Het komt door het woordje 'ook', want daarmee lijkt ze te zeggen dat je overal moet klagen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is op één of andere manier een enorm grappige zin.
gatverdamme vakantiequote:Op donderdag 8 juli 2004 02:24 schreef Insomaniac het volgende:
Ook hier moet je ontopic klagen.
Nou, nee. Het maakt dingen zelden grappiger. Maar ik denk eerder dat het door de schijnbare tegenstelling tussen 'klagen' en 'ontopic' kwam. Ik bedoel, klagen is toch (vaak) iets irrationeels en subjectiefs terwijl ontopic een ordening inhoudt. Het geordend klagen doet mij zo geestonderdrukkend aan dat ik het grappig vind. Fok! als parodie op de menselijke communicatie.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar echt een verklaring wilde je niet hebben he?.
Ja?quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het wordt zo steeds minder leuk...
Zie je wel dat je niet ken leze.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:34 schreef static het volgende:
Ik ga zo knorren, letterbrei aan het worden en daarnaast wordt ik beticht van het gebruiken van MSN smileys terwijl ik niet eens weet wat dat ding voor moet stellen.
Ik ben gewoon te moe om e.e.a. op correcte wijze te interpreteren..quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet ken leze.
Het ging over mijn smileygebruik.
:S
Dat is nou de vakantie-blues.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:38 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te moe om e.e.a. op correcte wijze te interpreteren..![]()
Ja, als ik op de chat zeg 'ik ben weg' ga ik niet een half uur wachten voordat ik dat dan ook daadwerkelijk doe.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:38 schreef Insomaniac het volgende:
Jeetje wat was je snel weg static!
:S
17 juli is er jazz en blues in de Grund in Luxemburg. Ga ik naartoe. Met hond. Mmm, tot zover ontopic nu nog klagen. Oh ja: Die hond zal wel vreselijk verharen in de auto wat ik zal moeten schoonmaken, potverdikkeme!quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is nou de vakantie-blues.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:43 schreef static het volgende:
Nog een [afbeelding] en ik kruip mijn mandje in.
Waar Sarahondanks alle waarschuwingen het niet te doen al inligt. [afbeelding]
Steijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:46 schreef Steijn het volgende:
Insomaniac.
Ik gooi tenminste niet alle leuke topics dicht.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Steijn.
Ik weet tenminste waar je moet zijn om feedback te geven over een bepaald subforum.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gooi tenminste niet alle leuke topics dicht.
Ga ergens anders gefrustreerd zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gooi tenminste niet alle leuke topics dicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |