Ik heb de indruk dat je me serieus neemt. Waarom?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom? Misschien eerst eens nadenken waarom DD zo'n stand neer zet voor je iets gaat roepen?
Omdat VBL hartstikke serieus isquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je me serieus neemt. Waarom?
Ja, dat lijkt me duidelijk. In ieder geval qua interpretatie he. Maar als ik het goed begrijp is mijn flauwe opmerking daardoor moeilijker te onderscheiden, tussen al die bar serieuze lijstjes?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat VBL hartstikke serieus is
Ik denk als er 1 VBLforum in NL is waar alles op een leuke manier met een knipoog bekeken wordt is het hier op Fok! wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me duidelijk. In ieder geval qua interpretatie he. Maar als ik het goed begrijp is mijn flauwe opmerking daardoor moeilijker te onderscheiden, tussen al die bar serieuze lijstjes?
Wat een geblaat zeg, het gaat nergens over.
Een beetje subtiliteit is vereist he, je dacht toch niet dat ik een virtuele Beverwijk-confrontatie op het oog had ofzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk als er 1 VBLforum in NL is waar alles op een leuke manier met een knipoog bekeken wordt is het hier op Fok! wel.
Ik dacht net zoals MM die normaal gesproken over het algemeen ook wel overal doorheen prikt dat jouw post serieus was.
Het sarcasme or whatever droop er niet echt vanaf om eerlijk te zijn
Dat dacht ik niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een beetje subtiliteit is vereist he, je dacht toch niet dat ik een virtuele Beverwijk-confrontatie op het oog had ofzo?
Nee Doc, van Bommel zit nog bij PSV.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:24 schreef Doc het volgende:
Ik vermoed trouwens de volgende top 3:
1.F'noord
2.Ajax
3.PSV
Van Bommel zit er ook nog steeds he ...?
Ik heb er geen nee, dat klopt ook...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Ik dacht dat je het idee had dat Dylan Dog een Ajax-fan had.
En dat is-ie dus niet.
Vandaar de opmerking van methodmich.
Snap je het nu?
1.F'noord
2.Ajax
3.PSV
Van Bommel zit er ook nog steeds he ...?
Carmen is Ajaciedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb er geen nee, dat klopt ook...
Doc!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Ik dacht dat je het idee had dat Dylan Dog een Ajax-fan was.
En dat is-ie dus niet.
Vandaar de opmerking van methodmich.
Snap je het nu?
1.F'noord
2.Ajax
3.PSV
die heb jij wel fout jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:53 schreef DutchGooner het volgende:
Toch leuk om te zien dat bijna iedereen de nummer 18 fout heeft
1.Ajax
2.Feyenoord
3.PSV
4.Roda JC
5.AZ
6.Heerenveen
7.FC Twente
8.NAC
9.Willem II
10. FC Utrecht
11.RKC
12.NEC
13.FC Groningen
14.Vitesse
15.RBC
16.ADO Den Haag
17.FC Den Bosch
18.De Graafschap
Ze is veel maar ajacied niet...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Carmen is Ajacied
1.Ajjaksquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:10 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
O!! iedereen voorspelt Roda vrij hoog! Maar ik heb stoutere dromen, nl.!
1Roda
2AZ
3Heerenveen
4Ajakkus
5Twente
6PSV
7RBC
8Feyenoord
9NAC
10WILLEM 2
11WAALWIJK
12den Bosch
13ADO de haag
14NEC
15 Utreg
16Vitesse
17 Groningen
18 is mis er eene, maar da maak niet uit want na roda heb ik alles gegokt mwhoewa!
Tof hoor, die namen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
1.Ajjaks
2.Rotterdam Zuid
3.Lampensportvereniging
4.Foppe de Haan United
5.Kirchroa Alaof!
6.NACpijn
7.Kaasmakers
8.Grun
9.KruikenzeikersII
10.FC Utreg
11.Arnheim
12.Rooms Katholieke 'C'
13.Voetbal klub Twên
14.De Haag
15.NEcpijn
16.FC 's-Hertogenbosch
17.ERBEECEE
18.FC Achterhoek
we zien wel wie wint!
Wehehehequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:53 schreef DutchGooner het volgende:
Toch leuk om te zien dat bijna iedereen de nummer 18 fout heeft
Willem II en Vitesse hebben goede aankopen gedaan. Bij Willem II is Maaskant gekomen en daar verwacht ik veel van. Rbc zal weinig meer voorstellen zonder hem.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gevoelsmatig, waarbij moet worden gezegd dat ik vermoed dat 6 tot 10 dicht op elkaar zullen zitten. Vitesse zet de iet wat negatieve lijn door met een degradatie, Willem 2 stelt teleur en Heerenveen wordt het meerdere keren in de laatste minuten van punten beroofd.
Ik kan geen topic vinden. Deze staat in ieder geval in mijn bookmarks.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:01 schreef methodmich het volgende:
Wie had vorig seizoen de meeste goeien eigenlijk?
Allicht, maar je weet niet hoe een speler gaat spelen, goed of slecht.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Willem II en Vitesse hebben goede aankopen gedaan. Bij Willem II is Maaskant gekomen en daar verwacht ik veel van. Rbc zal weinig meer voorstellen zonder hem.
Dat is bijna hetzelfde rijtje als vorig seizoen. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat het weer zo eindigt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:16 schreef superjoden het volgende:
..
Vitesse weer 16e? Hmm t zou idd zomaar nog wat lager kunnen zijnquote:Op zondag 11 juli 2004 02:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde rijtje als vorig seizoen. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat het weer zo eindigt.
D'r is wat gehusseld, maar niet veel. (Utrecht was 10e vorig seizoen en RBC was 12e, for one.)quote:Op zondag 11 juli 2004 02:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde rijtje als vorig seizoen. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat het weer zo eindigt.
Willem II heeft wat spelers erbij net als Groningen. Wel moeten die teams ook weer ingespeeld raken. ik verwacht niet dat de stand onwijs veranderd alhoewel roda dit jaar europees gaat halen denk ik en willem II een rol van betekenis gaat spelen.quote:Op zondag 11 juli 2004 02:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |