereader is by far het kutste item om te importeren lijkt me.
Ik zet hem gewoon sealed in mijn kast .

Nieuwe POKEMON titel:
Japan is binnenkort alweer een Pokémon spel rijker. Nintendo kondigt namelijk officiëel aan : Pokémon Emerald ! (welke al een soort van vermoed werd, maar dat terzijde)

De Emerald editie zal op 16 september 2004 voor 4800 Yen te koop zijn. Uiteraard belooft deze editie meer Pokémon, meer avontuur en nog meer

Wanneer deze game naar Nederland komt, en of er inderdaad ook een Pokémon Diamond bestaat is nog niet bekend.

[bron:GM.nl]
pi_20600277
Volgens mij zijn de doosjes (voor je cartridges) nergens meer te krijgen...
zelfs op internet zijn ze niet meer te vinden/bestellen...

ze zitten af en toe nog eens in van die pakketen maar daar zit ook genoeg ongein in dat ik niet nodig heb...
pi_20600355
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:44 schreef Roi het volgende:

[..]

Ik zet hem gewoon sealed in mijn kast .

Nieuwe POKEMON titel:
Japan is binnenkort alweer een Pokémon spel rijker. Nintendo kondigt namelijk officiëel aan : Pokémon Emerald ! (welke al een soort van vermoed werd, maar dat terzijde)

De Emerald editie zal op 16 september 2004 voor 4800 Yen te koop zijn. Uiteraard belooft deze editie meer Pokémon, meer avontuur en nog meer

Wanneer deze game naar Nederland komt, en of er inderdaad ook een Pokémon Diamond bestaat is nog niet bekend.

[bron:GM.nl]
zat vanochtend in een boekje te lezen over Pokémon ruby & saphire
is het qua graphics nou eigenlijk iets verbetert dan de pokémon voor de 1e GB
hij is in kleur... verder zie ik geen veranderingen... (een paar extra opties)

maar misschien zijn sommige het er niet mee eens...? laat maar horen

Neem nou Golden Sun dat is nog eens een RPG
pi_20600389
Scan gevonden
pi_20600459
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:49 schreef Roi het volgende:
Scan gevonden
[afbeelding]
ben benieuwd... wacht rustig af...

de pokémon zelf vind ik trouwens ook niks meer

de eerste 150 gingen nog wel...

[ Bericht 23% gewijzigd door Wacko-Dreamer op 13-07-2004 17:06:54 ]
pi_20601013
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 16:45 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Volgens mij zijn de doosjes (voor je cartridges) nergens meer te krijgen...
zelfs op internet zijn ze niet meer te vinden/bestellen...

ze zitten af en toe nog eens in van die pakketen maar daar zit ook genoeg ongein in dat ik niet nodig heb...
Volgens mij is dat dan een heel erg plaatselijk probleem. Ik heb ze hier in Den Haag en in Leidschendam nog heel erg veel zien liggen, bij nagenoeg elke winkel die iets van games verkoopt...

En deze dingen worden meestal niet via internet verkocht omdat ze daar te goedkoop voor zijn. Heb je al bij de dixons en de V&D (electric city) gekeken? Daar hebben ze ze vaak nogwel omdat men daar minder snel kijkt.
pi_20602402
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:15 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij is dat dan een heel erg plaatselijk probleem. Ik heb ze hier in Den Haag en in Leidschendam nog heel erg veel zien liggen, bij nagenoeg elke winkel die iets van games verkoopt...

En deze dingen worden meestal niet via internet verkocht omdat ze daar te goedkoop voor zijn. Heb je al bij de dixons en de V&D (electric city) gekeken? Daar hebben ze ze vaak nogwel omdat men daar minder snel kijkt.
ik denk dat het dan een plaatselijk probleem is ja...
bij dixons hebben ze die dingen altijd gehad maar toen ik laatst keek hadden ze ze niet meer...
misschien komen ze nog
de V&D heeft hier niet zo'n grote gameafdeling maar ik kan eens kijken...

ik hoop dat ik ze nog kan vinden voordat ik op vakantie ga
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:10:38 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20636134
Kent iemand Legend of Stafi ?

Is op gamerankings maar door één site beoordeeld, maar kreeg daar wel een 100 %

pi_20639523
Ziet eruit als een kirby achtig spel met al die kleurtjes. Het zal wel zo'n vaag spel zij dat enkel in Japan is uitgebracht, dat zijn best wel veel gameboy spellen.

Was die site trouwens niet per ongeluk legendofstafi.jp ofzo? Dat verklaart dan gelijk die 100%
pi_20643691
over pokemon gesproke ,
weet iemand waar ik pokemon silver/gold/crystal voor een goed prijsje kan halen?
kwil namelijk 2 versies voor op vakantie en aangezien dit voor mij de beste pokemon spellen zijn. kheb ze voorheen altijd van iemand geleent en gespeelt
pi_20644028
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja precies. Ik snap best dat Ninty wil cashen (duh) maar doe dan compilaties ofzo, dat had MAKKELIJK gepast.
Of het past is nooit een argument geweest en staat natuurlijk lijnrecht tegenover het uitmelkprincipe dat Nintendo hoog in het vaandel voert.
ALLE NES en SNES spellen bij elkaar passen best op 1 Gamecubeschijfje....

Wat is een "prijsjerijkbon" en waar zijn de classic NES spellen 19,95? Bij de Fame zag ik ze voor 21,95? Weet iemand waar ze het goedkoopst te krijgen zijn?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_20645642
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 15:54 schreef Kiff het volgende:
ALLE NES en SNES spellen bij elkaar passen best op 1 Gamecubeschijfje....
Niet overdrijven, he? Voor zowel de NES als de SNES zijn letterlijk duizenden spellen te krijgen.
pi_20645673
2 schijfjes dan.

-edit-
2 Xbox schijfjes iig , ik kwam namelijk deze adv. tegen
quote:
Ik kan komen aan
- SNES emulator ( 2746 roms met alle krakers van de Nintendo's golden age )
- NES emulator ( liefst 5500 roms...de console waar het allemaal mee begon ).

Deze 2 dvd's staan garant voor vele uren old-skool-gameplay-over-graphics-fun.
pi_20646289
Morgen Fire Emblem!! Heeft iemand hem al?
----
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:53:11 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20646307
Hij ligt al in de winkel De mijne komt volgende week denk ik. Ik heb hem al besteld.
pi_20646321
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:08 schreef chibibo het volgende:

[..]

Niet overdrijven, he? Voor zowel de NES als de SNES zijn letterlijk duizenden spellen te krijgen.
Nee hoor, ik denk voor beide minder dan 1000
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_20646336
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij ligt al in de winkel De mijne komt volgende week denk ik. Ik heb hem al besteld.
Morgen komt hij officieel uit. In welke winkel heb je hem gezien?
----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')