Game On.quote:De acht NES Classics die worden uitgegeven:
1. Super Mario Bros. - Ontwikkelaar: Nintendo
2. Donkey Kong - Ontwikkelaar: Nintendo
3. Ice Climber - Ontwikkelaar: Nintendo
4. Excitebike - Ontwikkelaar: Nintendo
5. The Legend of Zelda - Ontwikkelaar: Nintendo
6. Pac-Man - Ontwikkelaar: Namco
7. Xevious - Ontwikkelaar: Namco
8. Bomberman - Ontwikkelaar: Hudson
De Game Boy Advance SP "Classic NES Edition" wordt op 9 juli in Europa gelanceerd voor ongeveer 134,95 Euro, dezelfde aantrekkelijke prijs als de "standaard" editie van de Game Boy Advance SP. De NES Classics gaan per stuk ongeveer 19,95 Euro kosten.
Ik heb er volgens mij nu een uur of 5 in zitten en hij is nog niet uitgespeeld. Wel is het een niet zo moeilijk spel dus voor veelspelers redelijk snel uit te spelen denk ik. Maar 20 euro is het wel waard. Vooral als je het spel na het uitspelen weer voor z'n 15 euro kan doorverkopen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:53 schreef gamecube_master het volgende:
Het zou toch een spel zijn die je in 2 uurtjes ofzo uitspeelt
idd, Mario & Luigiquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:54 schreef HomerJ het volgende:
Mario & Luigi
ik zoek ze ff opquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hehe , weet iemand al wat de volgende nes classic titels worden , zitten kid icarus en megaman ertussen
Ze hebben naar me geluisterd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Kan zo snel alleen een Duitse bron vinden
Tweede serie:
- Mario Bros.
- Kuru Kuru Land
- Balloon Fight
- Wrecking Crew
- Dr. Mario
- Dig Dug
- Takahashi Meijin no Bouken Jima
- Ghost'n Goblins
- TwinBee
- Goemon (hierzulande als Mystical Ninja bekannt)
http://www.planetgameboy.de/fullnews.php?datum=1081935569
Derde serie:
Super Mario Bros. 2 (Nintendo)
Nazo no Murasame Shiro (Nintendo)
Metroid (Nintendo)
Palthena's Mirror (Kid Icarus) (Nintendo)
Zelda II: The Adventure of Link
Shin Onigashima (Nintendo)
Famicom Tantei Kurabu - Kieta Koukeisha (Nintendo)
Famicom Tantei Kurabu Part II - Ushiro ni Tatsu Shoujo (Nintendo)
Akumajou Dracula (Castlevania) (Konami)
SD Gundam World - Gachapon Senshi - Scramble Wars (Bandai)
http://www.planetgameboy.de/fullnews.php?datum=1089191840
Zit er een save functie op?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:30 schreef gamecube_master het volgende:
Kheb net Super MArio bros gehaalderg leuk weer
Ik speel em op me Gamecube (Zelda: Collector's disc), maar wil em eigenlijk ook wel voor me GBA habben.... Misschien koop ik em wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef Wunk het volgende:
Woei, net zelda gehaald.., ze hebben 'em verdomd gelijk gehouden aan 't origineel, en daarmee bedoel ik inclusief de vertragingen als er teveel op 't scherm gebeurd
*is al halverwege level 2*
Heb ik mooi een nieuwe kans om de 2e quest te doen (zelda als charname, of een keer uitspelen), ben ik toen een heel eind in gekomen, maar nooit af gemaakt.., tering die is moeilijk
Cool dat je het zegt, ik kom nooit op die site.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:31 schreef Wunk het volgende:
En de collectors disk is ALMOST MINE !!!, 4.435 staat m'n sterrensaldo nu op, nog maar 13 dagen en dan bestel ik 'em.. (13x5 sterren per dag voor herhaalbezoek als ik 't niet vergeet
)
Als je nog van sterren af wilt... *nudge nudge*quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:11 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Cool dat je het zegt, ik kom nooit op die site.Ik heb 3650 punten. Maar heb nog een paar krasnummers liggen.
Dan maar warpenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:58 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nope![]()
Tja ... daar heb ik een abbo op [N]Gamer voor genomen, kreeg ik de collectors edition erbijquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:31 schreef Wunk het volgende:
En de collectors disk is ALMOST MINE !!!, 4.435 staat m'n sterrensaldo nu op, nog maar 13 dagen en dan bestel ik 'em.. (13x5 sterren per dag voor herhaalbezoek als ik 't niet vergeet
)
Ik zat er nog aan te denken. Want ik had 1 krasvelletje te veel. Maar die heb ik ook al ingevoerd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:55 schreef Wunk het volgende:
[..]
Als je nog van sterren af wilt... *nudge nudge*
nee, je moet ze aan mij geven via mailquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:29 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken. Want ik had 1 krasvelletje te veel. Maar die heb ik ook al ingevoerd.
Kan ik wel punten aan jou geven via de site?![]()
is dat ding fel genoeg?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worm Light. Of iets wat erop lijktDie heb ik ook 2 jaar gebruikt voor mijn GBA. Heeft wel een beetje weerspiegeling, maar tis beter dan geen licht.
Ik snap wat je voelt, ik heb hem gister gezien toen ik Super Mario bros ging halen, wat is dat ding goddelijk mooi héquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag de NES GBA gezien, en hij is nog mooier dan ik had gedachtIk wil hem nu dus echt hebben
![]()
30 is ook wel genoeg ook.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:23 schreef Roi het volgende:
Het einde van de Famicom mini series?
Besluit Nintendo dan na 30 Famicom mini games, verspreid over 3 series, te kappen met het uitbrengen van haar klassieke games?
Een paar dagen terug kon je hier lezen dat Nintendo daadwerkelijk met een derde Famicom mini serie op de proppen komt. Famitsu beweert nu dat deze derde serie ook de laatste zal zijn. Ondanks het feit dat de Famicom mini games buitengewoon goed verkochten in zowel de VS, Europa en Japan, heeft Nintendo volgens het Japanse blad besloten er een eind aan te breien.
Bron: gba.n64europe.com/mgaming
De leukste spellen hebben ze er dan idd al op gegooid.., 't moet wel een hot item blijven vind ikquote:Op zondag 11 juli 2004 02:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
30 is ook wel genoeg ook.
19.95 is echt niet duur hoor vergeleken met andere spellenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:20 schreef Djaser het volgende:
Super Marios Bros lijkt me wel leuk ook al vind 19,95 wat duur. Die twee nieuwe SP editions zien er iig cool uit.
Voor 20 euro kun je een NES met Mario Bros 1 kopenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
19.95 is echt niet duur hoor vergeleken met andere spellen
ik download geen games...quote:Op zondag 11 juli 2004 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Downloaden![]()
quote:We can reveal today that the E-Reader will never be released into Europe, following well over a year of 'maybes' from Nintendo regarding the future of the Game Boy Advance peripheral.
Hot on the heels of one NOE insider doubting the possibility of the unit shipping, we have received absolute clarification on the issue. "We won't launch E-Reader in Europe,” confirmed head of PR Shelly Pearce. “We don't think the market potential is great enough to launch the product in Europe - however we will make the downloadable elements that cards provided available via different routes,” ending the debate at last.
As to exactly how any additional content will manage to transcend its cardboard origins remains to be seen. With the launch of the E-Reader heavy Animal Crossing for PAL Game Cube due this fall, this question will soon be answered.
Yep, maar het werd laatst gevraagd, et ik zag et op een site staan dus ik post et ff.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is al oud nieuws hoor
Daarom. De vergelijking met andere spellen gaat ook niet helemaal op omdat die natuurlijk van hogere kwaliteit zijn(je snapt wel wat ik daar mee bedoel).quote:Op zondag 11 juli 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor 20 euro kun je een NES met Mario Bros 1 kopenIk vind het te duur, hoe cool het ook is.
Ja precies. Ik snap best dat Ninty wil cashen (duh) maar doe dan compilaties ofzo, dat had MAKKELIJK gepast.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:33 schreef Djaser het volgende:
[..]
Daarom. De vergelijking met andere spellen gaat ook niet helemaal op omdat die natuurlijk van hogere kwaliteit zijn(je snapt wel wat ik daar mee bedoel).
14,80 bij FRS met Free-id en prijsjerijkbon.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:20 schreef Djaser het volgende:
Super Marios Bros lijkt me wel leuk ook al vind 19,95 wat duur. Die twee nieuwe SP editions zien er iig cool uit.
Ik zet hem gewoon sealed in mijn kastquote:Op zondag 11 juli 2004 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet dat je de kaartjes OOK allemaal moet gaan importeren he... De Ereader is by far het kutste item om te importeren lijkt me.
zat vanochtend in een boekje te lezen over Pokémon ruby & saphirequote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:44 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik zet hem gewoon sealed in mijn kast.
Nieuwe POKEMON titel:
Japan is binnenkort alweer een Pokémon spel rijker. Nintendo kondigt namelijk officiëel aan : Pokémon Emerald ! (welke al een soort van vermoed werd, maar dat terzijde)
De Emerald editie zal op 16 september 2004 voor 4800 Yen te koop zijn. Uiteraard belooft deze editie meer Pokémon, meer avontuur en nog meer
Wanneer deze game naar Nederland komt, en of er inderdaad ook een Pokémon Diamond bestaat is nog niet bekend.
[bron:GM.nl]
ben benieuwd... wacht rustig af...quote:
Volgens mij is dat dan een heel erg plaatselijk probleem. Ik heb ze hier in Den Haag en in Leidschendam nog heel erg veel zien liggen, bij nagenoeg elke winkel die iets van games verkoopt...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:45 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Volgens mij zijn de doosjes (voor je cartridges) nergens meer te krijgen...
zelfs op internet zijn ze niet meer te vinden/bestellen...
ze zitten af en toe nog eens in van die pakketen maar daar zit ook genoeg ongein in dat ik niet nodig heb...
ik denk dat het dan een plaatselijk probleem is ja...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:15 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan een heel erg plaatselijk probleem. Ik heb ze hier in Den Haag en in Leidschendam nog heel erg veel zien liggen, bij nagenoeg elke winkel die iets van games verkoopt...
En deze dingen worden meestal niet via internet verkocht omdat ze daar te goedkoop voor zijn. Heb je al bij de dixons en de V&D (electric city) gekeken? Daar hebben ze ze vaak nogwel omdat men daar minder snel kijkt.
Of het past is nooit een argument geweest en staat natuurlijk lijnrecht tegenover het uitmelkprincipe dat Nintendo hoog in het vaandel voert.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja precies. Ik snap best dat Ninty wil cashen (duh) maar doe dan compilaties ofzo, dat had MAKKELIJK gepast.
Niet overdrijven, he?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:54 schreef Kiff het volgende:
ALLE NES en SNES spellen bij elkaar passen best op 1 Gamecubeschijfje....
quote:Ik kan komen aan
- SNES emulator ( 2746 roms met alle krakers van de Nintendo's golden age )
- NES emulator ( liefst 5500 roms...de console waar het allemaal mee begon ).
Deze 2 dvd's staan garant voor vele uren old-skool-gameplay-over-graphics-fun.
Nee hoor, ik denk voor beide minder dan 1000quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niet overdrijven, he?Voor zowel de NES als de SNES zijn letterlijk duizenden spellen te krijgen.
Morgen komt hij officieel uit. In welke winkel heb je hem gezien?quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij ligt al in de winkelDe mijne komt volgende week denk ik. Ik heb hem al besteld.
Heb 'm hier liggen. Heb je iets te ruil?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:37 schreef kenny89 het volgende:
over pokemon gesproke ,
weet iemand waar ik pokemon silver/gold/crystal voor een goed prijsje kan halen?
kwil namelijk 2 versies voor op vakantie en aangezien dit voor mij de beste pokemon spellen zijn. kheb ze voorheen altijd van iemand geleent en gespeelt
Free Record Shop of all placesquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:54 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Morgen komt hij officieel uit. In welke winkel heb je hem gezien?
En bug in een game boy spel?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:14 schreef HomerJ het volgende:
Fuck hé mijn Mario & Luigi heeft een enorme bug zodat ik weer opnieuw moet beginnen
Goede zo, ooh wijze heer. Koop nu maar snel een paar toppertjes erbijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:04 schreef philipnorth het volgende:
* BMH meldt zich in dit topic
Heb van de week een GBA SP NES gekregen met zelda erbij
Woei
Ben erg benieuwd of die 2e en 3e reeks classics hierheen gaat komen, die castlevania wil ik zeker wel hebben dan!
Ze zijn niet duurder als andere console spellen. Alleen omdat de graphics & geluid minder zijn zijn ze natuurlijk niet minderwaardig. Maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:10 schreef philipnorth het volgende:
jaja, ben op zoek naar leuke deals
Wil golden sun sowieso wel gaan hebben, en Zelda: LttP/4 swords ook
Dus aan t kijken om die 2e hands ofzo te scoren
Want ik vind die spellen wel fokking duur hoor, nieuw.
daar ben ik t mee eensquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze zijn niet duurder als andere console spellen. Alleen omdat de graphics & geluid minder zijn zijn ze natuurlijk niet minderwaardig. Maar dat wist je natuurlijk al.
Of importeren. De GBA is regiovrijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
daar ben ik t mee eens
Maar andere console spellen vind ik ook duur zat meestal, 50-60¤ is toch echt wel meer dan genoeg
Ik vind t vooral jammer dat (vooral in nl) de prijzen voor de oudere spellen nauwelijks dalen.
En ach, dan maar 2e hands wat kopen af en toe
Of wachten tot ze wel wat goedkoper worden.
Nee, een andere bug.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, je moet ook niet uitzetten tijdens het saven![]()
Ohhwwwwww, dat heb ik ook gehad geloof ikquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, een andere bug.
In Hoohoo village wil die brug maar niet gemaakt worden, ik heb alle FAQS doorgelezen, tegen iedereen 10x gepraat, alles 10x gedaan maar hij word niet gemaakt
Waar dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohhwwwwww, dat heb ik ook gehad geloof ikJe moet eerst nog iets anders doen ergens geloof ik. Andere dungeon, of side quest ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:38 schreef HomerJ het volgende:
Hamers?
quote:After some false allegations, visit Hoohoo Village, and then take the lower route to find Fawful beating a guard! She will then block your path, so return the way you came and take the high route to the next area and enter the hut to meet the Hammerhead Brothers. They promise to make Hammers, but they need Hoohoo Blocks. After leaving the area, return to cross the repaired bridge to go to Hoohoo Mountain!
Wist ik veel wat je ging spoilerenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat had ik ook al gepost![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:
"We need Hoohoo blocks"
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:11 schreef HomerJ het volgende:
Hoe lang het duurt om spel uit te spelen, dan weet ik of ik al kan beginnen of op de vakantie moet wachten
Mario & Luigi probleem gefixt, thanks to![]()
Gamecube_master
![]()
ik zag 'm gister in de winkel liggenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:36 schreef KingLysandus het volgende:
Fire Emblem Rocks!
quote:10.0 Presentation
The game's extensive but easy-to-follow storyline is wonderfully weaved through character cut-outs and painted stills.
9.0 Graphics
The simplistic on-map sprites are overshadowed by the excellent battle animations and superbly illustrated still screens.
10 Sound
Very emotional, well-produced orchestral-style music really fits the style and once again shows that the GBA's got headphone-worthy abilities.
9.0 Gameplay
It's like Advance Wars, but the game has a whole different layer of strategy that makes it feel like its own. The pacing and kill-able troops may be a turn-off for some, but it's what makes it great.
8.0 Lasting Appeal
The game's got a lengthy adventure with several subquests and infinite replay with link cable, but it doesn't have the same multiplayer focus as AW.
9.5 OVERALL: (out of 10 / not an average)![]()
Ik vind hem echt super. Eindelijk weer eens een goed spel sinds Golden Sun.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik zag 'm gister in de winkel liggen
kan je er wat over vertellen?
zou 'm graag willen kopen, maar heb even geen geldquote:Op zondag 18 juli 2004 18:00 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind hem echt super. Eindelijk weer eens een goed spel sinds Golden Sun.
Het is een klein beetje zoals Advanced Wars (???)
Hier heb je geen naamloze mannetjes. Hier heb je personages met ieder hun eigen eigenschappen.
Als er eentje sterft zie je hem niet meer terug.
En afwisselende gebieden.
Superverslavend. Gewoon kopen. Nu snap ik waarom het een populair spel in Japan is.![]()
Kweenie, maar ik vind AW niet zo veel aan.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:19 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
zou 'm graag willen kopen, maar heb even geen geld
het lijkt me wel een toffe game
Advanced Wars, is dat nou ook echt een waardig om te kopen?
wat kost het eerste deel tegenwoordig?
en gewoon in de winkel of op een nederlandse bestelsite?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:41 schreef philipnorth het volgende:
volgens mezzin's pricewatch is de goedkoopste winkel voor AW dvdboxoffice: 33¤
http://pricecompare.mezzi(...)9a09e377ad7a1839502a
volg de linkquote:Op zondag 18 juli 2004 19:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
en gewoon in de winkel of op een nederlandse bestelsite?
free-id.... 10% eraf, dan klopt het redelijkquote:Op maandag 19 juli 2004 23:54 schreef Kiff het volgende:
Heeft iemand de GBA NES classic games al ergens zien liggen voor 19,99? Daar adverteert Nintendo mee als advies verkoopprijs. Op een of andere manier zie ik ze alleen voor 21,99 in de winkels...
idd, die is kutquote:Op maandag 19 juli 2004 23:19 schreef Young_David het volgende:
Geen GBA spel (maar speel het wel op de GBA), Zelda: Oracle of Ages
Ik zit al tijden te mierren bij die @$4%$ Goron Dance. Bij deze nomineer ik de Goron Dance tot irritantste Zelda element.
Zo ... moest er even uit.
Eigenlijk komt het licht alleen van onderen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:50 schreef KingLysandus het volgende:
Als het goed is word hij van alle kanten verlicht.....
's avonds schijn je soms per ongeluk in je ogen ermee (ik tenminstequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het licht alleen van onderen.
waarom was je gekapt danquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:43 schreef HomerJ het volgende:
Ik had Golden sun 1 op de GBA gespeeld en vervolgens Lost age via emulator gespeeld. Ben na 10 min. gekaptNu ben ik hem weer aan het spelen op mijn SP
*Pimpt*quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag Fire Emblem (samen met Donkey Kong en een nieuwe GBA SP)...ik ben benieuwd.
www.gcshop.nlquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:13 schreef philipnorth het volgende:
[..]
free-id.... 10% eraf, dan klopt het redelijk
Maar idd ik zie ze ook overal voor 21,99.
Iemand Golden Sun ergens goedkoop gespot btw?
D'oh !!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:18 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
![]()
ik kom niet verder met The Lost Age![]()
ik kom niet voorbij de gondowan passage...![]()
volgens mij moet je frost hebben en die heb ik niet![]()
heb ik die al ergens moeten krijgen?![]()
en waar dient die grot voor
![]()
Ja, helaasquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:43 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n boeiende RPG als Golden Sun gehad (heb er ook niet erg veel gespeeld)
deel 1 heb ik achter elkaar uitgespeeld en ik kon dat ding niet laten liggen...
ben nu met deel 2 bezig en ik vind 'm echt geweldig !
ben bang dat ik de komende tijd niet zo'n goede RPG meer zal kunnen vinden
is het GS verhaal nou afgelopen na the lost age?
hmmm... ik dacht dat ze bij de reclame van deel 1 iets zeiden van het begin van de serie...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja, helaas
hmmm... houdt niet zo van die games die van een andere console komen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 delen is meeeeer dan genoegEr zijn niet meer elementen om aan vuurtorens te koppelen
Heb je Final Fantasy Tactics Advance al eens gespeeld? Tis niet echt een RPG, maar wel erg tof70 uur ingestopt
ik heb er al bijna 20 uur opzitten en volgens mij ben ik nu ongeveer op de helft ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:58 schreef HomerJ het volgende:
Op hoeveel Uur zit je Wacko? Ik heb net Briggs gevangen
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:03 schreef Strolie75 het volgende:Fire Emblem
Geweldig! Fuck de PSP met korrelige 3D PSX games. Doe mij meer van zulke 2D juweeltjes!
YES!!!!quote:Nintendo zal weer met een nieuwe WarioWare game voor de GBA gaan komen. Dat is bij een recente exhibitie van Nintendo in Japan naar buiten gekomen. De titel gaat "Mawaru Made in Wario" heten wat grofweg vertaalt naar "Spinning WarioWare Inc." De reden voor deze benaming heeft te maken met de bewegingsensor die bij de cartridge ingebakken zit. De minigames worden dit keer namelijk grotendeels gespeeld door de GBA zelf te bewegen of te draaien. Hierdoor wordt gebruik van de d-pad overbodig gemaakt.
hmmm... wat moeten we daarvan verwachten...quote:...heeft te maken met de bewegingsensor die bij de cartridge ingebakken zit. De minigames worden dit keer namelijk grotendeels gespeeld door de GBA zelf te bewegen of te draaien. Hierdoor wordt gebruik van de d-pad overbodig gemaakt.!
Tandpasta. ja dat werkt ook bij de GBAquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heeft iemand wel een krassen van z'n scherm af proberen te halen...?
ik zag wel eens van die tubes met één of ander goedje liggen waarmee je krassen van je telefoonscherm e.d. af kon halen... zou dat ook werken voor je GBA?
maakt het merk nog uit?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Tandpasta. ja dat werkt ook bij de GBA
werkt dat ook bij mijn probleem?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Tandpasta. ja dat werkt ook bij de GBA
ik heb een cardridge waar ik zelf spellen op kan zetten, dan kan ik gewoon kiezen uit álle NES-spellen om op mijn GBA te spelenquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De populairste handheld OOIT. De GBA. Dit deel is de opvolger van het vorige deel GBA (SP) Nummero 17
De nieuwste versie is de Tribal versie
[afbeelding]
En morgen komt de Classic NES editie, incl 8 ouwe NES toppers:
[afbeelding]
[..]
Game On.
ik geloof je ook wel, maar ik kijk liever even voor dat displex en probeer het daarmee...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef BMH het volgende:
Ik bedoel het serieus hoor. Tandpasta werkt tegen krassen op scherpjes. In tandpaste zit namelijk gruis waarmee je het oppervlak/glacuurlaagje van je tanden schuurt. Dit gruis blijft in de krassen achter en vult te krassen. Als je er met een zachtdoekje overheen gaat zijn de krassen slechter te zien.
en daar mag je hier niet over praten, behalve als je zelf ook alle NES-spellen in je bezit hebt (en zelfs dan is het volgens mij een twijfel geval).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:24 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik heb een cardridge waar ik zelf spellen op kan zetten, dan kan ik gewoon kiezen uit álle NES-spellen om op mijn GBA te spelen
Volgens mij moest je het er zachtjes inwrijven met een doekje (maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb. Bij Displex staat het in iedergeval op de tube of op het doosje. Displex is overigens wel best prijzig. Volgens mij een euro of 6 voor een mini tube (maar daar kan je dan wel een stuk of 10 behandelingen mee doen)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik geloof je ook wel, maar ik kijk liever even voor dat displex en probeer het daarmee...
maar moet je het dan er echt in poetsen zoals je tanden of er gewoon een beetje overheen wrijven?
als ik dat spul niet kan vinden dan probeer ik het...
ik vind die krasjes af en toe wat irritant...
helemaal mee eens... ik heb sowieso die periode niet echt meegemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef koei het volgende:
Ik begrijp eigenlijk toch al niet waarom mensen nu nog NES games spelen. SMB3 blijft geweldig, net als tetris, maar die spelletjes zoals bomberman (enkel singleplayer), excitebike en Donkey Kong spelen gewoon niet fijn meer door de trage reactie en de eentonige gameplay. Ik begrijp dat mensen dat vroeger geweldig vonden en die mensen dit ook geweldig vinden uit nostalgie, maar ik vind het zelfs die 20 euro niet waard eigenlijk. Maak er dan mooie verbeterde versies van zoals de nieuwe metroid voor de GBA, dat is tenminste ook de moeite waard voor nieuwe gamers.
dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij moest je het er zachtjes inwrijven met een doekje (maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb. Bij Displex staat het in iedergeval op de tube of op het doosje. Displex is overigens wel best prijzig. Volgens mij een euro of 6 voor een mini tube (maar daar kan je dan wel een stuk of 10 behandelingen mee doen)
Ik hou niet zo van RPG's, maar Mario & Luigi is echt een superspel!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
helemaal mee eens... ik heb sowieso die periode niet echt meegemaakt
die prijs is iig echt te hoog ervoor...![]()
Mario heb ik vroeger ook niet echt veel gespeeld maar het lijkt me wel leuk om die serie voor mn GBA aan te schaffen![]()
maar ik ga denk ik eerst voor Mario & Luigi Superstar SAGA
ik heb er goede reacties over gehoord en ik houd wel van RPG's
He lekker, voor lul zitten in de trein.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:31 schreef BMH het volgende:
YES!!!!
En welke zijn dat vertaald naar de originele? Ik kom namelijk wel uit dat tijdperk :pquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:09 schreef koei het volgende:
Mario Advance 1 kan je beter laten liggen, die is niet echt de moeite waard, de andere delen wel. De beste is deel 4, gevolgd door deel 2 en deel 3 (maar dit is enkel mijn mening...)
mario advance 1: Super Mario Bros 2quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
En welke zijn dat vertaald naar de originele? Ik kom namelijk wel uit dat tijdperk :p
dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn losse delen ja, er is ook niet echt een "verhaal" in Mario platform games![]()
Verder vind ik Yoshi's Island de leukste. Dan Mario Bros 3 dan Mario World en dan Mario Bros. 2.
hmmm... beetje weinig...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
18
ik vind Yoshi ook wel tofquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:41 schreef koei het volgende:
Yoshi's island is ook leuk, maar ik vind het toch niet echt een mario avontuur omdat de paddestoelen en stenen waar je tegen aan kan springen ontbreken. Ik vind het wel een goed spel, maar het heeft naar mijn mening niet de echte mario sfeer. De minigames zijn trouwens wel erg leuk hierin.
ik baal wel van zo'n aanschaf als je het spel binnen een week hebt uitgespeeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar das zeker genoeg hoorHet duurt zelfs 2 keer zo lang als ik gedacht had
True, als je het zo bekijkt is Yoshi's Island de minste, maar ik vind het qua game wel de beste. De graphics, het eier-schieten en de eindbazen zijn erg cool.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:41 schreef koei het volgende:
Yoshi's island is ook leuk, maar ik vind het toch niet echt een mario avontuur omdat de paddestoelen en stenen waar je tegen aan kan springen ontbreken. Ik vind het wel een goed spel, maar het heeft naar mijn mening niet de echte mario sfeer. De minigames zijn trouwens wel erg leuk hierin.
Ik moet het komend half jaar veel trammen, dus ik heb een GBA NES gekocht vandaag met zelda! Gewoon kopen die handelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:00 schreef Viskes het volgende:
Inderdaad.. maar aankomend half jaar ga ik veel treinen dus waarschijnlijk toch een gba aanschaffen, jammer dus dat de DS niet eerder uit komt. Misschien toch maar 2e hands kijken dan.
Ik heb de SNESversie gedaan (emulatorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Spelen er hier mensen Harvest Moon? Lijkt me wel grappig spel, het idee spreekt me in elk geval erg aan.
Broken Sword is volgens mij op de GBA verschenen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:24 schreef Viskes het volgende:
Weet iemand misschien of er ook adventure spellen als bijvoorbeeld syberia te krijgen zijn voor de Gameboy advance?
Klopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Broken Sword is volgens mij op de GBA verschenen.
Als ik hem heb uitgespeeld dan wil ik er wel bijquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:12 schreef Lexie het volgende:
Fire Emblem.
Wie wil in mijn 'ik heb Fire Emblem uitgespeeld zonder een enkel karakter te verliezen' clubje?![]()
Ik zit nu in level 14, maar ik ben wel van plan lid te worden van die club.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:12 schreef Lexie het volgende:
Fire Emblem.
Wie wil in mijn 'ik heb Fire Emblem uitgespeeld zonder een enkel karakter te verliezen' clubje?![]()
Ik mis Metal Slug Advance.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:09 schreef Roi het volgende:
Nintendo of America heeft vandaag een enorm lange lijst gepubliceerd met verschillende releasedata van Gamecube en GBA.
En de nieuwe Zelda natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:09 schreef Roi het volgende:
Game Boy Advance
04.10.04 - Mario Pinball Land (Nintendo)
15.11.04 - Donkey Kong Country 2 (Nintendo) <= 3 neem ik aan
29.11.04 - Final Fantasy I & II: Dawn of Souls (Nintendo)
Ik zit ondertussen weer in hoofdstuk 19.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zit nu in level 14, maar ik ben wel van plan lid te worden van die club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, I love this game.
Je zit dichterbij een GBA dan bij een tv, dus naar verhouding scheelt het niets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:50 schreef Roi het volgende:
lekker makkelijk op zo'n klein schermpje!
Hoe heet de winnaar? Mijn Ngamer ligt helemaal in mijn brievenbus 100 lm verderquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:34 schreef Young_David het volgende:
Hmmm ... kheb de Classic NES contest bij [N]Gamer niet gewonnen ... ik was een van de ruim 70 personen die vonden dat Duckhunt niet op de GBA uitgebracht moest worden ...
Het is geen geweldige game als je er niet voor wilt gaan zittenquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik heb elke keer geen zin om ff voor GS te gaan zitten en door te spelen terwijl het een geweldige game is...
ik vind het een geweldige game maar omdat ik deel 1 ook al gespeeld hebt blijft het niet meer zo boeien...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is geen geweldige game als je er niet voor wilt gaan zitten
Je spreekt jezelf echt tegen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik vind het een geweldige game maar omdat ik deel 1 ook al gespeeld hebt blijft het niet meer zo boeien...![]()
het is ook heel maf want ik heb gewoon elke keer geen tijd om lang te gamen en MK SC zit nu in mn GBA dus elke keer als ik ff tijd heb race ik wat...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf echt tegen hoorHoe kan je het nou geweldig vinden als het niet boeit
Dat is deel 4 (als the lost levels niet worden meegeteld), de eerste SM game op de SNES. Dit is ook de opvolger van SMB3. Het is zeker weten de moeite waard om te kopen want het is mijn favo. mario game allertijden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:31 schreef ASSpirine het volgende:
super mario advance 2; super mario world
welke mario bros is dat eiglijk?
en is het ook de moeite om em te kopen?
en welke is meer de moeite waard?
super mario bros 3
of die ene die ik boven heb genoemd?
hmmm... 99¤ is best een aantrekkelijke prijs...quote:Op donderdag 9 september 2004 16:38 schreef Kiff het volgende:
Iemand enig idee vanaf wanneer de SP voor 99 euro in de winkel te koop is?
quote:GTAGaming heeft de eerste beelden van de EGM op het Internet gezet. Daarnaast hebben ze ook wat informatie over het spel gevonden.
Als eerste zal het Grand Theft Auto op de Game Boy Advance niet drie dimensionaal zijn. Je ziet alles van bovenaf net als Grand Theft Auto 2. Het spel speelt zich af in Liberty City die twee keer zo groot is, als Grand Theft Auto 3. In Liberty City zijn er drie gebieden namelijk Portland, Staunton Island en Shoreside Vale.
In dit deel is het ook mogelijk om speciale missies te volbrengen van de brandweer, het ziekenhuis of in een taxi. Ook zijn er weer geheime pakketjes die je kunt vinden in de speelvelden. Als laatste zal Asuka in het spel aanwezig zijn. Rond deze missies komt vaak de beveiliging van Casino's aanbod.
www.gamers.nl
Verhaal kan hetzelfde zijnquote:Op maandag 13 september 2004 17:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Hmm... GTA lijkt me nou niet echt iets om op de GBA te gaan spelen...
gaan ze het wel gewoon GTA 3 noemen...?
beetje maf als het dan veel verschilt met de pc versie...
[afbeelding]
Ja, dat merk ik jaquote:Op maandag 13 september 2004 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, in Europa is overigens alles duurder op gaming gebeid![]()
ik lees regelmatig berichten over een slechte backlight die er daarna mee terug zijn gegaan...quote:Op maandag 13 september 2004 17:55 schreef keeper het volgende:
Zijn er veel GBA's met een slechte backlight dan?
En anders verkoop ik hem hier wel in V&A.
Ja, de afzetmarkt is kleiner, en tevens moeten games hier gelokaliseerd worden, Frans, Duits, Spaans, etcquote:Op maandag 13 september 2004 17:52 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik ja.
Maar heeft dat ook een reden? Ik bedoel, die zooi wordt allemaal in Azië gemaakt, daar heeft het niks mee te maken. Is de afzetmarkt hier kleiner ofzo?
Als ze dat nou eens NIET doen ! dan leren ze maar engels !quote:Op maandag 13 september 2004 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de afzetmarkt is kleiner, en tevens moeten games hier gelokaliseerd worden, Frans, Duits, Spaans, etc
ik las wel eens berichten over dat de backlight te flets was of er een vervelende streep zat op het displayquote:Op maandag 13 september 2004 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder heb ik nog NOOIT gehoord over slechte GBA (SP)'s,
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 13 september 2004 18:09 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik las wel eens berichten over dat de backlight te flets was of er een vervelende streep zat op het display
of dat het ding gewoon niet fel genoeg was om in het donker te gamen...
Nee hoor, je kan toch altijd de taal kiezen? En lees je handleiding eens, ook 30 talenquote:Op maandag 13 september 2004 18:05 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens NIET doen ! dan leren ze maar engels !![]()
dat scheelt ons weer geld...
maar dat zou voor ons toch niks moeten uitmaken...? wij krijgen hier de engelse versies toch gewoon...
ik heb wel een flink aantal van dat soort dingen gehoord...quote:Op maandag 13 september 2004 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordEcht niet...
[..]
Nee hoor, je kan toch altijd de taal kiezen? En lees je handleiding eens, ook 30 talen![]()
heb je het al eens gespeeld of gezien dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stelt niet veel voor hoor, kleine speelvelden waar niet veel gebeurd.
hmmm... das duidelijk danquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:00 schreef BMH het volgende:
Ik heb Mario ball gespeeld (japanse versie). Feit: BUTT SPEL
Maar laat je ook niet teveel leiden door onze meningen, zo lang heb ik het bijvoorbeeld niet gespeeld, misschien dat het verderop wel heel spannend wordt... Anders moet je maar een paar reviews lezen om een afgewogen keuze te kunnen makenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
hmmm... das duidelijk dan![]()
ik kijk wel wat voor reacties er nog binnekomen en lees wat revieuws maar hij stond sowieso niet echt hoog op mn verlanglijstjequote:Op donderdag 16 september 2004 00:35 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar laat je ook niet teveel leiden door onze meningen, zo lang heb ik het bijvoorbeeld niet gespeeld, misschien dat het verderop wel heel spannend wordt... Anders moet je maar een paar reviews lezen om een afgewogen keuze te kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |