quote:Dan moet je Mallrats echt nog een keer helemaal zien, geweldig!
Op zaterdag 30 maart 2002 11:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb behalve J&SB alleen Chasing Amy gezien en een stukje mallrats. J&SB kun je ook zien zonder ze te kennen, dat is een groot voordeel.
Ik vond Jay & Silent Bod Strike Back wel leuk maar af en toe was het gewoon iets teveel van het goede. Ik zie ze liever weer meer op de achtergrond zoals bij de andere films.
mux
quote:Chasing Amy is zonder twijfel en absoluut Kevin Smith's beste film.
Op maandag 20 augustus 2001 01:21 schreef Mza het volgende:
Oh, man, ik kan echt niet wachten op Jay & Silent Bob. Die lui zijn echt geniaal, ik lig elke keer helemaal dubbel. Zelfs films die ik iets minder gelukt vind zoals scream 3 en Chasing Amy zijn toch wel het kijken waard dankzij dit hillarische duo.
quote:X-cuse me??? chassing amy de beste? ik geef toe, hij is erg goed... maar Mallrats en Dogma vind ik toch wel beter... Die kevin smith is gewoon een comedy regiseur... en amy is een drama... Misschien komt het ook wel omdat ik niet zo van die romantische crap hou.
Op maandag 08 juli 2002 09:38 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Chasing Amy is zonder twijfel en absoluut Kevin Smith's beste film.
Wat mij betreft had dat zijn laatste film moeten zijn, die topt hij toch niet meer.
quote:Nee. (Stephen Balwin en Pauly Shore)
Op maandag 08 juli 2002 09:43 schreef H3NK het volgende:
Ze spelen toch ook in Biodome?
quote:Smith's kracht ligt bij de dialogen. Met uitzondering van Clerks is zijn humor een beetje te plat voor mij dus mag hij het wel afwisselen met wat drama. Daarbij vind ik Jay & Silent Bob twee geweldige vindingen als bijrolfiguren maar een hele film... nee dank je.
Op maandag 08 juli 2002 09:46 schreef Skimmer het volgende:[..]
X-cuse me??? chassing amy de beste? ik geef toe, hij is erg goed... maar Mallrats en Dogma vind ik toch wel beter... Die kevin smith is gewoon een comedy regiseur... en amy is een drama... Misschien komt het ook wel omdat ik niet zo van die romantische crap hou.
quote:tja als de inhoudt hetzelfde is als de uk versie dan kan ej ff op www.play.com kijken wat er op zit.
Op donderdag 08 augustus 2002 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
Morgen in de winkel, maar nergens info over de inhoud van de DVD of de (advies)prijs
spioler
Dat stuk dat Mat Damon die gast neerknalt is echt zooo droog, echt schitterend dat stukje.
ook dat stuk dat ze tegen dat geverfde bord aanknallen is erg lollig
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 09-08-2002 02:03]
[Dit bericht is gewijzigd door Buttercup op 08-08-2002 22:36]
quote:De Regio 1 DVD bevat een extra deleted scene waar wederom dat monster op duikt...met een aparte wending aan het eind van de scene.
Op donderdag 08 augustus 2002 22:31 schreef Buttercup het volgende:
Ze waren echt kool in Dogma! Maar niet zo kool als dat ranzige poepmonster eeeeeeeew!
quote:die dubbel-dvd set?
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:33 schreef CrazyCavia het volgende:[..]
De Regio 1 DVD bevat een extra deleted scene waar wederom dat monster op duikt...met een aparte wending aan het eind van de scene.
quote:Daarom vind ik Clerks ook het beste eigenlijk
Op maandag 08 juli 2002 10:08 schreef Karboenkeltje het volgende:Smith's kracht ligt bij de dialogen.
quote:hijs inderdaad grappig
Op maandag 12 augustus 2002 14:56 schreef Lorelei het volgende:
Heb net Jay & Silent Bob op DVD gezien, echt lachten
Jay And Silent Bob Strike Back (2 Discs)
our price: £13.99 Delivered
availability: Due for release on 23/09/2002
RRP: £17.99 You save: £4.00 (22%)
R2 - Will only play on European Region 2 or multi-region DVD players.
Special Features
*Commentary with Kevin Smith and Jason Mewes
*Deleted scenes
*The Secret Stash
*Gag Reel
*Behind the scenes featurette
*Morris Day and the Time
*Music video - Afroman
*Music video - Stroke 9
*Visual and special effects
*Comedy Central's Reel Comedy
*Cast and crew filmographies
Ben benieuwd wat RCV hier uitbrengt, ze staan niet echt bekend om hun geweldige dvd's. De meeste releases van hun zijn bijzonder kaal (Basic Instinct uitgezonderd)
Bastards!!!
quote:Kheb hem vorige week ook op DVD gezien ja, die film rulezzzz
Op maandag 12 augustus 2002 14:56 schreef Lorelei het volgende:
Heb net Jay & Silent Bob op DVD gezien, echt lachten
Jay and Silent Bob : 2 mega droge figuren die je in meer andere films tegen komt, dit keer in een eigen film. Ze komen erachter dat er een film wordt gemaakt bij Miramax en ze krijgen hier dus geen cent voor. Als ze vervolgens nog helemaal zwart worden gemaakt op het internet besluiten ze naar hollywoord te gaan, om te zorgen dat de film nooit wordt gemaakt. Ondertussen stelen ze een aap, worden ze aangezien als terrorristen en talloze andere erg zoute humoristische situaties. In de film zitten veel grote namen, maar ook dat maakte het nou niet echt een mega knaller. Leuk als je in een hele droge stemming bent, anders zou ik hem in de schappen laten staan.
quote:Nou...
Op donderdag 29 augustus 2002 11:52 schreef MikeyMo het volgende:Ben benieuwd wat RCV hier uitbrengt, ze staan niet echt bekend om hun geweldige dvd's. De meeste releases van hun zijn bijzonder kaal (Basic Instinct uitgezonderd)
Chocolat
Traffic
Rat Race
Terminator II
The Family Man
Lost Souls
Toch best coole DVD's uitgebracht hoor
En Shanon Elizabeth is echt
... Meteen ff d'r PLayboy pics opgezocht... OMFG!
quote:hij's fijn.
Op donderdag 29 augustus 2002 11:52 schreef MikeyMo het volgende:
Details van de UK versie (2 dvd's!)Jay And Silent Bob Strike Back (2 Discs)
our price: £13.99 Delivered
availability: Due for release on 23/09/2002
RRP: £17.99 You save: £4.00 (22%)R2 - Will only play on European Region 2 or multi-region DVD players.
Special Features
*Commentary with Kevin Smith and Jason Mewes
*Deleted scenes
*The Secret Stash
*Gag Reel
*Behind the scenes featurette
*Morris Day and the Time
*Music video - Afroman
*Music video - Stroke 9
*Visual and special effects
*Comedy Central's Reel Comedy
*Cast and crew filmographiesBen benieuwd wat RCV hier uitbrengt, ze staan niet echt bekend om hun geweldige dvd's. De meeste releases van hun zijn bijzonder kaal (Basic Instinct uitgezonderd)
quote:I know, maar sommige stukjes zijn wel briljant: I love animals
Op zondag 3 november 2002 21:45 schreef neonfreak het volgende:[..]
hij's fijn.
heb net de deleted scenes zitten kijken maar als die er allemaal in hadden gebleven zou de film over iets heel anders gaan, dan wel te weten lesbo's & donkeysuckers
Geweldige deleted scenes hoor! En niet zo'n beetje weinig scenes ook. Erg cool. Ook dat meneer Smith heel zijn familie laat opdraven om de deleted scenes vooraf van commentaar te voorzien. Vinnik wel iets hebben. Zoals hij en ook Jason Mewes een einde wegkletsen, echte fanboys van hun eigen werk.
blame the searchquote:Op donderdag 22 september 2005 08:49 schreef JaJoah het volgende:
Tering eey, en anders kick je ff een bijna 3 jaar oud topic
als die een nieuw topic opent zou die te horen hebben gekregen gebruik de zoekoptie er bestaat beslist al een topic over dus deze kan op slot dusse....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:49 schreef JaJoah het volgende:
Tering eey, en anders kick je ff een bijna 3 jaar oud topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |