Omdat ze in spanje alleen stieren en geen koeien hebben en dus geen melkquote:Op donderdag 8 juli 2004 07:15 schreef Youssef het volgende:
Geen Milkshake?
Dat is een vraag die me al een tijd bezig houdt, whehehe [afbeelding]
Dan geef je het toch een andere naamquote:Op donderdag 8 juli 2004 07:41 schreef Najra het volgende:
Omdat milk in het spaans poep betekent.
Oh, daarom hebben ze daar geen milkshakesquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:06 schreef SilentRimmer het volgende:
En aangezien daar de term kroket en de substantie van de kroket niet bekend ia aldaar ..... Tsja en McDonalds zit niet te wachten op een slechtlopend product
Voor mijn neef uit Spanje was het anders onbekend en aldaar in de McDonalds heb ik het ook niet gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:11 schreef yvonne het volgende:
Hebben ze wel en heet batido.
Dan motje beter uit je stomme ogen kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor mijn neef uit Spanje was het anders onbekend en aldaar in de McDonalds heb ik het ook niet gezien.
Was reactie op voorgaande post! Jij ook bedankt voor je bijdragequote:Op donderdag 8 juli 2004 08:10 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Oh, daarom hebben ze daar geen milkshakes
quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan motje beter uit je stomme ogen kijken
Poep is caca, excrementos of caguada in het spaans.quote:Op donderdag 8 juli 2004 07:41 schreef Najra het volgende:
Omdat milk in het spaans poep betekent.
What's a McGreek??quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:03 schreef DJ_Fritz het volgende:
Waarom hebben ze daar wel een McGreek? Die kennen ze hier toch ook niet. Die MC Kroket heb ik inderdaad wel gemist daar....
Ik kom vaak, heel vaak in spanje, en i kan je garanderen dat ik ZEER veel milkshakes/Batido's opheb daar...quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:03 schreef Diego27 het volgende:
Even serieus ze hebben er geen milkshake, omdat het daar vaak veel te warm is waardoor de milkshake bederft...
Dat hebben wij aan een plaatselijk mcdonalds restauranthouder gevraagd toen we vorig jaar op Mallorca waren..
Bij deze is je vraag beantwoord !!!
ga je niet lekker spaans eten als je in spanje bent?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom vaak, heel vaak in spanje, en i kan je garanderen dat ik ZEER veel milkshakes/Batido's opheb daar...
Batidosquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:12 schreef Euronymous het volgende:
[..]
ga je niet lekker spaans eten als je in spanje bent?
Mcdonalds heb je hier toch genoeg
Langwerpig pita-broodje, 2 hamburgers, feta, sla, komkommer, lekkere saus. Erg goed bevallen op Kreta.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:04 schreef Vaakje het volgende:
[..]
What's a McGreek??
Daar hebben ze zeker nooit van een koelcel gehoord?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:03 schreef Diego27 het volgende:
Even serieus ze hebben er geen milkshake, omdat het daar vaak veel te warm is waardoor de milkshake bederft...
Dat hebben wij aan een plaatselijk mcdonalds restauranthouder gevraagd toen we vorig jaar op Mallorca waren..
Bij deze is je vraag beantwoord !!!
Aaaaaaaaaaaaaaaargh, voor de laatste keer, in Spanje hebben ze WEL milkshakes, le-zen, daar heten ze batidos.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:11 schreef Bowiefan het volgende:
Vind het ook een beetje krom dat ze in een land waar je juist vanwege de temperatuur graag een milkshake zou willen bestellen, ze deze niet verkopen vanwege de temperatuur...
Over een paar dagen is het weer voorbij Yvonne en dan weer een hele maand zonderquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:6-7-2004 21:47:25 Xcalibur Nixje, (8) Somtimes i think i'am crazy, other times i know i'am not!!!(8) wat is PMS?
Ja, maar koop jij je batidos bij de Mc?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom vaak, heel vaak in spanje, en i kan je garanderen dat ik ZEER veel milkshakes/Batido's opheb daar...
Insha Allah, en jij?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef Meki het volgende:
Hey Youssef
Ga je naar Marokko
Ik ook overmorgenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, maar koop jij je batidos bij de Mc?
[..]
Insha Allah, en jij?
Komt doordat je een koe bent zonder smaakquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en paëlla is niet te bikken, geen enkele variant
Inderdaad zeker weten!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:34 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik kan met 1000% procent zekerheid zeggen dat de Mac op de boulevard in Salou milkshakes verkoopt ( inderdaad heet dat daarBattido(s) ) Ook in Malaga kun je milkshakes bij de Mac krijgen.
Volgens mij hebben ze het daar niet hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaargh, voor de laatste keer, in Spanje hebben ze WEL milkshakes, le-zen, daar heten ze batidos.
Wat hebben ze dan gegeten? Spermashakes? Dumbassquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het daar niet hoor..
Een plaatselijke mcDonals manager heeft on uitgelegd dat die te warm worden en dan te snel bederven..
Dat was waarschijnlijk in 't noorden van Spanje omdat 't in het zuiden te heet is waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaargh, voor de laatste keer, in Spanje hebben ze WEL milkshakes, le-zen, daar heten ze batidos.
Malaga ligt toch behoorlijk zuidelijk en daar hebben ze het ook....quote:Op zondag 11 juli 2004 01:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk in 't noorden van Spanje omdat 't in het zuiden te heet is waarschijnlijk..
En Malaga is juist waar ik altijd heen ga, en waar ze het niet hebbenquote:Op maandag 12 juli 2004 08:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Malaga ligt toch behoorlijk zuidelijk en daar hebben ze het ook....
Ik ben daar 3 jaar geleden geweest en ik heb daar een milkshake gedronken...quote:Op maandag 12 juli 2004 14:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
En Malaga is juist waar ik altijd heen ga, en waar ze het niet hebben
Ik had direct teruggevraagd hoe ze dat dan doen met hamburgers etc. Zou een mooie boel zijn als ze geen koeling koel kunnen houdenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:19 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij hebben ze het daar niet hoor..
Een plaatselijke mcDonals manager heeft on uitgelegd dat die te warm worden en dan te snel bederven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |