Ken die site inmiddels van voor naar achter.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef krakkemieke het volgende:
Inso, ik weet niet waar je heen wilt, maar voor een huisje in Frankrijk kan ik Gites de France aanraden. Ze hebben een website. Het zijn meest particulieren en vaak is er een zwembad in de buurt. Mail me maar voor meer info?
Je maakt 't jezelf ingewikkeld dan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee.
Klinkt als....een vrouw!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je maakt 't jezelf ingewikkeld dan.
Here we go!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:32 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Datum
Bestemming
Budget
Aantal personen
Aantal nachten
Eisen
?
Ik heb het dus (wat je ook wel kan snappen) over feesten in het buitenland... waar het leuker is, omdat je dan weer eens ergens anders bent, met andere mensen om je heen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan hier ook feesten en mooie dingen bekijken hoor. Dus wat voor non-post is dat nu weer?.
Lees mn eisen hierboven.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je maakt 't jezelf ingewikkeld dan.
Dat klinkt relaxed! Mag ik mee?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Here we go!week 31en 32 Vrijstaande villa/gite/huis (dus niet gedeeld) Frankrijk of Italie (Toscane/Umbrie voorkeur) Privé zwembad (dus niet gedeeld) Hond mag mee Week 31 2 personen, week 32 3 personen Max 2000 euro pw Tuin mag niet grenzen aan weg en anders omheind
Ik heb heel Nederland nog steeds niet gezien hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Johnson_Lopez het volgende:
[..]
Ik heb het dus (wat je ook wel kan snappen) over feesten in het buitenland... waar het leuker is, omdat je dan weer eens ergens anders bent, met andere mensen om je heen.
En mooie dingen bekijken kan je hier niet omdat je alles wel al gezien hebt. Dus daarvoor ga je ook weg (bijv. op vakantie)
Bang dat er foto's op de verkeerde fora rond gaan slingerenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:Tuin mag niet grenzen aan weg en anders omheind
Nee, omdat een stukgereden hond niet mijn idee van een ontspannen vakantie is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Bang dat er foto's op de verkeerde fora rond gaan slingeren![]()
Ik dacht dat het zwembad voor de hond wasquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
Nee, omdat een stukgereden hond niet mijn idee van een ontspannen vakantie is.
Hij moet zich toch droog rennen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zwembad voor de hond was![]()
IK vind jou zo lief he.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Lucille het volgende:
Misschien moet je gewoon een andere lokatie overwegen. Buiten Europa dus. Ik meen dit dus serieus Inso. Ik ga nu naar bed, maar misschien moeten we morgen een topicje voor je openen in TRV.
3 onder 1 kap is geen optie. Omdat de hond meegaat, willen we dus iets vrijstaands, dat hij lekker rond kan scharrelen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:45 schreef krakkemieke het volgende:
Appartement 3 onder 1 kap is niks? Zwembad op 100 meter afstand bezwaar?
Anders informeer ik nog eens...... Appartement is niet luxe/modern, maar rustig gelegen nabij Orange. Het zal ook zeker geen 2000 pleuro kosten, of was dat een typefout?
Prikken in een vakantiegids. Je hebt mn eisen niet gelezen hmm?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Sigmund_Freud het volgende:
dat regelen is niet zo erg. das gewoon een keertje prikken in de vakantie gids door degene die er dit keer is voor aangewezen. Doet niemand moeilijk over. Het moeilijkste is als je terug komt van vakantie. Dan duurt het meestal wel een dag of 5 voor dat ik me weer een beetje op aarde voel en alle drank er uit is.
Hulde![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:52 schreef detulp050 het volgende:
De beschikbaarheid is online nogal moeilijk voor mediterrane huisjes
http://palmyre.netfirms.com/
Succes
quote:Outdoor swimming pool (15m x 6m x 1.7m deep) shared with other properties of Bois d’Eleis.
Heel erg bedankt, ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
Ligt midden tussen de wijngaarden, met een lang oprijpad, hond kan rustig scharrelen. Zwembad is pas gebouwd, en ik denk niet dat er veel gaan zwemmen. Als je niks kan vinden, mail dan maar.
2000 euro per WEEK kunnen besteden en dan klagenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:Max 2000 euro pw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |