Game On.quote:De acht NES Classics die worden uitgegeven:
1. Super Mario Bros. - Ontwikkelaar: Nintendo
2. Donkey Kong - Ontwikkelaar: Nintendo
3. Ice Climber - Ontwikkelaar: Nintendo
4. Excitebike - Ontwikkelaar: Nintendo
5. The Legend of Zelda - Ontwikkelaar: Nintendo
6. Pac-Man - Ontwikkelaar: Namco
7. Xevious - Ontwikkelaar: Namco
8. Bomberman - Ontwikkelaar: Hudson
De Game Boy Advance SP "Classic NES Edition" wordt op 9 juli in Europa gelanceerd voor ongeveer 134,95 Euro, dezelfde aantrekkelijke prijs als de "standaard" editie van de Game Boy Advance SP. De NES Classics gaan per stuk ongeveer 19,95 Euro kosten.
Ik heb er volgens mij nu een uur of 5 in zitten en hij is nog niet uitgespeeld. Wel is het een niet zo moeilijk spel dus voor veelspelers redelijk snel uit te spelen denk ik. Maar 20 euro is het wel waard. Vooral als je het spel na het uitspelen weer voor z'n 15 euro kan doorverkopen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:53 schreef gamecube_master het volgende:
Het zou toch een spel zijn die je in 2 uurtjes ofzo uitspeelt
idd, Mario & Luigiquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:54 schreef HomerJ het volgende:
Mario & Luigi
ik zoek ze ff opquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hehe , weet iemand al wat de volgende nes classic titels worden , zitten kid icarus en megaman ertussen
Ze hebben naar me geluisterd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Kan zo snel alleen een Duitse bron vinden
Tweede serie:
- Mario Bros.
- Kuru Kuru Land
- Balloon Fight
- Wrecking Crew
- Dr. Mario
- Dig Dug
- Takahashi Meijin no Bouken Jima
- Ghost'n Goblins
- TwinBee
- Goemon (hierzulande als Mystical Ninja bekannt)
http://www.planetgameboy.de/fullnews.php?datum=1081935569
Derde serie:
Super Mario Bros. 2 (Nintendo)
Nazo no Murasame Shiro (Nintendo)
Metroid (Nintendo)
Palthena's Mirror (Kid Icarus) (Nintendo)
Zelda II: The Adventure of Link
Shin Onigashima (Nintendo)
Famicom Tantei Kurabu - Kieta Koukeisha (Nintendo)
Famicom Tantei Kurabu Part II - Ushiro ni Tatsu Shoujo (Nintendo)
Akumajou Dracula (Castlevania) (Konami)
SD Gundam World - Gachapon Senshi - Scramble Wars (Bandai)
http://www.planetgameboy.de/fullnews.php?datum=1089191840
Zit er een save functie op?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:30 schreef gamecube_master het volgende:
Kheb net Super MArio bros gehaalderg leuk weer
Ik speel em op me Gamecube (Zelda: Collector's disc), maar wil em eigenlijk ook wel voor me GBA habben.... Misschien koop ik em wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:48 schreef Wunk het volgende:
Woei, net zelda gehaald.., ze hebben 'em verdomd gelijk gehouden aan 't origineel, en daarmee bedoel ik inclusief de vertragingen als er teveel op 't scherm gebeurd
*is al halverwege level 2*
Heb ik mooi een nieuwe kans om de 2e quest te doen (zelda als charname, of een keer uitspelen), ben ik toen een heel eind in gekomen, maar nooit af gemaakt.., tering die is moeilijk
Cool dat je het zegt, ik kom nooit op die site.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:31 schreef Wunk het volgende:
En de collectors disk is ALMOST MINE !!!, 4.435 staat m'n sterrensaldo nu op, nog maar 13 dagen en dan bestel ik 'em.. (13x5 sterren per dag voor herhaalbezoek als ik 't niet vergeet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |