Yep, maar het werd laatst gevraagd, et ik zag et op een site staan dus ik post et ff.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is al oud nieuws hoor
Daarom. De vergelijking met andere spellen gaat ook niet helemaal op omdat die natuurlijk van hogere kwaliteit zijn(je snapt wel wat ik daar mee bedoel).quote:Op zondag 11 juli 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor 20 euro kun je een NES met Mario Bros 1 kopenIk vind het te duur, hoe cool het ook is.
Ja precies. Ik snap best dat Ninty wil cashen (duh) maar doe dan compilaties ofzo, dat had MAKKELIJK gepast.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:33 schreef Djaser het volgende:
[..]
Daarom. De vergelijking met andere spellen gaat ook niet helemaal op omdat die natuurlijk van hogere kwaliteit zijn(je snapt wel wat ik daar mee bedoel).
14,80 bij FRS met Free-id en prijsjerijkbon.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:20 schreef Djaser het volgende:
Super Marios Bros lijkt me wel leuk ook al vind 19,95 wat duur. Die twee nieuwe SP editions zien er iig cool uit.
Ik zet hem gewoon sealed in mijn kastquote:Op zondag 11 juli 2004 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet dat je de kaartjes OOK allemaal moet gaan importeren he... De Ereader is by far het kutste item om te importeren lijkt me.
zat vanochtend in een boekje te lezen over Pokémon ruby & saphirequote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:44 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik zet hem gewoon sealed in mijn kast.
Nieuwe POKEMON titel:
Japan is binnenkort alweer een Pokémon spel rijker. Nintendo kondigt namelijk officiëel aan : Pokémon Emerald ! (welke al een soort van vermoed werd, maar dat terzijde)
De Emerald editie zal op 16 september 2004 voor 4800 Yen te koop zijn. Uiteraard belooft deze editie meer Pokémon, meer avontuur en nog meer
Wanneer deze game naar Nederland komt, en of er inderdaad ook een Pokémon Diamond bestaat is nog niet bekend.
[bron:GM.nl]
ben benieuwd... wacht rustig af...quote:
Volgens mij is dat dan een heel erg plaatselijk probleem. Ik heb ze hier in Den Haag en in Leidschendam nog heel erg veel zien liggen, bij nagenoeg elke winkel die iets van games verkoopt...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:45 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Volgens mij zijn de doosjes (voor je cartridges) nergens meer te krijgen...
zelfs op internet zijn ze niet meer te vinden/bestellen...
ze zitten af en toe nog eens in van die pakketen maar daar zit ook genoeg ongein in dat ik niet nodig heb...
ik denk dat het dan een plaatselijk probleem is ja...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:15 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan een heel erg plaatselijk probleem. Ik heb ze hier in Den Haag en in Leidschendam nog heel erg veel zien liggen, bij nagenoeg elke winkel die iets van games verkoopt...
En deze dingen worden meestal niet via internet verkocht omdat ze daar te goedkoop voor zijn. Heb je al bij de dixons en de V&D (electric city) gekeken? Daar hebben ze ze vaak nogwel omdat men daar minder snel kijkt.
Of het past is nooit een argument geweest en staat natuurlijk lijnrecht tegenover het uitmelkprincipe dat Nintendo hoog in het vaandel voert.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja precies. Ik snap best dat Ninty wil cashen (duh) maar doe dan compilaties ofzo, dat had MAKKELIJK gepast.
Niet overdrijven, he?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:54 schreef Kiff het volgende:
ALLE NES en SNES spellen bij elkaar passen best op 1 Gamecubeschijfje....
quote:Ik kan komen aan
- SNES emulator ( 2746 roms met alle krakers van de Nintendo's golden age )
- NES emulator ( liefst 5500 roms...de console waar het allemaal mee begon ).
Deze 2 dvd's staan garant voor vele uren old-skool-gameplay-over-graphics-fun.
Nee hoor, ik denk voor beide minder dan 1000quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niet overdrijven, he?Voor zowel de NES als de SNES zijn letterlijk duizenden spellen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |